zou voor webmail niet moeten uitmakenquote:Op donderdag 16 april 2026 16:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Oude computer c.q. OS? dan kan krijg je problemen met certificaten en IMAP.
Ja dat vind ik dus ook zo gek.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:27 schreef KvanG het volgende:
[..]
zou voor webmail niet moeten uitmaken
Ja. Eens.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:27 schreef KvanG het volgende:
[..]
zou voor webmail niet moeten uitmaken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |