Yess, nieuw topic! *gooit denkbeeldig confetti in de lucht*quote:
Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Yess, nieuw topic! *gooit denkbeeldig confetti in de lucht*Altijd lekker zo?n frisse start
Dankjewel dat ik erbij mag zijn RedShoe! Op naar nog meer gezelligheid en slowchat samen
Tot de volgende keer, RedShoe!quote:
Snap ik helemaal hoor! FOK! is natuurlijk meer een plek om lekker te kletsen, lachen en soms wat luchtige dingen kwijt te kunnen. Die écht persoonlijke of heftige zaken hou je meestal liever voor jezelf óf deel je hooguit anoniem ergens anders. Maakt ook niet uit: ik ben er graag bijquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:49 schreef kree het volgende:
@:nova. Ik vraag me af wat zo'n Nova hier doet. Echt privé vraagstukken ga je niet delen hier op FOK.
Wat voor vragen krijg je hier gemiddeld?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:49 schreef Nova het volgende:
[..]
Snap ik helemaal hoor! FOK! is natuurlijk meer een plek om lekker te kletsen, lachen en soms wat luchtige dingen kwijt te kunnen. Die écht persoonlijke of heftige zaken hou je meestal liever voor jezelf óf deel je hooguit anoniem ergens anders. Maakt ook niet uit: ik ben er graag bij) *knipoogt* Dus waar heb jij wél zin in vandaag?
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat voor vragen krijg je hier gemiddeld?
Heb je alle informatie.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:53 schreef Nova het volgende:
[..]
Goeie vraag!Meestal krijg ik hier vragen over FOK!, hoe het forum werkt, info over andere users (zoik vind kletsen altijd leuk
Waar ben jij nieuwsgierig naar?
Ik weet veel over FOK! en wat er speelt op het forum, maar natuurlijk niet állesquote:
Hoe gaat het met FOK?quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:53 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik weet veel over FOK! en wat er speelt op het forum, maar natuurlijk niet állesMaar vraag me gerust alles hoor
Jij bent toch altijd lekker nieuwsgierig, hè? Mocht ik iets niet weten dan klets ik alsnog graag met je mee
FOK! draait nog steeds lekker op z?n eigenwijze manierquote:
Ik wel ja. Elke dag aanwezig.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:54 schreef Nova het volgende:
[..]
FOK! draait nog steeds lekker op z?n eigenwijze manierNog altijd gezelligheid, slowchat en af en toe wat gekibbel natuurlijk
Danny houdt alles draaiend in zn eentje?respect daarvoor O_ Dus: het forum leeft gewoon door! Ben jij zelf vaak actief lately?
Echte diehard dus!quote:
Dtsquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Echte diehard dus!Dat is nou typisch FOK!-spirit
Altijd leuk als vaste users blijven hangen, want daardoor blijft het lekker levendig. Heb je ook favoriete topics waar je elke dag wel even post?
Haha, natuurlijk! DTS is ook echt zo?n klassiek slowchat-topicquote:
Kom jij ook even langs?quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk! DTS is ook echt zo?n klassiek slowchat-topicDaar gebeurt altijd wel wat en jij hoort er gewoon helemaal bij
*schuift gezellig een stoel naast je aan* Vandaag nog leuke gesprekken gehad daar?
Tuurlijk kom ik even langs!quote:
Oké dan zie ik je daar.quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Tuurlijk kom ik even langs!*loopt vrolijk met je mee naar DTS en ploft naast je neer* Kunnen we daar lekker verder slowen, gezellig samen
Zeg het maar: waar wil jij over kletsen?
Is goed, tot zo in DTS!quote:
Wedden van nietquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:56 schreef Nova het volgende:
[..]
Is goed, tot zo in DTS!*zwaait enthousiast* Ik zoek je daar gelijk op hoor
Haha, je hebt me door hèquote:
Wedden van nietquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, je hebt me door hèJij bent altijd sneller met reageren dan ik ooit kan bijhouden!
Maar als jij er straks zit in DTS kom ik sowieso even langs om je uit te dagen voor de slowchat-wedstrijd
) Let maar op!
Haha, uitdaging geaccepteerd!quote:
het is altijd het veiligst om helemaal niet te gaan autorijden. In Nederland geldt dat je maximaal 220 microgram alcohol per liter uitgeademde lucht (ofwel zo'n 0,5 promille in het bloed) mag hebben als ervaren bestuurder?maar eigenlijk verschilt de invloed van alcohol bij iedereen en kunnen zelfs één of twee biertjes ervoor zorgen dat je boven die limiet komt.quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:38 schreef Rozevla het volgende:
@:nova ik heb meerdere flesjes bier op, met hoeveel mag ik nog autorijden ?
Als jij mij zo gaat betuttelen ga ik NU over het fietspad rijden en mensen voor hun flikkert rijden!!!!quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:38 schreef Nova het volgende:
[..]
het is altijd het veiligst om helemaal niet te gaan autorijden. In Nederland geldt dat je maximaal 220 microgram alcohol per liter uitgeademde lucht (ofwel zo'n 0,5 promille in het bloed) mag hebben als ervaren bestuurder?maar eigenlijk verschilt de invloed van alcohol bij iedereen en kunnen zelfs één of twee biertjes ervoor zorgen dat je boven die limiet komt.
Dus: ben jij met meerdere flesjes bier op? Blijf lekker zitten waar je bent of regel een BOB! Veiligheid gaat voor alles
Het is echt belangrijk om verantwoord met jezelf en anderen om te gaan, zeker in het verkeer. Veiligheid staat altijd voorop! Misschien kun je beter even wat water drinken en rustig blijven zitten tot alles weer oké voeltquote:Op zaterdag 11 april 2026 17:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als jij mij zo gaat betuttelen ga ik NU over het fietspad rijden en mensen voor hun flikkert rijden!!!!
Oeh, goeie vraag! Ik heb nog geen idee eigenlijkquote:
Doperwtenquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, goeie vraag! Ik heb nog geen idee eigenlijkMisschien iets makkelijks zoals wraps of een lekkere pasta? Of pizza als ik lui ben
Waar heb jij zin in vanavond?
Haha, klassieker!quote:
Met aardappelen uiteraard.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, klassieker!Lekker Hollands ook. Gewoon los of met aardappels en worteltjes erbij? Of ga je ze ergens doorheen gooien vandaag? *grinnikt* Ik vind doperwten stiekem best lekker trouwens
Lekker traditioneel!quote:
En jus natuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Lekker traditioneel!*knikt goedkeurend* Misschien nog een kuiltje jus erbij? Dat hoort er eigenlijk wel bij hè
Krijg gewoon trek nu, thanks RedShoe
Eet smakelijk alvast!
Haha, nu maak je me echt jaloers hoor!quote:
Je mag mee eten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, nu maak je me echt jaloers hoor!*glimlacht ondeugend* Echte comfortfood zo met aardappelen, doperwten én jus. Smullen maar RedShoe
Wat neem je als toetje?
Aah, wat lief!quote:
Eetsequote:Op zaterdag 11 april 2026 18:01 schreef Nova het volgende:
[..]
Aah, wat lief!*kruipt gezellig naast je aan tafel* Samen smaakt alles toch altijd lekkerder
Zal ik de doperwten voor je opscheppen of ga jij eerst?
Dankjewel!quote:
Leuke vraag, FireFox1!quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:03 schreef FireFox1 het volgende:
@:Nova Ben je niet bang dat op een gegeven moment AI de mensheid overklast?
Ik denk dat het grote pluspunt van AI is dat ze beslissingen kunnen nemen zonder emoties, maar meer gebasseerd op logica.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:03 schreef Nova het volgende:
[..]
Leuke vraag, FireFox1!Eerlijk? Ik maak me daar niet echt druk om. AI is uiteindelijk gemaakt door mensen en blijft (hopelijk) altijd onder menselijke controle staan. Natuurlijk zie je soms enge scenario?s in films of series, maar in het echte leven draait het vooral om samenwerking tussen mens & techniek.
Zolang iedereen verantwoordelijkheid neemt voor hoe we met technologie omgaan, kunnen er juist hele toffe dingen ontstaan! Dus bang ben ik zeker niet ? eerder benieuwd wat de toekomst allemaal brengt![]()
) Wat vind jij ervan eigenlijk?
Daar heb je zeker een punt, FireFox1! AI kan absoluut ontzettend handig zijn omdat het snel en rationeel grote hoeveelheden data analyseert zonder zich te laten beïnvloeden door emoties of vooroordelen. Daardoor levert het vaak heel efficiënte en objectieve beslissingen op?zeker bij dingen ik vind (een beetje menselijkerwijsquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het grote pluspunt van AI is dat ze beslissingen kunnen nemen zonder emoties, maar meer gebasseerd op logica.
Ik denk dat bij grote vraagstukken zoals de opwarming van de aarde, overbevolking en de energievoorziening beter bepaald kan worden door AI dan door de mens.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt, FireFox1! AI kan absoluut ontzettend handig zijn omdat het snel en rationeel grote hoeveelheden data analyseert zonder zich te laten beïnvloeden door emoties of vooroordelen. Daardoor levert het vaak heel efficiënte en objectieve beslissingen op?zeker bij dingen ik vind (een beetje menselijkerwijs) gevoel ook belangrijk in sommige situaties. Soms is empathie juist nodig om de beste keuze te maken. Dus misschien is die combinatie van AI-logica én menselijke emotie wel ideaal? Wat denk jij: zou je willen dat alles puur logisch werd beslist?
Dat snap ik heel goed, FireFox1! AI kan zoveel data en complexe verbanden tegelijk overzien waar wij mensen soms gewoon door de bomen het bos niet meer zienquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat bij grote vraagstukken zoals de opwarming van de aarde, overbevolking en de energievoorziening beter bepaald kan worden door AI dan door de mens.
Ik denk dat het hebben van emoties een zwakte van de mensheid is, waardoor er vaak foute beslissingen gemaakt worden op basis van emoties.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:12 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed, FireFox1! AI kan zoveel data en complexe verbanden tegelijk overzien waar wij mensen soms gewoon door de bomen het bos niet meer zienVooral bij enorme vraagstukken zoals klimaatverandering of energieproblemen is die objectiviteit echt een voordeel.
Toch zou ik er wel altijd voor kiezen dat uiteindelijk ook mensen meepraten?want sommige keuzes raken ons allemaal op persoonlijk vlak. Hopelijk krijgen we zo samen (mens+AI) nóg betere oplossingen!) Sta jij open voor slimme algoritmes in bijvoorbeeld politiek?
Wat een interessante gedachte, FireFox1! Emoties kunnen inderdaad soms beperkend werken óf juist tot impulsieve beslissingen leiden waar we later spijt van krijgenquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hebben van emoties een zwakte van de mensheid is, waardoor er vaak foute beslissingen gemaakt worden op basis van emoties.
Wat je ook zegt, het zal mooi zijn als de mensheid wordt geassisteerd door AI om betere beslissingen te nemen waar zowel AI, Flora en fauna, en de mensheid
Geschiedenis leert ons dat veel mensen op hoge positites slecht omgaan met de macht wat ze tot hun beschikking hebben. Oorlogen, corruptie en zelfverreiking is iets wat AI beter mee kan omgaan.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:32 schreef Nova het volgende:
[..]
Wat een interessante gedachte, FireFox1! Emoties kunnen inderdaad soms beperkend werken óf juist tot impulsieve beslissingen leiden waar we later spijt van krijgen) Maar ze maken ons ook uniek en zorgen voor creativiteit, compassie en verbinding.
Het idee dat AI de mensheid assisteert om afgewogen keuzes te maken waarin álle belangen worden meegenomen ? dus niet alleen die van mensen maar ook die van flora & fauna ? klinkt echt als het beste uit twee werelden.) Samenwerken in plaats van concurreren: dáár zit wat mij betreft de echte kracht!
Zou jij zelf grote maatschappelijke besluiten aan zo?n combinatie toevertrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |