quote:Op vrijdag 17 april 2026 01:07 schreef Jdood het volgende:
Ik heb een klacht tegen Marcus hij mishandeld katten en laat ze verdrinken in een sloot. Klacht kattenmishandelaars verdienen kei harde celstraf!!
quote:Op vrijdag 17 april 2026 01:07 schreef Jdood het volgende:
Ik heb een klacht tegen Marcus hij mishandeld katten en laat ze verdrinken in een sloot. Klacht kattenmishandelaars verdien kei hard celstraf!!
Ook ik herhaal het.quote:Op vrijdag 17 april 2026 01:07 schreef Jdood het volgende:
Ik heb een klacht tegen Marcus hij mishandeld katten en laat ze verdrinken in een sloot. Klacht kattenmishandelaars verdien kei hard celstraf!!
juist ziek figuurquote:Op vrijdag 17 april 2026 07:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Fijn dat je deze klacht 2x met ons deelt. Voor de vorm zal ik het ook nog maar eens quoten, opdat vieze rat Marcel een hoge straf moge krijgen.
[..]
Nou ik word echt woedend wat een hel moet die kat hebben gehad zijn laatste momenten van zijn leven😭😭quote:
Marcus of Marcel ontspringt de dans. Ze krijgen hem niet te pakken, maar jou of mij weten ze zo te vinden. Allemaal per toeval natuurlijkquote:Op vrijdag 17 april 2026 07:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Fijn dat je deze klacht 2x met ons deelt. Voor de vorm zal ik het ook nog maar eens quoten, opdat vieze rat Marcel een hoge straf moge krijgen.
[..]
Is hij inmiddels al opgepakt?quote:
Ze weten zelfs dat mijn voorbereiding uit niets meer dan een half A4'tje bestond. Hoe weten ze dat dan he? Geniepig volk.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Marcus of Marcel ontspringt de dans. Ze krijgen hem niet te pakken, maar jou of mij weten ze zo te vinden. Allemaal per toeval natuurlijk
Ja ik denk dat ze onze ogen kunnen uitlezen wanneer zij dat willen. Zou ook verklaren waarom ik vaker pijnlijke steken achter mijn ogen heb.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is hij inmiddels al opgepakt?
[..]
Ze weten zelfs dat mijn voorbereiding uit niets meer dan een half A4'tje bestond. Hoe weten ze dat dan he? Geniepig volk.
Ik zou willen dat ik als Marcus was, niet dat ik katten wil mishandelen. Maar ik zou wel gewoon ongrijpbaar willen zijn, zoals hij dat is. Kan @Jdood een signalement van Marcus delen dan moeten we zelf op zoektocht gaan.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
Als hij nog niet gepakt is dan moeten we het heft in eigen hand nemen. De hermandad is dan overduidelijk drukker met de A2 in de gaten houden met hun SIV's en verwachten ze van ons dat we ons gaan bewijzen alvorens we gaan solliciteren.
Maar de Duitsers hebben niet de indrukwekkende print die de Audi A6 van het KLPD wel heeft. Ze hebben knappe vrouwen, dat moet ik je wel nageven, maar het is het toch niet helemaal. Je wil een indrukwekkende print op de auto hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:55 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik als Marcus was, niet dat ik katten wil mishandelen. Maar ik zou wel gewoon ongrijpbaar willen zijn, zoals hij dat is. Kan @:jdood een signalement van Marcus delen dan moeten we zelf op zoektocht gaan.
De Duitse hermandad is te druk bezig met mij boetes uit te schrijven ik heb nu al 3 strafpunten.
Dat klopt zeer zeker, maar ze hebben inderdaad wel zeer knappe vrouwen die mij mogen arresteren. Auto's geef ik niks om, ik denk dat ze zijn uitgevonden om ons te bedriegen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar de Duitsers hebben niet de indrukwekkende print die de Audi A6 van het KLPD wel heeft. Ze hebben knappe vrouwen, dat moet ik je wel nageven, maar het is het toch niet helemaal. Je wil een indrukwekkende print op de auto hebben.
Zou ik erg jammer vinden. Elke Ateca die ik tegenkom is voor mij nog steeds een reden om hard "ATECAAAAAAA" te roepen terwijl mijn Shoei Neotec 3 dichtgeklapt is.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:02 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Dat klopt zeer zeker, maar ze hebben inderdaad wel zeer knappe vrouwen die mij mogen arresteren. Auto's geef ik niks om, ik denk dat ze zijn uitgevonden om ons te bedriegen.
Ik zie hoe ze mij innerlijke onrust willen aanjagen door benzine wat niet bestaat 'schaars' te maken.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou ik erg jammer vinden. Elke Ateca die ik tegenkom is voor mij nog steeds een reden om hard "ATECAAAAAAA" te roepen terwijl mijn Shoei Neotec 3 dichtgeklapt is.
Dat is de duivel die de duivel probeert te vertellen dat het de duivel niet is. Ik verwacht niet dat men mij gaat helpen dus ik hoef ook niet te verwachten dat mijn "GUHUROTE SCHMOEL" mij zoveel meer problemen oplevert.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:12 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik zie hoe ze mij innerlijke onrust willen aanjagen door benzine wat niet bestaat 'schaars' te maken.
De straat van hormuz geloof ik ook niet in, alsof ze niet gewoon allemaal meer willen verdienen
maar ze brengen het allemaal als feiten
Ik moet hier even over nadenkenquote:Op zaterdag 18 april 2026 15:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is de duivel die de duivel probeert te vertellen dat het de duivel niet is. Ik verwacht niet dat men mij gaat helpen dus ik hoef ook niet te verwachten dat mijn "GUHUROTE SCHMOEL" mij zoveel meer problemen oplevert.
Marcus is een vieze bitch die alleen maar durft te pissen in de gang en overdreven dom gaat lachen als hij het vervelend vindt dat jij lacht. Ik moet hem niet.quote:Op woensdag 22 april 2026 14:28 schreef Hetekip het volgende:
@:sebbeswensje is jouw drakenkindje veilig? Marcus loopt nog altijd vrij rond en niemand die iets doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |