19equote:Op woensdag 13 mei 2026 12:05 schreef Puzzie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En gaat daarna over in
Bekijk deze YouTube-video
Yepquote:
Planning is inmiddels verschoven naar de 20e...quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik ben allang blij dat ik het kan zien![]()
20e ga ik een paar dagen weg
Vind ik wel goed als ze een kleinere maken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef Puzzie het volgende:
Should SpaceX build a smaller Starship lunar lander?
Bekijk deze YouTube-video
Er bestaat altijd een kans dat het op het laatste moment niet doorgaat it's all in tha gamequote:Op donderdag 21 mei 2026 11:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoop datie nu wel gaat. Half 1 nederlandse tijd toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |