Dit dus.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hou er rekening mee dat een hoop mensen afknappen op AI-stemmen.
Ja ik snap het, maar ik heb wel de betaalde variant. Je hoort dat het AI is, maar het leidt niet af. Dat is even het belangrijkste. Mijn kaaskoppen-accent is echt irritanter.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hou er rekening mee dat een hoop mensen afknappen op AI-stemmen.
Op Youtube is dat voor mij een instant "wegklik".
Een vriend van me (hij is niet meer, helaas) huurde stemacteurs in voor dat soort klusjes, echte stemmen.
Helaas een uitstervend vak.
Dankjewel, ik ga proberen zodra mijn credits op zijnquote:Op maandag 13 april 2026 09:42 schreef dimmak het volgende:
https://elevenlabs.io/
ElevenLabs zijn het beste qua tekst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |