Promotiesquote:It is an independent and well-known organization not recognized by the "big four" governing bodies (WBA, WBC, IBF and WBO), who only recognize each other in their rankings and title unification rules.
It is recognized as a legitimate world championship by the British Boxing Board of Control, the European Boxing Union, BoxRec, and BoxingScene but is unrecognized as such by The Ring magazine.
In rolstoel ermee.quote:Op woensdag 29 april 2026 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk krijgt Rico flinke petsen.
@:zipportal
Een rematch, maar dan kickboksen. Dat lijkt me wel lollig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
Mwah, ik denk eerder dat Rico gewoon blij is met zijn miljoenen die hij pakt. Het kan goed zijn dat hij met deze partij alleen meer geld binnenharkt dan dat hij met al zijn voorgaande partijen bij elkaar opgeteld zou pakken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 05:07 schreef raptorix het volgende:
Natuurlijk verliest RIco, en dan weer een hoop trammalant voor een Revanche partij, of dat hij zijn afscheid aankondigt maar dan toch weer een comeback maakt, alles is zo fake tegenwoordig.
Hahaha nee, een paar low kicks en het grootste wapen van Usyk (voetenwerk) is weg. Hij zou wel kans maken als hij dichtbij Rico blijft maar dan nog word het een lastig verhaal omdat Rico ook zijn knieën kan gebruiken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een rematch, maar dan kickboksen. Dat lijkt me wel lollig.
Hoe dan ook, ik heb wat potjes van Usyk teruggekeken en Rico maakt geen schijn van kans. Die gast is bizar snel voor een zwaargewicht. Er zijn er vast genoeg die harder slaan dan Usyk, maar zijn combinaties zijn zo verschrikkelijk snel.
Ik zou zelfs durven stellen dat Usyk het ook zou winnen als Verhoeven zijn benen wel mag gebruiken.
Ik ga in ieder geval 2 tientjes inzetten op Rico, misschien is het net andersom, spectaculaire rematchquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mwah, ik denk eerder dat Rico gewoon blij is met zijn miljoenen die hij pakt. Het kan goed zijn dat hij met deze partij alleen meer geld binnenharkt dan dat hij met al zijn voorgaande partijen bij elkaar opgeteld zou pakken.
Het is een mooi moment om uit te cashen en het is absoluut geen schande om van Usyk te verliezen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 15:39 schreef raptorix het volgende:
Iemand trouwens een stream waar je dit gevecht NIET kunt zien?
Heul niet, slaat hem KO in 5e ronde.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Rico zal na vanavond een poosje door een rietje moeten eten denk ik.
Usyk Rico is pas over drie of vier uur meen ikquote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lege stoeltjes. PSV stadion in Egypte.
Ja, 00:00 onze tijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
Usyk Rico is pas over drie of vier uur meen ik
Duurt nog even dus.quote:
100 miljoen voor usyk en 20 miljoen voor ricoquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Rico zal na vanavond een poosje door een rietje moeten eten denk ik.
Morbide obees Ben Sadik sloeg Rico al de vernieling in. Die weet niet wat hem overkomt bij 1 stoot van Usyk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Rico gaat tandjes tuffen genot
Onzinnige WWE pot
Vanaf 23:00, verwachting 23:50.quote:
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef Meister1984 het volgende:
Ik zie giyasov tegen catterall nu. Klopt dat?
quote:
Zie DM.quote:
Hier schrik ik vanquote:
Dat vinden de sponsoren niet leuk, die gaat niet voor de vijfde ronde neer of zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Solotovski het volgende:
Hopelijk ligt Rico in de eerste ronde al gestrekt
Prachtige vechter. Met die lengte zo snel en soepel. Oostblokkert geen schijn van kans.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sheeraz die maait er aardig op los.
Hoezo? Het is een kleine moeite.quote:
Succes met Rico ko te slaan. Die heeft een belachelijk hoog incasseringsvermogenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:32 schreef dvdfreak het volgende:
Geen ko wat ik wel hoop van usyk 12 rondes usyk op punten
Wat ordinair.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef BennieButtfuck het volgende:
Wie mij een stream DM't die pijp ik.
👀quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef BennieButtfuck het volgende:
Wie mij een stream DM't die pijp ik.
Geile wijven johnnyquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net twee afleveringen van Flodder gezien allen.
Ik stond alleen maar te kijken!quote:
Je krijgt wat voor je 25 eurquote:
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans showquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:50 schreef matthijst het volgende:
Tijd vullen voor wat. Pffff.
Mensen hebben al betaald, schiet 's op.
Hou op hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans show
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans show
Ligt Naomi even te pompenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef BennieButtfuck het volgende:
Misschien heeft Rico een epileptische aanval backstage, Ronaldo WK-finale 1998 stylo.
En daarna worden ze door de kroonprins in stukken gezaagd? Stukje Kashoggi.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans show
En het is boksen om een titel, dus ook zo'n opkomst van 5 minuten pp met een of andere boutrapperquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans show
Nouri worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef BennieButtfuck het volgende:
Misschien heeft Rico een epileptische aanval backstage, Ronaldo WK-finale 1998 stylo.
Of hij heeft de schijt.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef BennieButtfuck het volgende:
Misschien heeft Rico een epileptische aanval backstage, Ronaldo WK-finale 1998 stylo.
Stukje onthoofding erbij.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het net als Saoedi Arabie is komt er eerst nog een zang en dans show
Ow, ik had het nog niet voorbij zien komen.quote:
Akkoordquote:Op zondag 24 mei 2026 00:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow, ik had het nog niet voorbij zien komen.
Rico komt met dance muziekquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het is boksen om een titel, dus ook zo'n opkomst van 5 minuten pp met een of andere boutrapper
Hup Utrecht. @Paulquote:Op zondag 24 mei 2026 00:05 schreef Solotovski het volgende:
Straks begint Ajax Utrecht nog eerder dan dit gevecht
De tering
Ik heb meerdere bronnen en de ene loopt echt minuten achter op de andere, ben benieuwd naar het verschil binnen dit topic straksquote:Op zondag 24 mei 2026 00:04 schreef Zipportal het volgende:
Bij DAZN Premium is de wedstrijd al klaar. @:3rr0r
In een rolstoel ermee.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
Nou daar gaan we dan. Hoop voor Rico dat het wel langer dan een ronde duurt.
quote:
Darten is ook geen sport.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Darten is pas een aanslag op je lichaam.
Nee.quote:
Rondje rijden is geen sportquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
Oekraïne act. Hopelijk pakt Rusland dat snel in walgelijk land
Eurotje duurder dan je moeder.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oekrainer verkoopt zn familie voor een euro. Stukje omkoping
Tot nu toe krijgt Usyk flinke petsen.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:28 schreef TwenteFC het volgende:
Gun het Rico echt maar ben er bang voor dat het slopen zo begint..
Die hele Egyptische nachtje.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rico staat lekker te dansen. Stukje dansplaat
Begint zoals Ngannou.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:28 schreef TwenteFC het volgende:
Gun het Rico echt maar ben er bang voor dat het slopen zo begint..
Dan Fury....? Mwah.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rico heeft veel meer incasseringsvermogen
Volgens degenen die de verliezer liever hadden zien winnen is het sowieso oneerlijk inderdaad, dat is wel standaardquote:
Ben ook gewoon voor Rico, hopelijk poft er dadelijk een vol op.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rico heeft veel meer incasseringsvermogen
Tyson heeft al verloren van Usyk dus neequote:Op zondag 24 mei 2026 00:43 schreef PzKpfw het volgende:
Het lijkt wel de lamme tegen de blinde. Tyson Fury zou gehakt maken van beide.
Bij de groentenman van Dick Jol.quote:
Ja, bijna.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:43 schreef PzKpfw het volgende:
Het lijkt wel de lamme tegen de blinde. Tyson Fury zou gehakt maken van beide.
Staat in ieder geval niet voor lul wat er nu ook gebeurt. Dat scheelt.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:43 schreef heywoodu het volgende:
Verhoeven houdt zich in elk geval uitstekend staande.
Gewoon de hele hypotheek.quote:Op zondag 24 mei 2026 00:44 schreef Meister1984 het volgende:
Zal ik nog gauw 50 euro op rico zetten?
Niet in deze vorm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |