Ik zing al mijn hele leven zijn Liedjes, heerlijkquote:Op donderdag 16 april 2026 19:08 schreef borisz het volgende:
Voor @:jan_onderwater en anderen
Joop Visser (88) is niet van plan te stoppen! https://www.noordhollands(...)raagd/146038150.html
/achter de betaalmuur halen mag je zelf doen via de bekende wegen.
Je moet het maar wetenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kocht een ei is de eerste zin van een liedje.
Er is ook een nummer over twee monniken.
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Dat heb ik met Ja zuster Nee zuster.
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten
Niet met de deuren slaan…quote:Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
Die draaiden collega en ik altijd in de huiskamer van het vphuis voor de dementerende dolende bewoners die niet konden slapen tijdens de nachtdiensten
Niet met de deuren slaan!quote:Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef Blues het volgende:
We rijden met de trojka door het eindeloze woudquote:
quote:
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door AnneX op 16-04-2026 20:55:24 ]
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.
Ik zing voor Mrs V vrij regelmatig het vreemde snoeshaan stuk uit SprookjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vond ze niet altijd zo snoezig als tegenwoordig![]()
@Schmetterlingchen2012 ?quote:Op donderdag 16 april 2026 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank allen, ik voel me weer piepjong
![]()
Tuinslang-gluur dokterquote:Op donderdag 16 april 2026 21:18 schreef flipsen het volgende:
Zeg @:Blues, nu je met pensioen bent, mogen dan ook al die afkortingen uit je arbeidsverleden met pensioen? Ik moet altijd veel te hard nadenkenzkh is nog wel logisch, vphuis duurde ook niet zo lang (met context), maar ik zit me al de hele middag af te vragen wat nou toch een mdl arts is
![]()
En nu maar weer vrolijk verder werken met JZNZ liedjes in mijn hoofd
Aanhalingstekens hadden me geholpen in mijn begrip. Maar ik mis er geloof ik weinig aan, liederen over monniken met eieren.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel verdrietig dat je het niet wist.
Het was natuurlijk gewoon een opzetje om de jury te kakken te zetten. Lawaainicht Gordon die zichzelf voor schut zet omdat ie Joop Visser (een van de grote Nederlandse singer/songwriters) denkt te kunnen klepzeikenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Filmpje van HGT net gekeken en ik moet zeggen dat ik daar ook niet warm van zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |