Het schijnt in het Oude Testament te staan dat de vrouw de man moet met een s*nsuele dienst moet belonen, wanneer de Man des Huizes een klusje heeft volbracht in een Nederlands klusprogramma. Dus ja, daar kan Menno nou eenmaal ook niets aan doen....quote:Op woensdag 22 april 2026 21:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat mij ook opviel was die Menno die een 'beloning' van zijn vrouw wilde hebben voor zijn harde werken. Was niet voor kinderen bedoeld.
Ik denk dat Ray ze probeert toe te praten naar dat ze uit zichzelf stoppen met Het Blok. Dit was niks, is niks en wordt ook gewoon niks...quote:Op woensdag 22 april 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Ray: "Ik denk meer pauzes dan werk." Wat is ie toch ook een boerenlul.
Ja het is kansloos, jammer want het zijn wel een stel paradijsvogels. Maar dit slaat helemaal nergens op.quote:Op woensdag 22 april 2026 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat Ray ze probeert toe te praten naar dat ze uit zichzelf stoppen met Het Blok. Dit was niks, is niks en wordt ook gewoon niks...
Ze kan niets anders. Daar zit ze de minste mensen in de weg gok ik.quote:Op woensdag 22 april 2026 23:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik snap trouwens niet dat Sonja nu met de trap bezig is terwijl er een G-neutrale slaapkamer gemaakt moet worden... dan kan ze beter S&G in de gaten houden qua bouwregels...
Silvio kijkt ook zo glazig uit zijn ogen. Ray praat niet eens tegen/met hem, alleen tegen Bianca.quote:Op woensdag 22 april 2026 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik denk dat Ray ze probeert toe te praten naar dat ze uit zichzelf stoppen met Het Blok. Dit was niks, is niks en wordt ook gewoon niks...
Nou ja ze hadden zich er natuurlijk ook makkelijk van af kunnen maken, door bijvoorbeeld maar 1 blik soep te doen (aldus Frank)quote:Op woensdag 22 april 2026 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het trouwens een vulva-lunch van Steffie en Gregoor: een paar blikken soep, wat brood en wat smeersels... En dan beweren dat je daar 3,5 uur mee bezig bent geweest
Die blessure zouden ze als een geschenk uit de hemel moeten aanpakken en uitventen zodat ze onder het contract uit kunnen komen. Ik kan me niet voorstellen dat er geen exit clausule in zal staan mbt het fysiek niet meer in staat kunnen zijn om te werken.quote:Op donderdag 23 april 2026 08:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ze kan niets anders. Daar zit ze de minste mensen in de weg gok ik.
[..]
Silvio kijkt ook zo glazig uit zijn ogen. Ray praat niet eens tegen/met hem, alleen tegen Bianca.
Wat ga je daar ook doen met een halve hernia? Stop er gewoon mee. Dat prijzengeld ga je toch nooit krijgen. (zou er misschien een boete op staan als je eerder afhaakt?)
Die pan hadden ze natuurlijk van de productie, de rest ook.quote:Op donderdag 23 april 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja ze hadden zich er natuurlijk ook makkelijk van af kunnen maken, door bijvoorbeeld maar 1 blik soep te doen (aldus Frank)
Ja, het zijn best aardige mensen. En kleurrijk, zowel letterlijk als figuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2026 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is kansloos, jammer want het zijn wel een stel paradijsvogels. Maar dit slaat helemaal nergens op.
Inderdaad dat ja.quote:Op donderdag 23 april 2026 08:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Silvio kijkt ook zo glazig uit zijn ogen. Ray praat niet eens tegen/met hem, alleen tegen Bianca.
Ah ja, die opmerking had ik effe gemistquote:Op donderdag 23 april 2026 08:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja ze hadden zich er natuurlijk ook makkelijk van af kunnen maken, door bijvoorbeeld maar 1 blik soep te doen (aldus Frank)
Ik ben er ook bang voor. Nu lijkt het alsof Ray de keuze moet maken om hun uit het "spel" te halen. Al denk ik niet dat die keuze bij Ray moet liggen....quote:Op donderdag 23 april 2026 09:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Inderdaad dat ja.
Wat denk ik serieus onderschat wordt, is de mentale toestand van Silvio. Bianca zei al een best lange tijd terug dat hij steeds meer depri wordt, dat is sindsdien alleen maar erger geworden...
Hij heeft schuldgevoelens, want hij doet Het Blok voor Bianca, maar kan dat niet waarmaken (wat hij zichzelf dan verwijt) terwijl hij dat haar had beloofd (zo te aardig is hij) en hij voelt de verantwoordelijkheid om al het kluswerk te doen terwijl dat natuurlijk niet reëel is.
Tegelijkertijd ziet hij elke dag het kwaliteitsverschil tussen hem en de andere klussers en wordt daardoor steeds met zijn eigen onkunde geconfronteerd. Zijn restjes zelfvertrouwen verdwijnen met de dag als sneeuw voor de zon....
Hij wordt hierdoor inderdaad steeds apathischer en funktioneert ook niet meer ('s nachts hele lange pauzes). Hij wijt dat aan zijn rugpijn en dat speelt natuurlijk mee, maar hij kan de wanhopige klussituatie vermoed ik, mentaal ook niet meer aan...
Dat is denk ik, misschien nog meer een reden dan de rugpijn, om ze uit de wedstrijd te halen, ook voor zijn/hun eigen welzijn (op de lange termijn). Maar ik betwijfel of de productie van Het Blok daar mee bezig is/was.
Geweldig, ik lag ook in een deuk. Sylvio en smetvrees moet toch een grapje zijn of meende hij dat echt?quote:Op woensdag 22 april 2026 21:28 schreef Firuze60 het volgende:
Wat zei Silvio nu net? Dat ie smetvrees heeft?
Vissen hebben ze nog niet meegenomen, alleen de spullen waar ze straks in moeten. En nu inderdaad maar eens zien of ze verzorgd gaan worden. Ben er ook op tegen hoor.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
Vind dat idee met vissen niet zo handig, geen gedoe met levende beestjes graag. Want wie gaan die verzorgen?
Of zouden ze ze mee naar huis nemen. (dat denk ik wel)
Vulva-lunch?quote:Op woensdag 22 april 2026 23:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het trouwens een vulva-lunch van Steffie en Gregoor: een paar blikken soep, wat brood en wat smeersels... En dan beweren dat je daar 3,5 uur mee bezig bent geweest
quote:Op donderdag 23 april 2026 17:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begrijp dat jij dat niet begrijpt. Mijn begrip om alles te begrijpen is namelijk op....
Als je begrijpt wat ik niet begrijpt.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 23 april 2026 16:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begrijp iets niet: Marloes en Patrick moesten toch een plan van aanpak maken? Ik hoor er niets meer van terug.
Oh dus het is jou ook opgevallen. Het was nog wel naar aanleiding van een appje van Dennis. Vreemd.quote:Op donderdag 23 april 2026 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af
In vorige seizoenen lieten ze mensen falen, nu minder. Misschien werd het programma te duur zodus huphup mensen achter de broek zitten
Ja toch! Was vergeten hoe die lui heette, dacht het al direct nadat de aflevering erop er niks meer over gezegd werdquote:Op donderdag 23 april 2026 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh dus het is jou ook opgevallen. Het was nog wel naar aanleiding van een appje van Dennis. Vreemd.
Ga je vanavond weer kijken?quote:Op donderdag 23 april 2026 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja toch! Was vergeten hoe die lui heette, dacht het al direct nadat de aflevering erop er niks meer over gezegd werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |