Ik kom zelf op iets anders, mijn antwoord was ook zelfde als Gemini, de clou, kijk goed of de vruchtjes overal wel het zelfde zijnquote:
Oh ja, dat had ik bij de appel wel gedaan en toen gestopt.quote:Op woensdag 15 april 2026 08:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kom zelf op iets anders, mijn antwoord was ook zelfde als Gemini, de clou, kijk goed of de vruchtjes overal wel het zelfde zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Appel + Appel = 4, dus appel is 2quote:Op woensdag 15 april 2026 08:15 schreef raptorix het volgende:
Appel + Appel = 4, dus appel is 2
Appel + 4 bananen = 6, dus 1 banaan is 1
Drie bananen + 2 kersen = 8, 1 kers is dus 2.5
1 appel + (3 bananen x 3 kersen) is dus:
1 + (3 x 3 x 2.5) = 24.5
ja ditquote:Op woensdag 15 april 2026 08:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Appel + Appel = 4, dus appel is 2
Appel + 2 trossen bananen = 6, dus tros bananen is 2
1 tros bananen + 2 kersen = 8, kers is dus 3
1 appel + (1 tros bananen × 3 kersen) is dus:
2 + (2 x 3 x 3) = 20
met een leuke twist van een extra kers niet te vergetenquote:Op woensdag 15 april 2026 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach de Gerda feesboek versie van matrices.
Ik zie er vijf.quote:
Ahh...quote:Op woensdag 15 april 2026 08:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Appel + Appel = 4, dus appel is 2
Appel + 2 trossen bananen = 6, dus tros bananen is 2
1 tros bananen + 2 kersen = 8, kers is dus 3
1 appel + (1 tros bananen × 3 kersen) is dus:
2 + (2 x 3 x 3) = 20
Het probleem is dat je de bananen in de 2e vergelijking inderdaad kunt interpreteren als 2 trossen, of als 1 tros van 3 + 1 losse banaan. Ietwat slordig tekenwerk.quote:Op woensdag 15 april 2026 08:15 schreef raptorix het volgende:
Appel + Appel = 4, dus appel is 2
Appel + 4 bananen = 6, dus 1 banaan is 1
Drie bananen + 2 kersen = 8, 1 kers is dus 2.5
1 appel + (3 bananen x 3 kersen) is dus:
1 + (3 x 3 x 2.5) = 24.5
Ik vond het in ieder geval een raar raadsel.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:51 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Het probleem is dat je de bananen in de 2e vergelijking inderdaad kunt interpreteren als 2 trossen, of als 1 tros van 3 + 1 losse banaan. Ietwat slordig tekenwerk.
Dokter Bibber.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar goed.
Mijn raadsel:
Wichelroede
Wensbotje
Katapult.
De letter Yquote:Op woensdag 15 april 2026 13:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar goed.
Mijn raadsel:
- Wichelroede
- Wensbotje
- Katapult.
Nou moe. Ik dacht dat het wel moeilijk zou zijn.quote:
Telt het als 2 trossen bananen op de 2e regel, of als 6 losse bananen? Ik mis info om dit op te lossenquote:Op woensdag 15 april 2026 07:54 schreef raptorix het volgende:
Wat denken jullie wat het antwoord is?
[ afbeelding ]
Oeps, eentje uit mijn jeugd dan maar. Gun mensen onder de zestig graag even een kans.quote:Op woensdag 15 april 2026 15:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou moe. Ik dacht dat het wel moeilijk zou zijn.
Maar we hebben een winnaar.
![]()
Nu ben jij de klos. Verzin iets.
Ik weet het.quote:Op woensdag 15 april 2026 15:16 schreef 215 het volgende:
[..]
Oeps, eentje uit mijn jeugd dan maar. Gun mensen onder de zestig graag even een kans.
In de morgen loopt het op vier benen,
In de middag op twee benen
en in de avond op drie benen.
Rara wat is het?
Wat is het meest Glorieuze dier op aarde en omstreken?quote:Op woensdag 15 april 2026 13:41 schreef Hiddendoe het volgende:
Mag ik nu ook een raadseltje opgeven?
Geen rekenraadsel maar meer associatief.
Geen idee.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wat is het meest Glorieuze dier op aarde en omstreken?
Vooral dat omstreken maakt me aan het twijfelen.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wat is het meest Glorieuze dier op aarde en omstreken?
De kat natuurlijk pfffff nou zeg zo moeilijk had dat toch niet hoeven zijn want iedereen weet datquote:
Inderdaad. Had ik moeten weten.quote:Op woensdag 15 april 2026 17:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De kat natuurlijk pfffff nou zeg zo moeilijk had dat toch niet hoeven zijn want iedereen weet dat
geweldigquote:Op woensdag 15 april 2026 17:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad. Had ik moeten weten.![]()
![]()
![]()
Hier dan. Om het goed te maken.
Een vreselijke asokat die ook nog eens ontzettend kan vuilbekkem.
Kortom, een kat naar mijn hart.
I Love Sylvester.
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |