De slang heeft normale tuinslang/gardena koppelingen. Gewoon wie altijd.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:54 schreef RedFever007 het volgende:
Foto's helpen sowieso
En niet van die Ali Express/ Action rommel kopen helpt ook
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:56 schreef gianni61 het volgende:
even simpel gezegd: je wil dit stukje hebben, maar dan zonder de afsluiter ?
https://www.hornbach.nl/p(...)ijs-oranje/10642831/
De tweede maar dan zonder kraantje.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:04 schreef qltel het volgende:
Maar wil je zo'n ding hebben?
[ afbeelding ]
of inderdaad zo'n ding maar dan zonder kraantje?
[ afbeelding ]
Want dan zou ik er gewoon 1 met kraantje bestellen en die de hele tijd open zetten, want een verlengstukje van 5 cm wordt vast niet verkocht omdat dat zinloos is.
Ja, dat kan inderdaad. Of het kraantje altijd open zetten.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:09 schreef vosss het volgende:
En daar moet ik er dan 2 van hebben.
Is het dan niet goedkoper om zelf met een klein stukje normale slang en andere koppelstukken deze slang aan beide kanten te "verlengen"?
Kraantje moet soberzo open.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja, dat kan inderdaad. Of het kraantje altijd open zetten.
quote:Op woensdag 8 april 2026 12:31 schreef Marsenal het volgende:
In plaats van twee van die koppelstukken denk ik dat je beter af bent met een (desnoods tweedehands) waterskikabelbaantrekmotor.
quote:Op woensdag 8 april 2026 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil een stuk in het uiteinde van de slang/koppeling steken zodat het een uiteinde van een slang met gardena koppeling is.
M.a.w. het flutkoppelstuk wat nu vast zit aan de slang wil ik bypassen door de slang als het ware te verlengen met louter een koppelstuk.
Is het zo duidelijker?
Edit
Wacht even... ja!
Ik dacht dat is juist verkeerd om, maar je kan dat ding gewoo omdraaien natuurlijk.![]()
Nee. Dat zijn stukken om aan een losse slang te koppelen. Daar na ik niks mee. Mijn slang is voorzien van vaste stukken en die kan ik er ook niet afsnijden, en dan dut stuk op koppelen want dan is de slang kapot. Dat gaat niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:35 schreef cinderloom het volgende:
Is dit wat je zoekt?
https://haxo.nl/gardena-koppelstuk-duo-pack/
Zo koppel je makkelijk de slang van de kraan. Tussen kraan en dit systeem een stukje tuinslang, en uiteraard koppeling op de kraan zelf.
Maak dan godverdomme even een fotoquote:Op woensdag 8 april 2026 12:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn stukken om aan een losse slang te koppelen. Daar na ik niks mee. Mijn slang is voorzien van vaste stukken en die kan ik er ook niet afsnijden, en dan dut stuk op koppelen want dan is de slang kapot. Dat gaat niet.
Deze er in duwen. En daarna kan je doen waar je zin in hebt, als er maar een gardena-koppeling aan zit.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:09 schreef vosss het volgende:
En daar moet ik er dan 2 van hebben.
Is het dan niet goedkoper om zelf met een klein stukje normale slang en andere koppelstukken deze slang aan beide kanten te "verlengen"?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |