abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2026 @ 16:21:24 #1
231633 Xummon
of toch niet?
pi_220593796
Kennissen van mij hebben nog een planet.nl email adres. Sinds kort krijgen zij om de dag of paar dagen steeds de melding dat wachtwoord niet klopt, terwijl dit wel klopt. Als we wachtwoord dan resetten werkt het wel weer, maar na bepaalde tijd komt dezelfde melding weer.

Zowel via outlook, thunderbird en webmail kan niet ingelogd worden.

Zelf na verwijderen outlook en thunderbird blijft het probleem.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Forum Admin donderdag 16 april 2026 @ 16:26:11 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_220593828
Oude computer c.q. OS? dan kan krijg je problemen met certificaten en IMAP.
pi_220593835
Ik denk dat je contact moet opnemen met de provider.
pi_220593843
quote:
5s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Oude computer c.q. OS? dan kan krijg je problemen met certificaten en IMAP.
zou voor webmail niet moeten uitmaken
  donderdag 16 april 2026 @ 17:41:01 #5
231633 Xummon
of toch niet?
pi_220594197
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:27 schreef KvanG het volgende:

[..]
zou voor webmail niet moeten uitmaken
Ja dat vind ik dus ook zo gek.
Ik wel ergens gelezen dat planet email met nieuwe versie van outlook kon botsen. Ivm inkomende poorten die anders zijn.
Vandaag dat ik dus outlook eraf gegooid heb.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Forum Admin donderdag 16 april 2026 @ 18:48:09 #6
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_220594545
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:27 schreef KvanG het volgende:

[..]
zou voor webmail niet moeten uitmaken
Ja. Eens.
Beste advies zou zijn om naar een internetprovider onafhankelijke emailprovider over te stappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')