FOK!forum / De Vergaarbak / vastzitten
Hetekipvrijdag 10 april 2026 @ 15:37
Iemand zei laatst tegen me dat stress een “privilege” is. Dat ik gewoon moet doen wat nodig is en doorgaan. Maar eerlijk? Ik weet niet eens meer wat “doorgaan” betekent. Of waar ik eigenlijk naartoe werk.

Ik wil veranderen. Ik wil uit deze cirkel komen. Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.

Het voelt alsof ik een brug moet oversteken… maar ik kan die brug niet eens vinden.
Cruzinatsvrijdag 10 april 2026 @ 15:42
Minder denken in metaforen en meer in concrete oplossingen.

Wat heb jij NU nodig om je leven dragelijker te maken?
Hetekipvrijdag 10 april 2026 @ 15:42
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:42 schreef Cruzinats het volgende:
Minder denken in metaforen en meer in concrete oplossingen.

Wat heb jij NU nodig om je leven dragelijker te maken?
plan om geld te sparen om uiteindelijk een huis te kopen of huren
MultiBanaanvrijdag 10 april 2026 @ 15:50
Wat de fuck moet dat nou weer betekenen, stress een privilege? Dat zou alleen iemand zeggen zonder enige vorm van problemen en moeilijkheden in het leven
Hiddendoevrijdag 10 april 2026 @ 16:45
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:42 schreef Hetekip het volgende:

[..]
plan om geld te sparen om uiteindelijk een huis te kopen of huren
Waar woon je nu dan?
Yakarivrijdag 10 april 2026 @ 17:18
Wat is je klacht? Of verzin je maar weer eens iets?
CoolGuyvrijdag 10 april 2026 @ 17:31
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:42 schreef Hetekip het volgende:

[..]
plan om geld te sparen om uiteindelijk een huis te kopen of huren
En dat plan moeten anderen aandragen? Of moet het magisch aan komen waaien? Als je een plan wil, maak er dan een.
Hetekipvrijdag 10 april 2026 @ 17:32
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
En dat plan moeten anderen aandragen? Of moet het magisch aan komen waaien? Als je een plan wil, maak er dan een.
in de huidige markt is het gewoon bijna niet te doen
Cockwhalevrijdag 10 april 2026 @ 17:36
Stress is natuurlijk, in de juiste proportie en in balans met ontspanning. Stress een privilege? :') afhankelijk wellicht waar je stress van hebt, maar stress is eerder gekoppeld een gebrek aan privileges.
Invisiblizaterdag 11 april 2026 @ 03:39
TS typt dit vanuit de ebi, waar stress een teken van de buitenwereld is en daardoor een privilege.