abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220625461
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @:Sigme nog een leuke foto ^O^ Misschien moet @:Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen *O*
Haha ik heb al honTjes gekeken. Dat verzacht de boel O+ :D
Straks ff samen er uit en daarna rij ik door naar de lepelaarskolonie *G*
pi_220625462
a8b27643533d6d8cd36863a48c5029e49ee31586.jpg?1776764853
O+

Slaapkamer is klaar qua schilderen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220625467
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag?
Zeker niet.
Ik speelde de ochtend aan in de ochtendzon zevenblad trekken/grastrimmeren. Heel mindful, dat werk.
Dat het nog maar lang overleeft, heel gezond voor mijn brein.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220625468
Pinnenpoes, let op! Achter je! Zebra's :o !
pi_220625487
12bb2cd9e43fa46d01a481ab45c80c5276f26515.jpg?1776765135
of stond die hier al?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220625551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
of stond die hier al?
Goeie kleur👍🏼
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:07:42 #282
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220625582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
of stond die hier al?
Ha, het eerste appartementje waar ik woonde toen ik het huis uitging had muren in die kleur en houtwerk in echt keihard paars. Ik heb die mensen toen wel vervloekt toen ik dat moest overschilderen :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220625612
In mijn kleine Utregse huurhuisje na scheiding, was er een muur zwart met gele stippen :D
Bevriende schilder heeft dat prima over kunnen schilderen. Was echt zo blij met hem. O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 april 2026 @ 12:15:04 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220625638
Nou het is zover. Appartement oom staat online. oO<
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220625657
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:07 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ha, het eerste appartementje waar ik woonde toen ik het huis uitging had muren in die kleur en houtwerk in echt keihard paars. Ik heb die mensen toen wel vervloekt toen ik dat moest overschilderen :D
Ik heb rustgevend paars gekozen ivm gemoedstoestand
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220625658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef Blues het volgende:
Slim vd jochies!

Nee ik kan haar echt niet blokken, dat voelt echt niet goed qua signaal.
Ze mist me, dat weet ik, ze wil me dingen laten weten zoals; nieuwe coll aangenomen voor mij in de plaats en ze ging stukje rijden met doodzieke ex-coll, ja daar zit ze ook bovenop heb ik het idee, of ik plannen had en meewilde.

Ik ga mijn gevoel hier over veranderen, want ik kan haar niet veranderen :+ *gedragstherapie
Je zou het natuurlijk eens kunnen benoemen naar haar... :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:23:05 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220625685
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @:Sigme nog een leuke foto ^O^ Misschien moet @:Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen *O*
Ja morgen of obermorgen misschien, als mijn volgende en voorlopig wel even laatste nieuwe aanwinst binnenkomt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220625724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even een @:candaasje voor @:vlindertje89 want volgens mij werkt dat niet in een spoiler.
Lief!
Het was toen ik m eerste keer postte nog geen spoiler :@ maar ik vond het zo'n lap tekst dat ik er daarna alsnog een spoiler van heb gemaakt haha.

Dank voor alle beterschapswensen voor kat O+
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:34:06 #289
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220625748
En iedereen een dikke knuffel die het nodig heeft, kan gebruiken of gewoon graag wil *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220625852
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

Je zou het natuurlijk eens kunnen benoemen naar haar... :D
:P
pi_220625878
Paars! Diep paars… O+ in mijn eerste flat in Ehvn kocht een paar vierkante meters diep paars vilt en spande tegen de achterwand van de voorkamer waar ik woonde.
Je weet wel: een kasten wand en een deur naar een achterkamer waar iemand anders woonde.
Als de resterende verhuisdozen nog eens worden opgeruimd in de hal, heb ik al oog op een behangetje van Wallism.nl 🥰

Gister ging de pepermolen stuk. Palletje afgebroken.
Nieuwe besteld en nù nu nu al binnen. Poeh zeg.
Van keukenmesjes.nl met een vlijmscherp keukenmesje als bedankje in de doos. Leuk gebaar 👍🏼
pi_220625880
Balen voor kat (en jou) @vlindertje89 Hopelijk snel en positief antwoord (heb gemerkt dat stress het bij elin veroorzaakt)

Hopelijk kan je even wat rust krijgen @Barreltje zo moe achter het stuur is best eng

Wat slim van die jochies

En oef @Blues Wat moet je daar nou mee behalve misschien een keer bot zijn. Maar dat wil je ook niet want zij denk dat ze attent is. Moeilijk.

Spreekuur was rustig maar echt een kerel ertussen, die verpest het echt voor anderen. Hij had afwijzing gehad maar wil toch asiel want kan werken als chauffeur of een bedrijf starten. Of ik IND wilde bellen. Snapte niet dat dat geen grond voor asiel. Toen opeens had hij wel moeilijkheden in thuisland gehad en ik moest beter m’n best doen, daar werd ik voor betaald _O- . Maar even laten weten dat ik het gratis doe en een flinke stilte laten vallen (de tolk moest lachen)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 21 april 2026 @ 13:04:26 #293
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220625896
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:15 schreef borisz het volgende:
Nou het is zover. Appartement oom staat online. oO<
Ik kijk nog even verder :) Maar wel een ok prijs denk ik, vandaag de dag, voor Haarlem.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 april 2026 @ 13:20:06 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220626069
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:04 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik kijk nog even verder :) Maar wel een ok prijs denk ik, vandaag de dag, voor Haarlem.
Heb inmiddels geleerd dat je deze appartementen beter iets te laag in de markt kan zetten dan te hoog. Want dan komt er een biedingenstrijd en bij te hoog denkt iedereen laat maar.
Startersmarkt is nog altijd gunstig.
De markt daarboven koelt nu wel af door alle onrust en een hogere rente.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220626514
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Balen voor kat (en jou) @:vlindertje89 Hopelijk snel en positief antwoord (heb gemerkt dat stress het bij elin veroorzaakt)
Ik vroeg inderdaad ook al of het van stress kan komen, omdat ik twee weken geleden natuurlijk ben begonnen met werken bij andere uni en daardoor ineens veel meer van huis ben dan eerder (eerder gemiddeld 2d pw op uni en dan rond 8.30-9u pas weg en ergens tussen 14-17u weer thuis, nu 3-4 dagen en dan ook zowel 7-8 al weg als tussen 17-19 pas thuis. En dan had ik ook het weekend nog best wat buiten-de-deur tijd, met name zondag, toen van 9.45-19.30 deur uit. En deze kat heeft ook al een keer een stress-blaasontsteking gehad waar ik als enige trigger van kon bedenken dat ik de plaid die over de bank lag en de bankdekentjes alledrie tegelijk had gewassen :+ . Ze kon in vorige aantekeningen zien dat de eerste keer diarree 6mnd geleden (die kon ik me niet herinneren) wel ook was nadat ik een weekend weggeweest was. Maar bv Giardia is ook gevoelig voor immuunsysteem dat even wat minder goed werkt, dan steekt het weer de kop op, dus zou ook de combi van dat en stress kunnen zijn.
pi_220626532
En @Sarabi wat vervelend dat er weer zoveel overlast is :* hopelijk blijkt er meer mogelijk dan jullie denken qua evt ander huis!

@Blues :* ingewikkeld zeg. Ook dat je subtielere boodschap niet echt aan lijkt te komen. Dan een keer wat duidelijker aangeven? Dat je het waardeert dat ze contact wil blijven houden maar dat jij op dit moment echt even los wil komen van werk en dat dat niet zo goed lukt zolang je nog veel contact hebt met iedereen van werk, en dat je daarom even wat meer afstand neemt nu?

@Barreltje :* hopelijk kun je wat bijslapen. En verstandig huisarts even te bellen!
  dinsdag 21 april 2026 @ 15:20:16 #297
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220627050
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 18:49:26 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220627999
Berichtje op linkedin gekregen. Ik was weer geweldig en zo en precies wat ze zochten. Gezegd dat ik geen interesse had en gevraagd of z'n tekst met AI is geschreven. Wat een holle frasen zeg :')

Vandaag kwam iemand langs voor een offerte voor spouwmuurisolatie. Goed bedrijf, uit Nederland. Konden het doen voor ¤3400 terwijl Duitse firma ¤4150 vroeg.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220628023
Mooi, maar moeilijk verzoek gekregen van doodzieke M.
Of ik haar met haar 2 dochters wil fotograferen a.s. zondagochtend met mijn goeie camera nog voor de zware chemokuren beginnen. O+ ;(

We gaan een mooie plek bedenken en natuurlijk doe ik dat met liefde. Maar...pfoe ook..
pi_220628030
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:54 schreef Blues het volgende:
Mooi, maar moeilijk verzoek gekregen van doodzieke M.
Of ik haar met haar 2 dochters wil fotograferen a.s. zondagochtend met mijn goeie camera nog voor de zware chemokuren beginnen. O+ ;(

We gaan een mooie plek bedenken en natuurlijk doe ik dat met liefde. Maar...pfoe ook..
:*
Eervol verzoek
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')