abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220595175
De rand probeert te pakken

En dat ie dan terug in de boter glijdt,
Wat dan
Wat dan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:09:12 #2
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595190
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:08 schreef borisz het volgende:
Voor @:jan_onderwater en anderen
Joop Visser (88) is niet van plan te stoppen! https://www.noordhollands(...)raagd/146038150.html

/achter de betaalmuur halen mag je zelf doen via de bekende wegen.
Ik zing al mijn hele leven zijn Liedjes, heerlijk
  donderdag 16 april 2026 @ 20:10:31 #3
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
  donderdag 16 april 2026 @ 20:13:48 #4
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595279
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik kocht een ei is de eerste zin van een liedje.
Er is ook een nummer over twee monniken.
Je moet het maar weten :s)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220595302
Ik heb een dubbelCD van Jaap/Joop.
Welke liedjes kan je niet meer vinden @sigme
  donderdag 16 april 2026 @ 20:24:42 #7
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595357
De meeste oude liedjes van hem ken ik uit mijn hoofd
pi_220595389
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
pi_220595419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
O+

We hebben vorige week nog In een Rijtuigie gezongen bij Van Muiswinkel die Drs P deed O+
Spoilers!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:29:32 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220595431
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
Niet met de deuren slaan…
  donderdag 16 april 2026 @ 20:29:52 #11
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
Niet met de deuren slaan!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:30:49 #12
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595447
Mijn opa, in heel Europa
  donderdag 16 april 2026 @ 20:33:34 #13
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595473
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+ Drs P
We rijden met de trojka door het eindeloze woud
Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud
pi_220595476
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je moet het maar weten :s)
:Y
Wel verdrietig dat je het niet wist.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220595548
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.

Ik zing voor Mrs V vrij regelmatig het vreemde snoeshaan stuk uit Sprookje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Vond ze niet altijd zo snoezig als tegenwoordig :P
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:48:59 #16
147666 AnneX
pi_220595614
Oh lekker…alle liedjes weer eens in mijn hoofd. 🎶
Zoals deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 43% gewijzigd door AnneX op 16-04-2026 20:55:24 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 20:53:29 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220595661
Heb op om dat HGT-fragment keihard gelachen destijds met Lucky Fonz. Maar dat was vooral omdat Gordon het volgens mij echt niet snapte.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 16 april 2026 @ 20:54:25 #18
8136 Blues
pi_220595666
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.

Ik zing voor Mrs V vrij regelmatig het vreemde snoeshaan stuk uit Sprookje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Vond ze niet altijd zo snoezig als tegenwoordig :P
:D
  donderdag 16 april 2026 @ 21:04:07 #19
327387 vlindertje89
pi_220595755
Dank allen, ik voel me weer piepjong ^O^

:P *;
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 21:12:30 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220595815
Op mn laatste vakantiedag in juni ga ik toch maar 'aan het werk'. Nou ja Afscheidsrede Theo Schuyt. Hij is inmiddels 75 maar nog altijd een autoverkoper op de VU. Geen hoogleraar meer, maar nog wel directeur PAO's op de sociale faculteit. En als je een spreker nodig hebt bel je Theo.
Theo is de oprichter van Geven in Nederland en de centrum voor Filantropische Studies. Geven in NL is het tweejaarlijks onderzoek naar het geefgedrag in NL en we leveren een hoop data voor aan. Maar Theo gaat nu echt met pensioen.
Afijn daar moet ik bij zijn. 8-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 16 april 2026 @ 21:18:46 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220595859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank allen, ik voel me weer piepjong ^O^

:P *;
@Schmetterlingchen2012 ? :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 april 2026 @ 21:18:52 #22
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220595862
Zeg @Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenken :D zkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is :{w

En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:19:20 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220595868
quote:
80s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef flipsen het volgende:
Zeg @:Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenken :D zkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is :{w

En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd :D
Tuinslang-gluur dokter
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 april 2026 @ 21:28:25 #24
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220595913
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y
Wel verdrietig dat je het niet wist.
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:28:52 #25
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595915
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.
Het was natuurlijk gewoon een opzetje om de jury te kakken te zetten. Lawaainicht Gordon die zichzelf voor schut zet omdat ie Joop Visser (een van de grote Nederlandse singer/songwriters) denkt te kunnen klepzeiken
  donderdag 16 april 2026 @ 21:29:05 #26
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220595919
quote:
80s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef flipsen het volgende:
Zeg @:Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenken :D zkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is :{w

En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd :D
MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:30:47 #27
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220595932
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank allen, ik voel me weer piepjong ^O^

:P *;
Ook een manier om het onder woorden te brengen! :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:32:47 #28
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595944
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 16 april 2026 @ 21:44:05 #29
8136 Blues
pi_220596051
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Clubsoda het volgende:


MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
Vroegah waren het internisten met aandachtsgebied gastro-enterologie :)

Maar @flipsen ik verbeter onder het typen ook nog wel veel andere afkortingen, kenjenagaan :D
  donderdag 16 april 2026 @ 21:45:18 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220596060
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Vroegah waren het internisten met aandachtsgebied gastro-enterologie :)

Butthole videographers. Dat zijn het
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 april 2026 @ 21:48:38 #31
43653 sigme
Veraan
pi_220596087
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:20 schreef Blues het volgende:
Ik heb een dubbelCD van Jaap/Joop.
Welke liedjes kan je niet meer vinden @:sigme
Het liedje over Onno & het financieringstekort

quote:
Onno er worden weer mensen vergast
ze waren de anderen toch maar tot last
en als het nou in de plannen past
dan hoor je de Onno's niet klagen

Want we weten allemaal waaraan het schort
Het schort aan het financieringstekort
en als het financieringstekort maar minder wordt
dan moet je offers durven vragen
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 21:51:00 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220596098
Het ruikt lekker langs de oprit





Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 16 april 2026 @ 21:55:44 #33
327387 vlindertje89
pi_220596126
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef fietsie het volgende:

[..]
@:Schmetterlingchen2012 ? :)
Zoiets ja :D
Er was vandaag ook nog een nieuwe collega zeer verbaasd over mijn leeftijd *) een van de leuke dingen aan nieuwe collega's :P

Speaking of which, hoi :W ik merk dat nu ik ook fysiek bij nieuwe baan begonnen ben, het wel echt stuk drukker is, langere dagen, en ik hier ook minder te vinden ben. Vorige week 4 dagen met 7-7.30 deur uit en dan 17-18.30 pas thuis (beide uni's 2 dagen). Toch wel even andere koek dan 2 dagen naar uni en dan ook nog na spits heen en voor spits terug :+ . Maar ik heb het er echt ontzettend naar mijn zin O+ alle collega's zijn leuk, ik heb mijn eerste werkgroep gegeven, de studenten waarvan ik scriptiebegeleiding overneem gesproken en al wat feedback gegeven. En iedereen is zo lief! Vragen af en toe hoe de opstart gaat en of ik nog vragen heb, komen andere collega's aan me voorstellen, vragen me mee lunchen enzo. Ik voel me er zó welkom, echt een warm bad O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 april 2026 @ 22:06:44 #34
43653 sigme
Veraan
pi_220596170
@vlindertje89 wat fijn!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 16 april 2026 @ 22:09:49 #35
8136 Blues
pi_220596184
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef fietsie het volgende:

[..]
Butthole videographers. Dat zijn het
})
  donderdag 16 april 2026 @ 22:24:06 #36
147666 AnneX
pi_220596238
@Cat-astrophe je bent nogal van de chocolade.
Van iemand kreeg ik een joekel van een chocolade paasei en losse chocolaatjes en eitjes. Alleen de eitjes - té weinig dan - waren smakelijk.
Verder. Neuh
Ken je het ‘merk’?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 april 2026 @ 22:39:09 #37
8136 Blues
pi_220596282
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef sigme het volgende:


Het liedje over Onno & het financieringstekort

Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
Ik ga morgen neuzen tussen de cd's voor je ^O^ Mss staan deze 2 er wel op.
  donderdag 16 april 2026 @ 22:44:55 #38
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220596300
Wat klinkt het fijn @vlindertje89 zo’n warm bad.

Loopbaanadvies voor wie wat zoek. Kies voor pedicure. Ik kan m’n knieën niet meer zo buigen zonder bang te zijn een los onderbeen in m’n hand te houden dat het er maar weer eens van moest komen. De ene salon waar ik ooit kwam heeft een stop, de volgende heeft een wachtlijst, hopelijk over 6 maanden en ga zo maar door.
Nu wel een gevonden voor volgende week woensdag, haar enige mogelijkheid volgende week, de 3 weken erna ook helemaal vol, dus waarschijnlijk een afzegging :D
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 16 april 2026 @ 22:49:09 #39
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220596312
Vlindertje, wat een fijne bevestiging van je keuze O+
Spoilers!
  donderdag 16 april 2026 @ 23:46:12 #40
8136 Blues
pi_220596482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat klinkt het fijn @:vlindertje89 zo’n warm bad.

Loopbaanadvies voor wie wat zoek. Kies voor pedicure. Ik kan m’n knieën niet meer zo buigen zonder bang te zijn een los onderbeen in m’n hand te houden dat het er maar weer eens van moest komen. De ene salon waar ik ooit kwam heeft een stop, de volgende heeft een wachtlijst, hopelijk over 6 maanden en ga zo maar door.
Nu wel een gevonden voor volgende week woensdag, haar enige mogelijkheid volgende week, de 3 weken erna ook helemaal vol, dus waarschijnlijk een afzegging :D
Mss zijn er ook pedicures aan huis?
  donderdag 16 april 2026 @ 23:46:33 #41
8136 Blues
pi_220596483
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zoiets ja :D
Er was vandaag ook nog een nieuwe collega zeer verbaasd over mijn leeftijd *) een van de leuke dingen aan nieuwe collega's :P

Speaking of which, hoi :W ik merk dat nu ik ook fysiek bij nieuwe baan begonnen ben, het wel echt stuk drukker is, langere dagen, en ik hier ook minder te vinden ben. Vorige week 4 dagen met 7-7.30 deur uit en dan 17-18.30 pas thuis (beide uni's 2 dagen). Toch wel even andere koek dan 2 dagen naar uni en dan ook nog na spits heen en voor spits terug :+ . Maar ik heb het er echt ontzettend naar mijn zin O+ alle collega's zijn leuk, ik heb mijn eerste werkgroep gegeven, de studenten waarvan ik scriptiebegeleiding overneem gesproken en al wat feedback gegeven. En iedereen is zo lief! Vragen af en toe hoe de opstart gaat en of ik nog vragen heb, komen andere collega's aan me voorstellen, vragen me mee lunchen enzo. Ik voel me er zó welkom, echt een warm bad O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo fijn te lezen dit O+
  donderdag 16 april 2026 @ 23:57:47 #42
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220596497
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Mss zijn er ook pedicures aan huis?
Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleiding
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:00:28 #43
8136 Blues
pi_220596507
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 23:57 schreef Kaatje1 het volgende:


Ja zij komt ook aan huis, maar het is nog geen 10 minuten fietsen. Ik verbaas me vooral dat het zo enorm druk is.. wanneer ik alleen m’n (teen)nagels wil laten lakken zou ik bij veel meer zaken terecht kunnen maar ik wil graag iemand met en Provoet opleiding
Het alleen lakken is idd echt niet hetzelfde als pedicuren
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:02:53 #44
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220596516
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
MDL is wel echt de gangbare naam. Zoals KNO zeg maar. (Maag-darm-levergeneeskunde.)
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 00:08:49 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220596523
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Heet tegenwoordig MDL fonds.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 17 april 2026 @ 05:49:58 #46
111414 Vanyel
pi_220596908
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
Heus wel hoor :Y
Wij luisterden ze vroeger altijd op bandjes in de auto. Heel fijne liedjes zijn het. Maar idd wel liedekes uit de tijd van mijn ouders.

Ik luisterde mijn vaders Jaap Fischer, hij mijn Clouseau O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 06:37:22 #47
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220596941
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 05:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heus wel hoor :Y
Wij luisterden ze vroeger altijd op bandjes in de auto. Heel fijne liedjes zijn het. Maar idd wel liedekes uit de tijd van mijn ouders.

Ik luisterde mijn vaders Jaap Fischer, hij mijn Clouseau O-)

Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passion }:|

Ik vind mezelf trouwens ook net te jong voor de hoogtijdagen van Clouseau O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 april 2026 @ 06:43:45 #48
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220596943
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Hadden ze het niet MLD kunnen noemen? Dan was ik er misschien nog wel opgekomen, door de MaagLeverDarm stichting. Of heet die tegenwoordig ook anders?
Ik ben niet heel intensief bij de naamgeving betrokkenen geweest :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 april 2026 @ 06:54:28 #49
111414 Vanyel
pi_220596953
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat zal het zijn want mijn ouders luisterden beiden niet naar meneer Fischer. Wij deden im de auto de Mattheus Passion }:|

Ik vind mezelf trouwens ook net te jong voor de hoogtijdagen van Clouseau O-)
Ben je ook :Y
Was mijn eerste concert. Bôh O+

En ik denk bah Mattheus Passion. Doe mij maar de liedjes van
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 07:18:17 #50
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220596987
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ben je ook :Y
Was mijn eerste concert. Bôh O+

En ik denk bah Mattheus Passion. Doe mij maar de liedjes van
Ja, ik ook!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 april 2026 @ 07:26:04 #51
268312 Sarabi
pi_220597003
Goedemorgen :O
Alweer onderweg voor een collab met een andere brouwerij.
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:00:58 #52
162107 mjan
pi_220597478
O+ ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken O+

Dat, én de Matthäus-Passion.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:08:11 #53
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220597496
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @Sarabi
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:12:45 #54
175489 Candaasje
pi_220597512
Oh heb goede herinneringen aan de Mattheus Passion O+
Niet dat ik me de muziek nu zo precies voor de geest kan halen of er uren voor in de kerk zou gaan zitten. Maar ik heb er samen met goede vriend mijn houten boog -volledig met de hand, met bijl, schaaf en spookschaaf- op staan maken :D En toentertijd had ik af en toe wel liever iets met euh, meer ‘pit’ gehad, want het was best zwaar werk, maar… het is een van zijn lievelings stukken :)


@vlindertje89 dat klinkt als een heel fijne start!

En ja, zulke dagen zijn best pittig qua tijden, zeker als je er een paar achter elkaar hebt :Y

Over werken en uren gesproken;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:13:43 #55
111414 Vanyel
pi_220597515
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:00 schreef mjan het volgende:
O+ ik had me weer, voor de zoveelste keer, door een kuiken laten verlakken O+

Dat, én de Matthäus-Passion.
Maar de volgende dag at ik rijst >:)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:18:54 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220597535
Een dag in de week zit ik dus op het moment met mijn neus (..) in de MDL-zaken; ons nieuwe ziekenhuisgebouw krijgt een compleet nieuwe scopie afdeling, met de mogelijkheid OK-anesthesie in te zetten, een recovery gebied met meerdere zorgzwaarten, maar bovenal: een logistieke nachtmerrie.

Vandaar mijn lichte focus op het video deel :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:36:20 #57
162107 mjan
pi_220597672
@Candaasje: kun je die overuren dan niet alvast wegschrijven op je opgenomen verlof?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:43:12 #58
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220597718
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 22:24 schreef AnneX het volgende:
@:Cat-astrophe je bent nogal van de chocolade.
Van iemand kreeg ik een joekel van een chocolade paasei en losse chocolaatjes en eitjes. Alleen de eitjes - té weinig dan - waren smakelijk.
Verder. Neuh
Ken je het ‘merk’?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:49:13 #59
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220597738
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:49:42 #60
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220597739
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.

Hoe is het met de musical madness?
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:49:43 #61
43653 sigme
Veraan
pi_220597740
Goedemorgen!


Ik snap wel wat van Gogh zag in boomwortels

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 17 april 2026 @ 09:57:46 #62
147666 AnneX
pi_220597777
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar de volgende dag at ik rijst >:)
…met kip of haan… :Y)
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:07:30 #63
147666 AnneX
pi_220597833
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Maar natuurlijk ken ik die. Dat is mijn vaste chocolatier voor mijn bonbons en paaseitjes O+
De schenker kwam hier 'uit de buurt' denk ik?
Uit de buurt ja.
Al jaren neemt hij een doosje bonbons mee bij gelegenheden.
Alleen het ei van pure chocola 20 cm hoog vind ik nah…
Ws. helemaal gewend aan de pure chocola van de lidl. Laatst van ah was ook niet mijn smaak. Het is niet “vol” van smaak zou ik omschrijven.
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:21:12 #64
43653 sigme
Veraan
pi_220597895
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
…met kip of haan… :Y)
Hele jonge…
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:33:20 #65
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220597964
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoeft niet, Rousseau zit ook in mijn buurdorp tegenwoordig.

Hoe is het met de musical madness?
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:34:21 #66
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220597969
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @Sarabi
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
heerlijk genieten dus.
Maar ik heb dat hotel opgezocht, jij hebt vast geen claustrofobie?

[ Bericht 2% gewijzigd door Kaatje1 op 17-04-2026 10:39:32 ]
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:39:34 #67
147666 AnneX
pi_220598007
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
Wat.een.feest! 🎶 plus varen op de Thames!
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:43:41 #68
147666 AnneX
pi_220598033
@Leintjeuh doe je mee met het koor van Jaap …😉
#oorwurmen

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 17-04-2026 10:58:33 ]
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:57:54 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220598110
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ook nog onderste helft van NL :P

Ik sla me dapper door de madness heen! Avenue Q was hilarisch en treffend, Six vond ik in Amsterdam beter qua pittigheid en toonvastheid. The Mousetrap was ouderwets vermeack zonder oubollig te zijn. En Book of Mormon was geweldig met humor op het randje en ook hier de grote thema's.
True, true. Wel echt niet jouw regio echter hoor.

Ik ben ook naar Avenue Q in Londen geweest O+ Kaartjes helemaal bovenin, slechtste plekken, 12 pond. Genoten :Y
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:41:48 #70
8136 Blues
pi_220598434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:18 schreef fietsie het volgende:
Een dag in de week zit ik dus op het moment met mijn neus (..) in de MDL-zaken; ons nieuwe ziekenhuisgebouw krijgt een compleet nieuwe scopie afdeling, met de mogelijkheid OK-anesthesie in te zetten, een recovery gebied met meerdere zorgzwaarten, maar bovenal: een logistieke nachtmerrie.

Vandaar mijn lichte focus op het video deel :P
Ik heb een paar keer fysiek mogen meegluren *)
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:44:14 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220598454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb een paar keer fysiek mogen meegluren *)
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:46:13 #72
8136 Blues
pi_220598469
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

[ afbeelding ]
Ik snap wel wat van Gogh zag in boomwortels

[ afbeelding ]
O+
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:46:49 #73
8136 Blues
pi_220598473
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 11:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat 'moest' ik (in het kader van meelopen) tijdens m'n opleiding. En ik doe bv ook mee met mockup-sessies bij nieuwe apparatuur, om te zien hoe mensen dingen inzetten.
Gaat de techniek daarin snel?
  vrijdag 17 april 2026 @ 11:59:26 #74
8136 Blues
pi_220598575
Mijn vriendin _O-

Appt nu ook in het 'foks' omdat ik dat de afgelopen jaren soms zonder nadenken doe en ze dan vroeg huh?
Nu doet ze het zelf ook (nog nooit op fok geweest) . Ze appt nu dat ze bij een fysiogoT geweest en ze 'Rant' ff daarover.
Zo grappig.
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:19:48 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220598684
is
het
al
weekend?

Ik ben er aan toe geloof ik :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:26:04 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220598732
Hier zit ook een rousseau, gisteren een to good to go met paaseitjes gehaald *O*
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:52:35 #77
162107 mjan
pi_220598871
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:48 schreef sigme het volgende:

[..]
Het liedje over Onno & het financieringstekort
[..]
Het orgineel over de liefde kan ik geloof ik ook niet vinden, wel een latere variant.
Ik ga eens kijken tussen mijn LPs, maar denk dat ze daar ook niet op te vinden zijn.

Heb nog wel ergens een obscuur boekje van Jaap Fischer. Toekomst en zekerheid - gids voor jonge mensen die niet goed weten wat ze zullen gaan doen. Daar was ik wat minder van gecharmeerd volgens mij.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:49:41 #78
111414 Vanyel
pi_220599267
@Clubsoda
Geheel toevallig blijken wij vandaag ketelonderhoud te hebben gehad van de loodgieter die jij mij 100 jaar geleden aanried (door Mrs V geregeld).
Wat een leukerd O+ O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:05:24 #79
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220599334
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:12 schreef Candaasje het volgende:
Oh heb goede herinneringen aan de Mattheus Passion O+
Dito, sowieso Bach, eenzame hoogte als componist.
Vond de muziek altijd al geweldig maar toen ik “Gödel, Escher, Bach” had gelezen nog een keer zo geweldig.

Een doolhof in muziek
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:35:47 #80
8136 Blues
pi_220599551
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:



Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen :D O+

CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in _O-
Maar de liedjes die @sigme noemt zie ik er niet tussen -O- of heeft het mss een andere titel?

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 17-04-2026 14:42:34 ]
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:44:45 #81
111414 Vanyel
pi_220599583
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:35 schreef Blues het volgende:
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:

[ link | afbeelding ]

Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen :D O+

CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in _O-
Maar de liedjes die @:sigme noemt zie ik er niet tussen -O- of heeft het mss een andere titel?
Dat is mijn bandje O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 16:18:56 #82
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220600332
Toch maar naar binnen gegaan. Wanneer de zon erdoor komt is het lekker, maar zonder is het gewoon fris.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 17 april 2026 @ 16:56:12 #83
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220600503
THuis. O+ Rozig. Eerst een uur ge:Z
Noordkant Veluwe. Leuvenum - Elspeet - Vierhouten.
Een volgende keer wordt even puzzelen qua optimale etappes en OV...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:26:16 #84
8136 Blues
pi_220600688
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch maar naar binnen gegaan. Wanneer de zon erdoor komt is het lekker, maar zonder is het gewoon fris.
Ik had precies hetzelfde.

En...net een uur gelegen, want na op 1 maand na, bijna een migraine vrij jaar, kwamen dan toch de overbekende vlekken, schitteringen en aura's etc mijn kant op. }:|
Zo te voelen een kleine aanval, maar ik ben er niet helemaal vanaf helaas :{
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:26:39 #85
43653 sigme
Veraan
pi_220600689
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 14:35 schreef Blues het volgende:
Deze dubbel CD heb ik.
Deze liedjes staan er op:

[ link | afbeelding ]

Overigens...kwam ik met zoeken in die kast veel herinneringen tegen :D O+

CD draait nu op mijn laptop, daar zit nog zo'n CD speler in _O-
Maar de liedjes die @:sigme noemt zie ik er niet tussen -O- of heeft het mss een andere titel?
Joop Visser bewaakt zijn oeuvre heel strikt. Dat ik die liedjes niet kan vinde is omdat ze onvindbaar zijn. Ze staan niet op een cd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:39:12 #86
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220600734
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik had precies hetzelfde.

En...net een uur gelegen, want na op 1 maand na, bijna een migraine vrij jaar, kwamen dan toch de overbekende vlekken, schitteringen en aura's etc mijn kant op. }:|
Zo te voelen een kleine aanval, maar ik ben er niet helemaal vanaf helaas :{
Ach wat jammer. Misschien (duimt) moet het lijf er ook nog wat aan wennen? Nog even een soort nabrander
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:42:19 #87
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220600755
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Vandaag maar eens rustig aan doen. Afgelopen dagen beetje teveel gedaan en dat breekt nu een beetje op.

Wanneer mag je wat vertellen @:sarabi
[..]
heerlijk genieten dus.
Maar ik heb dat hotel opgezocht, jij hebt vast geen claustrofobie?
Als je ook maar een tikje claustrofobisch bent moet je hier zeker niet gaan logeren. Ivm de kleine capsules maar ook omdat de gangen kruipdoor-sluipdoor zijn met als hoofdkleur donkergrijs. Zelfs ik vind dat af en toe benauwend. Meer dan de capsule eigenlijk.

Nu op weg naar capsule.
Met boot naar kabelbaan en aan de overkant kon je makkelijk terug naar het centrum. Dacht ik. Google zat fout, omleidingsborden zaten fout, conducteur zat fout, ugh!
Een uur lang op en neer gelopen en vervolgens gereden met de DLR. Ik stond op het punt de kabelbaan terug te pakken en daar metro of boot te zoeken. Maar gelukkig onderweg toch een Underground tegen gekomen dus nu komt alles goed.
En als Call the midwife fan is het leuk om een keer (op het station van) Poplar te zijn geweest.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2026 @ 17:48:02 #88
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220600787
Moet je dan op je knieeen door die gang kruipen?

Fijn dat je de weg terug hebt gevonden. Veel plezier vanavond!
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 18:39:23 #89
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220601009
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 13:49 schreef Vanyel het volgende:
@:clubsoda
Geheel toevallig blijken wij vandaag ketelonderhoud te hebben gehad van de loodgieter die jij mij 100 jaar geleden aanried (door Mrs V geregeld).
Wat een leukerd O+ O+
Beginnend met een V? En zijn naam met een R? Dat is echt mopje ja O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:10:46 #90
268312 Sarabi
pi_220601196
@Kaatje1 over een paar weekjes

Nou samenwerking ging goed en was erg gezellig. Alleen jammer dat iemand daar op de parkeerplaats tegen onze auto is gereden -O- nouja schadeformulier is ingevuld dus zal wel weer goed komen.

Nu nog een uur naar huis rijden.
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:12:04 #91
111414 Vanyel
pi_220601205
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 18:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Beginnend met een V? En zijn naam met een R? Dat is echt mopje ja O+
Jaaaa O+
Eerste keer hier en ik heb al foto's van zijn kinderen gezien :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:22:47 #92
147666 AnneX
pi_220601250
De start borrel vanmiddag van de bemanningen.
Sommige mensen hadden er meer moeite voor gedaan.
Vandaar de foto. Zelf ben ik net als vorig jaar naar de Turkse winkel Corum aan de overkant gelopen. Oh oh wat lekker. Ook voor thuis 4 stuks

meegenomen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer Blues van de migraine. -O-
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:26:38 #93
147666 AnneX
pi_220601272
Nu in het Theater gegeten en straks de voorstelling van voorheen Wereldband nu Släpstick.
Ook muzikaal briljant en geen musical.🎶
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:36:22 #94
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220601319
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jaaaa O+
Eerste keer hier en ik heb al foto's van zijn kinderen gezien :D
Och O+ Ik mag hem echt graag, hij is toegankelijk en neemt je serieus zonder mainsplainen. Ik heb net na de scheiding zoveel aan die houding gehad als er gedoe was met verwarming of lekkage. Ik had nog een klusjesfiguur met wie ik dat had maar aar heb ik het net mee uitgemaakt :6

Het énige nadeel is dat hij twee weken geleden al een klus bij ons zou doen maar nu bij jullie rondhangt }:| :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:13:13 #95
111414 Vanyel
pi_220601543
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Och O+ Ik mag hem echt graag, hij is toegankelijk en neemt je serieus zonder mainsplainen. Ik heb net na de scheiding zoveel aan die houding gehad als er gedoe was met verwarming of lekkage. Ik had nog een klusjesfiguur met wie ik dat had maar aar heb ik het net mee uitgemaakt :6

Het énige nadeel is dat hij twee weken geleden al een klus bij ons zou doen maar nu bij jullie rondhangt }:| :+
:D
1 uurtje maar, heus!
Helaas heb ik verder geen verwarmingsissues.

Als je nog eens een zoals deze tegenkomt, wil ik die ook graag :Y.
Je timmerman was ook al zo'n snoesje. Ik dacht dat die vertrokken was maar zijn website is nog in de lucht :o

Mensen, als je iemand ergens voor zoekt en enigszins in haar buurt woont, vraag Club. Die heeft er een neus voor
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:13:22 #96
8136 Blues
pi_220601545
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ach wat jammer. Misschien (duimt) moet het lijf er ook nog wat aan wennen? Nog even een soort nabrander
Eenmaal een erfelijke aandoening kom je er nooit meer vanaf.
Maar de episodes zijn mss wel verminderd door de metropolol.
Dat wil ik echt graag geloven, want het kan niet toevallig zijn dat ik een jaar de laagste dosering gebruik en het bijna een jaar is weggebleven, alleen ik neem niet de proef op de som door te stoppen :D
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:27:16 #97
162107 mjan
pi_220601623
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 17:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Joop Visser bewaakt zijn oeuvre heel strikt. Dat ik die liedjes niet kan vinde is omdat ze onvindbaar zijn. Ze staan niet op een cd.
En ook niet op willekeurige LPs



Oh, ik heb Onno trouwens wel gevonden. Staat op 'de huid van de beer'.

[ Bericht 6% gewijzigd door mjan op 17-04-2026 20:33:23 ]
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:34:13 #98
43653 sigme
Veraan
pi_220601670
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:27 schreef mjan het volgende:

[..]
En ook niet op willekeurige LPs

[ afbeelding ]

Oh, ik heb Onno trouwens wel gevonden. Staat op 'de huid van de beer'.
Als ik zo oud was
met een slobberpak en kaal
en ze slijmden "Joop wat ben je toch vitaal"
en ik wist als ik vertrok
dat ik werd opgevolgd door Kok

Dan zou ik ook niet gaan ik ben niet helemaal
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:40:12 #99
162107 mjan
pi_220601708
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]
Als ik zo oud was
met een slobberpak en kaal
en ze slijmden "Joop wat ben je toch vitaal"
en ik wist als ik vertrok
dat ik werd opgevolgd door Kok

Dan zou ik ook niet gaan ik ben niet helemaal

Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtube O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:57:13 #100
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220601852
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D
1 uurtje maar, heus!
Helaas heb ik verder geen verwarmingsissues.

Als je nog eens een zoals deze tegenkomt, wil ik die ook graag :Y.
Je timmerman was ook al zo'n snoesje. Ik dacht dat die vertrokken was maar zijn website is nog in de lucht :o

Mensen, als je iemand ergens voor zoekt en enigszins in haar buurt woont, vraag Club. Die heeft er een neus voor
Behalve dan die ene }:| maar die heb ik nooit naar jou doorverwezen.

De timmerman zou ik ook graag nog eens nodig hebben. Maakt toffe dingen O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:57:49 #101
111414 Vanyel
pi_220601861
Maar hij was ook zo gezellig :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:02:20 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220601905
We kijken Mrs Davis. Na 5 afleveringen snap ik nog steeds niet echt waar ik naar kijk. Het is geweldig, geweldig slecht, voorspelbaar, onvoorspelbaar, hilarisch en nog zo veel meer. Maar vooral fascinerend.
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:08:59 #103
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220601935
Dit is nieuw... Toneelmeester stuurt de spelers van het podium af. Storing!
Hopelijk fixen ze het want ik wil mijn les Mis!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:30:07 #104
43653 sigme
Veraan
pi_220602016
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:40 schreef mjan het volgende:

[..]
Heb je het hele album al gevonden? Staat op youtube O+
Nu wel, thanx!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 17 april 2026 @ 21:57:23 #105
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220602116
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dit is nieuw... Toneelmeester stuurt de spelers van het podium af. Storing!
Hopelijk fixen ze het want ik wil mijn les Mis!
Dat komt vast niet vaak voor. Zijn weer terug?
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:15:13 #106
8136 Blues
pi_220602182
Meest slechte scenario voor excoll appt ze net ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens echt :{w :'(
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:15:23 #107
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220602183
Uit het gebrek aan vervolgklaag hadden jullie vast afgeleid dat het na een paar minuten gefixt was. En kregen wij een stukje herhaling van het nummer waar de heren in zaten O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:15:59 #108
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220602185
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:18:34 #109
147666 AnneX
pi_220602189
En thuis van het theater.
Het is vermakelijk en verrassend en muzikaal theater.
Als zij in de buurt zijn en niet in Hong Kong of Zuid Korea: gaat dat zien.
Trouwens ook op de Parade in Utrecht in augustus.
Speellijst: https://www.slapstick.nl/
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:19:55 #110
147666 AnneX
pi_220602191
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:15 schreef Blues het volgende:
Meest slechte scenario voor excoll appt ze net ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens echt :{w :'(
Waardeloos zeg! :X
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:20:52 #111
8136 Blues
pi_220602194
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
We kijken Mrs Davis. Na 5 afleveringen snap ik nog steeds niet echt waar ik naar kijk. Het is geweldig, geweldig slecht, voorspelbaar, onvoorspelbaar, hilarisch en nog zo veel meer. Maar vooral fascinerend.
Waar?
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:23:25 #112
327387 vlindertje89
pi_220602209
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:25:01 #113
8136 Blues
pi_220602219
Toen ik laatst bij haar was, had ze al een slecht voorgevoel en was ze al zo bang. ;(
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:28:04 #114
147666 AnneX
pi_220602236
Eigenlijk zou ik op rij 9 stoel 3 zitten en mnX op onze “vaste” plaats rij 10 stoel 1 (lange benen rij) en stoel 2 was al weg bij boeken.
Het spektakel is altijd snel uitverkocht en meer was er niet vrij.
De meneer op ‘mijn’ stoel 2 begreep dat ik bij stoel 1 hoorde.
En oh wonder: hij hoorde bij het groepje waar ik zou zitten.
En hebben wij van stoel geruild.
Leuk hè w/
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:33:42 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220602263
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Waar?
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer ;)

Wat een verschrikkelijk nieuws voor je collega ;(
Spoilers!
  vrijdag 17 april 2026 @ 22:36:18 #116
8136 Blues
pi_220602273
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:


Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer ;)

Wat een verschrikkelijk nieuws voor je collega ;(
Ah ok.
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:01:18 #117
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220602392
Wat een afschuwelijke diagnose voor haar @Blues
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:49:12 #118
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220602558
In 4 minuten van theater naar voordeur.

Blijft fantastisch: voor aanvang ales in de rij ivm kaartcontrole en na afloop vliegen overal deuren open en stond ik binnen 5 seconden op straat. Hij was weer gaaf _O_

Bij de ingang van mijn vrouwenvleugel stond een dame aan een jongeman uit te leggen dat hij hier niet naar binnen mocht. Kerel vond het moeilijk te snappen, hij hoefde alleen even naar het toilet. Ik ben maar even in de buurt blijven hangen tot hij vertrokken was.

Musicals klaar ;( morgen naar huis O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 05:50:26 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220603054
:W onderweg naar Stuttgart
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 april 2026 @ 08:04:39 #120
268312 Sarabi
pi_220603280
Goedemorgen :W
Eerst een ochtendje bier bezorgen en daarna nog even naar de Efteling.
De brouwer waar we gisteren waren gaat vandaag toevallig ook met zijn gezin, benieuwd of we ze nog ergens tegen komen.
  zaterdag 18 april 2026 @ 08:18:54 #121
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_220603326
Eerste laag zit erop

819dc3293a6b4859c4d7f08b182cb910a2b7dddd.jpg?1776428497
Die witte plekken is dat schimmelwerend middel

ecb325bc42c68f180392edb77d4567ea9433fef2.jpg?1776428536
*O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 april 2026 @ 08:44:17 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220603450
Morning. Pa komt deze kant op.
Lunch in Bennebroek bij kennissen.
En ik denk dat we verder wel iets gaan zien qua bloembollen en/of de Bloemencorso :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 09:04:04 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220603540
Groeten vanaf Düsseldorf, Gerrit Hiemstra neemt dezelfde trein
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 09:36:15 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220603659
Tokkies met luidsprekers in de trein. Weet ook weer waarom ik anders eerste klas reis :{
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 april 2026 @ 09:36:42 #125
43653 sigme
Veraan
pi_220603661
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:04 schreef derLudolf het volgende:
Groeten vanaf Düsseldorf, Gerrit Hiemstra neemt dezelfde trein
^O^

Fok!-treinreisje? Veel plezier!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 09:46:15 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220603738
Jup rest is (eer)gisteren al die kant opgegaan. Heb momenteel andere prioriteiten voor geld en snipperdagen dus ik hou het bij een nachtje :Y Bliksembezoekje.

Vorig jaar lukte het ook al niet gezamenlijk wat te eten op de terugweg en dat gaat nu ook alweer niet lukken.
Terugweg zo gepland dat we 1:45 tijd hadden in Köln maar nu komt trein daar pas om 17:38 ipv 17:02 aan omdat de trein waarschijnlijk een andere route neemt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 april 2026 @ 10:27:33 #127
162107 mjan
pi_220604028
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:36 schreef derLudolf het volgende:
Tokkies met luidsprekers in de trein. Weet ook weer waarom ik anders eerste klas reis :{
Noem je Gerrit Hiemstra nu een tikkie? :+

Veel plezier!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 10:44:05 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220604301
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:27 schreef mjan het volgende:

[..]
Noem je Gerrit Hiemstra nu een tikkie? :+

Veel plezier!
Nee die zit in een ander rijtuig, denk 1e klas want dat was helemaal voorin.

Aantal mensen hadden ook al geïrriteerd gekeken. Gewacht toen iemand anders ging koppelen. Ik was eerder en speelde een mars over een mooi paars bloempje. Toen werden mensen boos en zeiden dat ze dat kutding uit moesten doen _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 11:24:19 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220604601
"wat gaat de trein langzaam"
Bleek nog steeds 160km/u en die sneller dan treinen op regulier Nederlands spoor (maximaal 140km/u)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 april 2026 @ 11:33:44 #130
147666 AnneX
pi_220604659
Zoon van bieb collega komt voor Mantelzorg eind april met de auto uit Noord Duitsland, omdat treinen nu al omleidingen en oponthoud aangaven.
Veel plezier. 🚂

De man voor inmeten en plaatsen hor raam was er eventjes.
Met zijn ervaren blik had hij het snel gezien en gemeten.
Levertijd 3 weken. Even wachten op meerdere bestellingen, want anders toeslag ¤ 30 kleine levering, en soberso brandstof toeslag!
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:09:54 #131
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220604930
Schaamteloze corosspost
Was vanmorgen bij Bauernmarkt Lindchen, (tussen Kalkar en Gogh) na het inslaan op de parkeerplaats raakte ik aan de praat met de eigenaar, man is heel gepassioneerd over de spullen die hij verkoopt en over “zijn” Pfalzdorfer Landschwein. Een vrij uniek varken dat ze zelf gekruist hebben.
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:12:19 #132
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220604945
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 11:33 schreef AnneX het volgende:
Zoon van bieb collega komt voor Mantelzorg eind april met de auto uit Noord Duitsland, omdat treinen nu al omleidingen en oponthoud aangaven.
Veel plezier. 🚂

De man voor inmeten en plaatsen hor raam was er eventjes.
Met zijn ervaren blik had hij het snel gezien en gemeten.
Levertijd 3 weken. Even wachten op meerdere bestellingen, want anders toeslag ¤ 30 kleine levering, en soberso brandstof toeslag!
Horren zijn heerlijk. Heb ze voor alle ramen, lekker de boel tegen elkaar open zonder insecten in huis.
Hoewel vliegende insecten in veel regio’s eerder zeldzaam zijn geworden.
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:14:18 #133
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220604953
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 05:50 schreef derLudolf het volgende:
:W onderweg naar Stuttgart [ afbeelding ]
Ah, have fun in Stuttgart. Mooie musea daar, en in de omgeving goede restaurants
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:28:27 #134
20291 DancingPhoebe
/care
pi_220605026
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 06:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wij deden im de auto de Mattheus Passion }:|

Heeeeftaaaagh!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:30:04 #135
20291 DancingPhoebe
/care
pi_220605032
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 09:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
En ik ben een blij ei in Londen. Wat houd ik toch van deze stad O+

Vandaag laatste volledige dag, nog 1 musical te gaan. Op 5 minuten lopen van mijn capsule-hotel. Wat best prima bevalt. Gedeeld sanitair is niet optimaal, beetje meer ruimte op mijn 'kamer' zou fijn zijn maar de locatie is fantastisch, het is er heerlijk rustig en de security is prima. Zou volgende solo trip weer doen :Y

Vandaag naar uitzichtpunt, Borough market voor lunch en dan wsch tripje heen en weer met de kabelbaan (omdat die bestaat!) en met de boot'bus' terug. Daarna even kijken wat de dag verder nog brengt. En vanavond naar O+ Les Mis O+
Kun je wel een tijdsslot boeken voor de douche? Of ben je aan de goden overgeleverd?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:35:06 #136
20291 DancingPhoebe
/care
pi_220605060
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mogelijk HBO. Het staat op mijn computer ;)
\\
O+ arrrrrrr O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 18 april 2026 @ 13:41:10 #137
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220605409
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 april 2026 @ 14:14:47 #138
147666 AnneX
pi_220605897
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
  zaterdag 18 april 2026 @ 14:16:29 #139
8136 Blues
pi_220605913
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef, mijn nichtje en haar man zijn onderweg terug naar Australie (beiden met griep). Maar door staking van lufthansa ging het van Bukarest naar Istanbul (daar 2 uur wachten), toen naar Frankfurt (8 uur wachten)
Horror terugvlucht -O-
Kinderen hadden dat een paar jaar geleden ook, die hebben toen over de terugvlucht iets van 72 uur gedaan.
  zaterdag 18 april 2026 @ 14:16:38 #140
8136 Blues
pi_220605915
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 14:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
Of jullie :M
  zaterdag 18 april 2026 @ 14:51:57 #141
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220606242
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 14:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Soooo…welke route vliegen zij?
De benedenburen gingen 2-3 weken geleden alsnog via China. Zonder retour tickets.
En met griep in vliegtuig hangen en wachten. Brrr.
In het overvolle theater gisteravond stond een man met een mondkapje voor.
Hopelijk helpt het hem.
Geen idee wat ze zouden vliegen. Heen waren met Emirates gekomen naar Amsterdam. Maar ze zouden niet terugkomen in Amsterdam voor de terugvlucht.
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 april 2026 @ 15:39:05 #142
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220606463
Stakingen, oorlog in het MO en een tekort aan kerosine... Ik ben blij dat het seizoen in Zuid-Amerika pas in oktober begint :X

En dan mag je 3x raden wanneer het internationale vliegveld van de stad 3-4 weken dichtgaat ivm werkzaamheden aan de start- en landingsbaan...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 18 april 2026 @ 15:42:25 #143
147666 AnneX
pi_220606470
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 14:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Of jullie :M
Juist.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 april 2026 @ 16:20:43 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220606665
Thuis :)
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.

Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.

Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf heerlijk op smaak gemaakt. Die was :9~.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo _O- /uitbuiksmiley

Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 18-04-2026 16:31:10 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:27:23 #145
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220606698
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef borisz het volgende:
Thuis :)
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.

Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.

Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf. Die was :9~.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo _O- /uitbuiksmiley

Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van. ;)
Wij ook :P
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:47:10 #146
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220606807
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Kun je wel een tijdsslot boeken voor de douche? Of ben je aan de goden overgeleverd?
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:17:30 #147
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220606931
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
Je hebt het vast al ergens genoemd, maar wat kost een nachtje daar? Had je ook een link naar een website?

* flipsen is liever lui dan moe
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:23:27 #148
8136 Blues
pi_220606964
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:20 schreef borisz het volgende:
Thuis :)
Was leuk ToeristenBloemenbollenvelden kijken.

Daarna gegeten bij kennissen waar ik nou zeg tussen de 15 en 20 jaar geleden voor het laatst geweest was. Pa heeft nog altijd contact met ze. Ma niet. Zeer gezellig maar ook zeer lekker eten.

Eerst wat hapjes met oa Pesto met daslook. Hoofdgerecht oa Kip uit de römertopf heerlijk op smaak gemaakt. Die was :9~.
Verwend weer. De dame des huizes kan nog altijd heeeeeerlijk koken. Wijn erbij. Ik hoef niet meer te eten zo _O- /uitbuiksmiley

Het is ook het adres waar ik kennis toen ik klein was heb gemaakt met pesto. Daar heb ik op onze meets nog profijt van. ;)
Wij ook :9

Leuk en lekker zo Boor.
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:31:41 #149
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220607006
KPN heeft ook geluisterd naar vaste klanten en een keuze aan "welkomst cadeautjes" gegeven. Op internet 12 maanden 10 euro korting en op tv abo diverse aanbiedingen waaronder gratis netflix (ook een sport of een kinder zender).
Alles net aangezet of ingevuld en bevestigingen gekregen. Netflix heb ik een paar jaar gehad, keek er niet zoveel naar maar wanneer het gratis is...dikke prima.
Nou nog tijd zoeken, hoe deed ik dat met een 34 urige werkweek???
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:41:14 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220607060
zo, ik had een dagje schaaaapen.
ik kocht via marktplaats een aantal schapen hekken , de ik hier thuis uit elkaar moest knutselen. de schapen kregen een "weekend snack" in de boomgaard, en dat had nog wel wat voeten in de aarde.. moeders die niet snapten hoe hun kinders nou toch aan de ander kant van het hek kwamen enzo :+

een vriend van chef die timmerman is , is hier voor het weekend, dus die heeft nu ook de zijkant van de schapenshuur gefixt (en allerlei ander kleine klusjes), en morgen gaan we 150 palen in de grond rammen zodat de schapen nog meer ruimte hebben :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 18 april 2026 @ 17:52:52 #151
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220607145
quote:
80s.gif Op zaterdag 18 april 2026 17:17 schreef flipsen het volgende:

[..]
Je hebt het vast al ergens genoemd, maar wat kost een nachtje daar? Had je ook een link naar een website?

* flipsen is liever lui dan moe
https://share.google/qb4Q8G37fGpafFtjl

Voor jou 30 pond per nacht, voor mij 38 pond (want dat kost de vrouwenvleugel). Beetje flauw, nog steeds prima prijs. En ik had ook voor gemengd kunnen kiezen.

Inmiddels zit ik op het vliegveld. Wat is Stansted toch stom :( Alle volk in 1 hal verzamelen. Drukkkk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 18 april 2026 @ 18:15:04 #152
20291 DancingPhoebe
/care
pi_220607247
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Er waren gewoon 367632 douches! Zo voelde het tenminste. Ik heb nooit hoeven zoeken of wachten. En ze zijn best netjes ook. Uiteraard wel blij met mijn teenslippers.
O, prima deal zo!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 18 april 2026 @ 18:20:52 #153
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220607288
Da’s spotgoedkoop en wanneer je, zoals jij, een fijn programma hebt, heel erg goed te doen.

Net even gekeken, en het lijkt erop dat de trieste moerbei en tayberry aanslaan, bij de eerste zijn alle blaadjes vrolijk lichtgroen (en hangen niet meer slap) en de tayberry lijkt al een nieuw blaadje te maken. Hopelijk doet de tweede levering het ook zo gaan doen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 april 2026 @ 21:15:04 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220608401
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk O+

En nu wordt de gemeente van @Blues vanuit deze plek 'bestuurd' :+. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Bekijk deze YouTube-video
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 18 april 2026 @ 21:43:07 #155
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220608625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk O+

En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd' :+. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Bekijk deze YouTube-video
Prachtige stukken, zou daar weken kunnen doorbrengen
Volgens de meest recente officiële cijfers uit de Erfgoedmonitor van de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed (2022) beheren 123 kunstmusea ruim 8,5 miljoen objecten, waarvan 70% (ongeveer 6 miljoen) in depots ligt; 27% is zichtbaar in de eigen zalen en 2% bij binnenlandse bruikleennemers.
Voor Rijksmusea in totaal (inclusief naturalis en archieven, 60 miljoen objecten) geldt 89% in depots (ongeveer 53,5 miljoen)

Moet dus altijd een beetje smuiken als er over prive kunstbezit wordt geroepen dat het in een museum hoort waar iedereen er van kan genieten.
  zaterdag 18 april 2026 @ 22:51:56 #156
8136 Blues
pi_220609034
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:15 schreef borisz het volgende:
Ik loop weer eens te dwalen in YT.
Bekijk deze YouTube-video
Heerlijk O+

En nu wordt de gemeente van @:blues vanuit deze plek 'bestuurd' :+. Toen ook al. Huis te Aelbrechtsberg
Bekijk deze YouTube-video
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidige *O* *O*
  zaterdag 18 april 2026 @ 23:02:19 #157
8136 Blues
pi_220609106
Heerlijk, gezellig gegeten met onze vriendin (van de oude overleden vriend) Bij Southern Cross in Heemstede. We werden getrakteerd door haar O+
Toprestaurant is dat toch _O_ :9~
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2026 @ 07:07:07 #158
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220609841
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:51 schreef Blues het volgende:

[..]
2x 'mijn habitatjes' een oude en de huidige *O* *O*
Zijn beide ook leuke programma's Van Rossem in Utrecht en dit geschiedenisprogramma op NH De Verdwenen Stad. Nu Dan Verdwenen Kastelen.
:Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 19 april 2026 @ 07:09:53 #159
43653 sigme
Veraan
pi_220609843
Goedemorgen! Fris!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2026 @ 07:10:20 #160
43653 sigme
Veraan
pi_220609844
En dromerig mooi
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2026 @ 08:19:22 #161
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220609930
Vooral vroeg :O
En spierpijn overal van het rondsjouwen /oud

Tijd voor zwemmen :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 april 2026 @ 08:41:26 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220609968
@sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Spoilers!
  zondag 19 april 2026 @ 08:47:03 #163
175489 Candaasje
pi_220609988
Goedemorgen!

Mooie ochtendwandeling zo @sigme O+

Een klinkt als een geslaagde musicaltrip @Cat-astrophe! Het capsule hotel klinkt heel zo gek niet, zeker voor die prijs. (Het hostel waar ik verbleef was duurder, en echt nevernooitmeer :D )

Ik moet vandaag naar een ALV :O Echt 0,0 zin en het komt niet echt lekker uit. Maar ik moet nog een kort praatje doen, dus ik kom er niet onderuit.

Gelukkig gisteren wel lekker in de tuin bezig geweest. Die begint langzaamaan weer wat meer groen en kleur te krijgen. (Het zal nog wel een paar jaar duren voordat ie echt is wat me voor ogen hebben, maar er ligt nu een goede basis.)

Dus we hebben een vlondertje gebouwd, om in de ochtendzon koffie te drinken en in hete zomers in de schaduw te kunnen zitten. (Wanneer de ligusters weer een beetje in vorm zijn gegroeid, ze kregen een nogal forse (maar noodzakelijke) kappersbeurt :D )




Altijd meer (voorbereidend) werk dan je denkt, dus nu spierpijn. Helaas nu geen ochtendzonnetje }:|
  zondag 19 april 2026 @ 09:21:10 #164
63722 z80
I fink you freaky
pi_220610084
Koffie. En ochtend zonnetje, nog wel fris buiten.
Vandaag dorpsrommelmarkt, zo meteen daar eens doorheen lopen. Niet iets nodig, maar meer om mijn kop weer eens te laten zien en kijken wat er aan nieuwe bewoners bij is gekomen.
In een dorp wel handig als je elkaar kent/gezien hebt.
En nog een bak koffie gevolgd door wat brood als deze ontdooid is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 19 april 2026 @ 09:51:55 #165
63722 z80
I fink you freaky
pi_220610432
Voor wie wat gewicht kwijt wil zonder minder te eten!
Down the rabbit hole.
Fructose blijkt uit nieuw onderzoek een belangrijke speler te zijn bij het opslaan van energie als vet.
https://news.cuanschutz.e(...)of-metabolic-disease
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 19 april 2026 @ 10:44:47 #166
20291 DancingPhoebe
/care
pi_220610767
O+ Simon O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 10:53:32 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220610806
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
Bosch heeft AMPshare
https://ampshare.com/


Metabo heeft Cordless Alliance
https://cordless-alliance-system.com/
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 19 april 2026 @ 11:30:38 #168
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220611135
Mogge!

Simon heeft de vlonder goedgekeurd :D Lekker zo’n plekje.

Hier is het afwisselend zonnig en regen, had gisteren de was op het balkon laten drogen, het regent weliswaar niet naar binnen maar ben benieuwd of het spul droog is.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 11:32:46 #169
111414 Vanyel
pi_220611152
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 08:47 schreef Candaasje het volgende:

Dus we hebben een vlondertje gebouwd, om in de ochtendzon koffie te drinken en in hete zomers in de schaduw te kunnen zitten. (Wanneer de ligusters weer een beetje in vorm zijn gegroeid, ze kregen een nogal forse (maar noodzakelijke) kappersbeurt :D )

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Altijd meer (voorbereidend) werk dan je denkt, dus nu spierpijn. Helaas nu geen ochtendzonnetje }:|
Zo profi O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 19 april 2026 @ 11:38:35 #170
43653 sigme
Veraan
pi_220611186
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 08:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sigme, hoe heet die website over universele batterijen voor gereedschap ook alweer?
https://www.powerforall-alliance.com/nl/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2026 @ 11:41:24 #171
111414 Vanyel
pi_220611214
Pfsh, bijna alles Parkside of Makita hier. Makita kom ik op geen van die gezellige universele sites tegen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 19 april 2026 @ 11:50:40 #172
8136 Blues
pi_220611285
Mooi vliondertje, poes en Candaasje aan het werk ^O^
  zondag 19 april 2026 @ 12:09:24 #173
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220611372
@Blues hoe was je butterchicken?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 12:15:42 #174
8136 Blues
pi_220611408
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues hoe was je butterchicken?
Te zuur helaas. Wel met wat suiker proberen op te lossen, maar ik weet ook al wat ik gedaan heb.
Op TV perst Ramon (voor 4 personen) met zijn handen een citroen uit om de kip in te marineren.
Ik perste voor ons 2tjes een citroen uit en liet kip een nachtje marineren.

Met het maken van de saus en daarin de kip laten garen heb ik zo die hele bak met marinade e.d. bij de saus gegooid.
Te veel zuur. Jammer! Maar next time ga ik het nog verder twieken!
  zondag 19 april 2026 @ 12:19:17 #175
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220611424
Da’s jammer maar gewoon stug doorgaan voor het perfecte resultaat (want erg lekker)
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 12:23:17 #176
8136 Blues
pi_220611440
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s jammer maar gewoon stug doorgaan voor het perfecte resultaat (want erg lekker)
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.
Ik kook dan ook nooit, dus moet meer op gevoel en minder precies uit recept leren koken ;)
  zondag 19 april 2026 @ 12:35:05 #177
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220611512
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja en de kruiden konden ook echt wat meer.
Ik kook dan ook nooit, dus moet meer op gevoel en minder precies uit recept leren koken ;)
Met iets nieuws kook ik eigenlijk altijd op recept en zet er meteen bij wat ik raar vind of waarvan ik denk dat het beter/anders kan. En vaak pas ik dat meteen aan, maar ik begin wel met het recept
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2026 @ 12:40:26 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220611541
Geen spinning, maar een ochtendwandeling van 14km om IJmuiden :P

Ik ga vanavond weer naar Haarlem. Na de Bekerfinale denk ik. Ma is rond 17u weer hier.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 19 april 2026 @ 12:41:36 #179
8136 Blues
pi_220611550
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:40 schreef borisz het volgende:
Geen spinning, maar een ochtendwandeling van 14km om IJmuiden :P

Allemaal bekende plekjes voor mij ^O^
  zondag 19 april 2026 @ 12:57:47 #180
147666 AnneX
pi_220611657
Goeie timmerskills @Candaasje 👍🏼 Succes met je praatje.

Jullie hoor ik Altijd over soep maken van de kontjes en schillen van asperges.
Vanmiddag doe ik eens een poging. Eindelijk.
Op basis van dit recept: https://www.wijnspijs.nl/(...)p-maken-van-schillen
Gister plaattaart met asperges en zalm. Het kooknat overgehouden en vandaag aan de soep.
Alhoewel: als ik het recept goed lees: ook nog een nachtje laten staan…

#soap
  zondag 19 april 2026 @ 13:15:59 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220611749
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 07:09 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Fris!
[ afbeelding ]
Woef! Gistermiddag reden uk en ik zwaaiend langs. Uk: dat was goed lam! :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 19 april 2026 @ 13:30:28 #182
8136 Blues
pi_220611835
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 12:57 schreef AnneX het volgende:
Goeie timmerskills @:Candaasje 👍🏼 Succes met je praatje.

Jullie hoor ik Altijd over soep maken van de kontjes en schillen van asperges.
Vanmiddag doe ik eens een poging. Eindelijk.
Op basis van dit recept: https://www.wijnspijs.nl/(...)p-maken-van-schillen


#soap
Zo ongeveer doet g het ook geloof ik :9
  zondag 19 april 2026 @ 13:33:36 #183
8136 Blues
pi_220611861
Heb net al mijn, bij mn afscheid gekregen, bakken met druifjes en narcisjes die nog niet helemaal uitgebloeid waren, overgezet in de voorpostzegel *O*

Nu lekker in de tuin in zon zitten met een overvliegende, klepperende ooievaar en koolmeesjes die in en uit het huisje aan de boom vliegen.

Wat heeft een mens nog meer nodig O+
  zondag 19 april 2026 @ 13:39:54 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220611918
Max is even lekker bezig na de dramatische dag gister op de Nordschleife..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 19 april 2026 @ 13:40:24 #185
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220611925
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 11:41 schreef Vanyel het volgende:
Pfsh, bijna alles Parkside of Makita hier. Makita kom ik op geen van die gezellige universele sites tegen.
Team Parkside *O* gisteren de enorme laurierhaag onder handen genomen met mn nieuwe elektrische zaag ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 19 april 2026 @ 14:08:30 #186
147666 AnneX
pi_220612146
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 13:39 schreef fietsie het volgende:
Max is even lekker bezig na de dramatische dag gister op de Nordschleife..
“Er komt eingeflogen…” inhaalactie 😂
  zondag 19 april 2026 @ 14:10:14 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220612160
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 14:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
“Er komt eingeflogen…” inhaalactie 😂
Sowieso, die laatste twee passeerpogingen van de audi... dat waren pareltjes...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 19 april 2026 @ 14:35:23 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220612440
Oow.. Nu zit er een gat in.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 19 april 2026 @ 15:09:35 #189
111414 Vanyel
pi_220612719
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 13:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Team Parkside *O* gisteren de enorme laurierhaag onder handen genomen met mn nieuwe elektrische zaag ^O^
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 19 april 2026 @ 15:38:46 #190
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220612917
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 15:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Die heb ik nog niet. Wel een gewone el heggenschaar, een met verlengstokjes en een kleine kettingzaag.
Die tweede heb ik ook, en een recipozaag. Net ook de hedera mee gekortwiekt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 19 april 2026 @ 16:45:13 #191
43653 sigme
Veraan
pi_220613301
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2026 @ 16:46:44 #192
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_220613322
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Awww knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 19 april 2026 @ 16:53:54 #193
43653 sigme
Veraan
pi_220613371
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 16:46 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Awww knuffel
Dankjewel Sararaats *;
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2026 @ 17:00:58 #194
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220613441
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aan
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 18:02:23 #195
43653 sigme
Veraan
pi_220614051
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oh, dat lijkt me ook zo moeilijk voor jullie. Hoe is Mooitje eronder? En de broertjes en zusjes? Of merk je daar niet veel aan
Die geven geen krimp :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2026 @ 18:05:55 #196
73550 Leintjeuh
ISFJ O+
pi_220614076
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. O+ Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...
Maar wel een gouden mandje hoor O+
  zondag 19 april 2026 @ 18:07:10 #197
43653 sigme
Veraan
pi_220614087
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
Het nieuwe baasje had het er ook even moeilijk mee, de pup uit het nest meenemen en van het oude baasje die even een brok weg moest slikken...
Baasje ging Heel Hard Huilen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2026 @ 18:07:56 #198
73550 Leintjeuh
ISFJ O+
pi_220614099
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 18:07 schreef sigme het volgende:
Baasje ging Heel Hard Huilen.
Aaaahw...
  zondag 19 april 2026 @ 18:08:24 #199
43653 sigme
Veraan
pi_220614102
Maar nieuwe baasje is echt een schatje, dankjewel daarvoor @Leintjeuh
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2026 @ 18:20:13 #200
73550 Leintjeuh
ISFJ O+
pi_220614193
quote:
3s.gif Op zondag 19 april 2026 18:08 schreef sigme het volgende:
Maar nieuwe baasje is echt een schatje, dankjewel daarvoor @:leintjeuh
O+
  zondag 19 april 2026 @ 18:26:48 #201
8136 Blues
pi_220614251
Wat een fijn mandje en wat een emoosies O+ ;(
  zondag 19 april 2026 @ 18:45:42 #202
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220614440
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 16:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag eerste pup laten vertrekken. Het viel niks mee.
Vooral liefste kan heel slecht tegen zulke dingen. Bij de drie pups die wij ooit hebben opgehaald was altijd alleen de vrouw des huizes aanwezig. Ik denk dat veel mensen veels te emotioneel zijn voor de dingen die gedaan moeten worden.
Ach... zijn ze al zo groot?
Kan me voorstellen dat het lastig was. Zeker omdat het van jullie eigenste Mooitje is. Ik was vaak al wat sippig als ik pleegnesten uitzwaaide.

quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 18:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Die geven geen krimp :')
Ik had niet anders verwacht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 april 2026 @ 18:53:19 #203
43653 sigme
Veraan
pi_220614512
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach... zijn ze al zo groot?
6½ kg, dit exemplaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 19 april 2026 @ 18:56:15 #204
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220614550
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2026 18:53 schreef sigme het volgende:

[..]
6½ kg, dit exemplaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft zo'n blik van "waar verdwijnen die vriendjes van mij heen?"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 19 april 2026 @ 18:57:08 #205
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_220614562
Die bruine O+
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 19 april 2026 @ 19:05:48 #206
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220614635
En iedereen maar menselijke emoties op de puppjes plakken..

Dat gaat bij hen echt nog niet zo diep hoor. Die zijn klaar voor nieuw avontuur.
Geef het een jaar of 17, dan komt dat wel :P Ik had gisteravond twee luid spinnende bejaarden op schoot O+

Buurvrouw had me woensdag al gevraagd of ik even op mijn camera wilde kijken of alles in orde was want poes had zo hard zitten miauwen ;( Lag inmiddels te :Z op de bank.
Maar dat zal wel de 'waar beeeeeeen je!!!' roep zijn geweest. Ook als ik thuis ben echoot dat zo fantastisch door de gang.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 april 2026 @ 19:11:09 #207
43653 sigme
Veraan
pi_220614669
Ik heb natuurlijk driemaal zelf een pup ergens opgehaald.
Zo'n pup geeft geen kik, en hecht direct aan z'n nieuwe mens(en).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 19:32:23 #208
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220614824
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik had niet anders verwacht.
Uhu. Dat van die emoties er aan verbinden is ook typisch menselijk gedrag.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 19 april 2026 @ 19:41:13 #209
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220614920
Ik zie wel eens filmpjes langskomen van loeiende katten, echt erg. Ben dan blij dat Elin over het algemeen een zacht miauwtje heeft.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 19:42:27 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220614944
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 19:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Uhu. Dat van die emoties er aan verbinden is ook typisch menselijk gedrag.
Ik had het ook over de blik, niet over een psychologisch proces :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 19:53:59 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615200


Groetjes vanuit Neuss Hbf. Vanwege spoorloper omleiding vanuit Köln, normaal ga je via Leverkusen naar Düsseldorf. De rest al gedag gezegd, hun trein ging eerder richting Düsseldorf en neemt aan andere omleiding. Afwachten wie er eerder is
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 19 april 2026 @ 20:09:32 #212
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220615387
Hier kwamen hele series foto's binnen van een zonovergoten Parijs; ondertussen kon ik lekker aan m'n knutselproject werken, en uk slapen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 20:11:21 #213
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615410
Was verder gezellig met de heren en dame. Niet super veel van de stad gezien maar dat is inherent aan kort bezoek en ging ook voor de gezelligheid. Wat ik sowieso wou was beetje fotograferen daar in de bibliotheek.

Vind het wel bijzonder dat je nergens de indruk hebt in een stad met 650.000 inwoners te zijn, op veel plekken had je uitzicht op een plek buiten de stad. Heuvels met groen en zo.



Onverwachte bonus deze museumtrein op het station. Leuk detail waren de wagons van het Bahnpostmuseum. In treinen werd al rijdend de post gesorteerd met postzakken voor verschillende bestemmingen. Het rijtuig zelf had ook een brievenbus :D




Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 19 april 2026 @ 20:23:45 #214
147666 AnneX
pi_220615510
Ach, schattige PuP # 1 is naar zijn ?haar? nieuwe huis.
Ook verliefde kinderen in haar nieuwe huis?

Lastig afscheid nemen begrijp ik wel. 😢

@derLudolf lang geleden had de trolley bus in Grun ook een brievenbus achterop. Moest ik van oma, waar ik logeerde, de post indoen naar mijn moeder in Den Haag.

En die Bieb _O_ het lijkt het IJspaleis = stadhuis van Den Haag zeg!
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 20:23:56 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615511
Mmm de kip masala die geserveerd wordt in de ICE ruikt niet verkeerd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 20:31:28 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220615565
Die bieb was gaaf ja, maar had met dit zonnige doch niet super warme weer direct een ontwerpfout ontdekt. Het is er nu in het voorjaar al warm.

Toen vroeg iemand me buiten wat foto's te maken. Heel gesprek mee gehad maar die bevestigde wat ik dacht. Was een Syriër, maar dat zijn wel ijdeltuiten of niet @Kaatje1 Die indruk had ik al eerder maar ik moest nu steeds tien foto's maken vanuit vijf verschillende standpunten _O- Moest het gesprek nadien op een gegeven moment echt afkappen. De rest wachtte op me op een terras.

[ Bericht 1% gewijzigd door derLudolf op 19-04-2026 20:41:22 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 19 april 2026 @ 20:37:03 #217
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220615614
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 20:31 schreef derLudolf het volgende:
Die bieb was gaaf ja, maar had met dit zonnige doch niet super warme weer direct een ontwerpfout ontdekt. Het is er nu in het voorjaar al warm.

Toen vroeg iemand me buiten wat foto's te maken. Heel gesprek mee gehad maar die bevestigde wat ik dacht. Was een Syriër, maar dat zijn wel ijdeltuiten of niet @:Kaatje1 Die indruk had ik al eerder maar ik moest nu steeds tien foto's maken vanuit vijf verschillende standpunten _O- Moest heb op een gegeven moment echt afkappen. De rest wachtte op me op een terras.
Yep, echt niet allemaal maar mannen en vrouwen zijn bovengemiddeld ijdel.
Jaar of 2 geleden had iemand waarschijnlijk een grootverpakking zwarte haarverf op de kop getikt, heel veel mannen hadden gitzwart haar maar grijze baarden en snorren
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 april 2026 @ 21:03:02 #218
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220615790
Zo. Thuis :)
In augustus ben ik weer eerste bediende.

Deze week echt meegemaakt dat Poes volgende maand al weer 15 wordt. Als het gaat om springen, klimmen enz is het nee geen zin in. Op dat vlak is ze (voor mijn gevoel) eerder oud aan het worden dan Bellefleur. Maar goed met 15 ben je al een oud beestje.
Wat ik al eerder zei ze is ook wat aanhankelijker. Op dag 1 lag ze direct op schoot alsof ik nooit was weggeweest. Dat was de afgelopen jaren echt niet. Dan duurde het 1,5 week voordat ze op schoot kwam.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 19 april 2026 @ 22:10:09 #219
175489 Candaasje
pi_220616094
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:03 schreef borisz het volgende:
Zo. Thuis :)
In augustus ben ik weer eerste bediende.

Deze week echt meegemaakt dat Poes volgende maand al weer 15 wordt. Als het gaat om springen, klimmen enz is het nee geen zin in. Op dat vlak is ze (voor mijn gevoel) eerder oud aan het worden dan Bellefleur. Maar goed met 15 ben je al een oud beestje.
Wat ik al eerder zei ze is ook wat aanhankelijker. Op dag 1 lag ze direct op schoot alsof ik nooit was weggeweest. Dat was de afgelopen jaren echt niet. Dan duurde het 1,5 week voordat ze op schoot kwam.
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zin :) We zien in de praktijk toch best vaak katten helemaal veranderen (in ‘jonge’ katten) met een beetje pijnstillende medicatie.

Wel gezellig dat ze lekker bij je kwam!
  zondag 19 april 2026 @ 22:18:18 #220
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220616130
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 22:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zin :) We zien in de praktijk toch best vaak katten helemaal veranderen (in ‘jonge’ katten) met een beetje pijnstillende medicatie.

Wel gezellig dat ze lekker bij je kwam!
Zo ging dat met Piep zeker. Je denkt dat ze ouder wordt, geen zin heeft, lui is of wat dan ook. Uiteindelijk had ze gewoon pijn ;(
Spoilers!
  zondag 19 april 2026 @ 22:18:24 #221
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220616131
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2026 22:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Het is vaak eerder dat ze toch last van artrose en/of andere pijnklachten hebben dan dat er sprake is van geen zin :) We zien in de praktijk toch best vaak katten helemaal veranderen (in ‘jonge’ katten) met een beetje pijnstillende medicatie.

Wel gezellig dat ze lekker bij je kwam!
Daar moet ik bij Elin ook op letten van de dierenarts. Maar nog regelmatig (niet meer zo vaak) vliegt ze door de kamer, bovenop de (hoge) krabpaal en dat meerdere keren achter elkaar. Lampje is ook nog steeds zo leuk
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 22:19:45 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220616141
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Daar moet ik bij Elin ook op letten van de dierenarts. Maar nog regelmatig (niet meer zo vaak) vliegt ze door de kamer, bovenop de (hoge) krabpaal en dat meerdere keren achter elkaar. Lampje is ook nog steeds zo leuk
O+
Staart achterna zitten en goed naar de bak kunnen vond ik ook een goede graadmeter.
Spoilers!
  zondag 19 april 2026 @ 22:37:16 #223
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220616254
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+
Staart achterna zitten en goed naar de bak kunnen vond ik ook een goede graadmeter.
Staart achterna zitten heeft Elin nooit gedaan, Nika ook niet, maar de twee hiervoor juist heel vaak, vond dat altijd zo grappig
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 22:38:10 #224
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220616258
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zo ging dat met Piep zeker. Je denkt dat ze ouder wordt, geen zin heeft, lui is of wat dan ook. Uiteindelijk had ze gewoon pijn ;(
Hier ook eentje :Y

Als ik zie hoe hij nu met zijn poten in standjes slaapt waar een turner jaloers op zou zijn... hoera voor Solensia!
Woeste krabpaalfeestjes zijn er nog steeds niet bij, maar dat heeft hij nooit echt veel gedaan. Maar indien nodig springt hij als de beste.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 19 april 2026 @ 22:57:18 #225
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220616372
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Staart achterna zitten heeft Elin nooit gedaan, Nika ook niet, maar de twee hiervoor juist heel vaak, vond dat altijd zo grappig
Hans heeft een net te kort staartje. Ze wil wel en er ontstaat dan een interne strijd tussen instinct en wat anatomisch mogelijk is.
Spoilers!
  zondag 19 april 2026 @ 23:02:20 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220616403
Ik heb nog nog nooit een kat gehad die zijn staart achterna jaagde :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 19 april 2026 @ 23:04:20 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220616415
Die van ons beten er soms zo hard zelf in dat er een "IEKS!" uit kwam. Uit de poes.
En ze deden het zelf, niet bij elkaar gelukkig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 19 april 2026 @ 23:27:04 #228
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220616545
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hans heeft een net te kort staartje. Ze wil wel en er ontstaat dan een interne strijd tussen instinct en wat anatomisch mogelijk is.
Aan de staartlengte ligt het niet
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 19 april 2026 @ 23:58:09 #229
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_220616623
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hier ook eentje :Y

Als ik zie hoe hij nu met zijn poten in standjes slaapt waar een turner jaloers op zou zijn... hoera voor Solensia!
Woeste krabpaalfeestjes zijn er nog steeds niet bij, maar dat heeft hij nooit echt veel gedaan. Maar indien nodig springt hij als de beste.
Foto?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 20 april 2026 @ 07:05:56 #230
175489 Candaasje
pi_220616864
Hier ook geen staartjager. Kat bij m’n ouders deed dat ook wel ja :Y

Mijn opmerking was trouwens niet bedoeld om je te berispen @borisz , mocht dat zo overkomen :*
Maar pijn en ongemak bij katten is een beetje een overschoven kindje. Bij honden zijn we er vaker en eerder bij (en ook nog heel vaak niet) maar bij katten is het lastiger doordat de signalen vaak subtieler zijn, en daarbij is medicatie toedienen niet zelden wat lastiger. Want kat :+


Tevens: mogguh. Vroeg. :O
  maandag 20 april 2026 @ 07:38:59 #231
370431 drakin
vurig typje
pi_220616923
Staart? Een klein knuppie van 5 cm is de staart van kat hier.

Goedemorgen c_/
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 07:47:58 #232
217702 Lonaa
Honger!
pi_220616949
Hallo.

Alles gaat goed hier hoor. Weinig met laptop op schoot. Het is nog niet zo druk qu werk maar kabbelt wel lekker. Vanaf vrijdag tot de woensdag er op wel uh veel. :+

Niet zo druk op werk geeft ruimte om te trainen dus dat gaat lekker. Is mooi want ik heb dat deel van mezelf wel gemist. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 20 april 2026 @ 08:03:47 #233
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_220616982
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2026 07:05 schreef Candaasje het volgende:
Hier ook geen staartjager. Kat bij m’n ouders deed dat ook wel ja :Y

Mijn opmerking was trouwens niet bedoeld om je te berispen @:borisz , mocht dat zo overkomen :*
Maar pijn en ongemak bij katten is een beetje een overschoven kindje. Bij honden zijn we er vaker en eerder bij (en ook nog heel vaak niet) maar bij katten is het lastiger doordat de signalen vaak subtieler zijn, en daarbij is medicatie toedienen niet zelden wat lastiger. Want kat :+
:o
quote:
Tevens: mogguh. Vroeg. :O
Ik zie het :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 20 april 2026 @ 09:12:03 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220617244
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 20 april 2026 @ 09:35:02 #235
268312 Sarabi
pi_220617376
Goedemorgen :W
Het was weer een druk weekend, maar wel gezellig. En gisteren ook nog een goed festival gedraaid *O*
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 09:54:18 #236
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220617478
@Jan_Onderwater

Dacht even dat ik op der Postillion zat

https://www.berliner-zeit(...)eukoelln-li.10030206

Am Hals trägt er ein frisches Tattoo: einen dekonstruierten U-Bahn-Plan, der aussieht, als wäre ein Dreijähriger mit dem Edding abgerutscht, was Jonas aber jedem ungefragt als tiefe Reflexion über städtische Entwurzelung verkauft
_O- _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 20 april 2026 @ 09:59:19 #237
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220617507
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 09:54 schreef derLudolf het volgende:
@:Jan_Onderwater

Dacht even dat ik op der Postillion zat

https://www.berliner-zeit(...)eukoelln-li.10030206

Am Hals trägt er ein frisches Tattoo: einen dekonstruierten U-Bahn-Plan, der aussieht, als wäre ein Dreijähriger mit dem Edding abgerutscht, was Jonas aber jedem ungefragt als tiefe Reflexion über städtische Entwurzelung verkauft
_O- _O-
Ik LOLde
Heerlijk Artikel, het ravenzwarte sarcasme loopt er in stralen van af.
  maandag 20 april 2026 @ 12:33:51 #238
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220619191
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 07:38 schreef drakin het volgende:
Staart? Een klein knuppie van 5 cm is de staart van kat hier.

Goedemorgen c_/
Ha, de kat die ik met mijn ex in Amsterdam had, had ook zo'n staartje. Ze heette derhalve Kwispel O+
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 20 april 2026 @ 12:54:45 #239
370431 drakin
vurig typje
pi_220619297
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 12:33 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ha, de kat die ik met mijn ex in Amsterdam had, had ook zo'n staartje. Ze heette derhalve Kwispel O+
Kwispelen lukt nog met het stumpje

En haar naam staat los van uiterlijk, ze heet Lila
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 13:36:41 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220619759
Hier hele chille katten..



:+

Tevens is het spam Barreltje dag geloof ik, smsjes en belletjes vanuit polen..
En dst op mn lokale nummer.. redelijk irritant
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 20 april 2026 @ 16:49:37 #241
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220620850
Oh boy, OpenAI (en dus ook ChatGPT) heeft een storing. Fuck, nu moet ik zelf weer gaan nadenken :o
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 20 april 2026 @ 16:50:17 #242
268312 Sarabi
pi_220620853
De buren hebben weer een feestje -O-
Met alle ramen, deuren dicht, tv aan, vaatwasser aan (die altijd aardig wat geluid maakt) horen we ze nog schreeuwen.

Deze week kijken of we contact kunnen krijgen met de woningbouw, na buurtbemiddeling voorstellen hebben ze niets meer gedaan.

En ik lijk mijn man toch eindelijk zo ver te krijgen om in ieder geval eens met de hypotheker te gaan praten.
  maandag 20 april 2026 @ 16:57:00 #243
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220620894
:W Hoihoi,
Wat ellendig @Sarabi -O-

Hele drukke dag op de boten. Veel administratief puzzelwerk en ook wat afspraken. Morgen een halve dag daar en in de middag thuis. Daarna moest ik even naar de apotheek en toen ik daar wegreed kwam er een man me tegemoet fietsen al zwaaiend “hallo mevrouw hoe gaat het met u, tot morgen”. _O- Een bewoner die vaak voor ons vertaalt
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 20 april 2026 @ 17:15:04 #244
268312 Sarabi
pi_220621009
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 16:57 schreef Kaatje1 het volgende:
:W Hoihoi,
Wat ellendig @:sarabi -O-

Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.
Ik heb geen idee hoe we het verhuizen zouden moeten aanpakken, hoe krijg je dit huis verkocht. Maar we gaan het zien.
  maandag 20 april 2026 @ 17:19:19 #245
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220621046
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ja....meteen ook weer een hoge hartslag.
Ik heb geen idee hoe we het verhuizen zouden moeten aanpakken, hoe krijg je dit huis verkocht. Maar we gaan het zien.
Aan familie van de buren?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 20 april 2026 @ 17:23:09 #246
268312 Sarabi
pi_220621089
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Aan familie van de buren?
Dan moeten ze eerst meer gaan verdienen aan het dealen :')
  maandag 20 april 2026 @ 17:25:30 #247
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220621102
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Aan familie van de buren?
:D

Maar wel weer kut. Het zou mooi zijn als je het verkocht krijgt, in de huidige huizenmarkt moet dat toch wel lukken? Wel jammer dat het dan zo moet... Blij dat wij wederom geen (directe) buren hebben.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  maandag 20 april 2026 @ 17:28:10 #248
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220621126
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dan moeten ze eerst meer gaan verdienen aan het dealen :')
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 20 april 2026 @ 17:29:14 #249
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220621129
quote:
80s.gif Op maandag 20 april 2026 16:49 schreef flipsen het volgende:
Oh boy, OpenAI (en dus ook ChatGPT) heeft een storing. Fuck, nu moet ik zelf weer gaan nadenken :o
Nou en. Ik heb ook weleens een storing :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 20 april 2026 @ 17:29:33 #250
268312 Sarabi
pi_220621130
quote:
80s.gif Op maandag 20 april 2026 17:25 schreef flipsen het volgende:

[..]
:D

Maar wel weer kut. Het zou mooi zijn als je het verkocht krijgt, in de huidige huizenmarkt moet dat toch wel lukken? Wel jammer dat het dan zo moet... Blij dat wij wederom geen (directe) buren hebben.
Je moet wel heel wanhopig zijn als je continu in een wietgeur wil leven met schreeuwende Polen naast je.
Misschien dat het in de wintermaanden lukt, als ze toch iets meer binnen leven.

Geen directe buren klinkt als de hemel. Ik dacht dat we hier wel goed zaten aangezien het halfvrijstaand is. Maarja toen wisten we nog niet welke buren we aan die ene kant zouden krijgen.

Ik ben ook wel bang dat als we ooit verhuizen en ik krijg normale buren dat zelfs normale leefgeluiden mij stress zullen bezorgen.
  maandag 20 april 2026 @ 17:31:03 #251
268312 Sarabi
pi_220621145
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Kan, als ze vanuit huis dealen, het huis niet gesloten worden door de burgemeester?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de puf niet meer heb om daar achteraan te moeten/te moeten bewijzen. Voor de woningbouw heb ik al vanalles moeten loggen en daar is ook nooit iets meegedaan maar neemt wel mijn hele leven over.
  maandag 20 april 2026 @ 17:55:24 #252
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220621323
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
  maandag 20 april 2026 @ 18:29:09 #253
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220621544
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Oh, da’s echt heel vervelend
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 20 april 2026 @ 19:14:06 #254
147666 AnneX
pi_220621862
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 17:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kom net naar huis, vrieskast dood, kon de helft weggooien
GVD
Oef!
Gaat dat zó snel dan? Dacht dat het wel 24-48 uur zónder stroom kan😇

Het is even doorwerken: koken, in de oven 30 min. en alvast opruimen.
Goed concept van ovenschotels. In dit geval lasagne. :Y)
Nu 25 min rust.
  maandag 20 april 2026 @ 19:56:57 #255
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220622340
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 19:14 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oef!
Gaat dat zó snel dan? Dacht dat het wel 24-48 uur zónder stroom kan😇

Het is even doorwerken: koken, in de oven 30 min. en alvast opruimen.
Goed concept van ovenschotels. In dit geval lasagne. :Y)
Nu 25 min rust.
Is waarschijnlijk al langer
Gelukkig lagen veel steaks onderin er waren slechts half ontdooid. Mijn fruit de mer en coquilles waren wel helemaal ontdooid (bovenin) en die heb ik weggegooid net als pakken deeg en andere spullen. De 6 kalfszwezerikken waren helemaal ontdooid maar nog koud, dus die heb ik gebraden. Er 3 van opgegeten. Duur maar goddelijk lekker maaltje
  Moderator maandag 20 april 2026 @ 19:58:24 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220622356
Dat valt toch onder de inboedelverzekering?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 20 april 2026 @ 20:06:40 #257
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220622475
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 19:58 schreef derLudolf het volgende:
Dat valt toch onder de inboedelverzekering?
Geen idee
  maandag 20 april 2026 @ 20:08:21 #258
8136 Blues
pi_220622501
Balen!!
  maandag 20 april 2026 @ 20:17:00 #259
370431 drakin
vurig typje
pi_220622582
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Is waarschijnlijk al langer
Gelukkig lagen veel steaks onderin er waren slechts half ontdooid. Mijn fruit de mer en coquilles waren wel helemaal ontdooid (bovenin) en die heb ik weggegooid net als pakken deeg en andere spullen. De 6 kalfszwezerikken waren helemaal ontdooid maar nog koud, dus die heb ik gebraden. Er 3 van opgegeten. Duur maar goddelijk lekker maaltje
O jee watskebeurd :o

Na bereiden kan je het eventueel opnieuw invriezen, anders niet
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 20 april 2026 @ 22:34:11 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220623476
quote:
88s.gif Op maandag 20 april 2026 20:17 schreef drakin het volgende:

[..]
O jee watskebeurd :o

Na bereiden kan je het eventueel opnieuw invriezen, anders niet

Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet.. :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 21 april 2026 @ 06:45:10 #261
43653 sigme
Veraan
pi_220624195
Mogge!

Foto van het avondlicht :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 21 april 2026 @ 08:00:28 #262
268312 Sarabi
pi_220624330
Goedemorgen :O wat een slechte nacht, hoop gepieker
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:02:53 #263
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220624551
Mogge
🫂 @Sarabi
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:17:14 #264
327387 vlindertje89
pi_220624598
quote:
1s.gif Op maandag 20 april 2026 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat wisten we uiteraard nog niet, en zeker de user die je quote niet.. :')
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:22:40 #265
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220624618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 09:17 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Alsof iedereen die hier meeleest danwel post precies bijhoudt welke user welke kennis precies wel en niet heeft. Waarom nou zo'n sarcastische/onaardige reactie geven op een feitelijk correcte en waarschijnlijk gewoon goedbedoelde uitspraak? Sowieso is hij niet aan jou gericht, maar ook meer algemeen, als je het toevallig niet wist, dan heb je er wat aan, en als wel al bekend, dan kun je toch gewoon denken 'ja duh' en verder gaan met je leven?
O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 21 april 2026 @ 09:30:45 #266
327387 vlindertje89
pi_220624734
Verder mogge :W

SPOILER: kattensores en vraag voor Candaasje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tldr: kat heeft diarree en ik moet van drie dagen ontlasting verzamelen.

De sample vanochtend haalde ik om 5.30 uit de bak toen ik hem hoorde graven en hoopte vers op te kunnen vangen, maar hij het alleen nog beter probeerde te begraven (kon op camera terugzien dat ie om 4u al was geweest), dus ben wel beetje chagrijnig van moe nu :') .

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 21-04-2026 09:43:04 ]
  dinsdag 21 april 2026 @ 10:54:00 #267
399750 Tele6
pi_220625185
Beterschap aan kat @vlindertje89 :*
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:00:47 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220625215
Even een @Candaasje voor @vlindertje89 want volgens mij werkt dat niet in een spoiler.
Spoilers!
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:16:42 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220625294
morguh,
:O
waardeloze nacht weer, dus maar ziekgemed op werk. vandaag beetje bijslapen. gister viel ik voor mn computer bijna in slaap, en de rit naar huis was ook niet zo best :X

zo maar eens de huisarts bellen dan.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:18:47 #270
268312 Sarabi
pi_220625301
Beterschap voor de kat @vlindertje89 :*

En ook voor @Barreltje :*
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:31:36 #271
8136 Blues
pi_220625371
Beterschap voor de vlinderkat :*
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:37:12 #272
8136 Blues
pi_220625399
Rant over appende (en nu ook weer bellende ! ) coll gepost en weer weggehaald. _O-

Nu ergernis laten wegvloeien, laat lossssssssssssss :D
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:40:11 #273
147666 AnneX
pi_220625425
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:37 schreef Blues het volgende:
Rant over appende (en nu ook weer bellende ! ) coll gepost en weer weggehaald. _O-

Nu ergernis laten wegvloeien, laat lossssssssssssss :D
Deze energie vreters kun je ook blokken.
Als men het dan niet snapt…moet men het maar leren.

Gister hoorde ik dat 4 jochies uit groep 8 met een bolderkar met ‘spullen’ langs de huizen gaan met de vraag of u wil ruilen of anders ‘iets’ voor de kar heeft. Om straks op de kleedjes markt op Koningsdag uit te stallen.

#handelsgeest

Oh en beterschap voor mensen en katten in de lappenmand. 💐
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:46:40 #274
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220625456
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @sigme nog een leuke foto ^O^ Misschien moet @Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:46:46 #275
8136 Blues
pi_220625458
Slim vd jochies!

Nee ik kan haar echt niet blokken, dat voelt echt niet goed qua signaal.
Ze mist me, dat weet ik, ze wil me dingen laten weten zoals; nieuwe coll aangenomen voor mij in de plaats en ze ging stukje rijden met doodzieke ex-coll, ja daar zit ze ook bovenop heb ik het idee, of ik plannen had en meewilde.

Ik ga mijn gevoel hier over veranderen, want ik kan haar niet veranderen :+ *gedragstherapie
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:47:38 #276
8136 Blues
pi_220625461
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @:Sigme nog een leuke foto ^O^ Misschien moet @:Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen *O*
Haha ik heb al honTjes gekeken. Dat verzacht de boel O+ :D
Straks ff samen er uit en daarna rij ik door naar de lepelaarskolonie *G*
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:47:49 #277
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_220625462
a8b27643533d6d8cd36863a48c5029e49ee31586.jpg?1776764853
O+

Slaapkamer is klaar qua schilderen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:48:38 #278
111414 Vanyel
pi_220625467
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag?
Zeker niet.
Ik speelde de ochtend aan in de ochtendzon zevenblad trekken/grastrimmeren. Heel mindful, dat werk.
Dat het nog maar lang overleeft, heel gezond voor mijn brein.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:48:49 #279
8136 Blues
pi_220625468
Pinnenpoes, let op! Achter je! Zebra's :o !
  dinsdag 21 april 2026 @ 11:52:21 #280
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_220625487
12bb2cd9e43fa46d01a481ab45c80c5276f26515.jpg?1776765135
of stond die hier al?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:02:30 #281
147666 AnneX
pi_220625551
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
of stond die hier al?
Goeie kleur👍🏼
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:07:42 #282
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220625582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
of stond die hier al?
Ha, het eerste appartementje waar ik woonde toen ik het huis uitging had muren in die kleur en houtwerk in echt keihard paars. Ik heb die mensen toen wel vervloekt toen ik dat moest overschilderen :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:10:41 #283
8136 Blues
pi_220625612
In mijn kleine Utregse huurhuisje na scheiding, was er een muur zwart met gele stippen :D
Bevriende schilder heeft dat prima over kunnen schilderen. Was echt zo blij met hem. O+
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 april 2026 @ 12:15:04 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220625638
Nou het is zover. Appartement oom staat online. oO<
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:17:24 #285
118453 Pinnenmutske
Blub
pi_220625657
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:07 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ha, het eerste appartementje waar ik woonde toen ik het huis uitging had muren in die kleur en houtwerk in echt keihard paars. Ik heb die mensen toen wel vervloekt toen ik dat moest overschilderen :D
Ik heb rustgevend paars gekozen ivm gemoedstoestand
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:17:28 #286
20291 DancingPhoebe
/care
pi_220625658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef Blues het volgende:
Slim vd jochies!

Nee ik kan haar echt niet blokken, dat voelt echt niet goed qua signaal.
Ze mist me, dat weet ik, ze wil me dingen laten weten zoals; nieuwe coll aangenomen voor mij in de plaats en ze ging stukje rijden met doodzieke ex-coll, ja daar zit ze ook bovenop heb ik het idee, of ik plannen had en meewilde.

Ik ga mijn gevoel hier over veranderen, want ik kan haar niet veranderen :+ *gedragstherapie
Je zou het natuurlijk eens kunnen benoemen naar haar... :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:23:05 #287
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220625685
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:46 schreef flipsen het volgende:
Iedereen in de lappenmand of geirriteerd hier vandaag? Gelukkig postte @:Sigme nog een leuke foto ^O^ Misschien moet @:Dr_Flash ook nog even een billetjesfoto posten om het moreel wat op te peppen *O*
Ja morgen of obermorgen misschien, als mijn volgende en voorlopig wel even laatste nieuwe aanwinst binnenkomt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:29:14 #288
327387 vlindertje89
pi_220625724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Even een @:candaasje voor @:vlindertje89 want volgens mij werkt dat niet in een spoiler.
Lief!
Het was toen ik m eerste keer postte nog geen spoiler :@ maar ik vond het zo'n lap tekst dat ik er daarna alsnog een spoiler van heb gemaakt haha.

Dank voor alle beterschapswensen voor kat O+
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:34:06 #289
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220625748
En iedereen een dikke knuffel die het nodig heeft, kan gebruiken of gewoon graag wil *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 21 april 2026 @ 12:55:05 #290
8136 Blues
pi_220625852
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

Je zou het natuurlijk eens kunnen benoemen naar haar... :D
:P
  dinsdag 21 april 2026 @ 13:00:08 #291
147666 AnneX
pi_220625878
Paars! Diep paars… O+ in mijn eerste flat in Ehvn kocht een paar vierkante meters diep paars vilt en spande tegen de achterwand van de voorkamer waar ik woonde.
Je weet wel: een kasten wand en een deur naar een achterkamer waar iemand anders woonde.
Als de resterende verhuisdozen nog eens worden opgeruimd in de hal, heb ik al oog op een behangetje van Wallism.nl 🥰

Gister ging de pepermolen stuk. Palletje afgebroken.
Nieuwe besteld en nù nu nu al binnen. Poeh zeg.
Van keukenmesjes.nl met een vlijmscherp keukenmesje als bedankje in de doos. Leuk gebaar 👍🏼
  dinsdag 21 april 2026 @ 13:00:29 #292
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220625880
Balen voor kat (en jou) @vlindertje89 Hopelijk snel en positief antwoord (heb gemerkt dat stress het bij elin veroorzaakt)

Hopelijk kan je even wat rust krijgen @Barreltje zo moe achter het stuur is best eng

Wat slim van die jochies

En oef @Blues Wat moet je daar nou mee behalve misschien een keer bot zijn. Maar dat wil je ook niet want zij denk dat ze attent is. Moeilijk.

Spreekuur was rustig maar echt een kerel ertussen, die verpest het echt voor anderen. Hij had afwijzing gehad maar wil toch asiel want kan werken als chauffeur of een bedrijf starten. Of ik IND wilde bellen. Snapte niet dat dat geen grond voor asiel. Toen opeens had hij wel moeilijkheden in thuisland gehad en ik moest beter m’n best doen, daar werd ik voor betaald _O- . Maar even laten weten dat ik het gratis doe en een flinke stilte laten vallen (de tolk moest lachen)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 21 april 2026 @ 13:04:26 #293
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220625896
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 12:15 schreef borisz het volgende:
Nou het is zover. Appartement oom staat online. oO<
Ik kijk nog even verder :) Maar wel een ok prijs denk ik, vandaag de dag, voor Haarlem.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 april 2026 @ 13:20:06 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220626069
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:04 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik kijk nog even verder :) Maar wel een ok prijs denk ik, vandaag de dag, voor Haarlem.
Heb inmiddels geleerd dat je deze appartementen beter iets te laag in de markt kan zetten dan te hoog. Want dan komt er een biedingenstrijd en bij te hoog denkt iedereen laat maar.
Startersmarkt is nog altijd gunstig.
De markt daarboven koelt nu wel af door alle onrust en een hogere rente.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 21 april 2026 @ 14:26:27 #295
327387 vlindertje89
pi_220626514
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Balen voor kat (en jou) @:vlindertje89 Hopelijk snel en positief antwoord (heb gemerkt dat stress het bij elin veroorzaakt)
Ik vroeg inderdaad ook al of het van stress kan komen, omdat ik twee weken geleden natuurlijk ben begonnen met werken bij andere uni en daardoor ineens veel meer van huis ben dan eerder (eerder gemiddeld 2d pw op uni en dan rond 8.30-9u pas weg en ergens tussen 14-17u weer thuis, nu 3-4 dagen en dan ook zowel 7-8 al weg als tussen 17-19 pas thuis. En dan had ik ook het weekend nog best wat buiten-de-deur tijd, met name zondag, toen van 9.45-19.30 deur uit. En deze kat heeft ook al een keer een stress-blaasontsteking gehad waar ik als enige trigger van kon bedenken dat ik de plaid die over de bank lag en de bankdekentjes alledrie tegelijk had gewassen :+ . Ze kon in vorige aantekeningen zien dat de eerste keer diarree 6mnd geleden (die kon ik me niet herinneren) wel ook was nadat ik een weekend weggeweest was. Maar bv Giardia is ook gevoelig voor immuunsysteem dat even wat minder goed werkt, dan steekt het weer de kop op, dus zou ook de combi van dat en stress kunnen zijn.
  dinsdag 21 april 2026 @ 14:29:28 #296
327387 vlindertje89
pi_220626532
En @Sarabi wat vervelend dat er weer zoveel overlast is :* hopelijk blijkt er meer mogelijk dan jullie denken qua evt ander huis!

@Blues :* ingewikkeld zeg. Ook dat je subtielere boodschap niet echt aan lijkt te komen. Dan een keer wat duidelijker aangeven? Dat je het waardeert dat ze contact wil blijven houden maar dat jij op dit moment echt even los wil komen van werk en dat dat niet zo goed lukt zolang je nog veel contact hebt met iedereen van werk, en dat je daarom even wat meer afstand neemt nu?

@Barreltje :* hopelijk kun je wat bijslapen. En verstandig huisarts even te bellen!
  dinsdag 21 april 2026 @ 15:20:16 #297
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220627050
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator dinsdag 21 april 2026 @ 18:49:26 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220627999
Berichtje op linkedin gekregen. Ik was weer geweldig en zo en precies wat ze zochten. Gezegd dat ik geen interesse had en gevraagd of z'n tekst met AI is geschreven. Wat een holle frasen zeg :')

Vandaag kwam iemand langs voor een offerte voor spouwmuurisolatie. Goed bedrijf, uit Nederland. Konden het doen voor ¤3400 terwijl Duitse firma ¤4150 vroeg.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:54:12 #299
8136 Blues
pi_220628023
Mooi, maar moeilijk verzoek gekregen van doodzieke M.
Of ik haar met haar 2 dochters wil fotograferen a.s. zondagochtend met mijn goeie camera nog voor de zware chemokuren beginnen. O+ ;(

We gaan een mooie plek bedenken en natuurlijk doe ik dat met liefde. Maar...pfoe ook..
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:55:41 #300
43653 sigme
Veraan
pi_220628030
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2026 18:54 schreef Blues het volgende:
Mooi, maar moeilijk verzoek gekregen van doodzieke M.
Of ik haar met haar 2 dochters wil fotograferen a.s. zondagochtend met mijn goeie camera nog voor de zware chemokuren beginnen. O+ ;(

We gaan een mooie plek bedenken en natuurlijk doe ik dat met liefde. Maar...pfoe ook..
:*
Eervol verzoek
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 21 april 2026 @ 18:55:54 #301
43653 sigme
Veraan
pi_220628032
vol
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')