abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220671079
Bekijk deze YouTube-video

Dit waren mooie VI Oranje tijden _O_
  dinsdag 28 april 2026 @ 13:19:06 #202
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220671154
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:03 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Dit waren mooie VI Oranje tijden _O_
Die tijden komen niet meer terug. ;( Dit was wel VI op z'n best.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 14:57:07 #203
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220671699
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 22:09 schreef Remco het volgende:

[..]
Volledig terecht toch? Ze zeiken vaak genoeg zelfs SBS programma's af, kan RTL(Boulevard) een voorbeeld aan nemen.
Een tijdje terug hadden ze het constant over de Hanslers (who the fuck are dat?) terwijl niemand dat boeide (althans, mij niet en ik kan me voorstellen met velen). Maar daarmee maakten ze het programma wel “relevant”. Dus ja: ze bekritiseren soms hun eigen shows, maar doe soms ook onterecht alsof iets bestaansrecht heeft.

Van mij hoeft RTL hun eigen materiaal ook niet af te zeiken trouwens. Hoewel inderdaad: geestelijke onafhankelijkheid is een goed iets.

Maar hier blijven ze wel structureel bashen en er komt ook niks positiefs uit. Ze zijn niet objectief.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220671803
Ik snap wel dat ze RTL Tonight bashen, dat is zo'n programma waarbij ze bekende koppen wegkopen bij oa VI zoals die Ben vd Burg, en ook Lale Gul en Albert Verlinde, en denken dat het dan een succes wordt. Dan zit er wrok bij Derksen en wil hij dat het programma vanaf dag 1 hard flopt, want hij haat tv-mannetjes die het allemaal beter weten.
  dinsdag 28 april 2026 @ 17:32:26 #205
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:00:26 #206
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220673218
Dinsdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma!

Job Knoester schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Gerard Joling en Raymond Mens nemen plaats aan de bar.

Gerard gaat ook zingen maar niet vechten _O- _O-
pi_220673634
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 18:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Zucht. Oké, dan leg ik het nog een keer uit. Een asielmigrant werkt heel vaak ook gewoon. Iemand die voor werk hier komt wonen is een arbeidsmigrant, maar als je niet voor werk hier komt omdat je vlucht dan kun je nog wel gewoon werken.
''Heel vaak''. Hoe definieer jij dat? Dat na acht jaar 45% van de statushouders (dus geen asielzoekers die aan het begin van hun verblijf in NL niet mogen werken) betaald werk heeft? Minder dan de helft is dat hè. Na ACHT jaar.
pi_220674518
Gerard *O*
pi_220674537
Met gier Gerard op de achtergrond :D

[ Bericht 2% gewijzigd door StephanL op 28-04-2026 21:52:49 ]
pi_220674676
Topshow _O-
pi_220674678
TOPSJOW
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:59:48 #212
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_220674695
_O_
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_220674717
Met Gerard erbij loopt het altijd uit de hand :D
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 22:07:40 #214
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220674781
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
Met Gerard erbij loopt het altijd uit de hand :D
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 22:07:40 #215
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220674782
Gerard Jo :')

VAKER GOOR GRAAG
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 22:08:54 #216
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220674789
Bedeen
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 22:13:01 #217
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220674813
PVV Geer
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220674814
Knoepert valt door de mand.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  Moderator dinsdag 28 april 2026 @ 22:14:31 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220674829
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:13 schreef Regilio_ het volgende:
Knoepert valt door de mand.
Goh
What can change the nature of a man?
pi_220674830
Oplossing bedenken in NL voor lui die door 5+ Europese landen zijn 'gevlucht'. Oké Job. Iets met Dublin-akkoord.

Koekoek.
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220675111
Weer een banger *O*
pi_220675112
Vreselijk liedje weer
pi_220675117
Hij kan het beter bij playbacken houden
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:53:58 #224
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220675221
Joling _O-
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 29 april 2026 @ 17:00:27 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220678947
Woensdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma. Wierd Duk en Valentijn Driessen schuiven aan als tafelgast bij Johan Derksen en Wilfred Genee. Pieter Cobelens neemt plaats aan de bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')