quote:Op woensdag 8 april 2026 16:26 schreef drakin het volgende:
Foto's zijn gewoon eerlijk. Niet zeuren dat je te dik erop staat, je bent gewoon dik.Zei je nou dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
Nu weet ik het, we moeten ipv koens gewoon een Iraniër als brugwachter hebben hierquote:Op woensdag 8 april 2026 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Trump wordt gewoon door steeds meer mensen uitgelachen en steeds harder ook. Poetin had hem al aan een touwtje, Netanyahu frommelt hem even een oorlog met Iran in, en Iran zegt gewoon "Straatje open, straatje dicht"
Ik vind dat wel zorgelijk hoor Fles. Dat enkele mensen zo veel macht hebben.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Trump wordt gewoon door steeds meer mensen uitgelachen en steeds harder ook. Poetin had hem al aan een touwtje, Netanyahu frommelt hem even een oorlog met Iran in, en Iran zegt gewoon "Straatje open, straatje dicht"
Dat is altijd al zo geweest. Verschil met voorheen is dat het nu gevaarlijke gekken zijnquote:Op woensdag 8 april 2026 19:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind dat wel zorgelijk hoor Fles. Dat enkele mensen zo veel macht hebben.
Napoleon, Caesar, Dzjengis Khan, Hitler, Stalin, Alexander de Grote, Caligula etc. etc. waren ook allemaal een tikkeltje labiele narcistische psychopaten hoorquote:Op woensdag 8 april 2026 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest. Verschil met voorheen is dat het nu gevaarlijke gekken zijn
Mja, nu hebben we er best veel tegelijkquote:Op woensdag 8 april 2026 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Napoleon, Caesar, Dzjengis Khan, Hitler, Stalin, Alexander de Grote, Caligula etc. etc. waren ook allemaal een tikkeltje labiele narcistische psychopaten hoor
Dat akkefietje met Franz Ferdinand zorgde ook wel voor een hoop gedoetjes tegelijk hoorquote:Op woensdag 8 april 2026 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja, nu hebben we er best veel tegelijk
De hele wereld heeft schijt aan elkaar. Ik verwacht dat er niks gaat veranderen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik het weet.
Israël mocht niet deelnemen aan de onderhandelingen en had er gewoon schijt aan.
zoals Israel uiteindelijk gewoon altijd overal schijt aan heeft. Ja zo wordt het niet wat.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik het weet.
Israël mocht niet deelnemen aan de onderhandelingen en had er gewoon schijt aan.
Je ziet mij als je gedronken hebt?quote:Op woensdag 8 april 2026 18:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb....
@:essnhills
Ben benieuwd wat ie dan nog meer doet...quote:Op woensdag 8 april 2026 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je ziet mij als je gedronken hebt?
Neequote:Op woensdag 8 april 2026 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je ziet mij als je gedronken hebt?
Nou ja, ik had hetzelfde gedaan. Waarom moeten zij zich houden aan een akkoord waar ze niet voor aan tafel mochten zitten?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoals Israel uiteindelijk gewoon altijd overal schijt aan heeft. Ja zo wordt het niet wat.
Hoe kan zo'n band ellende veroorzaken?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat akkefietje met Franz Ferdinand zorgde ook wel voor een hoop gedoetjes tegelijk hoor
Luister This Fire maar.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n band ellende veroorzaken?
Allemaal de schuld van Appaquote:Op woensdag 8 april 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De hele wereld heeft schijt aan elkaar. Ik verwacht dat er niks gaat veranderen.
Ja na Take Me Out was het niet veel meer toch?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n band ellende veroorzaken?
Allemaal beestjesquote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee
Jij post wat ik postte ook wel eens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |