abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 april 2026 @ 07:20:44 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220560221


[ Bericht 81% gewijzigd door borisz op 14-04-2026 10:28:17 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220560309
Slapen O+ en wel echt met een ochtendmens en vaak de wekker iets na 6, dus om 22 uur het gaat het licht hier uit.
pi_220560324
Wij sliepen
Mooitje blafte
Er piepten puppies in verte
Er piepten puppies in verte vlakbij
Eén
twee
drie vier vijf
zes!

Dus dat was een rondje in de nakende kont puppies vangen, vlees in schaal donderen
vlees in pupterrein neerzetten
nieuwe ronde pups vangen
laatste pup zoeken
gat dichten

pfew
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220560381
Pup op avontuur:D

Ik was om 3 uur klaarwakker. Met hoofdpijn.
Dus vers gekochte citrosan erin gedonderd. Nog anderhalf uur wakker gelegen.

Nu had ik wel kunnen doorslapen maar het zwemmen wacht.

Straks wellicht middagdutje want ik heb écht een rustig weekend O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220560445
Mogge

Heel raar en onrustig gedroomd. Ontsnapte pups waren me welkom geweest om daarmee wakker te worden.

@borisz het kan ook een kapot toetsenbord zijn, had ik ooit en d’s goedkoper dat een nieuwe laptop
We have far more in common than that which devides us..
pi_220560512
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2026 07:53 schreef sigme het volgende:
Wij sliepen
Mooitje blafte
Er piepten puppies in verte
Er piepten puppies in verte vlakbij
Eén
twee
drie vier vijf
zes!

Dus dat was een rondje in de nakende kont puppies vangen, vlees in schaal donderen
vlees in pupterrein neerzetten
nieuwe ronde pups vangen
laatste pup zoeken
gat dichten

pfew
Awww

Zijn ze terug met zeven?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220560586
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 08:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik was om 3 uur klaarwakker. Met hoofdpijn.
Dus vers gekochte citrosan erin gedonderd. Nog anderhalf uur wakker gelegen.
Ik las croissant :9 Beterschap!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_220560648
Morgen!
Buren iets verderop hadden groot feest, dus ik heb om 3u vannacht naar ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter liggen luisteren :+ . Ik sliep rond 23u, eerste keer om 00u wakker vd muziek en heett, en 3u dus ook wakker, en 6u weer wakker. Daarna tot 8u nog liggen doezelen en maar eruit, want de arme katten wilden eteeeeen.

@Syrena arme poes (en jullie)! Ik heb hier om andere redenen een tijdje een kat gehad met een wondje op nek, wat hij ook steeds weer open krabte als het net bijna geheeld was. Ik heb toen na een ander zalfje van de dierenarts de tip gekregen om er honingzalf op te smeren, en dat was echt een gouden tip. Ik was al 2.5 week ermee bezig, en met 2x per dag honingzalf smeren was het met een dag of 3 bijna dicht _O_ . Wellicht dat zoiets nog kan helpen om het genezen te versnellen? Ik heb Maxani Honey O3 gel (en gebruik het ook voor mezelf :D ). Ik weet niet of operatie-wonden een contra indicatie zijn, dat zou je ff met je dierenarts kunnen checken.
pi_220560746
Dank voor de tip! Ik hoop dat morgen de hechtingen eruit mogen, dan zou iets erop smeren wel kunnen lijkt me. F. gaat met haar, ik geef t door ^O^
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220560766
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 05:06 schreef Syrena het volgende:
Ik was in bed, maar de poes moet een kap om wegens hechtingen. Ze kan dan alleen niks en heeft weke poezenouders die dit heel zielig vinden. Dus alleen 's nachts de kap. Om 4 uur is ze wakker en moet plassen. Dus ik zit beneden de kaploze poes te bewaken, want na een week jeukt de boel uiteraard enorm.

Donderdag heeft ze er al een hechting uit gekrabt toen ik even op de wc zat :(

En vrijdag ontdekte F. dat we haar al een week een dubbele dosis novacam aan het geven waren 8)7 2x per dag i.p.v. 1x.
Ai, dat is matig. Ik weet niet wat voor operatie het was, maar gezien het nu een week geleden is en wanneer ze niet heel pijnlijk oogt, zou ik zelf vandaag stoppen en morgenochtend gelijk even overleggen met de dierenarts. Katten zijn vrij gevoelig voor overdosering voor dit middel, en het kan echt nare bijwerkingen veroorzaken. (Van braken/diarree tot maagzweren/maagoedingen tot acuut nierfalen. ).

Een alternatief voor pijnstilling kan buprenorfine buccale gel zijn, maar de meeste eerstelijns praktijken zullen dit moeten bestellen. :)


En katten en kragen….. :X de wond zit zeker niet op een plek waar een pakje deze zou bedekken?
pi_220560814
Oh morgen de hechtingen eruit :+ *O*
  zondag 12 april 2026 @ 09:45:45 #12
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220560893
Onze kitten had een pakje na sterilisatie. Was wel snel kapot ook ;(

Heb sinds kort een voermachine gekocht want ik heb het gevoel dat ze teveel eet. Maar hoeveel is goed? Vind het nu ook zielig dat ze steeds een leeg bakje heeft. ;(

Hoeveel geven jullie?
pi_220560924
De katten waar ik voor zorg krijgen 50 gr brokjes per dag. Elin onbeperkt brokjes en 2 blikjes van (opgezocht) 85/gram en gisteren wilde ze zowaar nog een zakje van 50 gram maar zij heeft dus schildklierproblemen en is erg scharminkelig
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 12 april 2026 @ 09:51:57 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_220560933
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:45 schreef gcjoel het volgende:
Onze kitten had een pakje na sterilisatie. Was wel snel kapot ook ;(

Heb sinds kort een voermachine gekocht want ik heb het gevoel dat ze teveel eet. Maar hoeveel is goed? Vind het nu ook zielig dat ze steeds een leeg bakje heeft. ;(

Hoeveel geven jullie?
Als de kat de zelfde karakter heeft als een buurkat hier gaat hij/zij gewoon bij de buren op bezoek voor aandacht en een hapje lekkers.
En als het niet lekker genoeg is nog een paar deuren verder.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 12 april 2026 @ 09:53:39 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220560951
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:51 schreef z80 het volgende:

[..]
Als de kat de zelfde karakter heeft als een buurkat hier gaat hij/zij gewoon bij de buren op bezoek voor aandacht en een hapje lekkers.
En als het niet lekker genoeg is nog een paar deuren verder.
Ze komt gelukkig niet zonder toezicht buiten, dus pech voor haar :D
pi_220561066
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2026 09:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ai, dat is matig. Ik weet niet wat voor operatie het was, maar gezien het nu een week geleden is en wanneer ze niet heel pijnlijk oogt, zou ik zelf vandaag stoppen en morgenochtend gelijk even overleggen met de dierenarts. Katten zijn vrij gevoelig voor overdosering voor dit middel, en het kan echt nare bijwerkingen veroorzaken. (Van braken/diarree tot maagzweren/maagoedingen tot acuut nierfalen. ).

Een alternatief voor pijnstilling kan buprenorfine buccale gel zijn, maar de meeste eerstelijns praktijken zullen dit moeten bestellen. :)


En katten en kragen….. :X de wond zit zeker niet op een plek waar een pakje deze zou bedekken?
Flashbacks naar toen Bram ineens zo'n slap staartje had, en ik een paar dagen buprenorfine op zn tandvlees moest smeren.. ik mocht het in zn mondhoek in zn bekkie spuiten (hahaha, nee) of met mn vinger op zn tandvlees smeren. Met een latex handschoen aan. Ook nee :D doodsbang voor de handschoen. Gelukkig mocht ik het ook vanaf mn blote hand smeren als ik het er heel kort voor pas op zou doen en erna meteen mn handen wassen :D . Maar het werkte wel erg goed!

quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:45 schreef gcjoel het volgende:
Onze kitten had een pakje na sterilisatie. Was wel snel kapot ook ;(

Heb sinds kort een voermachine gekocht want ik heb het gevoel dat ze teveel eet. Maar hoeveel is goed? Vind het nu ook zielig dat ze steeds een leeg bakje heeft. ;(

Hoeveel geven jullie?
Die van mij krijgen ochtend +-50g natvoer, lunch +-7gr droogvoer, avond +-50g natvoer, en voor slapen +-7gr droogvoer (droogvoer komt uit de machine, vandaar het wat specifieke getal haha).

Ik heb het een keer uitgerekend, hoeveel kcal ze zouden moeten eten en hoeveel voer ze dan van elk moeten krijgen om samen ongeveer daar op uit te komen (de kcal vh voer stonden er toen bij). En daarna gewoon een tijdje in de gaten gehouden wat hun gewicht deed. Vallen ze af dan is het wat te weinig, komen ze aan dan is het wat teveel. Al moet ik wel zeggen dat ze wat fluctueren door het jaar heen, waarbij ze in de zomer wat lichter zijn dan in de winter, waarschijnlijk actiever in zomer, dus eigenlijk zou ik ze dan wat meer moeten geven misschien.

Speaking of voer, de samenstelling van animonda carny is gewijzigd, waardoor er nu minder eiwit in zit :( vet stom.
pi_220561102
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2026 09:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ai, dat is matig. Ik weet niet wat voor operatie het was, maar gezien het nu een week geleden is en wanneer ze niet heel pijnlijk oogt, zou ik zelf vandaag stoppen en morgenochtend gelijk even overleggen met de dierenarts. Katten zijn vrij gevoelig voor overdosering voor dit middel, en het kan echt nare bijwerkingen veroorzaken. (Van braken/diarree tot maagzweren/maagoedingen tot acuut nierfalen. ).

Een alternatief voor pijnstilling kan buprenorfine buccale gel zijn, maar de meeste eerstelijns praktijken zullen dit moeten bestellen. :)


En katten en kragen….. :X de wond zit zeker niet op een plek waar een pakje deze zou bedekken?
Gehoorgang opengemaakt en schoongemaakt. Ze dachten dat er weer een poliep zat, maar op ct niet te zien. Het was 'weefsel', dat nu is weggehaald. Hopelijk is het nu klaar met dat oor (we denken van niet, maar goed). Dus de hechtingen lopen vanaf oor naar beneden, echt een rotplek idd.

Sinds vrijdag klaar met pijnstilling & antibiotica. Toen zag F. ook pas de overdosering. Maandag hechtingen eruit is wat we hopen, als ze 14 dagen aanhouden mogen we komende vrijdag nog eens terug hiervoor. En dat zal wel, want heb inmiddels een beetje een idee dat ze graag consulten tellen...

Onze eigen DA voelt anders wat dat betreft, maar had de expertise niet.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_220561137
:O

Het is hier heel gezellig. Eentje die het begrip peuterpuberteit een volledige nieuwe dimensie geeft. En twee die hun zelfbedachte programma blijkbaar toch niet helemaal aan kunnen en bij het ontbijt al uitgeblust waren en nu door een pretpark gaan lopen de hele dag (en een moeder die straks voor taxi speelt }:| )

Maar goed, die zijn de deur uit en de kleine jagen we maar door een bos en het pannenkoekenhuis, dat helpt vast.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220561150
Hier ook een voerautomaat, met brokjes om 5:30, 7:30, 9:30, 11:30 (halve portie), 13:30 en 15:30.
Royal Canin Indoor 7+, en net als Vlindertje uitgerekend wat ze mag op een dag en dat verdeeld over 6x.

En sinds dat gedoe met haar oor een kwart blikje gourmet, het enige natvoer dat ze blieft en waar we dan zaken door kunnen mengen indien nodig :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 12 april 2026 @ 10:22:05 #20
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220561179
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2026 07:53 schreef sigme het volgende:
Wij sliepen
Mooitje blafte
Er piepten puppies in verte
Er piepten puppies in verte vlakbij
Eén
twee
drie vier vijf
zes!

Dus dat was een rondje in de nakende kont puppies vangen, vlees in schaal donderen
vlees in pupterrein neerzetten
nieuwe ronde pups vangen
laatste pup zoeken
gat dichten

pfew
Verder slapen? :+ Of dat dan weer niet? :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 12 april 2026 @ 10:22:25 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220561182
Ahh dus ik moet gewoon doorzetten. Ze krijgt nu wel meer dan op de zak staat dat ze moet. Maar ze is ook nog jong e behoorlijk actief dus denk dat het misschien wel ok is. Maar gewicht in de gaten houden dus
  zondag 12 april 2026 @ 10:23:55 #22
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220561190
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 08:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pup op avontuur:D

Ik was om 3 uur klaarwakker. Met hoofdpijn.
Dus vers gekochte citrosan erin gedonderd. Nog anderhalf uur wakker gelegen.

Nu had ik wel kunnen doorslapen maar het zwemmen wacht.

Straks wellicht middagdutje want ik heb écht een rustig weekend O+
ik heb ook van 4 tot 6 wakker gelegen. EN aan gestaan. Daarna nog even geslapen tot 9 uur. Net al even een rondje gelopen, het is verrassend lekker buiten :o 2200 stapjes al. Nu ontbijt :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 12 april 2026 @ 10:25:54 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220561201
Hans krijgt 3 keer per dag 12 gram brokjes en een keer per dag 1/3 zakje liquid snack. Ze is op een net gewicht maar vindt zelf dat ze elk moment kan omvallen van de honger.
Spoilers!
pi_220561228
Oh en Elin krijgt ook nog dentabits (alle andere snoepjes zijn niet lekker) en een paar keer per week een heel zakje liquid snack.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220561230
Hier krijgt de kat 1x per dag eten (de hoeveelheid die op de zak staat) maar dat gaat eigenlijk nooit op, hij eet wel iets meer sinds de andere kat overleden is.
Verder 1x per dag een liquid snack, dat kwam omdat de andere kat het kreeg voor de medicatie en ik het zielig vond als de ene dan niets kreeg :+

Nou onderweg naar festivaldag 3, dit is altijd de zwaarste omdat het heel rustig is op zondag. Dus dan zit je de tijd echt weg te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')