Awwwquote:Op zondag 12 april 2026 07:53 schreef sigme het volgende:
Wij sliepen
Mooitje blafte
Er piepten puppies in verte
Er piepten puppies in verte vlakbij
Eén
twee
drie vier vijf
zes!
Dus dat was een rondje in de nakende kont puppies vangen, vlees in schaal donderen
vlees in pupterrein neerzetten
nieuwe ronde pups vangen
laatste pup zoeken
gat dichten
pfew
Ik las croissantquote:Op zondag 12 april 2026 08:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik was om 3 uur klaarwakker. Met hoofdpijn.
Dus vers gekochte citrosan erin gedonderd. Nog anderhalf uur wakker gelegen.
Ai, dat is matig. Ik weet niet wat voor operatie het was, maar gezien het nu een week geleden is en wanneer ze niet heel pijnlijk oogt, zou ik zelf vandaag stoppen en morgenochtend gelijk even overleggen met de dierenarts. Katten zijn vrij gevoelig voor overdosering voor dit middel, en het kan echt nare bijwerkingen veroorzaken. (Van braken/diarree tot maagzweren/maagoedingen tot acuut nierfalen. ).quote:Op zondag 12 april 2026 05:06 schreef Syrena het volgende:
Ik was in bed, maar de poes moet een kap om wegens hechtingen. Ze kan dan alleen niks en heeft weke poezenouders die dit heel zielig vinden. Dus alleen 's nachts de kap. Om 4 uur is ze wakker en moet plassen. Dus ik zit beneden de kaploze poes te bewaken, want na een week jeukt de boel uiteraard enorm.
Donderdag heeft ze er al een hechting uit gekrabt toen ik even op de wc zat![]()
En vrijdag ontdekte F. dat we haar al een week een dubbele dosis novacam aan het geven waren2x per dag i.p.v. 1x.
Als de kat de zelfde karakter heeft als een buurkat hier gaat hij/zij gewoon bij de buren op bezoek voor aandacht en een hapje lekkers.quote:Op zondag 12 april 2026 09:45 schreef gcjoel het volgende:
Onze kitten had een pakje na sterilisatie. Was wel snel kapot ook
Heb sinds kort een voermachine gekocht want ik heb het gevoel dat ze teveel eet. Maar hoeveel is goed? Vind het nu ook zielig dat ze steeds een leeg bakje heeft.![]()
Hoeveel geven jullie?
Ze komt gelukkig niet zonder toezicht buiten, dus pech voor haarquote:Op zondag 12 april 2026 09:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Als de kat de zelfde karakter heeft als een buurkat hier gaat hij/zij gewoon bij de buren op bezoek voor aandacht en een hapje lekkers.
En als het niet lekker genoeg is nog een paar deuren verder.
Flashbacks naar toen Bram ineens zo'n slap staartje had, en ik een paar dagen buprenorfine op zn tandvlees moest smeren.. ik mocht het in zn mondhoek in zn bekkie spuiten (hahaha, nee) of met mn vinger op zn tandvlees smeren. Met een latex handschoen aan. Ook neequote:Op zondag 12 april 2026 09:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ai, dat is matig. Ik weet niet wat voor operatie het was, maar gezien het nu een week geleden is en wanneer ze niet heel pijnlijk oogt, zou ik zelf vandaag stoppen en morgenochtend gelijk even overleggen met de dierenarts. Katten zijn vrij gevoelig voor overdosering voor dit middel, en het kan echt nare bijwerkingen veroorzaken. (Van braken/diarree tot maagzweren/maagoedingen tot acuut nierfalen. ).
Een alternatief voor pijnstilling kan buprenorfine buccale gel zijn, maar de meeste eerstelijns praktijken zullen dit moeten bestellen.![]()
En katten en kragen…..de wond zit zeker niet op een plek waar een pakje deze zou bedekken?
Die van mij krijgen ochtend +-50g natvoer, lunch +-7gr droogvoer, avond +-50g natvoer, en voor slapen +-7gr droogvoer (droogvoer komt uit de machine, vandaar het wat specifieke getal haha).quote:Op zondag 12 april 2026 09:45 schreef gcjoel het volgende:
Onze kitten had een pakje na sterilisatie. Was wel snel kapot ook
Heb sinds kort een voermachine gekocht want ik heb het gevoel dat ze teveel eet. Maar hoeveel is goed? Vind het nu ook zielig dat ze steeds een leeg bakje heeft.![]()
Hoeveel geven jullie?
Gehoorgang opengemaakt en schoongemaakt. Ze dachten dat er weer een poliep zat, maar op ct niet te zien. Het was 'weefsel', dat nu is weggehaald. Hopelijk is het nu klaar met dat oor (we denken van niet, maar goed). Dus de hechtingen lopen vanaf oor naar beneden, echt een rotplek idd.quote:Op zondag 12 april 2026 09:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ai, dat is matig. Ik weet niet wat voor operatie het was, maar gezien het nu een week geleden is en wanneer ze niet heel pijnlijk oogt, zou ik zelf vandaag stoppen en morgenochtend gelijk even overleggen met de dierenarts. Katten zijn vrij gevoelig voor overdosering voor dit middel, en het kan echt nare bijwerkingen veroorzaken. (Van braken/diarree tot maagzweren/maagoedingen tot acuut nierfalen. ).
Een alternatief voor pijnstilling kan buprenorfine buccale gel zijn, maar de meeste eerstelijns praktijken zullen dit moeten bestellen.![]()
En katten en kragen…..de wond zit zeker niet op een plek waar een pakje deze zou bedekken?
Verder slapen?quote:Op zondag 12 april 2026 07:53 schreef sigme het volgende:
Wij sliepen
Mooitje blafte
Er piepten puppies in verte
Er piepten puppies in verte vlakbij
Eén
twee
drie vier vijf
zes!
Dus dat was een rondje in de nakende kont puppies vangen, vlees in schaal donderen
vlees in pupterrein neerzetten
nieuwe ronde pups vangen
laatste pup zoeken
gat dichten
pfew
ik heb ook van 4 tot 6 wakker gelegen. EN aan gestaan. Daarna nog even geslapen tot 9 uur. Net al even een rondje gelopen, het is verrassend lekker buitenquote:Op zondag 12 april 2026 08:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pup op avontuur:D
Ik was om 3 uur klaarwakker. Met hoofdpijn.
Dus vers gekochte citrosan erin gedonderd. Nog anderhalf uur wakker gelegen.
Nu had ik wel kunnen doorslapen maar het zwemmen wacht.
Straks wellicht middagdutje want ik heb écht een rustig weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |