FOK!forum / Sport Algemeen / [Boksen] #13 There's only one Tyson Fury
TweedeKlumzaterdag 11 april 2026 @ 22:56
sPzuSYv.jpg

Bonden
•World Boxing Association (WBA) 1921
•World Boxing Council (WBC) 1963
•International Boxing Federation (IBF) 1983
•World Boxing Organization (WBO) 1988

International Boxing Organization (IBO) 1988
quote:
It is an independent and well-known organization not recognized by the "big four" governing bodies (WBA, WBC, IBF and WBO), who only recognize each other in their rankings and title unification rules.

It is recognized as a legitimate world championship by the British Boxing Board of Control, the European Boxing Union, BoxRec, and BoxingScene but is unrecognized as such by The Ring magazine.
Promoties
•Golden Boy Promotions
•Matchroom Boxing
•Queensberry Promotions Limited
•TopRank

Waar te zien
•DAZN

Kalender
17/9 - 'Canelo' Álvarez vs. Golovkin III
23/9 - Stevenson vs. Conceição
24/9 - Parker vs. Joyce
15/10 - Haney vs. Kambosos II
29/10 - Lomachenko vs. Ortiz
5/11 - Bivol vs. Ramírez

Verwacht
Spence vs. Crawford
Usyk vs. Fury

Huidige kampioenen:
https://en.wikipedia.org/(...)rld_boxing_champions

Agenda
https://schedule.boxingscene.com/
Droopiezaterdag 11 april 2026 @ 23:06
Goede tip, tnx :)
northernlight81zondag 12 april 2026 @ 00:07
Kunnen ze niet beter eerst Fury laten zingen voor dit lange interview met Joshua.
dvdfreakzondag 12 april 2026 @ 00:12
Hopen dat het toch gaat gebeuren,nu moet het wel gebeuren
de_boswachterwoensdag 29 april 2026 @ 15:09
Hopelijk krijgt Rico flinke petsen.

@Zipportal
Zipportalwoensdag 29 april 2026 @ 16:52
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk krijgt Rico flinke petsen.

@:zipportal
In rolstoel ermee.
de_boswachterwoensdag 29 april 2026 @ 16:53
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2026 16:52 schreef Zipportal het volgende:

[..]
In rolstoel ermee.
Rendac -> oven.
mannyzaterdag 9 mei 2026 @ 19:51
Laatste wedstrijd voorprogramma was mooi.

Main Event belooft ook wel wat.
Stoner12zaterdag 9 mei 2026 @ 21:03
Dubois staat in de file
dvdfreakzondag 10 mei 2026 @ 00:29
Wel een lekker potje boksen
Stoner12zondag 10 mei 2026 @ 00:53
Zeker het terugkijken waard
In het rijtje recente geschiedenis Klitschko -Joshua, Wilder- Fury III
WhatTheFuckdinsdag 19 mei 2026 @ 09:33
https://inkorr.com/en/lom(...)eni-2026-roku-323981

Lomachenko Announces Return to the Ring in Fall 2026

Mogelijk tegen Tank
mannydinsdag 19 mei 2026 @ 16:32
Kansloos. Rico. 23 mei.
raptorixdonderdag 21 mei 2026 @ 05:07
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
de_boswachterdonderdag 21 mei 2026 @ 22:40
Hopelijk slaat onze Oekraïense vriend Rico het licht uit de ogen.
BehoorlijkKritischvrijdag 22 mei 2026 @ 10:01
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
Een rematch, maar dan kickboksen. Dat lijkt me wel lollig.

Hoe dan ook, ik heb wat potjes van Usyk teruggekeken en Rico maakt geen schijn van kans. Die gast is bizar snel voor een zwaargewicht. Er zijn er vast genoeg die harder slaan dan Usyk, maar zijn combinaties zijn zo verschrikkelijk snel.

Ik zou zelfs durven stellen dat Usyk het ook zou winnen als Verhoeven zijn benen wel mag gebruiken.
Chivazvrijdag 22 mei 2026 @ 10:50
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
Mwah, ik denk eerder dat Rico gewoon blij is met zijn miljoenen die hij pakt. Het kan goed zijn dat hij met deze partij alleen meer geld binnenharkt dan dat hij met al zijn voorgaande partijen bij elkaar opgeteld zou pakken.
Het is een mooi moment om uit te cashen en het is absoluut geen schande om van Usyk te verliezen.
Chivazvrijdag 22 mei 2026 @ 10:51
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Een rematch, maar dan kickboksen. Dat lijkt me wel lollig.

Hoe dan ook, ik heb wat potjes van Usyk teruggekeken en Rico maakt geen schijn van kans. Die gast is bizar snel voor een zwaargewicht. Er zijn er vast genoeg die harder slaan dan Usyk, maar zijn combinaties zijn zo verschrikkelijk snel.

Ik zou zelfs durven stellen dat Usyk het ook zou winnen als Verhoeven zijn benen wel mag gebruiken.
Hahaha nee, een paar low kicks en het grootste wapen van Usyk (voetenwerk) is weg. Hij zou wel kans maken als hij dichtbij Rico blijft maar dan nog word het een lastig verhaal omdat Rico ook zijn knieën kan gebruiken.
raptorixvrijdag 22 mei 2026 @ 11:07
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Mwah, ik denk eerder dat Rico gewoon blij is met zijn miljoenen die hij pakt. Het kan goed zijn dat hij met deze partij alleen meer geld binnenharkt dan dat hij met al zijn voorgaande partijen bij elkaar opgeteld zou pakken.
Het is een mooi moment om uit te cashen en het is absoluut geen schande om van Usyk te verliezen.
Ik ga in ieder geval 2 tientjes inzetten op Rico, misschien is het net andersom, spectaculaire rematch :)
George_of_the_Junglevrijdag 22 mei 2026 @ 12:52
Verhoeven heeft een grotere reach, en Usyk moet natuurlijk uitkijken niet geraakt te worden, maar daar is hij snel genoeg voor.
Usyk zal Verhoeven ook niet in de eerste paar rondes knock out slaan, dat zullen veel mensen met belangen rond deze partij niet willen. Denk wel dat Verhoeven tegen de vlakte gaat, maar dan in ronde 5 of 6 of later. Verhoeven is 12 rondes helemaal niet gewend, en al heeft hij er vast lang en hard voor getraind, dat is een beetje net als met voetbal. Voor het eggie is het toch anders.
Arceevrijdag 22 mei 2026 @ 23:16
Ik vind zulke a-typische partijen wel leuk. Ben benieuwd.
PzKpfwzaterdag 23 mei 2026 @ 08:15
Ik denk dat Verhoeven er kansloos afgaat.
Pisces29zaterdag 23 mei 2026 @ 08:26
Keek even waar ik het kan volgen.
24,99.
mannyzaterdag 23 mei 2026 @ 10:27
POLL
raptorixzaterdag 23 mei 2026 @ 12:52
Ik hoop dat de boel omgekocht is, ga zo even inzetten in ieder geval :+
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 12:53
Hup Usyk.
raptorixzaterdag 23 mei 2026 @ 15:39
Iemand trouwens een stream waar je dit gevecht NIET kunt zien?
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 15:58
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:39 schreef raptorix het volgende:
Iemand trouwens een stream waar je dit gevecht NIET kunt zien?
1oVzP61.png
TweedeKlumzaterdag 23 mei 2026 @ 17:01
Rico zal na vanavond een poosje door een rietje moeten eten denk ik.
raptorixzaterdag 23 mei 2026 @ 17:48
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Rico zal na vanavond een poosje door een rietje moeten eten denk ik.
Heul niet, slaat hem KO in 5e ronde.
3rr0rzaterdag 23 mei 2026 @ 19:41
WE ARE LIVE
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 19:43
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:41 schreef 3rr0r het volgende:
WE ARE LIVE
Lege stoeltjes. PSV stadion in Egypte.
3rr0rzaterdag 23 mei 2026 @ 19:46
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:43 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Lege stoeltjes. PSV stadion in Egypte.
Usyk Rico is pas over drie of vier uur meen ik
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 19:47
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
Usyk Rico is pas over drie of vier uur meen ik
Ja, 00:00 onze tijd.
Discombobulatezaterdag 23 mei 2026 @ 20:00
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Ja, 00:00 onze tijd.
Duurt nog even dus.

Maar Rico gaat sowieso verliezen. Boksen is een heel andere sport dan kickboksen en Usyk is verreweg gewoon de beste natuurlijk, ook al heeft Verhoeven best wat ervaring met boksen.
TweedeKlumzaterdag 23 mei 2026 @ 20:02
Yammy. :9
THEFXRzaterdag 23 mei 2026 @ 20:20
Ik heb streams
Bugno3zaterdag 23 mei 2026 @ 20:21
Soliman is helemaal naar de tyfus geslagen wel door Japannertje.
Bugno3zaterdag 23 mei 2026 @ 20:24
Ze gedraagt zich als een hentai figuur.
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 20:25
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:24 schreef Bugno3 het volgende:
Ze gedraagt zich als een hentai figuur.
Stukje hantavirus.
ikweethetooknietzaterdag 23 mei 2026 @ 20:39
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:20 schreef THEFXR het volgende:
Ik heb streams
Dm graag :7
ikweethetooknietzaterdag 23 mei 2026 @ 20:40
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Rico zal na vanavond een poosje door een rietje moeten eten denk ik.
100 miljoen voor usyk en 20 miljoen voor rico
Dan valt maandje ziek zijn wel mee |:)
ikweethetooknietzaterdag 23 mei 2026 @ 20:42
Die ods :D

https://sport.toto.nl/wed(...)yk-vs-rico-verhoeven

1,06 VS 9,56 :o
Bugno3zaterdag 23 mei 2026 @ 20:54
Koekoek-KO wel deze
DeeBeezaterdag 23 mei 2026 @ 21:15
Rico gaat tandjes tuffen genot

Onzinnige WWE pot
Bugno3zaterdag 23 mei 2026 @ 21:21
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Rico gaat tandjes tuffen genot

Onzinnige WWE pot
Morbide obees Ben Sadik sloeg Rico al de vernieling in. Die weet niet wat hem overkomt bij 1 stoot van Usyk.
heywooduzaterdag 23 mei 2026 @ 21:26
Rond middernacht toch ongeveer?
matthijstzaterdag 23 mei 2026 @ 21:32
Hoe laat begint die bende. Alleen maar zwetsende ventjes
Pisces29zaterdag 23 mei 2026 @ 21:33
Present
matthijstzaterdag 23 mei 2026 @ 21:33
Ah eindeliji
heywooduzaterdag 23 mei 2026 @ 21:34
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:33 schreef matthijst het volgende:
Ah eindeliji
Eindelijk? Het duurt nog wel even :P
THEFXRzaterdag 23 mei 2026 @ 21:35
Geschatte start tijd is?
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 21:36
Nu mag Saddam.
dvdfreakzaterdag 23 mei 2026 @ 21:40
Easy win voor usyk
Pisces29zaterdag 23 mei 2026 @ 21:41
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:35 schreef THEFXR het volgende:
Geschatte start tijd is?
Vanaf 23:00, verwachting 23:50.
dvdfreakzaterdag 23 mei 2026 @ 21:42
Die gaat snel ko
Rijstzaterdag 23 mei 2026 @ 22:03
Iemand een linkje voor mij?
Meister1984zaterdag 23 mei 2026 @ 22:04
Ik zie giyasov tegen catterall nu. Klopt dat?
Pisces29zaterdag 23 mei 2026 @ 22:09
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef Meister1984 het volgende:
Ik zie giyasov tegen catterall nu. Klopt dat?
Ja
Coelhozaterdag 23 mei 2026 @ 22:38
Iemand die me een DM wil sturen?
indiaantje89zaterdag 23 mei 2026 @ 22:49
Ook ingelogd, ik verwacht weinig kans voor Rico. Maar mocht hij hem pakken dan maak je het sportmoment van 2026 mee, wint hij hem niet... Ach je bent de avond weer doorgekomen.
Makamba_zaterdag 23 mei 2026 @ 22:55
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:38 schreef Coelho het volgende:
Iemand die me een DM wil sturen?
Liever niet.

Tot nooit.
TweedeKlumzaterdag 23 mei 2026 @ 22:57
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:03 schreef Rijst het volgende:
Iemand een linkje voor mij?
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:38 schreef Coelho het volgende:
Iemand die me een DM wil sturen?
Zie DM.
Pisces29zaterdag 23 mei 2026 @ 22:58
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:55 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Liever niet.

Tot nooit.
Hier schrik ik van
Poepz0rzaterdag 23 mei 2026 @ 22:59
Ussshhhh
vul_maar_inzaterdag 23 mei 2026 @ 23:03
Mocht iemand iets willen delen :*
3rr0rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:05
Rico gaat zo vechten, een situatieschets van het topic

crowded-people.gif
Solotovskizaterdag 23 mei 2026 @ 23:06
Hopelijk ligt Rico in de eerste ronde al gestrekt
Citizen.Erasedzaterdag 23 mei 2026 @ 23:06
Sheeraz die maait er aardig op los.
TweedeKlumzaterdag 23 mei 2026 @ 23:06
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk ligt Rico in de eerste ronde al gestrekt
Dat vinden de sponsoren niet leuk, die gaat niet voor de vijfde ronde neer of zo.
vul_maar_inzaterdag 23 mei 2026 @ 23:06
Klummeke <3
dvdfreakzaterdag 23 mei 2026 @ 23:08
Easy win
Bugno3zaterdag 23 mei 2026 @ 23:10
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sheeraz die maait er aardig op los.
Prachtige vechter. Met die lengte zo snel en soepel. Oostblokkert geen schijn van kans.
endromezaterdag 23 mei 2026 @ 23:10
Linkje iemand?
egelhondzaterdag 23 mei 2026 @ 23:12
Iemand linkje in dm ?
littlemindyzaterdag 23 mei 2026 @ 23:12
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:57 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
[..]
Zie DM.
Zou je het mij ook willen sturen? Ik heb alleen een Poolse :P
Solotovskizaterdag 23 mei 2026 @ 23:16
Als je dan toch bezig bent..
vul_maar_inzaterdag 23 mei 2026 @ 23:16
arme klum
TweedeKlumzaterdag 23 mei 2026 @ 23:19
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:16 schreef vul_maar_in het volgende:
arme klum
Hoezo? Het is een kleine moeite.
vul_maar_inzaterdag 23 mei 2026 @ 23:23
dat is ook weer zo.
supernigerzaterdag 23 mei 2026 @ 23:24
Hup Rico w/
jemappellefrikandellezaterdag 23 mei 2026 @ 23:25
Iemand livestream linkje in dm? O-)
Solotovskizaterdag 23 mei 2026 @ 23:29
Zou ik ook een linkje mogen ontvangen? :@
chufizaterdag 23 mei 2026 @ 23:29
Ik heb wel beeld maar zonder link ... sorry
endromezaterdag 23 mei 2026 @ 23:29
Mag ik ook een linkje in DM? :)
Solotovskizaterdag 23 mei 2026 @ 23:30
Als die ppv geen 25 fucking euro was had k die wel willen pakken

Inb4 iptv
supernigerzaterdag 23 mei 2026 @ 23:30
UBEREEM
Poepz0rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:30
Overeemgod
dvdfreakzaterdag 23 mei 2026 @ 23:32
Geen ko wat ik wel hoop van usyk 12 rondes usyk op punten
Poepz0rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:33
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:32 schreef dvdfreak het volgende:
Geen ko wat ik wel hoop van usyk 12 rondes usyk op punten
Succes met Rico ko te slaan. Die heeft een belachelijk hoog incasseringsvermogen
BennieButtfuckzaterdag 23 mei 2026 @ 23:35
Wie mij een stream DM't die pijp ik.
Poepz0rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:35
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef BennieButtfuck het volgende:
Wie mij een stream DM't die pijp ik.
Wat ordinair.

IPTV goden
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 23:35
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef BennieButtfuck het volgende:
Wie mij een stream DM't die pijp ik.
👀
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 23:36
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wat ordinair.

IPTV goden
Net twee afleveringen van Flodder gezien allen.
Poepz0rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:39
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:36 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Net twee afleveringen van Flodder gezien allen.
Geile wijven johnny
TweedeKlumzaterdag 23 mei 2026 @ 23:41
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Geile wijven johnny
Ik stond alleen maar te kijken!
BennieButtfuckzaterdag 23 mei 2026 @ 23:41
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef Zipportal het volgende:

[..]
👀
^p^
vul_maar_inzaterdag 23 mei 2026 @ 23:42
jezus wat een geouwehoer.
heywooduzaterdag 23 mei 2026 @ 23:42
Mag ik de link ook? :@

Degene die ik nu heb loopt op de Chromecast steeds vast
3rr0rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:43
Reemgod
Makamba_zaterdag 23 mei 2026 @ 23:44
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hier schrik ik van
Enkel als mensen het oprecht en begripvol vragen.
Pisces29zaterdag 23 mei 2026 @ 23:44
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:42 schreef vul_maar_in het volgende:
jezus wat een geouwehoer.
Je krijgt wat voor je 25 eur 8-)
Alpha0zaterdag 23 mei 2026 @ 23:44
ik heb ook een DM, subtiele hint
(nee ik wil niet Rick Rolled worden)

heb hem: thx

(edit)
Radegastzaterdag 23 mei 2026 @ 23:46
Ronde 7 of 8 zal het wel klaar zijn denk ik.
BennieButtfuckzaterdag 23 mei 2026 @ 23:48
cable-guy-going-down-down-down-cable-guy.gif
Regilio_zaterdag 23 mei 2026 @ 23:48
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:42 schreef vul_maar_in het volgende:
jezus wat een geouwehoer.
Dit ja
3rr0rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:49
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:48 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dit ja
Dat heet de tijd vullen
Regilio_zaterdag 23 mei 2026 @ 23:50
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Dat heet de tijd vullen
Rini, bedankt.
matthijstzaterdag 23 mei 2026 @ 23:50
Tijd vullen voor wat. Pffff.
Mensen hebben al betaald, schiet 's op.
3rr0rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:51
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:50 schreef matthijst het volgende:
Tijd vullen voor wat. Pffff.
Mensen hebben al betaald, schiet 's op.
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans show
BennieButtfuckzaterdag 23 mei 2026 @ 23:51
Misschien heeft Rico een epileptische aanval backstage, Ronaldo WK-finale 1998 stylo.
vul_maar_inzaterdag 23 mei 2026 @ 23:52
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans show
Hou op hoor.
Pisces29zaterdag 23 mei 2026 @ 23:52
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans show
_O-
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 23:53
Diep in de nacht.
Max23zaterdag 23 mei 2026 @ 23:53
Is dit nog ergens anders te zien dan dazn?
Poepz0rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:54
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef BennieButtfuck het volgende:
Misschien heeft Rico een epileptische aanval backstage, Ronaldo WK-finale 1998 stylo.
Ligt Naomi even te pompen
Regilio_zaterdag 23 mei 2026 @ 23:54
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans show
En daarna worden ze door de kroonprins in stukken gezaagd? Stukje Kashoggi.
heywooduzaterdag 23 mei 2026 @ 23:54
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans show
En het is boksen om een titel, dus ook zo'n opkomst van 5 minuten pp met een of andere boutrapper
Regilio_zaterdag 23 mei 2026 @ 23:54
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:53 schreef Max23 het volgende:
Is dit nog ergens anders te zien dan dazn?
Volgens mij niet.
Poepz0rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:55
Bekijk deze YouTube-video

Handjesssss jaaaaaaaa

Stukje sfeer
BennieButtfuckzaterdag 23 mei 2026 @ 23:55
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ligt Naomi even te pompen
Of hij trekt een horoscoop.
Type-Rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:55
Ooh jongens wat is dit toch moker saai
Poepz0rzaterdag 23 mei 2026 @ 23:56
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:55 schreef Type-R het volgende:
Ooh jongens wat is dit toch moker saai
Nee hoor prima te volgen
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 23:56
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef BennieButtfuck het volgende:
Misschien heeft Rico een epileptische aanval backstage, Ronaldo WK-finale 1998 stylo.
Nouri worden.
matthijstzaterdag 23 mei 2026 @ 23:57
Let's gooooooooooo
heywooduzaterdag 23 mei 2026 @ 23:57
Toch jammer dat fullscreen niet werkt op de Chromecast, maar goed. Half scherm op de TV is nog altijd wat beter dan vol scherm op de laptop :P
TweedeKlumzaterdag 23 mei 2026 @ 23:57
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef BennieButtfuck het volgende:
Misschien heeft Rico een epileptische aanval backstage, Ronaldo WK-finale 1998 stylo.
Of hij heeft de schijt.
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 23:57
Jaso00000m.
Zipportalzaterdag 23 mei 2026 @ 23:58
Promes was verhinderd.
TweedeKlumzaterdag 23 mei 2026 @ 23:58
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans show
Stukje onthoofding erbij.
THEFXRzaterdag 23 mei 2026 @ 23:59
Overeem bloated
damscozondag 24 mei 2026 @ 00:00
Lekker deuntje.
Regilio_zondag 24 mei 2026 @ 00:00
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:58 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Stukje onthoofding erbij.
Al besproken.
tjoptjopzondag 24 mei 2026 @ 00:00
Ik dacht dat Bellew altijd kleiner was
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:00
Mensen gaan nog even achter die piramide poepen.
Regilio_zondag 24 mei 2026 @ 00:00
JASON STATHAM
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:02
Schiet op lijers, ik wil naar bed.
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:02
Schiet op.
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:03
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:00 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Al besproken.
Ow, ik had het nog niet voorbij zien komen.
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:03
Sky meisje.
Regilio_zondag 24 mei 2026 @ 00:03
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ow, ik had het nog niet voorbij zien komen.
Akkoord
dvdfreakzondag 24 mei 2026 @ 00:03
Laat het beginnen
Pisces29zondag 24 mei 2026 @ 00:04
Rosie Huntington Godin
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:04
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En het is boksen om een titel, dus ook zo'n opkomst van 5 minuten pp met een of andere boutrapper
Rico komt met dance muziek
heywooduzondag 24 mei 2026 @ 00:04
Devin Haney voegt ook lekker wat toe. Gevraagd naar zijn volgende gevecht: "Ja, we zijn met wat dingen bezig. Er komen dingen aan, er wordt aan wat dingen gewerkt."
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:04
Bij DAZN Premium is de wedstrijd al klaar. @3rr0r
Solotovskizondag 24 mei 2026 @ 00:05
Straks begint Ajax Utrecht nog eerder dan dit gevecht

De tering
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:05
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Rico komt met dance muziek
Moet zij weten.
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:06
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:05 schreef Solotovski het volgende:
Straks begint Ajax Utrecht nog eerder dan dit gevecht

De tering
Hup Utrecht. @Paul
TwenteFCzondag 24 mei 2026 @ 00:06
Nou daar gaan we dan. Hoop voor Rico dat het wel langer dan een ronde duurt.
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:06
En los.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:06
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:04 schreef Zipportal het volgende:
Bij DAZN Premium is de wedstrijd al klaar. @:3rr0r
Ik heb meerdere bronnen en de ene loopt echt minuten achter op de andere, ben benieuwd naar het verschil binnen dit topic straks
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:06
quote:
19s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
Nou daar gaan we dan. Hoop voor Rico dat het wel langer dan een ronde duurt.
In een rolstoel ermee.
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:07
Michael Buffer. w/
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:07
Dit is gespeeld.
Citizen.Erasedzondag 24 mei 2026 @ 00:08
Goed baardje wel van Rico.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:08
THIS IS HOLLAND
Pisces29zondag 24 mei 2026 @ 00:08
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:04 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Rico komt met dance muziek
:?
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:08
JAAAAAAA ONZE RICOOOOOOOO
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:09
Flop opkomst.
Citizen.Erasedzondag 24 mei 2026 @ 00:09
Wat een show man die Rico _O-
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:09
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
:?
Voor 20M zou ik ook wel m'n liedje inruilen voor wat kamelengeluid
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:09
Sick man, echt vet.
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:09
Stukje Efteling.
Solotovskizondag 24 mei 2026 @ 00:09
:')
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:10
Spannend!
dvdfreakzondag 24 mei 2026 @ 00:10
Showtje
vul_maar_inzondag 24 mei 2026 @ 00:10
Not the anime smash :'(
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:10
@Pisces29 :)
Solotovskizondag 24 mei 2026 @ 00:10
Rico, kijk eens boos. Ja ho maar
Citizen.Erasedzondag 24 mei 2026 @ 00:10
Bijna zijn enkel omgeslagen
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:10
Val niet over het touw, Ric0.
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:11
Nou, nog zo'n poppenkast.
Poepz0rzondag 24 mei 2026 @ 00:11
HADOUKENNNNN
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:11
bac206f4886b9d65d73eb803ba646e25.gif
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:11
Breekt bijna zijn enkel.
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:11
Is dit AI? :P
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:11
AI TROEP
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:11
Usyk beeldt zich in dat Rico een Rus is
TwenteFCzondag 24 mei 2026 @ 00:12
Zoveel miljoenen en dan zo'n zwakke vuurwerkshow, matige CGI en goedkope belichting. Of zijn we hier teveel gewend met feestjes als Qlimax etc.
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:12
Wat een leuk rokje voor Usyk.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:12
De aliens komen zo hun piramide terughalen
chufizondag 24 mei 2026 @ 00:13
Main DAZN stream loopt blijkbaar wat achter ... ik kom na de wedstriujd wel terug
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:13
BGV= Boksen Geeft Voldoening?
dvdfreakzondag 24 mei 2026 @ 00:13
Usykgenot
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:13
Boksen is geen sport.
Poepz0rzondag 24 mei 2026 @ 00:13
Oekraïne act. Stukje corruptie
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:14
fojcm60d8bt51.gif
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:14
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:13 schreef TweedeKlum het volgende:
BGV= Boksen Geeft Voldoening?
Budanov Gave Vriend
Citizen.Erasedzondag 24 mei 2026 @ 00:14
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Boksen is geen sport.
Darten is pas een aanslag op je lichaam.
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:15
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Darten is pas een aanslag op je lichaam.
Darten is ook geen sport.
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:15
WILHELMUS
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:16
Blikkerig geluid.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:16
yikes-jam-pepe-jam.gif
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:16
STAAN!
Pisces29zondag 24 mei 2026 @ 00:16
w/
heywooduzondag 24 mei 2026 @ 00:16
Wilhelmus voor een wereldtitelgevecht boksen is toch wel cool
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:16
3 kamelen dadel zand dadel zand

Mooi lied
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:16
01:17 lokale tijd. Willy.mp3
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:17
w/
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:17
Tutututu Max Verstappen. *O* *O* *O*
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:17
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:16 schreef Zipportal het volgende:
01:17 lokale tijd. Willy.mp3
flac
THEFXRzondag 24 mei 2026 @ 00:17
Al begonnen?
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:17
Bekijk deze YouTube-video
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:17
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:17 schreef THEFXR het volgende:
Al begonnen?
Nee.
Poepz0rzondag 24 mei 2026 @ 00:18
Oekraïne act. Hopelijk pakt Rusland dat snel in walgelijk land
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:18
In Rusland bibberen ze van dit lied
Pisces29zondag 24 mei 2026 @ 00:18
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Tutututu Max Verstappen. *O* *O* *O*
Rondje rijden is geen sport
TwenteFCzondag 24 mei 2026 @ 00:18
Bekijk deze YouTube-video

Oekraine genot.
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:19
Extended version dit.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:19
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
Oekraïne act. Hopelijk pakt Rusland dat snel in walgelijk land
mascot-punch-ei94-punch.gif
Poepz0rzondag 24 mei 2026 @ 00:19
quote:
19s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:18 schreef TwenteFC het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Oekraine genot.
Oekrainer verkoopt zn familie voor een euro. Stukje omkoping
dvdfreakzondag 24 mei 2026 @ 00:19
Usykusyk
TwenteFCzondag 24 mei 2026 @ 00:19
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Oekrainer verkoopt zn familie voor een euro. Stukje omkoping
Eurotje duurder dan je moeder.
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:19
Bijna vol.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:19
quote:
19s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:19 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Eurotje duurder dan je moeder.
Sow koekoek
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:20
Goeiste sponsoren. :J
vul_maar_inzondag 24 mei 2026 @ 00:20
Nou nou nou
TwenteFCzondag 24 mei 2026 @ 00:20
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:19 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Sow koekoek
Goede hoek.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:21
Dit is wel wat anders dan Badr
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:21
THE ZONE
Pisces29zondag 24 mei 2026 @ 00:21
Rico stukje droger
hole1988zondag 24 mei 2026 @ 00:21
Let's get ready to rumble.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:21
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:21 schreef hole1988 het volgende:
Let's get ready rumble.
to
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:21
HANDJES OMHOOG RICO.
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:22
Glory KKD LEAGUE
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:22
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:21 schreef superniger het volgende:
HANDJES OMHOOG RICO.
Stefan Struve :D Lachen was dat altijd
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:22
Zou @Nober stiekem meekijken?
Citizen.Erasedzondag 24 mei 2026 @ 00:23
Nou we gaan beginnen.
dvdfreakzondag 24 mei 2026 @ 00:24
Eindelijk
heywooduzondag 24 mei 2026 @ 00:24
Gierend kut voor sponsoren als dit snel klaar is, maar verder zal dat niet al te spannend worden lijkt me :+
Alpha0zondag 24 mei 2026 @ 00:24
giphy.gif
W.H.I.S.T.L.Ezondag 24 mei 2026 @ 00:24
Wacht, ik ben nog niet klaar, niet beginnen
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:25
Wat een kast he die Rico
Citizen.Erasedzondag 24 mei 2026 @ 00:26
Zal wel clinch-fest worden vanuit Rico.
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:26
Sow. flinke klap.
hole1988zondag 24 mei 2026 @ 00:27
Niet onaardig.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:27
Prima
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:27
Ronde 1 voor Rico.
Poepz0rzondag 24 mei 2026 @ 00:28
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:27 schreef 3rr0r het volgende:
Prima
Rico staat lekker te dansen. Stukje dansplaat
TwenteFCzondag 24 mei 2026 @ 00:28
Gun het Rico echt maar ben er bang voor dat het slopen zo begint..
Alpha0zondag 24 mei 2026 @ 00:28
yeet-yee.gif
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:29
quote:
19s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:28 schreef TwenteFC het volgende:
Gun het Rico echt maar ben er bang voor dat het slopen zo begint..
Tot nu toe krijgt Usyk flinke petsen.
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:29
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Rico staat lekker te dansen. Stukje dansplaat
Die hele Egyptische nachtje. :J
TwenteFCzondag 24 mei 2026 @ 00:29
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Tot nu toe krijgt Usyk flinke petsen.
Was met zijn gevechten tegen Fury ook
ootjekatootjezondag 24 mei 2026 @ 00:29
Is dit live nog ergens te volgen? Nu.nl is een beetje traag op de live…
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:29
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Tot nu toe krijgt Usyk flinke petsen.
Niet clean, handschoen erbij vaak
Citizen.Erasedzondag 24 mei 2026 @ 00:30
quote:
19s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:28 schreef TwenteFC het volgende:
Gun het Rico echt maar ben er bang voor dat het slopen zo begint..
Begint zoals Ngannou.
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:30
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:29 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Niet clean, handschoen erbij vaak
Ja, OK. Maar tot nu toe gaat het een stuk beter dan verwacht _O-
Alpha0zondag 24 mei 2026 @ 00:30
zijn ze al begonnen?
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:31
2-0 Rico
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:32
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:30 schreef Alpha0 het volgende:
zijn ze al begonnen?
Nee, we doen allemaal net alsof.
Poepz0rzondag 24 mei 2026 @ 00:32
quote:
19s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:29 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Was met zijn gevechten tegen Fury ook
Rico heeft veel meer incasseringsvermogen
Zipportalzondag 24 mei 2026 @ 00:32
Saai. Tijd om te zappen.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:32
Hopelijk zijn de juryleden eerlijk
heywooduzondag 24 mei 2026 @ 00:32
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Rico heeft veel meer incasseringsvermogen
Dan Fury....? Mwah.
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:32
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:32 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk zijn de juryleden eerlijk
Het is boksen, wat denk jezelf :D
heywooduzondag 24 mei 2026 @ 00:33
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Het is boksen, wat denk jezelf :D
Volgens degenen die de verliezer liever hadden zien winnen is het sowieso oneerlijk inderdaad, dat is wel standaard :Y
TwenteFCzondag 24 mei 2026 @ 00:33
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Rico heeft veel meer incasseringsvermogen
Ben ook gewoon voor Rico, hopelijk poft er dadelijk een vol op.
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:33
Ik vond Rocky beter.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:33
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Het is boksen, wat denk jezelf :D
Dan maar een KO :)
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:34
Lekker
Pisces29zondag 24 mei 2026 @ 00:35
Nu nog volhouden
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:35
Stop the count!
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:36
3-0 Rico.


Rico gaat in ronde 7 een KO opperkut vreten.
DeeBeezondag 24 mei 2026 @ 00:37
Einde tijdperk
heywooduzondag 24 mei 2026 @ 00:38
Nu gaat Usyk het omdraaien
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:38
Tandje hoger
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:39
Nu begint die z'n best te doen inderdaad.
Pisces29zondag 24 mei 2026 @ 00:39
@3rr0r komt met een dmx gifje
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:39
3-1 Rico.

Uitstel van executie.
dvdfreakzondag 24 mei 2026 @ 00:39
Comeback
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:40
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:39 schreef Pisces29 het volgende:
@:3rr0r komt met een dmx gifje
Rough riders
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:40
Graag Barneveld gifje van en nou ga ik je slopuh.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:41
Joshua tegen wie?
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:41
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:41 schreef 3rr0r het volgende:
Joshua tegen wie?
Hopelijk weer Sjeek Paul.
littlemindyzondag 24 mei 2026 @ 00:41
Waar kun je de stand zien?
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:42
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:41 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hopelijk weer Sjeek Paul.
Nee stond net in beeld toch
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:42
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:42 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee stond net in beeld toch
Klopt, iets van Prengo of Prenga oid.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:42
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:41 schreef littlemindy het volgende:
Waar kun je de stand zien?
Dat is geheim
PzKpfwzondag 24 mei 2026 @ 00:43
Het lijkt wel de lamme tegen de blinde. Tyson Fury zou gehakt maken van beide.
vul_maar_inzondag 24 mei 2026 @ 00:43
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:41 schreef littlemindy het volgende:
Waar kun je de stand zien?
Als Superniger post.
Meister1984zondag 24 mei 2026 @ 00:43
Usyk lijkt nog niet begonnen
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:43
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:43 schreef PzKpfw het volgende:
Het lijkt wel de lamme tegen de blinde. Tyson Fury zou gehakt maken van beide.
Tyson heeft al verloren van Usyk dus nee
heywooduzondag 24 mei 2026 @ 00:43
Verhoeven houdt zich in elk geval uitstekend staande.
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:44
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:41 schreef littlemindy het volgende:
Waar kun je de stand zien?
Bij de groentenman van Dick Jol.
heywooduzondag 24 mei 2026 @ 00:44
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:43 schreef PzKpfw het volgende:
Het lijkt wel de lamme tegen de blinde. Tyson Fury zou gehakt maken van beide.
Ja, bijna.

gITatLU.png
Citizen.Erasedzondag 24 mei 2026 @ 00:44
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:43 schreef Meister1984 het volgende:
Usyk lijkt nog niet begonnen
Ronde 6 mag Usyk los
TwenteFCzondag 24 mei 2026 @ 00:44
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:43 schreef heywoodu het volgende:
Verhoeven houdt zich in elk geval uitstekend staande.
Staat in ieder geval niet voor lul wat er nu ook gebeurt. Dat scheelt. :Y
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:44
i7Nvb_.gif
Meister1984zondag 24 mei 2026 @ 00:44
Zal ik nog gauw 50 euro op rico zetten?
heywooduzondag 24 mei 2026 @ 00:45
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:44 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi gifje van Fury die gehakt maakt van Usyk.
heywooduzondag 24 mei 2026 @ 00:45
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:44 schreef Meister1984 het volgende:
Zal ik nog gauw 50 euro op rico zetten?
Gewoon de hele hypotheek.
PzKpfwzondag 24 mei 2026 @ 00:45
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:43 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Tyson heeft al verloren van Usyk dus nee
Niet in deze vorm.
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:46
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:45 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Niet in deze vorm.
Alsof je weet in welke vorm Tyson is
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:46
Fucking spannend
3rr0rzondag 24 mei 2026 @ 00:47
Rico maakt ons trots
TweedeKlumzondag 24 mei 2026 @ 00:48
Rico ligt open.
Citizen.Erasedzondag 24 mei 2026 @ 00:48
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 00:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gewoon de hele hypotheek.
Vakantiegeld ingezet.
GotenSSJzondag 24 mei 2026 @ 00:48
Als wereldkampioen mag je wel wat meer laten zien dan dat Usyk doet eerlijk gezegd. Is al ronde 7 inmiddels.
supernigerzondag 24 mei 2026 @ 00:49
Oi