abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220581793
Wie dit leest, ik ben benieuwd naar welke kookprogramma's je graag kijkt. Misschien kun je het eens in je bericht hieronder vermelden.

Een paar van mijn favorieten (op Youtube):

Harrison Wallace
Hot Ones (hot wings)
Ina Garten (Barefoot Contessa)
Sarah Carey (Everyday Food)
Guy Fieri (Diners, Drive-inns and Dives)

[ Bericht 90% gewijzigd door Cattolica op 14-04-2026 21:46:22 ]
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:00:37 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220581822
Braadworst, krieltjes uit de airfryer en gekookte tuinboontjes *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220581854
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 19:53 schreef FutureFairytale het volgende: [..] Had er lekker bbqsaus bij genomen. Maakt alles goed te doen vind ik :)
Die heb ik niet in huis
Wat Sweet Chilli erover (en ja, vloeken in de kerk) die vind ik eigenlijk net te pittig om lekker te zijn. Morgen de andere helft van die zak en vanaf overmorgen eet ik vast weer wat ik lekker vind :)
  dinsdag 14 april 2026 @ 20:11:59 #4
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220581969
Mijn AVG-tje met spinazie en twee slavinken. Yoghurt met overheerlijke müsli toe. En net twee boterhammen met chocolade-flinters of hoe heet dat. Die flinters waren in de aanbieding bij AH maar ik begreep de aanbieding niet dus ontving ik vier pakken. Duurt even voordat die op zijn. Alhoewel… :Y)
pi_220582071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die heb ik niet in huis
Wat Sweet Chilli erover (en ja, vloeken in de kerk) die vind ik eigenlijk net te pittig om lekker te zijn. Morgen de andere helft van die zak en vanaf overmorgen eet ik vast weer wat ik lekker vind :)
Ik durf het bijna hier niet te zeggen, maar ik heb bijvoorbeeld mijn sriracha een heel klein beetje aangelengd met wat water, even schudden en heerlijk pittig maar niet té.
pi_220582206
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die heb ik niet in huis
Wat Sweet Chilli erover (en ja, vloeken in de kerk) die vind ik eigenlijk net te pittig om lekker te zijn. Morgen de andere helft van die zak en vanaf overmorgen eet ik vast weer wat ik lekker vind :)
Chilisaus vind ik ook overal lekker bij. Maar als je er niet tegen kunt dan doe je niet zo veel en dan snap ik dat het een droge hap is.
Je kunt ook wat (olijf)olie met zout en kruiden erover doen en dan in de oven zetten :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220582220
Ik had een visburger op een zacht broodje met sla, tomaat en ravigotesaus. Daarbij zoete aardappelblokjes met bbqsaus.
Toe pure chocolademousse.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220582230
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:24 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik durf het bijna hier niet te zeggen, maar ik heb bijvoorbeeld mijn sriracha een heel klein beetje aangelengd met wat water, even schudden en heerlijk pittig maar niet té.
Wat slim!
Ga ik eens proberen
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Chilisaus vind ik ook overal lekker bij. Maar als je er niet tegen kunt dan doe je niet zo veel en dan snap ik dat het een droge hap is.
Je kunt ook wat (olijf)olie met zout en kruiden erover doen en dan in de oven zetten :)
Ga ik morgne proberen, dank je wel :) sowieso geen zout, kruiden moet ik nog even bekijken :Y
pi_220582310
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wat slim!
Ga ik eens proberen
Het scheelt enorm en soms is een scheutje water voldoende. Een slok op een borrel (om in het topic thema te blijven 😉).
pi_220582333
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:48 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Het scheelt enorm en soms is een scheutje water voldoende. Een slok op een borrel (om in het topic thema te blijven 😉).
Borrels alleen op vrijdagavond he ;) foei
pi_220582555
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Borrels alleen op vrijdagavond he ;) foei
Oepsie 😇.
pi_220582568
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:12 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oepsie 😇.
Er staat sinds zaterdag een fles speculooslikeur te wachten... ben zo nieuwsgierig, maar ja... geen vrijdag _O-
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:18:42 #13
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220582649
Ik had rijst met groentjes en kip. En niet zuinig gedaan met de sriracha :9
pi_220582727
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:18 schreef SoS87 het volgende:
Ik had rijst met groentjes en kip. En niet zuinig gedaan met de sriracha :9
Ken je de Youtube kanaal "Hot Ones"?
pi_220582761
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Er staat sinds zaterdag een fles speculooslikeur te wachten... ben zo nieuwsgierig, maar ja... geen vrijdag _O-
Nou vooruit, een slaapmutsje kan geen kwaad. Doe het anders voor mij, ben wel benieuwd of het lekker is.
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:29:38 #16
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220582793
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:24 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ken je de Youtube kanaal "Hot Ones"?
Nee, ik kijk geen youtube.
pi_220582851
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:26 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Nou vooruit, een slaapmutsje kan geen kwaad. Doe het anders voor mij, ben wel benieuwd of het lekker is.
Jouw schuld :6

En jeetje, wat ontzettend lekker :9 OMG

(let niet op de rommel, zit in mijn keuken, daar heeft de zon de hele middag op gestaan, dus aangenaam en woonkamer koud)

  dinsdag 14 april 2026 @ 21:44:14 #18
299769 SoS87
FC Utereg
pi_220582981
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jouw schuld :6

En jeetje, wat ontzettend lekker :9 OMG

(let niet op de rommel, zit in mijn keuken, daar heeft de zon de hele middag op gestaan, dus aangenaam en woonkamer koud)

[ afbeelding ]
Wat een leuke mok
pi_220582991
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:44 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Wat een leuke mok
Dank O+ ben een Blond Amsterdam-fan :@
pi_220583031
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:29 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Nee, ik kijk geen youtube.
Jammer, alleen FOK!?
pi_220583074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jouw schuld :6

En jeetje, wat ontzettend lekker :9 OMG

(let niet op de rommel, zit in mijn keuken, daar heeft de zon de hele middag op gestaan, dus aangenaam en woonkamer koud)

[ afbeelding ]
Ik heb nou eenmaal die overredingskracht 🤗.

Fijn, dat het lekker is; geniet ervan!
pi_220583143
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jouw schuld :6

En jeetje, wat ontzettend lekker :9 OMG

(let niet op de rommel, zit in mijn keuken, daar heeft de zon de hele middag op gestaan, dus aangenaam en woonkamer koud)

[ afbeelding ]
:o Die fles zou nog gevaarlijk kunnen zijn voor me.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220583168
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
:o Die fles zou nog gevaarlijk kunnen zijn voor me.
Soms jezelf wat gunnen toch

Al doe ik wel lang met mijn drank
  roze dinsdag 14 april 2026 @ 22:45:14 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220583553
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jouw schuld :6

En jeetje, wat ontzettend lekker :9 OMG

(let niet op de rommel, zit in mijn keuken, daar heeft de zon de hele middag op gestaan, dus aangenaam en woonkamer koud)

[ afbeelding ]
Ik drink al jaren geen alcohol meer maar dit ziet er verdomd lekker uit. _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_220583614
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2026 22:45 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik drink al jaren geen alcohol meer maar dit ziet er verdomd lekker uit. _O-
Dat is hij ook ;)

Tja... ik merk dat eens per week een borreltje wel erg fijn is :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')