Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Doe ik al jaren. Niet in die leuke boekjes, maar gewoon met ringbandpapier en -mappen.
Ik schrijf, teken en kleur. Maak idiote (en hele slechte) tekeningtjes, schrijf alles op wat ik van belang vind.
Plak er af en toe stickertjes bij, en af en toe uitgeknipte plaatjes van allerlei dingen.
Nee, sorry, dat gaat me te ver. Ik ben zo open als mogelijk is, maar ik ga echt geen prive dingen delen op internet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Wil je eventueel wat delen aan foto's als je daar comfortabel bij bent?
Zeg alsjeblieft geen sorry voor grenzen!quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat gaat me te ver. Ik ben zo open als mogelijk is, maar ik ga echt geen prive dingen delen op internet.
Dank je wel voor je ideeën!quote:Wat ik wel kan doen is jullie tippen dat je gewoon een simpel schriftje kunt kopen of ringbandpapier en daar je emotionele fantasie op loslaten.
Met kleurpotloden, sterren, glitterdingetjes, fotos, boodschappenlijstjes, scherven van een gebroken spiegel, nageltje van je katje en noem het maar op.
Leef je uit, laat je gaan. Dit is jouw dagboek. Jij bent de baas.
Ooit zal het beschouwd worden als een uniek en belangrijk deel van de menselijke geschiedenis.
Excuses niet aanvaard. Want je hebt niks verkeerd gezegd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft geen sorry voor grenzen!
Sorry voor vragen
[..]
Dank je wel voor je ideeën!
Veel bij waar ik nog niet aan gedacht had
Al wordt het bij mij bewust geen dagboek, maar wel themapagina
(Dagboeken maken me depri omdat ik te weinig spannende dingen beleef)
Dus gewoon knippen en plakken met een bepaalde kleur
Of bepaalde onderwerpen die me aanspreken
Of lijstjes met hobby's
Of een soort feestdagen bucketlist (eentje van voor je hele leven is deprimerend)
Of de bekende 100 opdrachten voor 100 dagen.
Et cetera.
Beetje anders dan jij dus
Nogmaals mijn excuses
Oh... jemig wat ongelooflijk heftigquote:Op vrijdag 10 april 2026 22:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik kan natuurlijk wel een globaal overzicht geven van mijn leventje.
Het is niet leuk, niet grappig, heel vaak grimmig en gewelddadig.
Maar mijn eigen gedachten en dromen en wensen waren zonder uitzondering roze en zoet.
Mijn dagboeken zijn een mengelmoes van keiharde realiteit, (boze mannen die dreigen het blijf van mijn lijf huis in brand te steken) tot zoetsappige notities over liefde voor artiesten, ideeën over de toekomst, en persoonlijke droompjes.
Aangevuld met prozaïsche beschrijving over het weer, de waan van de dag, wat ik gegeten en gedronken heb.
Die is erquote:Op zondag 12 april 2026 13:34 schreef Hiddendoe het volgende:
Er was hier toch al een topic over?
Bullet journaal of zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |