Het is het hoogste punt van Overijsselquote:Op donderdag 23 april 2026 10:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Nou, dat valt nog wel mee, dat 'hoogtepunt'![]()
't Is de Theekoepel op de Tankenberg in Twèènte
Dat wel maar die theekoepel is nou niet echt het 'hoogtepunt' (toeristisch, met aanhalingstekensquote:Op donderdag 23 april 2026 11:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het is het hoogste punt van Overijssel
Oeps, die had ik over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 24 april 2026 17:00 schreef marcel.de het volgende:
De ingang van die eerder geplaatste Tankenberg
ik fietste daar vroeger door "de bergen"quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Oeps, die had ik over het hoofd gezien
Da's de Waarbeek, effe maps aanslingeren ...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |