Flower farm smeren we op ons brood, maar dat hadden ze niet om mee te bakkenquote:Op maandag 13 april 2026 20:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Is ook best een dingetje hoor, ik begrijp goed dat je eerst de vbo wilde doen![]()
Hopelijk nu er inderdaad lekker vanaf!![]()
Avond allen![]()
@:margarine : als er plantaardig op straat hoeft het inderdaad niet 100% te zijn. (En ja, dat mag dus wel van de EU. Want dat is niet tyfusverwarrend natuurlijk). Zeeuws meisje is daar een voorbeeld van.
Maar ik heb altijd van the FlowerFarm- bakken zonder palmolie. (Die zwarte verpakkingen). Die zijn wel 100% plantaardig. (Enkel hun chocopasta is dat niet, helaas)
Niet allergisch, intolerant. Sowieso gaat het regelmatig mis door andere oorzaken ivm de darmOK/stoma. (Zoals afgelopen zaterdag toen we uit eten waren. Voortijdig moeten afbreken en naar huisquote:Op maandag 13 april 2026 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Is ie zo allergisch dan, ik dacht dat de hoeveelheid lactose in boter verwaarloosbaar is.
Goed nieuwsquote:Op maandag 13 april 2026 18:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
130 ekkies weerhechtingen eruit, geen kap meer
swabjes van beide oren waren bacterievrij, alleen beetje gist in eentje
hopelijk nu ff klaar ermee.
Anders idd teca. VBO was op zich zonder enige schade aan zenuwen etc, maar die arts is met pensioen. We gaan het zien. Hadden achteraf mss meteen teca moeten doen, maar dat vonden we allemaal zo rigoreus klinken toen.
Hoe kun je dan zien of het vegan is als het er niet op staat?quote:Op maandag 13 april 2026 20:05 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Is ook best een dingetje hoor, ik begrijp goed dat je eerst de vbo wilde doen![]()
Hopelijk nu er inderdaad lekker vanaf!![]()
Avond allen![]()
@:margarine : als er plantaardig op straat hoeft het inderdaad niet 100% te zijn. (En ja, dat mag dus wel van de EU. Want dat is niet tyfusverwarrend natuurlijk). Zeeuws meisje is daar een voorbeeld van.
Maar ik heb altijd van the FlowerFarm- bakken zonder palmolie. (Die zwarte verpakkingen). Die zijn wel 100% plantaardig. (Enkel hun chocopasta is dat niet, helaas)
Goed! Hard werken vandaag. Hij heeft een leuk huis. Alles is nog antractiet geverfd maar er zit wel een nieuw keukentje in en er is een kleine bijkeuken.quote:Op maandag 13 april 2026 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het vandaag gegaan @:lucky_strike ?
Blue band heeft er 100% plantaardig en/of het vegan logo opstaan, dus no worries!quote:Op maandag 13 april 2026 22:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zien of het vegan is als het er niet op staat?
Ik dacht bv dat de Blue Band plantaardige margarine sinds een paar jaar vegan was maar dan misschien niet?
Heb ik m'n vegan vrienden dier gegeven?
Ben je huisoppasser deze week?quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:42 schreef borisz het volgende:
Moggel.
Ben deze week in IJmuiden.
Poes kwam gisteren al op schoot zitten.
Normaal duurde dat anderhalve week als voor langere tijd in IJmuiden was.
Maar ma gaf al aan dat ze wat aanhankelijker is geworden de laatste tijd. Iedere morgen moet er ook even geknuffeld worden. Nou dat bleek
Dat is balen! Is het ook een “Duitse’ startmotor?quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:47 schreef derLudolf het volgende:
Onderweg naar werk, even ergens doosje schroeven en pu lijm afhalen op de route, wou auto niet meer starten toen ik vanaf daar weg wou. ANWB kan ik dus opzeggen blijkbaar, nu garage in D gebeld.
Over starten wou niet, startmotor is vrij recent vervangen.
Ja ma past op andere beesten op in Amerongen. Al was het gisteren geen vakantie. Eindelijk is de verklaring van erfrecht rond en die werd gisteren getekend bij de notaris.quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben je huisoppasser deze week?
Wie past er dan op jouw huis.
Oh wacht…je bent de dienaar van Poes!
Waarschijnlijk Valeo aangezien het een Franse auto is. Startmotor zou niet probleem moeten zijn bedoelde ik. Aangezien ik geen tik hoor en over starten niet werkt, vermoed ik het contactslot of startrelais.quote:Op dinsdag 14 april 2026 08:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is balen! Is het ook een “Duitse’ startmotor?
Tja..voor auto technische zaken ben ik niet de aangewezen persoon.quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Valeo aangezien het een Franse auto is. Startmotor zou niet probleem moeten zijn bedoelde ik. Aangezien ik geen tik hoor en over starten niet werkt, vermoed ik het contactslot of startrelais.
Nog een 1.5dci waar een startmotor af te halen is?quote:Op dinsdag 14 april 2026 09:48 schreef fietsie het volgende:
Hmmm jouw auto ziet er iig beter uit dan de gekreukelde versies op de A7 zojuist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |