abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220587435
De overtreffende trap van de buurtapp. Zó irritant dat het amusant wordt.

Een simpele greep uit de recente feed:

Deel hier je mooiste.
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
Capitalism is a terrible system. Apart from all the fucking others.
pi_220588364
walgelijk volk
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220588909
Hoe deel ik vanaf mijn telefoon screenshots? Wij hebben hier echt leuke mensen tussen zitten. :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_220589013
Het eerste bericht dat ik las op onze buurtapp (toen ik aansloot):

"Met dank aan een zeer oplettende buurman is onze drone weer terecht👊"

Ik dacht 8)7 :r drone :')
pi_220589104
Die eerste nextdoorder heeft volkomen gelijk én heeft blijkbaar wel de ballen om zo'n verzoek te delen. Triest 1 dat het überhaupt al gevraagd moet worden en triest 2 dat het als irritant gekwalificeerd wordt terwijl die persoon de buurt net een dienst bewijst. Alsof 'men' liever in de hondenkak gaat staan dan dat zo'n asociale hondeneigenaar zich ongemakkelijk voelt :')
pi_220589169
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
Die eerste nextdoorder heeft volkomen gelijk én heeft blijkbaar wel de ballen om zo'n verzoek te delen. Triest 1 dat het überhaupt al gevraagd moet worden en triest 2 dat het als irritant gekwalificeerd wordt terwijl die persoon de buurt net een dienst bewijst. Alsof 'men' liever in de hondenkak gaat staan dan dat zo'n asociale hondeneigenaar zich ongemakkelijk voelt :')
Nee wat die volgens mij bedoelt is dat iemand poepzakjes in zijn/haar kliko heeft gegooid in plaats van in een openbare prullenbak.

Maar wat vooral kansloos is, zeggen dat als je diegene betrapt je stiekem een foto gaat maken en die online gaat delen. Spreek dan iemand gewoon aan als je zo stoer bent. Echt typisch dat nextdoor volk. Lekker veilig op je telefoon elkaar snitchen, in plaats van gewoon aanspreken of naar de buren lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')