Die heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 14 april 2026 19:53 schreef FutureFairytale het volgende: [..] Had er lekker bbqsaus bij genomen. Maakt alles goed te doen vind ik
![]()
Ik durf het bijna hier niet te zeggen, maar ik heb bijvoorbeeld mijn sriracha een heel klein beetje aangelengd met wat water, even schudden en heerlijk pittig maar niet té.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heb ik niet in huis
Wat Sweet Chilli erover (en ja, vloeken in de kerk) die vind ik eigenlijk net te pittig om lekker te zijn. Morgen de andere helft van die zak en vanaf overmorgen eet ik vast weer wat ik lekker vind
Chilisaus vind ik ook overal lekker bij. Maar als je er niet tegen kunt dan doe je niet zo veel en dan snap ik dat het een droge hap is.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die heb ik niet in huis
Wat Sweet Chilli erover (en ja, vloeken in de kerk) die vind ik eigenlijk net te pittig om lekker te zijn. Morgen de andere helft van die zak en vanaf overmorgen eet ik vast weer wat ik lekker vind
Wat slim!quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:24 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik durf het bijna hier niet te zeggen, maar ik heb bijvoorbeeld mijn sriracha een heel klein beetje aangelengd met wat water, even schudden en heerlijk pittig maar niet té.
Ga ik morgne proberen, dank je welquote:Op dinsdag 14 april 2026 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chilisaus vind ik ook overal lekker bij. Maar als je er niet tegen kunt dan doe je niet zo veel en dan snap ik dat het een droge hap is.
Je kunt ook wat (olijf)olie met zout en kruiden erover doen en dan in de oven zetten
Het scheelt enorm en soms is een scheutje water voldoende. Een slok op een borrel (om in het topic thema te blijven 😉).quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat slim!
Ga ik eens proberen
Borrels alleen op vrijdagavond hequote:Op dinsdag 14 april 2026 20:48 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het scheelt enorm en soms is een scheutje water voldoende. Een slok op een borrel (om in het topic thema te blijven 😉).
Oepsie 😇.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Borrels alleen op vrijdagavond hefoei
Er staat sinds zaterdag een fles speculooslikeur te wachten... ben zo nieuwsgierig, maar ja... geen vrijdagquote:
Ken je de Youtube kanaal "Hot Ones"?quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:18 schreef SoS87 het volgende:
Ik had rijst met groentjes en kip. En niet zuinig gedaan met de sriracha
Nou vooruit, een slaapmutsje kan geen kwaad. Doe het anders voor mij, ben wel benieuwd of het lekker is.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er staat sinds zaterdag een fles speculooslikeur te wachten... ben zo nieuwsgierig, maar ja... geen vrijdag
Nee, ik kijk geen youtube.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:24 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ken je de Youtube kanaal "Hot Ones"?
Jouw schuldquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:26 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nou vooruit, een slaapmutsje kan geen kwaad. Doe het anders voor mij, ben wel benieuwd of het lekker is.
Wat een leuke mokquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jouw schuld
En jeetje, wat ontzettend lekkerOMG
(let niet op de rommel, zit in mijn keuken, daar heeft de zon de hele middag op gestaan, dus aangenaam en woonkamer koud)
[ afbeelding ]
Ik heb nou eenmaal die overredingskracht 🤗.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jouw schuld
En jeetje, wat ontzettend lekkerOMG
(let niet op de rommel, zit in mijn keuken, daar heeft de zon de hele middag op gestaan, dus aangenaam en woonkamer koud)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jouw schuld
En jeetje, wat ontzettend lekkerOMG
(let niet op de rommel, zit in mijn keuken, daar heeft de zon de hele middag op gestaan, dus aangenaam en woonkamer koud)
[ afbeelding ]
Soms jezelf wat gunnen tochquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Die fles zou nog gevaarlijk kunnen zijn voor me.
Ik drink al jaren geen alcohol meer maar dit ziet er verdomd lekker uit.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jouw schuld
En jeetje, wat ontzettend lekkerOMG
(let niet op de rommel, zit in mijn keuken, daar heeft de zon de hele middag op gestaan, dus aangenaam en woonkamer koud)
[ afbeelding ]
Dat is hij ookquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik drink al jaren geen alcohol meer maar dit ziet er verdomd lekker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |