quote:Op donderdag 16 april 2026 12:42 schreef golfer het volgende:
Het is nog steeds aspergetijd, dus maar weer een pond gekocht.
Van de schillen en de kontjes maak ik weer een aspergesoepje en de asperges worden dit keer gegrild en daarbij komt wilde sockeye zalmfilet, een eitje, krieltjes uit de airfryer en een botersausje.
Lekker sausje!quote:
Nooit gezienquote:Op vrijdag 17 april 2026 07:08 schreef Karzai het volgende:
Dit is zo ongeveer het smerigste vruchtensapje wat ik ooit heb gedronken![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2026 17:22 schreef Blues het volgende:
Vandaag maak ik, geïnspireerd door Ramon Brugman in 24 kitchen zijn Butter chicken, lactose-vrij.
Zonder de naan, raita en dahl, maar met een komkommersalade met oosterse vinaigrette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |