ik kwam bij een klimbos in buurt van Eindhoven haha. Die was t nietquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:27 schreef Rockfire het volgende:
Gezocht op "klimbos" en toen vrij snel gevonden: Weert
Dit is geen Drenthe hoorquote:Op zondag 24 mei 2026 13:52 schreef marcel.de het volgende:
fail. Ik weet zelf niet meer waar ik deze klimtoren spotte. Wel ergens in Drenthe meen ik. Maar ja. Ik heb lang gezocht en kan de eigen locatie niet meer vinden.Nieuwe plaatsen?
Boomhut XXL op vakantiepark Westerbergen in Echtenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:58 schreef Rockfire het volgende:
Deze XXL boomhut staat in de provincie met waarschijnlijk de meeste boomhutten van Nederland, hoewel de provincie meer bekend staat om oude stapels stenen.
Even linkje plaatsen en nieuwe opgavequote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Boomhut XXL op vakantiepark Westerbergen in Echten
Ik kon de streetview niet echt vinden omdat het ding kennelijk midden op het park staat, maar als dit antwoord goed is, plaats ik graag een nieuwe opgavequote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Even linkje plaatsen en nieuwe opgave
ja maar de quiz is niet dat je gaat zoeken/weten wat voor ding het is. De quiz is de locatie aanduiden, de score aanpassen en direct een nieuwe plaatsenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 05:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kon de streetview niet echt vinden omdat het ding kennelijk midden op het park staat, maar als dit antwoord goed is, plaats ik graag een nieuwe opgave
Mijn god wat een ellende om te vinden, ik dacht ik download de plattegrond van het park, en daar stond midden op een veld een icoontje van een boomhut, dus ik me daar de tyfus zoeken op Google Maps, zwaar gefrustreerd, pas na uur realiseer ik me dat het icoontje het icoontje is van een speeltuinquote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:27 schreef marcel.de het volgende:
[..]
ja maar de quiz is niet dat je gaat zoeken/weten wat voor ding het is. De quiz is de locatie aanduiden, de score aanpassen en direct een nieuwe plaatsen
Nee dat is niet de Zaanse Schans, het ligt er wel dicht bijquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:46 schreef marcel.de het volgende:
Dat is de Zaanse Schans.
Misschien heb ik te vaak de Boevenspotter gekeken op youtube.
Tussenstand Topic 122:
Rockfire 14
TARAraboemdijee 12
marcel.de 11
r_one 7
FrankRicard 7
PSM 1
Raptorix 1
nieuwe:
[ afbeelding ]
|
|