Jaquote:Op woensdag 8 april 2026 22:09 schreef sacha het volgende:
belachelijk dat reksel geen verhaardagstopiek heeft
Nee Luctor was teveel met zijn foto's bezigquote:Op woensdag 8 april 2026 22:09 schreef sacha het volgende:
belachelijk dat reksel geen verhaardagstopiek heeft
Luctor, dat zie je tochquote:
Nee,dat ziet hij niet, anders zou hij de vraag niet stellenquote:
Ja hij mist wel vaker watquote:Op woensdag 8 april 2026 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee,dat ziet hij niet, anders zou hij de vraag niet stellen![]()
Heeft de jarige gefeest?quote:
Wat heb je allemaal gegeten?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Gefeest is een wat groot woord.Maar ik heb wel lekker gegeten.
Borreldingen, voorgerechtje met garnalen en iets van sla, risotto met asperges, kaasplankje en ijs met mangosaus. En koffie met paaseitjes.quote:
Was het wel genoeg?quote:Op woensdag 8 april 2026 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Borreldingen, voorgerechtje met garnalen en iets van sla, risotto met asperges, kaasplankje en ijs met mangosaus. En koffie met paaseitjes.
Volgens mij zit je nog wel goed met je stapgemiddelde hoorquote:Op woensdag 8 april 2026 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik had vanmiddag ook al appeltaart gehad. Dat worden veel stapjes.
Ja, dat zat tegen de 20.000.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nog wel goed met je stapgemiddelde hoor
Bij mij is de afgelopen week maar matig, zit in april nog maar op 15k daggemiddeldequote:Op woensdag 8 april 2026 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zat tegen de 20.000.Over de laatste week.
Dat klussen kost meestal ook best veel energie natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is de afgelopen week maar matig, zit in april nog maar op 15k daggemiddeldeMaar ben ook allemaal aan het klussen geweest, dan kan ik wat minder stapjes doen
Ja duurt ook allemaal veel langer dan je denkt en hooptquote:Op woensdag 8 april 2026 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klussen kost meestal ook best veel energie natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |