abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220659834
pi_220659854
Maanzaad vlechtbrood, Parmaham, belegen kaas, pistachenootjes,rolmops bakje aarbeien yoghurt
pi_220659902
Bij Starbucks Ube Vanille macchiato's :9
Net had ik asperges, gebakken zalm en kriel.
Toe mango, aardbei en ijsje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220660109
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest



Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.




Valt niet tegen, voor een eerste keer.
  zondag 26 april 2026 @ 20:28:21 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220660371
Een oranje Bosche bol. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 april 2026 @ 20:57:41 #207
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_220660625
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest

[ afbeelding ]

Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Valt niet tegen, voor een eerste keer.
Ziet er goed uit man, nu heb ik er ook zin in.
Koel en donker bewaren
pi_220661460
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest

Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.

Valt niet tegen, voor een eerste keer.
Hee, leuk om je weer te zien hier!
Ziet er heerlijk uit :9
pi_220661863
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest

[ afbeelding ]

Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Valt niet tegen, voor een eerste keer.
Die zien er prima uit Marc en leuk je weer eens in het topic te zien!

Ik ben even de stad uitgevlucht vanwege koningsdag naar een heerlijk rustig plekje
Koffie!

pi_220661954
  maandag 27 april 2026 @ 07:52:28 #211
370431 drakin
vurig typje
pi_220662092
Gister naar de pizzeria geweest



Begonnen met een Grimbergen blond



Pizza Monti



Heerlijk limoncello ijs toe
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 27 april 2026 @ 08:07:38 #212
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_220662129
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:26 schreef Kanaroe het volgende:
Kaasstroopwafel? Ik heb weer iets gemist denk ik :D

Hier geroosterd brood met sardines in peperolie
https://www.ah.nl/product(...)-kaas-stroopwafel-xl
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_220662662
quote:
Hmmzzz, dankje :)
Op zich vind ik kaas met stroop wel een lekkere combi, maar deze laat ik liggen
  maandag 27 april 2026 @ 09:51:08 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220662769
Klinkt wel als lekker idee, maar AH heeft het weer als de bekende schrapers uitgevoerd, 5,7% eigen merk kaas erin. Matig

Hier vandaag de dag eens starten met koffie en verse Holtkamp tompouce :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 27 april 2026 @ 10:29:23 #215
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220663119
Zometeen lunch met aspergerolletjes en diverse broodjes. Verse jus, eitjes.
Vanavond ribeye Steak met gratin en sperziebonen
  maandag 27 april 2026 @ 12:35:54 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220664374
quote:
88s.gif Op zondag 26 april 2026 18:37 schreef golfer het volgende:
Uit eten met een social deal bij onze dorpsbistro.
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #36
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 27 april 2026 @ 14:22:17 #217
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220665396
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:43 schreef littlemindy het volgende:
Haring in tomatensaus
Lekker.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220665411
Lunch tevens borrelhap
pi_220665755
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 05:50 schreef Karzai het volgende:

[..]
Die zien er prima uit Marc en leuk je weer eens in het topic te zien!

Ik ben even de stad uitgevlucht vanwege koningsdag naar een heerlijk rustig plekje
Koffie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk, de rust in O+
quote:
Ik dacht dat het een hartige wafel zou zijn maar het heeft 40% suiker. Klinkt niet echt lekker dan.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_220665789
Vanavond wodka pasta met truffel :9
Toe mango en Oppo ijs.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 27 april 2026 @ 15:40:32 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220665831
Vanavond: de restanten van de Chinese maaltijd van zaterdag.

En ik ga alvast wat voorbereiden in de slowcooker voor het eten van morgen:Indonesische rendang.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 27-04-2026 22:57:50 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 27 april 2026 @ 18:17:25 #222
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_220666710


Conchiglie met Herz salami, ui, tomaatblokjes, knoflook, zwarte peper, geraspte kaas, rucola en veldsla.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_220666763
Kaastortellini met pesto, peperbolletjes, groene asperges en gegrilde tomaatjes met ui
Met een tartaartje :9
pi_220666969
Afbakbroodjes met hamburgers, sisjrasja saus (fonetisch, geen idee hoe die zich schrijft en nu ik er over nadenk weet ik ook niet hoe je hem uitspreekt :@ ) en salade. :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  maandag 27 april 2026 @ 19:20:09 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220667072
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 19:05 schreef vosss het volgende:
Afbakbroodjes met hamburgers, sisjrasja saus (fonetisch, geen idee hoe die zich schrijft en nu ik er over nadenk weet ik ook niet hoe je hem uitspreekt :@ ) en salade. :9
Sriracha :9
Lekker pittig spul, met goeie smaak

Hier wordt patatje Bram gehaald, met kipstukjes en pindasaus :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')