Je hebt toch ook genoeg vaste woonwagenkampen. Die gewoon hun hele leven op dezelfde plek blijven.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:25 schreef incel het volgende:
Omdat ze altijd op reis zijn en niet in de buurt van scholen
Nooit van de Rijdende School gehoord?quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:25 schreef incel het volgende:
Omdat ze altijd op reis zijn en niet in de buurt van scholen
"D'ya like dags?"quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:01 schreef Regilio_ het volgende:
Volgens mij hebben ze een probleem met autoriteit, icm een kort lontje en meer in algemene zin het zijn van een complete aso.
[ afbeelding ]
disagreequote:Op zaterdag 18 april 2026 17:52 schreef Cruzinats het volgende:
Prima mensen, maar ik zou er nooit een auto kopen.
Dit of je begint een autosloperij of een waterbedconcurrent of zo'n type zaak. Meer bezig met handel en een met de paplepel ingegoten ondernemersmentaliteit dan met opleidingen en scholen. Gewoon lekker voor jezelf bezig zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:36 schreef Harvest89 het volgende:
Voor een wietplantage hoef je geen diploma te hebben.
En het verdient ook nog goed.
Jammer dat wij geen huisjes op wielen hebben ouwe kokos makreel dan lieten wij die kamper kutjes sidderen met onze drakendildo’squote:Op zaterdag 18 april 2026 16:05 schreef FlippingCoin het volgende:
je hebt geen wo bachelor nodig om te stelen
ik zou ze afslachtenquote:Op zondag 19 april 2026 15:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jammer dat wij geen huisjes op wielen hebben ouwe kokos makreel dan lieten wij die kamper kutjes sidderen met onze drakendildo’s
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |