abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker zaterdag 18 april 2026 @ 12:11:36 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220604939
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:10 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat doe jij eigenlijk?
Thuiszorg. O+
pi_220605041
Mijn collega's. Voor de gezellige en leuke klanten hoef ik het niet te doen, want die zijn hier nauwelijks helaas.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 april 2026 @ 12:59:41 #78
284411 crew  heywoodu
pi_220605195
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:02 schreef vosss het volgende:

[..]
Werken er daar ook mensen die zelf een beperking hebben?
Buiten dat we ons met enige regelmaat gedragen alsof dat wel zo is, valt dat wel mee :+

Hoewel de bedrijfskantine wel gerund wordt door cliėnten (uiteraard onder toezicht).
pi_220605206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:29 schreef kree het volgende:

[..]
gaat erom is het duidelijk wat ik bedoel. en denk meeste snappen dat wel, dat zeiken over spel fout daar moet je me al helemaal niet mee lastig vallen. :)

anyway ik zeg het maar effe. voor de rest staat de topic TT nog steeds zoals ie staat en vraag.
De techniek waar ik tot in den treure mee bezig kan zijn, tot in detail alles meten, doorrekenen uitpluizen, optimaliseren, instellen en regelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door blomke op 18-04-2026 17:36:15 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220605220
Wat ik trouwens een hele leuke perk bij ons vind is dat we ook een eigen professionele audio visuele studio hebben, kortom wil je een Podcast of Video opnemen dan zijn er professionele lui die dat faciliteren :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220605223
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:02 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Mijn bedrijf is helemaal niet zo speciaal maar het is momenteel erg lastig mensen te vinden die mbo4 technische opleiding hebben omdat er veel vraag is en weinig aanbod sinds de meeste 'slimme' jongens met een hbo diploma op kantoor in een bullshit baan zitten om problemen op te lossen die er niet waren geweest als dezelfde lui gewoon in de techniek waren gebleven.
Klopt wel, daar waar het omgaat, in het veld zijn teveel domme lui die niets kunnen oplossen.
Degenen met wel de juiste opleiding willen op kantoor rotten. Uitzonderingen daargelaten.
Vakman pur sang
pi_220605350
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Klopt wel, daar waar het omgaat, in het veld zijn teveel domme lui die niets kunnen oplossen.
Degenen met wel de juiste opleiding willen op kantoor rotten. Uitzonderingen daargelaten.
Ik ben die uitzondering en word i.d.d. tegengewerkt door de "managers", die de ballen verstand van techniek hebben.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220605373
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:31 schreef blomke het volgende:

[..]
Ik ben die uitzondering en word i.d.d. tegengewerkt door de "managers", die de ballen verstand van techniek hebben.
Ja ik weet dat het klopt.
Het domme is managers proberen hoger opgeleiden van de werkvloer cq werklocatie weg te houden, omdat ze denken dat dat allemaal tijd kost en de domme mensen het wel fixen op de eoa manier.
Vakman pur sang
pi_220605385
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja ik weet dat het klopt.
Het domme is managers proberen hoger opgeleiden van de werkvloer cq werklocatie weg te houden, omdat ze denken dat dat allemaal tijd kost en de domme mensen het wel fixen op de eoa manier.
Mijn credo: "er zijn teveel managers in de wereld". Bij ons bedrijf recent twee lijnmanagers, hiėrarchisch boven elkaar, binnen een half jaar vertrokken. Niets van gemerkt, ja minder emails.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220605860
Het klantcontact is normaliter het leukst in mijn vak, maar dat komt niet echt van de grond in mijn huidige baan. Voordeel is dat het ultiem relaxt is, maar verveling ligt daardoor ook op de loer. Het verdient een aardige bak geld, auto erbij, reistijd minimaal en overwerk komt zelden voor (uitzondering in de branche). Werk zelf is dus niet vervelend, ook niet leuk.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220606509
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:02 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Mijn bedrijf is helemaal niet zo speciaal maar het is momenteel erg lastig mensen te vinden die mbo4 technische opleiding hebben omdat er veel vraag is en weinig aanbod sinds de meeste 'slimme' jongens met een hbo diploma op kantoor in een bullshit baan zitten om problemen op te lossen die er niet waren geweest als dezelfde lui gewoon in de techniek waren gebleven.
nouja dit is precies het probleem? ze kunnen juist die categorie nergens vinden, Dat kan maar 1 ding betekenen salrisen moeten dik omhoog. Maar hier denken ze nog niet zover want juist over dat moeten eerst HBO mensen denken en mensen met heeeeeel veel hogere salaris schalen als wat ik krijg. LOL
duurt jaar ofzo en 10 ton verder voor ze denken. ja mss had die kree gelijk.

Anyway ik heb mbo4 e en nog een propedeuse HBO gehaald dus kan alle kanten op? ik wil alleen niet direct eigenlijk gelijk weg waar ik nu zit, maar sluit niks uit.

je zou denken mss moet een werkgever zich eens achter de oren krabben he? (zijn er al aantal weg)

wat we terug krijgen is mensen die alles nog moeten leren enzo, ook best, maar dat kost dus 2x zoveel tijd dan als je die mee hebt. ??? gaat geloof ik nog geen lampje branden dat ze mss eens zuiniger moeten zijn op mensen met ervaring en diploma hier.

LOL klaag wel daarover, maar vind mijn werk nog steeds te leuk dus om te verkassen?


heerlijk in de natuur veel en duinen etc, daarom solliciteerde ik erop.

[ Bericht 9% gewijzigd door kree op 18-04-2026 15:56:16 ]
Do what you love, love what you do!
pi_220606701
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je kan ook even je tekst terugekijken voordat je op submit klikt, ik maak ook veel spelfouten maar zorg in ieder geval dat het leesbaar blijft.
Volgens mij is kree op toch best willekeurige tijden onder de invloed van een drankje en dat is dan af te lezen aan zijn posts. Het is dan meer ‘flow of consciousness’ (je gedachte exact en direct neerzetten zoals ze door je hoofd gaan) waarbij het voor een ander even lastig kan zijn het te ontcijferen en natuurlijk spelfouten eruit te halen.

Ik maak me er heel soms ook schuldig aan en heb er verder niet zo’n moeite mee, voor mij geen reden om iemand minder te vinden of heel hard proberen te overtuigen nette, doordachte of nuchtere posts te plaatsen.
  zaterdag 18 april 2026 @ 18:31:43 #88
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_220607360
Ik werk in het OV mag de hele dag een beetje rondrijden en wordt er nog prima voor betaald ook. En er wordt rekening gehouden met mijn voorkeur dus ik heb meestal een late dienst.
En we hebben vaak ook lol met de collega's van de stalling waar ik zit.

Nadeel: je hebt niet altijd het meest gefatsoeneerde deel van de bevolking als passagiers. NIet willen betalen, telefoon op de speaker, dat werk. En ja, dat zijn idd voornamelijk buitenlanders en het worden er steeds meer.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_220607572
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 18:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik werk in het OV mag de hele dag een beetje rondrijden en wordt er nog prima voor betaald ook. En er wordt rekening gehouden met mijn voorkeur dus ik heb meestal een late dienst.
En we hebben vaak ook lol met de collega's van de stalling waar ik zit.

Nadeel: je hebt niet altijd het meest gefatsoeneerde deel van de bevolking als passagiers. NIet willen betalen, telefoon op de speaker, dat werk. En ja, dat zijn idd voornamelijk buitenlanders en het worden er steeds meer.
Kan je ook machinist worden?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220607623
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:02 schreef blomke het volgende:

[..]
Kan je ook machinist worden?
https://www.werkenbijns.nl/werkgebieden/trein/machinist
pi_220608563
Collega's. Altijd wel lachen. Verder wat eerder is gezegd : rit heen, terug, m'n vrije woensdag dus ik hoef maar 2 dagen achter elkaar en de weekenden. Het uren moeten bijhouden en noteren (want bureauleven) is kut. Dus veel creatief boekhouden.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_220609872
Mijn werk is erg afwisselend. Ik ben manager en werk voor een dienstonderdeel van het ministerie van financiėn en stuur een team van 26 mensen aan. Daarnaast neem ik deel aan portefeuille overleggen, werkgroepen, stuur ik projecten aan en heb ik wekelijks overleggen met het managementteam.

Juist die afwisseling maakt het leuk.
Ik ben gemiddeld 2 a 3x per week op kantoor want bepaalde overleggen doe ik liever fysiek. Mijn team is 1x per week op kantoor en dan is het echt gezellig.
Daarnaast goede arbeidsvoorwaarden als rijksambtenaar en een goed salaris. Al is dat laatste niet zo belangrijk meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bloem75 op 19-04-2026 09:09:36 ]
pi_220610517
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:37 schreef blomke het volgende:

[..]
Mijn credo: "er zijn teveel managers in de wereld". Bij ons bedrijf recent twee lijnmanagers, hiėrarchisch boven elkaar, binnen een half jaar vertrokken. Niets van gemerkt, ja minder emails.
Bij mij altijd van die interim klaplopers die na een paar maand tot half jaar weg zijn waarna ze er een teringzooi van gemaakt hebben en een nieuwe interim het weer moet oplossen. En gigantische bedragen aan dat soort idioten uitgeven. Ik snap echt niet dat zoiets zo gebruikelijk is in deze tijd.

En het hardwerkende personeel kan de tering krijgen van de directie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220611041
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:27 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Volgens mij is kree op toch best willekeurige tijden onder de invloed van een drankje en dat is dan af te lezen aan zijn posts. Het is dan meer ‘flow of consciousness’ (je gedachte exact en direct neerzetten zoals ze door je hoofd gaan) waarbij het voor een ander even lastig kan zijn het te ontcijferen en natuurlijk spelfouten eruit te halen.

Ik maak me er heel soms ook schuldig aan en heb er verder niet zo’n moeite mee, voor mij geen reden om iemand minder te vinden of heel hard proberen te overtuigen nette, doordachte of nuchtere posts te plaatsen.
Ik heb daar op zich ook niet zo heel erg problemen mee, maar we zitten nu in WGR waar een iets hogere kwaliteit van posts verwacht mag worden, en zoals ik al zei, spelfouten maak ik zelf genoeg, maar het een beetje leesbaar houden lijkt me wel handig.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 19 april 2026 @ 15:23:57 #95
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_220612835
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:02 schreef blomke het volgende:

[..]
Kan je ook machinist worden?
Nee. Wil ik ook niet.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_220612938
Bij een bureaucratische organisatie zou ik nooit willen werken. Dan ben je teveel een nummer. Ik word al ongelukkig bij dat idee. Maakt niet uit wat ik ervoor betaald zou krijgen
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220642293
Leuke vraag!

Informeel contact met studenten. Jongens, althans. Met meiden kan ik niet overweg. Gelukkig geef ik les bij een sector die voor 98% uit jongens bestaat, dus prima. Vette bek krijg je soms, geouwehoer dit dat, daar ga je tegenin en twee minuten later is het dan ook weer klaar. Bij meiden ettert dat eindeloos door, helaas aan den lijve ondervonden...

Maar goed, informeel contact dus. Harde grappen over en weer - niet in de eerste maand overigens, want je moet toch een beetje aftasten wie het kan incasseren en er moet een vorm van respect ontstaan zijn. Zo had ik een gast van een jaar of 20 die het nodig vond om een kreunende vrouw op zijn telefoon af te spelen. Dan schroom ik ook niet hem ten overstaan van een volle klas te vragen wat 'ie nou moet met een sekstape van mij met zijn moeder. Tsja, dat moet je niet zeggen als je zo'n jongen nauwelijks kent. Nu kreeg ik een duimpje van 'm (nadat de klas eerst ff tien seconden op stelten stond natuurlijk) :D

Daartegenover staat dat enkelen mij naar Turkije willen sturen; "om die kaal wordende plekken op uw hoofd aan te pakken". }:|

Heerlijk, dat spel.

En ik ben van mening dat ik juist door die informele aanpak iets - hoe klein ook - kan bijdragen aan hun ontwikkeling. Da's namelijk ook een mooi aspect van mijn beroep. Diezelfde jongen; hoop stoerdoenerij, vette bek dit dat, maar gaandeweg zijn opleiding begon hij steeds meer om hulp te vragen, doordat hij erachter kwam dat 'ie het toch niet zo alleen kon. Dat is ook een mooie ontwikkeling; je netwerk leren gebruiken en om hulp durven vragen!
pi_220642523
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Laila1 op 23-04-2026 22:55:58 ]
pi_220643658
Het leukste van mijn werk is toch uiteindelijk dat ene mailtje elke maand, dat het loonstrookje klaar is, en dat het salaris onderweg naar mijn bankrekening is.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_220732661
Ik werk bij een grote bank. Geen respect van lagere managers. Van klanten op zich wel maar dat is omdat ze wat van mij willen.

Salaris is prima voor wat ik doe. Het is een gouden kooi. Ben heel blij dat ik er over een maand weg ben. Werk maakt neerslachtig en geld is niet alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')