abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 april 2026 @ 21:39:26 #101
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220615968
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Moderators delen geen bans uit. Je moet je leugens wel stoelen op de realiteit, anders geloven nog minder mensen je
Dat heb ik nou net van jou geleerd hoever je met leugens kan komen :7
  zondag 19 april 2026 @ 21:40:04 #102
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220615973
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Moderators delen geen bans uit. Je moet je leugens wel stoelen op de realiteit, anders geloven nog minder mensen je
Je bent er dus wel uitgetrapt omdat je zo succesvol was :?
  zondag 19 april 2026 @ 21:46:07 #103
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220616001
Zelfs 2 reacties met één post uitgelokt. Zo getriggered is een echte topshow. Jij bent overigens werkelijk de enige die denkt dat ik ergens uitgetrapt ben

Ik ben inmiddels ook alweer even gewoon crew hč, wel bij blijven
Laffe huichelaar
pi_220616090
Victor Vlam over Sigrid Kaag, dat is me ook een partij makkelijk scoren en sowieso 3 jaar te laat.
  zondag 19 april 2026 @ 22:17:35 #105
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220616126
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:09 schreef Remco het volgende:
Victor Vlam over Sigrid Kaag, dat is me ook een partij makkelijk scoren en sowieso 3 jaar te laat.
Sowieso, Victor Vlam :')
Rini dankjewel.
pi_220616301
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Sowieso, Victor Vlam :')
Destijds met De Communicado’s was het best geinig maar die is om Kieft te citeren toch iets te veel in zichzelf gaan gelovon.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220616741
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 08:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Onzin. Hij zei niet dat jonge islamitische migranten arbeidsmigranten waren, hij zei dat de grootste groep migranten arbeidsmigranten waren. Dat kan je gewoon opzoeken als feit.

Over pels (pakte Derksen haar nou in of aan? Verschilt nogal in betekenis…) zei Derksen dat ze stond te schreeuwen, waarvan Klaver droog opmerkte dat ze gewoon aan een discussie meedeed. Ook reageerde klaver op het “kutwijf” en gaf Klaver aan dat dat niet heel veel toevoegt.

Tis net of mensen omdat ze Klaver (of wie dan ook) zo’n penis vinden dat ze helemaal niet meer opletten wat er nou door wie gezegd wordt en wat dat betekent.
Pakte aan uiteraard ;) Pels lijkt me enorm aseksueel, dus die wordt door niemand ingepakt. Als zij ergens binnentreedt, slaat bij alle buren de automatische verwarming aan (zou Johan zeggen).

Volgens mij bedoelde Derksen met zijn opmerking dat verreweg de meeste asielzoekers hier louter of primair om economische redenen komen (de zogeheten ''gelukszoekers'') en niet omdat ze op de vlucht zijn voor oorlog en geweld. Dat lijkt me evident: vrijwel allemaal zijn ze talloze veilige landen doorkruist en hebben nogal wat asielzoekers eerst voor enige tijd (soms zelfs jaren) in een ander veilig land verpoosd vooraleer ze doorreisden naar Nederland (Syriërs in Turkije is een bekend voorbeeld).
pi_220616742
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:09 schreef Remco het volgende:
Victor Vlam over Sigrid Kaag, dat is me ook een partij makkelijk scoren en sowieso 3 jaar te laat.
Robert Maaskant over Sigrid Kaag vind ik niet minder erg.
  maandag 20 april 2026 @ 04:37:38 #109
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220616767
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 02:21 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Pakte aan uiteraard ;) Pels lijkt me enorm aseksueel, dus die wordt door niemand ingepakt. Als zij ergens binnentreedt, slaat bij alle buren de automatische verwarming aan (zou Johan zeggen).

Volgens mij bedoelde Derksen met zijn opmerking dat verreweg de meeste asielzoekers hier louter of primair om economische redenen komen (de zogeheten ''gelukszoekers'') en niet omdat ze op de vlucht zijn voor oorlog en geweld.
Dat lijkt me evident: vrijwel allemaal zijn ze talloze veilige landen doorkruist en hebben
ach onze voorouders die gingen ook naar Canada om een toekomst op te bouwen , want hier had men het na de oorlog wel gezien, geen werk , geen huizen,

zo zit het ook met migranten, er zal een enkeling bij zitten die iets van oorlog gezien heeft of homo is , maar ze komen voor werk te vinden , geld verdienen, om naar thuis te sturen

Naar Papa en Mama en hun vrouwtje en kindje
En dat geld zal en moet er komen, als ze niet mogen werken van links, dan gaan ze het stelen ,maar dat geld komt er

De overtocht kostte hen een godsvermogen, vaak geleend van deze of gene

Daarom daar een visum aanvragen voor je hierheen komt
wie hier is die moet terug , ook kinderen en ouderen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220619679
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Destijds met De Communicado’s was het best geinig maar die is om Kieft te citeren toch iets te veel in zichzelf gaan gelovon.
En het is inmiddels gewoon z’n verdienmodel geworden
  maandag 20 april 2026 @ 15:57:07 #111
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_220620584
De mensjes maken zich wel druk om ons showtje he.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_220621726
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 21:24 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Dus op de VVD stemmen heeft geen zin.
Leuke reactie, echt waar! Maar ook hier moet ik de genuanceerde rol weer spelen. Zonder zoiets zwakrechts als de VVD in de regering komt de ramp, zoals die zich ook in bv. Frankrijk aan het voltrekken is, alleen maar sneller naderbij.
pi_220622339
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 04:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ach onze voorouders die gingen ook naar Canada om een toekomst op te bouwen , want hier had men het na de oorlog wel gezien, geen werk , geen huizen,

zo zit het ook met migranten, er zal een enkeling bij zitten die iets van oorlog gezien heeft of homo is , maar ze komen voor werk te vinden , geld verdienen, om naar thuis te sturen

Naar Papa en Mama en hun vrouwtje en kindje
En dat geld zal en moet er komen, als ze niet mogen werken van links, dan gaan ze het stelen ,maar dat geld komt er

De overtocht kostte hen een godsvermogen, vaak geleend van deze of gene

Daarom daar een visum aanvragen voor je hierheen komt
wie hier is die moet terug , ook kinderen en ouderen
Onze voorouders gingen naar een cultureel gelijkaardig land met een verwante taal en droegen daar - uitzonderingen daargelaten - sterk bij aan de economie (er is/was in die landen ook niet een zo ruime verzorgingsstaat als in NL). Verder spreken nogal wat van hen na decennia nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent en met veel Engelse woorden door hun zinnen heen.

Het leeuwendeel van de Afrikanen en Arabieren trekt naar een hun cultureel totaal wezensvreemd land en belandt zeer bovengemiddeld vaak in de bijstand - zij kosten de samenleving gemiddeld (veel) meer dan dat ze de samenleving geld opleveren. Daarnaast spreken veel voormalige gastarbeiders van de eerste generatie na decennia vaak juist nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent, wederom. Precies het omgekeerde dus.

Dit is dus een vergelijking/vergoelijking die als kut op Dirk slaat, net als die van mensen die roepen ''dat migratie van alle tijden is''. De omvang van de migratie is van belang, de aard, de culturele afstand van de migrant tot het gastland, het wel/niet aanwezig zijn van een verzorgingsstaat, de beschikbaarheid van genoeg woningen, het totale landoppervlakte (Nederland is een van de dichtstbevolkte landen ter wereld) etc. etc.
pi_220622371
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 18:59 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Leuke reactie, echt waar! Maar ook hier moet ik de genuanceerde rol weer spelen. Zonder zoiets zwakrechts als de VVD in de regering komt de ramp, zoals die zich ook in bv. Frankrijk aan het voltrekken is, alleen maar sneller naderbij.
Maar links is al sinds 2017 niet aan de macht in Frankrijk.
  maandag 20 april 2026 @ 20:02:00 #115
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220622409
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Onze voorouders gingen naar een cultureel gelijkaardig land met een verwante taal en droegen daar - uitzonderingen daargelaten - sterk bij aan de economie (er is/was in die landen ook niet een zo ruime verzorgingsstaat als in NL). Verder spreken nogal wat van hen na decennia nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent en met veel Engelse woorden door hun zinnen heen.

Het leeuwendeel van de Afrikanen en Arabieren trekt naar een hun cultureel totaal wezensvreemd land en belandt zeer bovengemiddeld vaak in de bijstand - zij kosten de samenleving gemiddeld (veel) meer dan dat ze de samenleving geld opleveren.

Daarnaast spreken veel voormalige gastarbeiders van de eerste generatie na decennia vaak juist nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent, wederom. Precies het omgekeerde dus.

Dit is dus een vergelijking/vergoelijking die als kut op Dirk slaat, net als die van mensen die roepen ''dat migratie van alle tijden is''.

De omvang van de migratie is van belang, de aard, de culturele afstand van de migrant tot het gastland, het wel/niet aanwezig zijn van een verzorgingsstaat, de beschikbaarheid van genoeg woningen, het totale landoppervlakte (Nederland is een van de dichtstbevolkte landen ter wereld) etc. etc.
migratie is van alle tijden

We hebben pas het begin gezien , er komt een miljard mensen naar Europa , naar het noorden van Europa
Dat weet jij ook wel

woningen worden echt wel gebouwd
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220622921
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:59 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Maar links is al sinds 2017 niet aan de macht in Frankrijk.
Hoho, links blokkeert daar elke bezuiniging/ verandering middels gigastakingen door de vakbonden. En die zijn…?
  maandag 20 april 2026 @ 21:16:13 #117
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220622957
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 19:56 schreef Niels_ het volgende:

[..]
Onze voorouders gingen naar een cultureel gelijkaardig land met een verwante taal en droegen daar - uitzonderingen daargelaten - sterk bij aan de economie (er is/was in die landen ook niet een zo ruime verzorgingsstaat als in NL). Verder spreken nogal wat van hen na decennia nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent en met veel Engelse woorden door hun zinnen heen.

Het leeuwendeel van de Afrikanen en Arabieren trekt naar een hun cultureel totaal wezensvreemd land en belandt zeer bovengemiddeld vaak in de bijstand - zij kosten de samenleving gemiddeld (veel) meer dan dat ze de samenleving geld opleveren. Daarnaast spreken veel voormalige gastarbeiders van de eerste generatie na decennia vaak juist nog amper Nederlands - of het moet al zijn met een dik accent, wederom. Precies het omgekeerde dus.

Dit is dus een vergelijking/vergoelijking die als kut op Dirk slaat, net als die van mensen die roepen ''dat migratie van alle tijden is''. De omvang van de migratie is van belang, de aard, de culturele afstand van de migrant tot het gastland, het wel/niet aanwezig zijn van een verzorgingsstaat, de beschikbaarheid van genoeg woningen, het totale landoppervlakte (Nederland is een van de dichtstbevolkte landen ter wereld) etc. etc.
Heb je je er wel eens in verdiept welke sectoren vrijwel volledig op migranten draaien? Hoezo geen bijdrage? Bij mij brengt geen enkele autochtoon nog een pakketje aan de deur. In de keukens en in de afwas werken vrijwel uitsluitend migranten, ook over de landbouw, de slachterijen en zelfs de zorg nog maar te zwijgen. Om de doodeenvoudige reden dat wij te weinig kinderen krijgen en de kinderen die we krijgen geven de voorkeur een makkelijke weinig toevoegende bullshitbanen zoals communicatie expert, adviseur, Procesmanager of YouTuber/influencer. Dat is de bittere realiteit. Qua arbeidsmarkt zijn we een soort golfstaatje geworden. Het zware werk wil vrijwel niemand meer doen. Leuk en aardig, maar dat heeft consequenties. En dat is exact de reden dat ook rechtse partijen zoals de VVD en het CDA het migratievraagstuk niet echt oplossen. Om de doodeenvoudige reden dat migratie gewoonweg nodig is.
Rini dankjewel.
  maandag 20 april 2026 @ 21:16:56 #118
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220622960
Valentijn en Chris *O* *O*
pi_220623023
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 20:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
migratie is van alle tijden

We hebben pas het begin gezien , er komt een miljard mensen naar Europa , naar het noorden van Europa
Dat weet jij ook wel

woningen worden echt wel gebouwd
Daarom stem (extreem)rechts
pi_220623065
Chris viesbruin!
pi_220623098
Ach N.E.C.
pi_220623207
Die Jeaunneau kan wel meedoen aan de gladjanussen competitie, met Jan Kooyemans
pi_220623278
Lana Gul genot
  maandag 20 april 2026 @ 22:21:27 #124
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220623383
SS genot helemaal afgebrand tot zijn enkels *O* *O*
pi_220623403
quote:
6s.gif Op maandag 20 april 2026 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
SS genot helemaal afgebrand tot zijn enkels *O* *O*
Ja maar wel sneu dat ze hem afzeiken maar hij niet mag komen om ze van repliek te dienen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')