Ziet er goed uit man, nu heb ik er ook zin in.quote:Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest
[ afbeelding ]
Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt niet tegen, voor een eerste keer.
Hee, leuk om je weer te zien hier!quote:Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest
Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.
Valt niet tegen, voor een eerste keer.
Die zien er prima uit Marc en leuk je weer eens in het topic te zien!quote:Op zondag 26 april 2026 19:56 schreef marc0871 het volgende:
Mijn nieuwe poffertjespan aan het inwijden geweest
[ afbeelding ]
Had nog enige voeten in de aarde, wat handigheid betreft.
Bij de derde portie begon het er op te lijken.
De laatste 2 gaven nog een paar postwaardige plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt niet tegen, voor een eerste keer.
https://www.ah.nl/product(...)-kaas-stroopwafel-xlquote:Op zondag 26 april 2026 18:26 schreef Kanaroe het volgende:
Kaasstroopwafel? Ik heb weer iets gemist denk ik![]()
Hier geroosterd brood met sardines in peperolie
Hmmzzz, dankjequote:Op maandag 27 april 2026 08:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-kaas-stroopwafel-xl
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #36quote:Op zondag 26 april 2026 18:37 schreef golfer het volgende:
Uit eten met een social deal bij onze dorpsbistro.
Heerlijk, de rust inquote:Op maandag 27 april 2026 05:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die zien er prima uit Marc en leuk je weer eens in het topic te zien!
Ik ben even de stad uitgevlucht vanwege koningsdag naar een heerlijk rustig plekje
Koffie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een hartige wafel zou zijn maar het heeft 40% suiker. Klinkt niet echt lekker dan.quote:Op maandag 27 april 2026 08:07 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)-kaas-stroopwafel-xl
Srirachaquote:Op maandag 27 april 2026 19:05 schreef vosss het volgende:
Afbakbroodjes met hamburgers, sisjrasja saus (fonetisch, geen idee hoe die zich schrijft en nu ik er over nadenk weet ik ook niet hoe je hem uitspreekt) en salade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |