Ik ben in het verleden wel eens op een meet geweest van FOK! en daar was iedereen normaal op een paar uitzonderingen na. Natuurlijk had je sommige users op dit forum zoals Braddie, Meloewa of Dima (laatste twee gemeet).
Maar holy fuck wat lopen er een paar "speciale" types tussen. Op een paar leuke acts na, lijken ze in de meerderheid want de normale mensen zijn allang weg. En dan heb ik het vooral over subforum NWS.
Van die types die overal in het leven uitgekotst zijn, bij familie, de buurt, vrienden, zelfs op Geenstijl en hier maar hun troep aan retoriek komen verzamelen. Soms van maandagmiddag tot er met vrijdag of zondagavond.
En het ergste is dat het erop lijkt dat ze beschermd worden. Ik krijg wel eens dm's van joh laat ze. Alsof de dronkeman in een kroeg mag blijven zitten en iedereen die het gezellig heeft en normaal is eruit wordt gestuurd. Misschien omdat ze op elke advertentie in hun
Microsoft Edge browser klikken? Ik weet het niet.
Maar goed over de frontpage zullen we het niet hebben. Daar zitten natuurlijk de echte rugzakjes. De mensen die bij de AIVD wel op een lijstje staan als lone wolf suspect. De mensen die bij zelfs een FvD niet welkom zijn omdat ze raar of te radicaal zijn