Nee, het gaat om Hank sturen in dat Hank Facebookberichten met een korrel zout moet nemen. Hank is overtuigd van dat de berichten echt zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Eerder DIG aangezien het hier om Facebook technologie gaat
Klinkt bemoeizuchtigquote:Op woensdag 8 april 2026 13:37 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Nee, het gaat om Hank sturen in dat Hank Facebookberichten met een korrel zout moet nemen. Hank is overtuigd van dat de berichten echt zijn.
Ja, misschien is dat wel het beste. Maar hoe kan ik Hank ondersteunen in het leren herkennen van deze gevaren? Want tot nu toe hebben mijn tips en opmerkingen echt gewerkt.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:42 schreef Captain_Ghost het volgende:
Hank B moet van internet afblijven. Totdat hij een cursus gevaar herkennen internet doorgestaan heeft.
Probeer bij SeniorWeb... Geen idee hoe daar gaat.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:45 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat wel het beste. Maar hoe kan ik Hank ondersteunen in het leren herkennen van deze gevaren? Want tot nu toe hebben mijn tips en opmerkingen echt gewerkt.
Ga open en eerlijk het gesprek aan met Hank en geef aan waar je mee zit. Wellicht dat Hank zelf ook wel aanvoelt dat er iets niet klopt, maar een hoop frustratie met zich meedraagt en moeite heeft om het kaf van het koren te scheiden.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:45 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat wel het beste. Maar hoe kan ik Hank ondersteunen in het leren herkennen van deze gevaren? Want tot nu toe hebben mijn tips en opmerkingen echt gewerkt.
Ik vermoed dat ik dit topic heb geopend vanwege de relatie/verhouding met Hank.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Internet (en de wereld) zit vol met dit soort idioten. Waarom daar je energie op zetten?
Dat laatste heb ik wel een vermoeden van. Hank klaagt veel over de wereld. Maar in hoeverre kan ik Hank ondersteunen in dat Hank dan niet alles op Facebook moet geloven en zich daarover moet gaan opwinden?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga open en eerlijk het gesprek aan met Hank en geef aan waar je mee zit. Wellicht dat Hank zelf ook wel aanvoelt dat er iets niet klopt, maar een hoop frustratie met zich meedraagt en moeite heeft om het kaf van het koren te scheiden.
Misschien dat je Hank kunt uitleggen dat de wereld werkt op statistiek en niet op de grollen van een bepaald individu.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:10 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik wel een vermoeden van. Hank klaagt veel over de wereld. Maar in hoeverre kan ik Hank ondersteunen in dat Hank dan niet alles op Facebook moet geloven en zich daarover moet gaan opwinden?
Eerder 40+ omdat Hank waarschijnlijk een boomer is.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:35 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Eerder DIG aangezien het hier om Facebook technologie gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |