Bahquote:
Dank je welquote:Op woensdag 15 april 2026 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Kopje thee erbij?
[ link | afbeelding ]
Ja daar heb ik ondertussen wel genoeg van opquote:
Of vroegquote:Op woensdag 15 april 2026 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar komen ze wel erg laat mee...
Het is al half april!
Nee ik vroeg er 2 weken terug zelf om en kreeg een link waar te bestellen.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar komen ze wel erg laat mee...
Het is al half april!
Je kan ze niet vroeg genoeg hebben.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar komen ze wel erg laat mee...
Het is al half april!
Heidenquote:
Jij hebt hem nog niet afgetuigd.quote:
Drink jij ook bij iedere volle maan het bloed van een maagd uit je hoornbeker?quote:
Dat doen we in januari.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog niet afgetuigd.
En een week later zet je hem weer op.quote:
Alleen bij een bloedmaanquote:Op woensdag 15 april 2026 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Drink jij ook bij iedere volle maan het bloed van een maagd uit je hoornbeker?
Ow, ik ga gewoon voor iedere volle maanquote:
quote:Rond half vier komt Kuhlmann met het verlossende woord: de recordpoging is geslaagd. De zoete Nachtwacht was met 36 vierkante meter goed voor een plek in het Guinness Book of World Records als 'grootste gummimozaïek'. ,,Morgen zetten we dat nieuws al online, later komt het ook in het boek."
Hoe lang hebben ze daar over gedaan? En hoeveel gummi's hebben ze ondertussen stiekem opgegeten?quote:
Best leukquote:Op woensdag 15 april 2026 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de nerds die lekker willen spelen met het periodieke systeem,
en dan ook nog met de losse elementen ....
https://zperiod.app/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |