abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220595175
De rand probeert te pakken

En dat ie dan terug in de boter glijdt,
Wat dan
Wat dan?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:09:12 #2
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595190
quote:
10s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:08 schreef borisz het volgende:
Voor @:jan_onderwater en anderen
Joop Visser (88) is niet van plan te stoppen! https://www.noordhollands(...)raagd/146038150.html

/achter de betaalmuur halen mag je zelf doen via de bekende wegen.
Ik zing al mijn hele leven zijn Liedjes, heerlijk
  donderdag 16 april 2026 @ 20:10:31 #3
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
  donderdag 16 april 2026 @ 20:13:48 #4
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595279
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:05 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik kocht een ei is de eerste zin van een liedje.
Er is ook een nummer over twee monniken.
Je moet het maar weten :s)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220595302
Ik heb een dubbelCD van Jaap/Joop.
Welke liedjes kan je niet meer vinden @sigme
  donderdag 16 april 2026 @ 20:24:42 #7
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595357
De meeste oude liedjes van hem ken ik uit mijn hoofd
pi_220595389
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
pi_220595419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
O+

We hebben vorige week nog In een Rijtuigie gezongen bij Van Muiswinkel die Drs P deed O+
Spoilers!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:29:32 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220595431
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
Niet met de deuren slaan…
  donderdag 16 april 2026 @ 20:29:52 #11
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten O+
Niet met de deuren slaan!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:30:49 #12
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595447
Mijn opa, in heel Europa
  donderdag 16 april 2026 @ 20:33:34 #13
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595473
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
O+ Drs P
We rijden met de trojka door het eindeloze woud
Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud
pi_220595476
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Je moet het maar weten :s)
:Y
Wel verdrietig dat je het niet wist.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220595548
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.

Ik zing voor Mrs V vrij regelmatig het vreemde snoeshaan stuk uit Sprookje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Vond ze niet altijd zo snoezig als tegenwoordig :P
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 april 2026 @ 20:48:59 #16
147666 AnneX
pi_220595614
Oh lekker…alle liedjes weer eens in mijn hoofd. 🎶
Zoals deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 43% gewijzigd door AnneX op 16-04-2026 20:55:24 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 20:53:29 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220595661
Heb op om dat HGT-fragment keihard gelachen destijds met Lucky Fonz. Maar dat was vooral omdat Gordon het volgens mij echt niet snapte.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 16 april 2026 @ 20:54:25 #18
8136 Blues
pi_220595666
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.

Ik zing voor Mrs V vrij regelmatig het vreemde snoeshaan stuk uit Sprookje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Vond ze niet altijd zo snoezig als tegenwoordig :P
:D
  donderdag 16 april 2026 @ 21:04:07 #19
327387 vlindertje89
pi_220595755
Dank allen, ik voel me weer piepjong ^O^

:P *;
  Moderator / Redactie Sport donderdag 16 april 2026 @ 21:12:30 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220595815
Op mn laatste vakantiedag in juni ga ik toch maar 'aan het werk'. Nou ja Afscheidsrede Theo Schuyt. Hij is inmiddels 75 maar nog altijd een autoverkoper op de VU. Geen hoogleraar meer, maar nog wel directeur PAO's op de sociale faculteit. En als je een spreker nodig hebt bel je Theo.
Theo is de oprichter van Geven in Nederland en de centrum voor Filantropische Studies. Geven in NL is het tweejaarlijks onderzoek naar het geefgedrag in NL en we leveren een hoop data voor aan. Maar Theo gaat nu echt met pensioen.
Afijn daar moet ik bij zijn. 8-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 16 april 2026 @ 21:18:46 #21
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220595859
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank allen, ik voel me weer piepjong ^O^

:P *;
@Schmetterlingchen2012 ? :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 april 2026 @ 21:18:52 #22
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220595862
Zeg @Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenken :D zkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is :{w

En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:19:20 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220595868
quote:
80s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef flipsen het volgende:
Zeg @:Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenken :D zkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is :{w

En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd :D
Tuinslang-gluur dokter
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 16 april 2026 @ 21:28:25 #24
197950 Clubsoda
*zing*
pi_220595913
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y
Wel verdrietig dat je het niet wist.
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 16 april 2026 @ 21:28:52 #25
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220595915
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.
Het was natuurlijk gewoon een opzetje om de jury te kakken te zetten. Lawaainicht Gordon die zichzelf voor schut zet omdat ie Joop Visser (een van de grote Nederlandse singer/songwriters) denkt te kunnen klepzeiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')