Nee wat die volgens mij bedoelt is dat iemand poepzakjes in zijn/haar kliko heeft gegooid in plaats van in een openbare prullenbak.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:15 schreef opgebaarde het volgende:
Die eerste nextdoorder heeft volkomen gelijk én heeft blijkbaar wel de ballen om zo'n verzoek te delen. Triest 1 dat het überhaupt al gevraagd moet worden en triest 2 dat het als irritant gekwalificeerd wordt terwijl die persoon de buurt net een dienst bewijst. Alsof 'men' liever in de hondenkak gaat staan dan dat zo'n asociale hondeneigenaar zich ongemakkelijk voelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |