Die tijden komen niet meer terug.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:03 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit waren mooie VI Oranje tijden
Een tijdje terug hadden ze het constant over de Hanslers (who the fuck are dat?) terwijl niemand dat boeide (althans, mij niet en ik kan me voorstellen met velen). Maar daarmee maakten ze het programma wel “relevant”. Dus ja: ze bekritiseren soms hun eigen shows, maar doe soms ook onterecht alsof iets bestaansrecht heeft.quote:Op maandag 27 april 2026 22:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Volledig terecht toch? Ze zeiken vaak genoeg zelfs SBS programma's af, kan RTL(Boulevard) een voorbeeld aan nemen.
''Heel vaak''. Hoe definieer jij dat? Dat na acht jaar 45% van de statushouders (dus geen asielzoekers die aan het begin van hun verblijf in NL niet mogen werken) betaald werk heeft? Minder dan de helft is dat hè. Na ACHT jaar.quote:Op maandag 27 april 2026 18:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zucht. Oké, dan leg ik het nog een keer uit. Een asielmigrant werkt heel vaak ook gewoon. Iemand die voor werk hier komt wonen is een arbeidsmigrant, maar als je niet voor werk hier komt omdat je vlucht dan kun je nog wel gewoon werken.
quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
Met Gerard erbij loopt het altijd uit de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |