Nee zeker niet stoffig. Laptop is net een halfjaar oud.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:24 schreef Mikeytt het volgende:
Tot ~95 is normaal bij een sterke gaming laptop. 105 is wel erg veel.
Is je fan stoffig? Boven de 100 gaat je cpu echt langzaamaan stuk
quote:Op donderdag 16 april 2026 11:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
Geen reden tot zorgen, laptops zijn altijd een stuk warmer. Zorg in ieder geval dat hij genoeg lucht kan aanzuigen.
Oh, mijn reactie is weg... zullen de server-problemen wel zijn denk ik...quote:
Ik ga het vanmiddag proberen met Red Dead Redemption 2 op ultra.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
Als je prestatie niet te ver inkakt helemaal prima.
Vanmorgen nog een ei gebakkenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:18 schreef raptorix het volgende:
Ik zou je laptop omzetten naar een Aluminimium smelterij.
Is je dit vandaag pas opgevallen of zijn de temperaturen al langer zo hoog? Als het in het begin niet zo was en nu ineens wel dan lijkt me dat er iets niet helemaal lekker gaat.quote:
Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Onder normale omstandigheden (programmeren, videobewerking) wordt hij niet zo heet.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:37 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Is je dit vandaag pas opgevallen of zijn de temperaturen al langer zo hoog? Als het in het begin niet zo was en nu ineens wel dan lijkt me dat er iets niet helemaal lekker gaat.
Wat ben je nu aan het doen dan? Hogwarts Legacy spelen?quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nooit problemen hier met temp
[ afbeelding ]
wat ben jij aan het doen met je 21gb in memoryquote:
Was AI model aan het trainen, dus vol gasquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:57 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het doen dan? Hogwarts Legacy spelen?
Vet, vertel me meer? Waar train je hem op, voor wat en hoe?quote:Op zaterdag 18 april 2026 04:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was AI model aan het trainen, dus vol gas
Davinvi Resolve en OBS tegelijkquote:Op vrijdag 17 april 2026 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat ben jij aan het doen met je 21gb in memory
Musubi Tuner voor Wan 2.2 Text to Video, was iets grappigs aan het trainen, een soort van moderne Hipster Jesus, die Tik Tok filmpjes maaktquote:Op zondag 19 april 2026 09:32 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Vet, vertel me meer? Waar train je hem op, voor wat en hoe?
Nieuwere CPU onder heavy load hebben dit allemaalquote:Op donderdag 16 april 2026 10:24 schreef Mikeytt het volgende:
Tot ~95 is normaal bij een sterke gaming laptop. 105 is wel erg veel.
Is je fan stoffig? Boven de 100 gaat je cpu echt langzaamaan stuk
Zon beetje elke modernere laptop gaat richting de 100c. Sinds de 12 generatie ongeveer.quote:Op zondag 26 april 2026 14:36 schreef Sjemmert het volgende:
Geen ervaring met laptops maar als mijn desktop cpu zulke temperaturen haalt tijdens gamen ga ik toch kijken of mijn fans het nog wel doen of dat er misschien nieuwe koelpasta op moet. Geen idee of dat een beetje te doen is met zo'n laptop ?
Max temp lager instellen gaat natuurlijk ten kosten van je performance. Als je dan boven de 80 graden komt zakt je kloksnelheid onderuit. Gezien je daar ruim bovenuit komt zal je cpu flink terugschakelen, kan me niet voorstellen dat je dat niet terug ziet in je performance.
Welke cpu heb je ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |