abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2026 @ 23:05:53 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220590101


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

X: Vandaag Inside

Instagram: Vandaag Inside











Tussen de 1,2 en 1,4 miljoen per jaar per persoon :o

:T
  woensdag 15 april 2026 @ 23:31:57 #2
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220590165
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 23:10 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Ik vind het wel goed dat hij uitlegt waarom een man die volgens de meesten van ons zwaar gestoord is, toch nog steeds wordt gesteund door bijna 40% van de Amerikanen. Maar verder is Trump natuurlijk een geschenk uit de hemel voor een Amerikadeskundige die op tv wil en een theatershow heeft.
Ik vind het allemaal prima. In realiseer me ook dat een groot deel van het electoraat uit ontoerekeningsvatbare debielen bestaat, in de VS nog meer dan hier. Maar zijn act dat hij objectief is mag hij van mij achterwege laten. En ik denk dat dat niet eens aan zijn verdienmodel ligt. Hij vindt het gewoon echt geweldig. Zet maar eens de Raymond Mens in de periode Biden (die hij trouwens nooit hijgerig ‘de president’ noemde, maar alleen begeleidde met filmpjes waarin hij van de trap viel, HAHAHA) naast de Raymond Mens wanneer het over Trump gaat. Dan zit hij als een hijgerige puber heel snel te praten over wat die malle Trump nu weer uitgespookt heeft.
Rini dankjewel.
pi_220590220
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 23:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik vind het allemaal prima. In realiseer me ook dat een groot deel van het electoraat uit ontoerekeningsvatbare debielen bestaat, in de VS nog meer dan hier. Maar zijn act dat hij objectief is mag hij van mij achterwege laten. En ik denk dat dat niet eens aan zijn verdienmodel ligt. Hij vindt het gewoon echt geweldig. Zet maar eens de Raymond Mens in de periode Biden (die hij trouwens nooit hijgerig ‘de president’ noemde, maar alleen begeleidde met filmpjes waarin hij van de trap viel, HAHAHA) naast de Raymond Mens wanneer het over Trump gaat. Dan zit hij als een hijgerige puber heel snel te praten over wat die malle Trump nu weer uitgespookt heeft.
Amen. Die podcast is echt lachwekkend :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_220590295
Wat is er ''hijgerig'' aan de president van de VS ''de president'' noemen?
pi_220590395
quote:
99s.gif Op woensdag 15 april 2026 23:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Amen. Die podcast is echt lachwekkend :D
Ik heb net voor het eerst naar hem geluisterd, namelijk naar zijn recentste podcast. Ik vond het wel goed en het leek me wel objectief. In ieder geval was het goed om een keer naar hem te luisteren zonder de hele tijd die flauwe homograppen ertussendoor.
pi_220590450
Hij is wel objectiever dan de NPO, daar lijdt iedereen aan Trump Derangement Syndrome..
pi_220590461
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 06:31 schreef DrDentz het volgende:
Hij is wel objectiever dan de NPO, daar lijdt iedereen aan Trump Derangement Syndrome..
Nou ja, Trump gedraagt zich ook als een tien jaar oude narcist.
  donderdag 16 april 2026 @ 07:49:10 #8
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220590611
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 02:01 schreef Niels_ het volgende:
Wat is er ''hijgerig'' aan de president van de VS ''de president'' noemen?
Hij heeft Trump op een voetstuk staan. Het is op zichzelf niet hijgerig, maar wel wanneer je het bij de ene president structureel doet en bij de andere nooit.
Rini dankjewel.
pi_220592120
twitter


:7 kom er maar in

[ Bericht 9% gewijzigd door ikweethetookniet op 16-04-2026 12:29:12 ]
  donderdag 16 april 2026 @ 12:41:48 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220592600
twitter


Daarom dus deze landverrader NOOIT meer uitnodigen
  donderdag 16 april 2026 @ 13:44:21 #11
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220592980
quote:
6s.gif Op donderdag 16 april 2026 12:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]

Daarom dus deze landverrader NOOIT meer uitnodigen
Dan liever z'n broer in de show. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220593993
Angela de Jong vandaag met een stukje over dat het belachelijk is dat we Borsato weer in onze armen sluiten. Tina Nijkamp juist dat die geen 2e rechtzaak op tv moet krijgen. Het is duidelijk wie op een plaatsje bij VI aan tafel hoopt.
  donderdag 16 april 2026 @ 17:21:51 #13
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220594091
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 16:59 schreef Remco het volgende:
Angela de Jong vandaag met een stukje over dat het belachelijk is dat we Borsato weer in onze armen sluiten. Tina Nijkamp juist dat die geen 2e rechtzaak op tv moet krijgen. Het is duidelijk wie op een plaatsje bij VI aan tafel hoopt.
Angela is een grote bitch, een haatdragend rotwijf , die niet kan stoppen met die haat uitdragen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 16 april 2026 @ 17:31:32 #14
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220594144
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:21 schreef michaelmoore het volgende:
Angela is een grote bitch, een haatdragend rotwijf , die niet kan stoppen met die haat uitdragen
Wat denk je dat ze van zich zelf vindt als ze in haar blote reet voor de spiegel staat O-)
pi_220594668
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Angela is een grote bitch, een haatdragend rotwijf , die niet kan stoppen met die haat uitdragen
Ik snap niet waarom haar mening rullevant is, ze komt niet verder dan het opgewekte geleuter van de buurvrouw..
pi_220594725
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Angela is een grote bitch, een haatdragend rotwijf , die niet kan stoppen met die haat uitdragen
Nou nou nou nou. Toen ze tv stukjes schreef was het nog wel prima, ze had eigenlijk nooit wat anders moeten gaan doen.
pi_220595013
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:18 schreef Remco het volgende:

[..]
Nou nou nou nou. Toen ze tv stukjes schreef was het nog wel prima, ze had eigenlijk nooit wat anders moeten gaan doen.
Ben jij dat, Johan?
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220595167
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:18 schreef Remco het volgende:

[..]
Nou nou nou nou. Toen ze tv stukjes schreef was het nog wel prima, ze had eigenlijk nooit wat anders moeten gaan doen.
Maar toen nam AD-eigenaar DPG RTL over, en over kritisch over tv schrijven werd daardoor natuurlijk wat ingewikkeld.

Lang leve DPG, een ontzettende verrijking voor ons medialandschap.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  donderdag 16 april 2026 @ 21:04:02 #19
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220595753
Jesse klaver vanavond :') :|W :r
pi_220595800
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 17:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Angela is een grote bitch, een haatdragend rotwijf , die niet kan stoppen met die haat uitdragen
Borsato heeft waarschijnlijk niets illegaals gedaan, maar dan kan het nog wel een viezerik zijn. Al dat geklooi van een man van middelbare leeftijd met een minderjarige blijft dubieus.
pi_220595930
PROleet Jesse Klaver.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 16 april 2026 @ 21:37:27 #22
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220595997
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:10 schreef Tasmaniak het volgende:

[..]
Borsato heeft waarschijnlijk niets illegaals gedaan, maar dan kan het nog wel een viezerik zijn.

Al dat geklooi van een man van middelbare leeftijd met een minderjarige blijft dubieus.
ach joh ,

als ie Jan van Zelzen had geheten dan was er nooit iets aan de hand geweest

Hetzelfde met de fanclub bakvissen van Thijs Romer

geile bakvissen van 15 met veel te grote tieten in vergelijking met hun verstand

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 17-04-2026 00:22:39 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220596040
Jesse Klaver GOD _O_
pi_220596082
Genoeg over je moeder.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_220596110
Ah daar heb je het weer, we hebben alleen een opvangprobleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')