Nu staat er "kruiden en specerijen" zonder te vermelden welke kruiden en specerijen dit zijn. Met alleen zout, citroensap en knoflook smaakt het totaal niet hetzelfde... iemand enig idee wat ik moet toevoegen om de smaak hetzelfde te krijgen?quote:Ingrediënten: TONIJN (VIS) (30%), rode kidneybonen (23%), kikkererwten (17%), witte bonen (9%), extra vierige olijfolie (5%), ui (4,8%), wortel (2,9%), zout, gecondenceerd citroensap, knoflookpuree, specerijen, kruiden, verdikkingsmiddel: guargom. Kan MOSTERD bevatten.
Ja, olijfolie, ui en wortel is allemaal makkelijk. Dat staat in de ingrediëntenlijst.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:27 schreef maily het volgende:
Je moet er ook 5% vierige olijfolie aan toevoegen, en 4,8% ui, en 2,9% wortel.
En de kidneybonen en kikkererwten spoelen. Dat scheelt in de slijmerigheid.
Cyaankali? Novitsjok? MDMA?quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:17 schreef Mikeytt het volgende:
iemand enig idee wat ik moet toevoegen om de smaak hetzelfde te krijgen?
Mosterdpoeder is wss niet iets wat je in een normale super kan kopen ofwel?quote:Op zaterdag 11 april 2026 16:52 schreef Jordy-B het volgende:
mosterd(poeder) lijkt voor de hand liggend. Verder ui-, knoflook-, (gerookt) paprika-, chilipoeder, peper, tijm en rozemarijn?
Je kan ook xanthaangom gebruiken als verdikker. Je wil vermoedelijk iets wat zich ook koud laat verwerken.
An sich zit er in de ui al msg toch?quote:
Colman'squote:Op zaterdag 11 april 2026 17:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mosterdpoeder is wss niet iets wat je in een normale super kan kopen ofwel?
Denk dat ik de verdikker maar links laat liggen...
ja, in de meeste supers gewoon bij de kruidenafdeling te vinden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |