abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220546120
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220546124
Dat getikt op die spuitjes 😂 ik ga stuk
pi_220546166
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Helemaal influencer hip! Tikkietikkietikkie Debbie is Helemaal hippie!!
pi_220546178
Ik denk dat Deb geïnspireerd is door ons met haar kleurplaat voor oma en opa 😜
pi_220546182
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
😂

Ben benieuwd wanneer ze weer begint met smakkende stories volliegen
pi_220546196
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:02 schreef Sstt1993 het volgende:
Ik denk dat Deb geïnspireerd is door ons met haar kleurplaat voor oma en opa 😜
Opa en oma krijgen toch wel ook iets met Debbie der hoofd erop toch? Die kleurplaat is extra... minimaal een kartonnen Debbie voor in de woonkamer
pi_220546198
Het valt me nog mee dat Debbie geen 'ik klets jullie bij' marathon doet naar het voorbeeld van haar bestie.
pi_220546226
quote:

[..]
Die is echt van lotje getikt 🫣
pi_220546231
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hilarisch he?!
En die bril dan.. Hoe kan zij nou denken dat dat een leuke bril is voor haar hoofd. Ik kan me nog herinneren dat ik voor haar grote social media pauze al vaak zo moest lachen om die bril. Ze lijkt wel een uil met dat apparaat op dr kop.
En bij die kleurplaat van opa en oma kreeg ik ook gelijk flashbacks van die geweldige kleurplaten die hier toen werden gepost. Debbie in de elektrische rolstoel omringd door zonnebloemen met 3 droevig kijkende kindjes er omheen. Hopelijk krijgen we snel een update over de rolstoel. Waar is die? Zitten er nog mooie watermeloen stickers op? Is de accu alweer terecht?
Zo blij dat Debbie weer online is 😍
pi_220546266
Juud rijdt voor school vandaag. Is ze abuis met die hoge brandstofprijzen?
pi_220546274
Het is officieel, ik sta te goedgelovig ik de wereld. Ik had Debbie oprecht herstel gegund en erop gehoopt. Maar helaas bewijzen de story's sinds dat ze terug is alleen maar het tegendeel. De meid wil aandacht, niets meer en niets minder. Ik vraag me af of er voor die stop een interventie heeft plaatsgevonden.

Btw, waarom tikt zij tegen dat spuitje???

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:08 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Hilarisch he?!
En die bril dan.. Hoe kan zij nou denken dat dat een leuke bril is voor haar hoofd. Ik kan me nog herinneren dat ik voor haar grote social media pauze al vaak zo moest lachen om die bril. Ze lijkt wel een uil met dat apparaat op dr kop.
En bij die kleurplaat van opa en oma kreeg ik ook gelijk flashbacks van die geweldige kleurplaten die hier toen werden gepost. Debbie in de elektrische rolstoel omringd door zonnebloemen met 3 droevig kijkende kindjes er omheen. Hopelijk krijgen we snel een update over de rolstoel. Waar is die? Zitten er nog mooie watermeloen stickers op? Is de accu alweer terecht?
Zo blij dat Debbie weer online is 😍
Ons Deb is het type mens dat meegaat in elke trend om relevant gevonden te worden. Niet kijken wat voor bril het beste bij haar hoofd past, maar gewoon de trend van het moment op dr hoofd zetten, of het er nu uitziet of niet.
pi_220546390
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:11 schreef funkyfabulous het volgende:
Het is officieel, ik sta te goedgelovig ik de wereld. Ik had Debbie oprecht herstel gegund en erop gehoopt. Maar helaas bewijzen de story's sinds dat ze terug is alleen maar het tegendeel. De meid wil aandacht, niets meer en niets minder. Ik vraag me af of er voor die stop een interventie heeft plaatsgevonden.

Ik denk dat Debbie er ff niet meer zo lekker uit kwam met dat long covid verhaal en die WMO hulp en dat het gewoon te heet onder haar voeten werd. Toen kwamen die super handige afval spuitjes op haar pad en heeft ze waarschijnlijk gedacht; ik ga lekker 3 maanden die troep spuiten en helemaal mooi en slank mijn return online maken en ondertussen zijn de meeste "haters" wel afgehaakt en kan ik mooi opnieuw beginnen met mijn sprookje waarin ik zelf de hoofdrol speel.
pi_220546399
quote:

[..]
Ons Deb is het type mens dat meegaat in elke trend om relevant gevonden te worden. Niet kijken wat voor bril het beste bij haar hoofd past, maar gewoon de trend van het moment op dr hoofd zetten, of het er nu uitziet of niet.

Dat ken ik echt enkel van films 🤣 heb het nog nooit echt iemand zien doen (ja een tikje maar niet deze hoeveelheid 🤣😂) dus denk dat ze het ook in films heeft gezien.
Ik moet ook ergens voor prikken zetten maar doe dit niet op beeld en niet met rond scharrelend kind.. full focus op medicatie
pi_220546437
Debbie tikt niet tegen de spuit, maar tegen de ampul, dat bovenste gedeelte (waar bij haar nog vloeistof zit) breek je af. Je wil dus niet dat daar nog vloeistof zit.
Dus voor een keer doet ze iets wat niet zo gek is 😉
Er zijn handigere manieren, maar ze wil vast geen ongevraagde tips 🫶
pi_220546449
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:10 schreef Maremare het volgende:
Juud rijdt voor school vandaag. Is ze abuis met die hoge brandstofprijzen?
Ze is 'even' naar Bels gereden voor benzine. Tel uit je winst 🤑
pi_220546454
Gelukkig mag MG over 2 maanden mee met AM op een uitje dat georganiseerd wordt door de vakantie consulente....

jemig.
pi_220546460
Natuurlijk kan Maarten prima voor zn eigen kinderen zorgen en waarschijnlijk vinden de kinderen en Maarten het wel lekker om niet gefilmd te worden.

Maar ik vind het een enorm egoïstische keuze van Am om weekenden lang achter elkaar weg te gaan puur voor zichzelf.

Zij doet echt heel veel voor zichzelf, staat echt niet in verhouding met wat Maarten allemaal doet. Zelfs op een doordeweekse dag doet hij effectief veel meer dan Am.

En ondertussen krijgt ze het ook nog voor elkaar om hem neer te zetten als een of andere incompetente huisman. Ze praat nooit met liefde over hem, het zijn altijd aanmerkingen.
pi_220546468
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie tikt niet tegen de spuit, maar tegen de ampul, dat bovenste gedeelte (waar bij haar nog vloeistof zit) breek je af. Je wil dus niet dat daar nog vloeistof zit.
Dus voor een keer doet ze iets wat niet zo gek is 😉
Er zijn handigere manieren, maar ze wil vast geen ongevraagde tips 🫶
Daarna doet ze het in die spuit en tikt ze tegen de spuit... die ampul slaat ze ook paar keer op tafel
pi_220546482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:27 schreef Lodelie het volgende:
Natuurlijk kan Maarten prima voor zn eigen kinderen zorgen en waarschijnlijk vinden de kinderen en Maarten het wel lekker om niet gefilmd te worden.

Maar ik vind het een enorm egoïstische keuze van Am om weekenden lang achter elkaar weg te gaan puur voor zichzelf.

Zij doet echt heel veel voor zichzelf, staat echt niet in verhouding met wat Maarten allemaal doet. Zelfs op een doordeweekse dag doet hij effectief veel meer dan Am.

En ondertussen krijgt ze het ook nog voor elkaar om hem neer te zetten als een of andere incompetente huisman. Ze praat nooit met liefde over hem, het zijn altijd aanmerkingen.
Als Maarten het in zijn hoofd haalt om een keer iets voor zichzelf te doen dan moet hij zsm terug zijn, voor de koffie nog het liefst.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220546500
Am is zo simpel, in haar promotie praatje noemt de hun cruise "echt een grote klus".

13 man op een cruise zetten is geen grote klus als dat je werk is. Ze is echt wereldvreemd deze vrouw.

Ik kan me wel voorstellen dat iets voor Am organiseren een irritante klus is, aangezien je iedere minuut moet plannen en alles moet uitkauwen. Ze kan nog niet zelf een koffietentje vinden.
pi_220546504
AM is totaal niet zo vrij als ze ieder doet laten denken. Ze zorgt dat h et ieder aan niks ontbreekt voordat ze weg gaat en doet zelf extra taken zodat zij minder schuldgevoel ervaart.
Uiteraard is dit voor Maarten geen probleem, jammer dat AM er een probleem van maakt en wederom een 'how can i make this about me' post plaatst.
pi_220546509
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:32 schreef Ouder1980-3de het volgende:
AM is totaal niet zo vrij als ze ieder doet laten denken. Ze zorgt dat h et ieder aan niks ontbreekt voordat ze weg gaat en doet zelf extra taken zodat zij minder schuldgevoel ervaart.
Uiteraard is dit voor Maarten geen probleem, jammer dat AM er een probleem van maakt en wederom een 'how can i make this about me' post plaatst.
Volgens AM moppert Maarten wel hoor over de vele weekenden die ze weg was ivm signeren enzo
pi_220546514
AM, de fantastische planner, kan zelf nog geen nachtje weg met haar man plannen.. Net als een weekendje Londen met (schoon)dochters en 3 dagen Noorwegen met haar (omgekochte) zoon. Dat moet een of andere reis consulent regelen want is allemaal heel ingewikkeld natuurlijk.
pi_220546537
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:34 schreef Weerikier het volgende:
AM, de fantastische planner, kan zelf nog geen nachtje weg met haar man plannen.. Net als een weekendje Londen met (schoon)dochters en 3 dagen Noorwegen met haar (omgekochte) zoon. Dat moet een of andere reis consulent regelen want is allemaal heel ingewikkeld natuurlijk.
Nou ja je ziet het resultaat als ze zelf een vakantie bedenkt (Frankrijk met 13/14 man vorige zomer)
pi_220546549
MG is begonnen aan zijn weektaak.

AM behandeld hem als kleuter🙄
pi_220546657
Sorry maar zo goed vind ik Debbie er niet uit zien. Ze heeft enorme wallen onder haar ogen en ik zie de "manische blik" ook weer.
pi_220546699
quote:

[..]

Nou dat ik wou het net komen schrijven.
Heeft ze 3 maanden na kunnen denken over wat ze verder met haar leven wil, want teveel negativiteit .
En dan kom je met een post over bit b12 prikken, zit je dom de camera te installeren om vervolgens met een vreemde blik als een
Malle op een spuitje te tikken.
Denkt ze dat dat content is of zo?
Wie heeft er interesse in mijn filmpje als ik morgen mijn spuit zet🤣😅
Net als dat filmpje met dat boek lezen,zie har gek doen met dat hoofd.
En euhhh waar is Roy?
Heeft ie het pand verlaten?
pi_220546714
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:46 schreef Applepony het volgende:
Sorry maar zo goed vind ik Debbie er niet uit zien. Ze heeft enorme wallen onder haar ogen en ik zie de "manische blik" ook weer.
Ze ziet er ongezond uit vind ik ook, maar goed als je zo ziek bent als zij zegt lijkt mij het sowieso ongezond om afval medicatie te spuiten.
Tsja we gaan het zien
pi_220546720
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat ik wou het net komen schrijven.
Heeft ze 3 maanden na kunnen denken over wat ze verder met haar leven wil, want teveel negativiteit .
En dan kom je met een post over bit b12 prikken, zit je dom de camera te installeren om vervolgens met een vreemde blik als een
Malle op een spuitje te tikken.
Denkt ze dat dat content is of zo?
Wie heeft er interesse in mijn filmpje als ik morgen mijn spuit zet🤣😅
Net als dat filmpje met dat boek lezen,zie har gek doen met dat hoofd.
En euhhh waar is Roy?
Heeft ie het pand verlaten?
Roy zit een boek te lezen vol verbazing en herkenning over zijn 8 jarige puber!
pi_220546728
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat ken ik echt enkel van films 🤣 heb het nog nooit echt iemand zien doen (ja een tikje maar niet deze hoeveelheid 🤣😂) dus denk dat ze het ook in films heeft gezien.
Ik moet ook ergens voor prikken zetten maar doe dit niet op beeld en niet met rond scharrelend kind.. full focus op medicatie
Dat getik op die ampul hoeft ook niet hoor, soms 1 keer bovenaan en zeker niet zo hard.
En als ze de naald eerst naar beneden in de huls drukt hoeft ze niet zo overdreven de lucht eruit te tikken, die tikt ze er zelf eerst in.
pi_220546787
AM laat zich graag verrassen door de reismevrouw, laat me niet lachen 🤣🤣🤣 Zelfs haar reisjes moeten van minuut tot minuut gepland worden. Waar ze koffie drinken, waar ze eten, hoe lang elke bezienswaardigheid bekeken mag worden en hoe lang ze er over mogen doen om van A naar B te komen.

Ben benieuwd waar ze nu weer zo nodig heen moet met die Mirjam, zal ook wel weer gesponsord zijn. En Maarten mag haar reclame afdraaien bij een première in Blijdorp, zou ik hartelijk voor bedanken als ik hem was. AM haar hebberigheid wordt met de week erger en heel het gezin moet er in mee.
pi_220546801
🤣🤣🤣 ik lach mij rot om Debby en haar B12 injectie klaarmaken. Oh my god.verdrijft ze geesten uit het spuitje met het getik.
Wat een afgang dit. Ik zou zo graag ff willen laten zien hoe dit echt moet en dan jas ik em gelijk in haar bil. Zo Debby hier heb je je aandacht. Met je 48 uurs b12 🤣🤣🤣🤣

Waarom is zij weggegaan ?
Ze gaat vrolijk door met onzin posten.waar ze geeindigd is, begint ze weer. Oke oke ze gaat eerder stoppen op de avond met haar onzin.🤣

Welkom terug Debby we hebben niks gemist het was wel heerlijk rustig.
Wanneer gaan jij en Annie een weekendje weg want annie jankt de laatste dgn als een klein kind in haar story's Denk dat ze volgend weekend vast tijd voor je heeft.
pi_220546805
Ik heb soms best moeite om alle vloeistof uit de kop van de B12 ampul te krijgen, dus ik zit ook wel eens als een achterlijke te tikken. Alleen ik film het niet. Haha!

Heeft Milou een pyjamabroek aan?
pi_220546867
Kijk Maarten nou lekker gaan met zijn weektaakje! Als hij netjes stof heeft gezogen mag hij zo koffie drinken met zijn vrouw.
Welke vent laat zich nou zo voor lul zetten online? Echt, ik snap niet dat je dit als man oke vindt. Weektaak.. Dat hebben kleine kinderen op de basisschool.
pi_220546884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Roy zit een boek te lezen vol verbazing en herkenning over zijn 8 jarige puber!
Over zijn 30jarige puber bedoel je 🫣
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:16:37 #36
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220546896
Maarten doet zijn weektaak... die ik zo fijn in de planner heb gezet. Zij krijgt error als iedereen niet exact doet wat er in de planner staat. Zou ze ook erin zetten wanneer ze moet poepen?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220546913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:04 schreef Jenn1806 het volgende:
AM laat zich graag verrassen door de reismevrouw, laat me niet lachen 🤣🤣🤣 Zelfs haar reisjes moeten van minuut tot minuut gepland worden. Waar ze koffie drinken, waar ze eten, hoe lang elke bezienswaardigheid bekeken mag worden en hoe lang ze er over mogen doen om van A naar B te komen.

Ben benieuwd waar ze nu weer zo nodig heen moet met die Mirjam, zal ook wel weer gesponsord zijn. En Maarten mag haar reclame afdraaien bij een première in Blijdorp, zou ik hartelijk voor bedanken als ik hem was. AM haar hebberigheid wordt met de week erger en heel het gezin moet er in mee.
Misschien dat de reisorganisatievrouw de planning van de signeersessies van de plangoeroe op zich kan nemen. Komt ze wèl op tijd, met genoeg tijd tussen winkel en parkeerplaats.
pi_220546958
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Daarna doet ze het in die spuit en tikt ze tegen de spuit... die ampul slaat ze ook paar keer op tafel
Zo ver had ik niet gekeken 😂 dus ff teruggekeken, maar dat tikken tegen die spuit slaat idd nergens op, want de lucht zit bovenin de spuit 🤷‍♀️

Is echt voor de bühne, beetje interessant lopen doen
pi_220546975
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:07 schreef Miepje77 het volgende:

Heeft Milou een pyjamabroek aan?
Dat idee kreeg ik ook bij het zien van die broek. De kleur vind ik ook echt een voorjaars pyama kleurtje
pi_220547081
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:26 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat idee kreeg ik ook bij het zien van die broek. De kleur vind ik ook echt een voorjaars pyama kleurtje
Iemand hier noemde dit eerder Milou haar plastic bubbeltjes broek 🤭
pi_220547100
quote:

[..]
Iemand zei Debbie? Ik ben in shock ze is terug! Ik had dr gemist 🤣😁
pi_220547106
Maar hoe komt Am erbij dat die meiden naar BTS gaan? Die komen alleen 1 en 2 juli in België 😅
pi_220547114
Ik had een drukke week, dus ik zie de terugkeer van Deb nu pas; late 2 the partyyy
pi_220547116
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar hoe komt Am erbij dat die meiden naar BTS gaan? Die komen alleen 1 en 2 juli in België 😅
cover band?
pi_220547120
Zegt ze nu eigenlijk dat b12 de oplossing is van al dat gezeur de afgelopen jaren?
  vrijdag 10 april 2026 @ 11:54:01 #46
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220547121
Ben toch heel benieuwd wat AM dit weekend gaat doen.
pi_220547124
Ze ziet er wel goed uit trouwens.. Eerlijk is eerlijk
pi_220547125
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zo ver had ik niet gekeken 😂 dus ff teruggekeken, maar dat tikken tegen die spuit slaat idd nergens op, want de lucht zit bovenin de spuit 🤷‍♀️

Is echt voor de bühne, beetje interessant lopen doen
Nee dat beetje uit de punt van de ampul los tikken daar had je mij ook niet over gehoord hoor... zo moeilijk doe ik nou ook weer niet 😂🤣 dit probleem kent iedereen denk ik wel die met dit soort ampullen heeft moeten klooien
Maar dat getik op die spuit alsof ze in een slechte Franse ziekenhuis film speelt 🤣😂 getikt is het zeker
pi_220547137
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Bioscoop. Concertregistratie. Mijn meiden gaan ook.
pi_220547169
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:53 schreef Iris2.0 het volgende:
Zegt ze nu eigenlijk dat b12 de oplossing is van al dat gezeur de afgelopen jaren?
Niet helemaal.. maar wel beetje.. ze zegt al 13 jaar b12 te kort te hebben "maar dat is heel complex" en dat LC haar zeg maar verder genekt heeft.. dus nu een jaar b12 prikken en dan is alles over!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')