Ik ontbeet met affogatoquote:Op donderdag 16 april 2026 13:28 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus op je werk zit.
En visioenen hebt van Schnitzels. En een bak ijs. En meer van die dingen.
De brouwerij wordt overgenomen door Heineken en jullie zijn multimiljonairquote:Op donderdag 16 april 2026 15:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas nog niet delen, maar zodra het kan doe ik dat
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
De brouwerij wordt overgenomen door Heineken en jullie zijn multimiljonair![]()
Hm, ik heb een deja-vu
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:51 schreef flipsen het volgende:
[..]
De brouwerij wordt overgenomen door Heineken en jullie zijn multimiljonair![]()
Hm, ik heb een deja-vu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 16 april 2026 17:10 schreef Barreltje het volgende:
Er staat hier in de buurt een mede brouwerij te koopMedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook erg leuk.
Gaasje?quote:Op donderdag 16 april 2026 13:43 schreef Barreltje het volgende:
chef kijkt masterchef UK - the professionals en ze hebben een opdracht over een onbewoond eiland.. en er kwam een suggestie van een BBQ en een biertje voorbij.. nu wil ik bBQ dit weekend.. zou het al warm genoeg zijn ?
verder heb ik een week van iemands signature : iets met als ik vraag of het nog erger kan , is dat niet een vraag om erger![]()
dus voor de katten moers, de rooie kater heeft een wond op z'n been en dat moet scoon gehouden worden, ik kreeg schoonmaak vloeistof, maar met wat doe ik dat op de wond? watten schijfjes lijkt me ook niet echt handig..
Er staat hier in de buurt een mede brouwerij te koopWoei!🤞🤞🤞SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 16-04-2026 18:05:23 ]
Er staat hier in de buurt een mede brouwerij te koopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker weten. Of het warm genoeg is om buiten te eten is een tweede.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:43 schreef Barreltje het volgende:
chef kijkt masterchef UK - the professionals en ze hebben een opdracht over een onbewoond eiland.. en er kwam een suggestie van een BBQ en een biertje voorbij.. nu wil ik bBQ dit weekend.. zou het al warm genoeg zijn ?
Ze heeft zo voor zichzelf moeten strijden, echt niet normaal.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Gatverdamme @:blues Ook al neem je het niet helemaal serieus, stuur voor de zekerheid patiënt in na -23 kg
En wat zeggen de artsen nu? Zij krijgt het nu niet voor elkaar om die mensen de wacht aan te zeggen, ze heeft haar energie meer dan nodig. Hopelijk leren ze er wat van, daar heeft zij niet aan maar anderen welquote:Op donderdag 16 april 2026 18:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze heeft zo voor zichzelf moeten strijden, echt niet normaal.
Niet teruggbeld worden, dd mdl arts stelde alleen een ander poedertje voor en schoof het door naar de maandag, andere arts. Vlek op Vlek op Vlek qua niet serieus nemen.
Ze is zo bang
Ik hoop wel dat dit gekluns 'mijn zkh' goed ingepeperd krijgt. Het is natuurlijk niet gezegd dat de uitkomst milder zou zijn, denk het niet. Maar er hebben wel aantoonbaar laksigheden plaatsgevonden.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En wat zeggen de artsen nu? Zij krijgt het nu niet voor elkaar om die mensen de wacht aan te zeggen, ze heeft haar energie meer dan nodig. Hopelijk leren ze er wat van, daar heeft zij niet aan maar anderen wel
Achter betaalmuur. Maar ik ben blij dat hij nog niet stopt, hij staat erg vaak op de speellijst van mijn hersens. Sommige nummers kan ik nog steeds niet vinden op the internetwebz en moeten dus nog altijd op pure minstens 30 jaar oude herinnering worden afgespeeld in dat hoofd.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:08 schreef borisz het volgende:
Voor @:jan_onderwater en anderen
Joop Visser (88) is niet van plan te stoppen! https://www.noordhollands(...)raagd/146038150.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het optreden werd afgebrand.
Wat een ontzettend triest bericht @Blues wat een achterlijk handelen. 😢
[ Bericht 29% gewijzigd door AnneX op 16-04-2026 19:51:34 ]
Ik snap deze vraag niet.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:43 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2026 19:46 schreef AnneX het volgende:
…ik kocht een ei…de monniken…etc.etc.
Dat hij dus niet herkend werd tijdens een Voice holland got talentoptreden door o.a. Gordon.Ik zou graag willen snappen wat hier staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het optreden werd afgebrand.
Wat een ontzettend triest bericht @:Blues wat een achterlijk handelen. 😢
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ik kocht een ei is de eerste zin van een liedje.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik zou graag willen snappen wat hier staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |