abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2026 @ 23:05:12 #276
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220636510
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wat mij ook opviel was die Menno die een 'beloning' van zijn vrouw wilde hebben voor zijn harde werken. Was niet voor kinderen bedoeld.
Het schijnt in het Oude Testament te staan dat de vrouw de man moet met een s*nsuele dienst moet belonen, wanneer de Man des Huizes een klusje heeft volbracht in een Nederlands klusprogramma. Dus ja, daar kan Menno nou eenmaal ook niets aan doen....

(Het is ook wel een mallerd, die Menno :P )
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  woensdag 22 april 2026 @ 23:06:19 #277
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220636517
Ik vond het trouwens een vulva-lunch van Steffie en Gregoor: een paar blikken soep, wat brood en wat smeersels... En dan beweren dat je daar 3,5 uur mee bezig bent geweest 8)7
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  woensdag 22 april 2026 @ 23:07:52 #278
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220636525
Ik snap trouwens niet dat Sonja nu met de trap bezig is terwijl er een G-neutrale slaapkamer gemaakt moet worden... dan kan ze beter S&G in de gaten houden qua bouwregels...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  woensdag 22 april 2026 @ 23:18:21 #279
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220636564
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Ray: "Ik denk meer pauzes dan werk." Wat is ie toch ook een boerenlul.
Ik denk dat Ray ze probeert toe te praten naar dat ze uit zichzelf stoppen met Het Blok. Dit was niks, is niks en wordt ook gewoon niks...
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_220636578
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik denk dat Ray ze probeert toe te praten naar dat ze uit zichzelf stoppen met Het Blok. Dit was niks, is niks en wordt ook gewoon niks...
Ja het is kansloos, jammer want het zijn wel een stel paradijsvogels. Maar dit slaat helemaal nergens op.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 23 april 2026 @ 08:09:09 #281
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220637142
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Sonja nu met de trap bezig is terwijl er een G-neutrale slaapkamer gemaakt moet worden... dan kan ze beter S&G in de gaten houden qua bouwregels...
Ze kan niets anders. Daar zit ze de minste mensen in de weg gok ik. :+

quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik denk dat Ray ze probeert toe te praten naar dat ze uit zichzelf stoppen met Het Blok. Dit was niks, is niks en wordt ook gewoon niks...
Silvio kijkt ook zo glazig uit zijn ogen. Ray praat niet eens tegen/met hem, alleen tegen Bianca.
Wat ga je daar ook doen met een halve hernia? Stop er gewoon mee. Dat prijzengeld ga je toch nooit krijgen. (zou er misschien een boete op staan als je eerder afhaakt?)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 23 april 2026 @ 08:30:03 #282
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220637219
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het trouwens een vulva-lunch van Steffie en Gregoor: een paar blikken soep, wat brood en wat smeersels... En dan beweren dat je daar 3,5 uur mee bezig bent geweest 8)7
Nou ja ze hadden zich er natuurlijk ook makkelijk van af kunnen maken, door bijvoorbeeld maar 1 blik soep te doen (aldus Frank)
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 23 april 2026 @ 08:31:55 #283
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220637228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:09 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ze kan niets anders. Daar zit ze de minste mensen in de weg gok ik. :+
[..]
Silvio kijkt ook zo glazig uit zijn ogen. Ray praat niet eens tegen/met hem, alleen tegen Bianca.
Wat ga je daar ook doen met een halve hernia? Stop er gewoon mee. Dat prijzengeld ga je toch nooit krijgen. (zou er misschien een boete op staan als je eerder afhaakt?)
Die blessure zouden ze als een geschenk uit de hemel moeten aanpakken en uitventen zodat ze onder het contract uit kunnen komen. Ik kan me niet voorstellen dat er geen exit clausule in zal staan mbt het fysiek niet meer in staat kunnen zijn om te werken.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 23 april 2026 @ 08:33:18 #284
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220637232
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja ze hadden zich er natuurlijk ook makkelijk van af kunnen maken, door bijvoorbeeld maar 1 blik soep te doen (aldus Frank)
Die pan hadden ze natuurlijk van de productie, de rest ook.
  donderdag 23 april 2026 @ 09:46:13 #285
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220637845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja het is kansloos, jammer want het zijn wel een stel paradijsvogels. Maar dit slaat helemaal nergens op.
Ja, het zijn best aardige mensen. En kleurrijk, zowel letterlijk als figuurlijk
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 23 april 2026 @ 09:58:47 #286
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220637921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:09 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Silvio kijkt ook zo glazig uit zijn ogen. Ray praat niet eens tegen/met hem, alleen tegen Bianca.
Inderdaad dat ja.

Wat denk ik serieus onderschat wordt, is de mentale toestand van Silvio. Bianca zei al een best lange tijd terug dat hij steeds meer depri wordt, dat is sindsdien alleen maar erger geworden...

Hij heeft schuldgevoelens, want hij doet Het Blok voor Bianca, maar kan dat niet waarmaken (wat hij zichzelf dan verwijt) terwijl hij dat haar had beloofd (zo te aardig is hij) en hij voelt de verantwoordelijkheid om al het kluswerk te doen terwijl dat natuurlijk niet reëel is.

Tegelijkertijd ziet hij elke dag het kwaliteitsverschil tussen hem en de andere klussers en wordt daardoor steeds met zijn eigen onkunde geconfronteerd. Zijn restjes zelfvertrouwen verdwijnen met de dag als sneeuw voor de zon....

Hij wordt hierdoor inderdaad steeds apathischer en funktioneert ook niet meer ('s nachts hele lange pauzes). Hij wijt dat aan zijn rugpijn en dat speelt natuurlijk mee, maar hij kan de wanhopige klussituatie vermoed ik, mentaal ook niet meer aan...

Dat is denk ik, misschien nog meer een reden dan de rugpijn, om ze uit de wedstrijd te halen, ook voor zijn/hun eigen welzijn (op de lange termijn). Maar ik betwijfel of de productie van Het Blok daar mee bezig is/was.
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 23 april 2026 @ 09:59:47 #287
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220637929
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ja ze hadden zich er natuurlijk ook makkelijk van af kunnen maken, door bijvoorbeeld maar 1 blik soep te doen (aldus Frank)
Ah ja, die opmerking had ik effe gemist :Y
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 23 april 2026 @ 10:12:47 #288
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220638049
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 09:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Inderdaad dat ja.

Wat denk ik serieus onderschat wordt, is de mentale toestand van Silvio. Bianca zei al een best lange tijd terug dat hij steeds meer depri wordt, dat is sindsdien alleen maar erger geworden...

Hij heeft schuldgevoelens, want hij doet Het Blok voor Bianca, maar kan dat niet waarmaken (wat hij zichzelf dan verwijt) terwijl hij dat haar had beloofd (zo te aardig is hij) en hij voelt de verantwoordelijkheid om al het kluswerk te doen terwijl dat natuurlijk niet reëel is.

Tegelijkertijd ziet hij elke dag het kwaliteitsverschil tussen hem en de andere klussers en wordt daardoor steeds met zijn eigen onkunde geconfronteerd. Zijn restjes zelfvertrouwen verdwijnen met de dag als sneeuw voor de zon....

Hij wordt hierdoor inderdaad steeds apathischer en funktioneert ook niet meer ('s nachts hele lange pauzes). Hij wijt dat aan zijn rugpijn en dat speelt natuurlijk mee, maar hij kan de wanhopige klussituatie vermoed ik, mentaal ook niet meer aan...

Dat is denk ik, misschien nog meer een reden dan de rugpijn, om ze uit de wedstrijd te halen, ook voor zijn/hun eigen welzijn (op de lange termijn). Maar ik betwijfel of de productie van Het Blok daar mee bezig is/was.
Ik ben er ook bang voor. Nu lijkt het alsof Ray de keuze moet maken om hun uit het "spel" te halen. Al denk ik niet dat die keuze bij Ray moet liggen....

Dat hele "snachts doorwerken" snap ik ook niet. Zeker als je 1 schroefje doet en daarna gaat liggen. Neem gewoon fatsoenlijk rust/slaap want dat nachten doorhalen heeft gewoon niet het gewenste effect.

Ik vraag me echt af hoe dat gesprek voor hun opgave is gegaan. Met welke idee heeft Bianca dat geopperd? Hoe zag ze hun deelname voor zich (zelfde geld trouwens voor Sonja en Marloes). 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_220638371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zei Silvio nu net? Dat ie smetvrees heeft? _O-
Geweldig, ik lag ook in een deuk. Sylvio en smetvrees moet toch een grapje zijn of meende hij dat echt? _O-
pi_220638382
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Vind dat idee met vissen niet zo handig, geen gedoe met levende beestjes graag. Want wie gaan die verzorgen?
Of zouden ze ze mee naar huis nemen. (dat denk ik wel)
Vissen hebben ze nog niet meegenomen, alleen de spullen waar ze straks in moeten. En nu inderdaad maar eens zien of ze verzorgd gaan worden. Ben er ook op tegen hoor. :{w
pi_220638499
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2026 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het trouwens een vulva-lunch van Steffie en Gregoor: een paar blikken soep, wat brood en wat smeersels... En dan beweren dat je daar 3,5 uur mee bezig bent geweest 8)7
Vulva-lunch? _O- Ze zei ook nog dat ze 2 soorten soep had gemaakt. Hoezo? Een blik opentrekken noemt ze ´zelf gemaakt´? :O Zag er prima uit maar doe niet net alsof het zoveel werk was zeg! }:|
pi_220638671
Trouwens, Steffi en schoonmoeder hebben de regels maar weer eens overtreden. Ze mogen familiehulp tot 20.00 uur gebruiken en zij waren pas om 22.00 uur weer terug na 8 uren te hebben geshopt. Waarom geen rode kaarten uitdelen want dit stel komt overal maar mee weg. :{w
  donderdag 23 april 2026 @ 12:14:26 #293
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220638950
De bouwregels...
(kijk ook vooral naar de allerlaatste zin op de detailfoto :D :P )



Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 23 april 2026 @ 16:35:42 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640026
Ik begrijp iets niet: Marloes en Patrick moesten toch een plan van aanpak maken? Ik hoor er niets meer van terug. :?
  donderdag 23 april 2026 @ 17:03:19 #295
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_220640149
Ik begrijp dat jij dat niet begrijpt. Mijn begrip om alles te begrijpen is namelijk op....
Als je begrijpt wat ik niet begrijpt.
Lo que no se ve es lo que cuenta.
  donderdag 23 april 2026 @ 18:51:04 #296
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640790
quote:
2s.gif Op donderdag 23 april 2026 17:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begrijp dat jij dat niet begrijpt. Mijn begrip om alles te begrijpen is namelijk op....
Als je begrijpt wat ik niet begrijpt.
:?
pi_220640801
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 16:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begrijp iets niet: Marloes en Patrick moesten toch een plan van aanpak maken? Ik hoor er niets meer van terug. :?
Dat vroeg ik me ook al af :Y

In vorige seizoenen lieten ze mensen falen, nu minder. Misschien werd het programma te duur zo ;) dus huphup mensen achter de broek zitten
  donderdag 23 april 2026 @ 18:54:54 #298
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat vroeg ik me ook al af :Y

In vorige seizoenen lieten ze mensen falen, nu minder. Misschien werd het programma te duur zo ;) dus huphup mensen achter de broek zitten
Oh dus het is jou ook opgevallen. Het was nog wel naar aanleiding van een appje van Dennis. Vreemd.
pi_220640824
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh dus het is jou ook opgevallen. Het was nog wel naar aanleiding van een appje van Dennis. Vreemd.
Ja toch! Was vergeten hoe die lui heette, dacht het al direct nadat de aflevering erop er niks meer over gezegd werd
  donderdag 23 april 2026 @ 19:02:19 #300
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220640874
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja toch! Was vergeten hoe die lui heette, dacht het al direct nadat de aflevering erop er niks meer over gezegd werd
Ga je vanavond weer kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')