abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220593218
Bekijk deze YouTube-video

Eerder deze week kondigde de gitarist van de band aan dat hij met Parkinson worstelt :{

Kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat dit nummer constant op MTV en TMF was -O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Elan op 16-04-2026 15:11:16 ]
blablablabla
pi_220593240
Dementie? Wow, heftig.

BANGER lied wel.
  Spellchecker donderdag 16 april 2026 @ 14:56:50 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220593310
Als ik dat lied hoor ga ik meteen terug naar een bepaalde periode.
O+

Wat sneu, Parkinson ...

[ Bericht 19% gewijzigd door maily op 16-04-2026 15:15:01 ]
pi_220593585
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:36 schreef Drxx het volgende:
Dementie? Wow, heftig.

BANGER lied wel.
Nee, Parkinson.
pi_220593604
Voel me wel oud ineens, kan me nog goed herinneren dat dit in de Top-40 stond :{

En... op 16 april 1996 was het 30 jaar eerder nog 1966...
Toen stond These Boots Are Made For Walkin' van Nancy Sinatra op #1.
pi_220593626
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voel me wel oud ineens, kan me nog goed herinneren dat dit in de Top-40 stond :{

En... op 16 april 1996 was het 30 jaar eerder nog 1966...
Toen stond These Boots Are Made For Walkin' van Nancy Sinatra op #1.
Die leeft gelukkig nog.
blablablabla
pi_220593629
Ik vond Gwen toen nog best leuk.

30 jaar geleden, mijn hemel :')
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220593837
Twijfelachtig topic
-XOXO-
  Spellchecker donderdag 16 april 2026 @ 16:40:17 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220593903
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:26 schreef datismijnmening het volgende:
Twijfelachtig topic
Ssttt!!! :X
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 16:42:44 #10
18653 crew  D.
pi_220593911
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voel me wel oud ineens, kan me nog goed herinneren dat dit in de Top-40 stond :{

Ik voel me altijd oud als jongere mensen zich oud voelen :Y
pi_220593916
Toen was Gwen nog gewoon een meisje.
  donderdag 16 april 2026 @ 17:37:31 #12
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220594177
De TMF tijd _O_
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220594191
Mooi nummer afkomstig van het album Tragic Kingdom waar volgens mij ook Spiderwebs op staat
  donderdag 16 april 2026 @ 17:41:03 #14
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_220594198
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 21:05:00 #15
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_220595762
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:40 schreef Cupfighter het volgende:
Mooi nummer afkomstig van het album Tragic Kingdom waar volgens mij ook Spiderwebs op staat
Zeker.

De eerste single in Nederland was Just a girl, die flopte. De tweede was Don't speak, dat werd een hit. De derde was Just a girl, dat werd ook een hit.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 21:08:33 #16
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_220595785
Bekijk deze YouTube-video

Leuke "blink or you'll miss it" cameo ook nog op 2m32.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 21:10:53 #17
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_220595803
Nummer is geschreven door Gwen's broer Eric, die kort na het opnemen van Tragic Kingdom uit de band stapte om animator te worden bij The Simpsons.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  vrijdag 17 april 2026 @ 13:27:34 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220599160
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:05 schreef belsen het volgende:

[..]
Zeker.

De eerste single in Nederland was Just a girl, die flopte. De tweede was Don't speak, dat werd een hit. De derde was Just a girl, dat werd ook een hit.
Ja, bij de re-release opeens wel. :)

Met ondersteuning van een band klonk Gwen best leuk. Zodra ze solo ging, deed haar werk m'n nekaderen zowat opzwellen.
  vrijdag 17 april 2026 @ 14:56:30 #19
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_220599814
Doet me altijd denken aan de Dag Top 5 met Fabienne. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')