Welke?quote:Op woensdag 8 april 2026 08:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
En plotseling zijn ook andere, als verloren beschouwen, users weer teruggekeerd. Wat een feest.
Had er al een TR voor gezet. FOK! moet leuker ? Nou dat gaat met dit soort idioterie niet/nooit gebeuren.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:55 schreef raptorix het volgende:
20 gesloten topics in een dag, ik heb bans gehad voor 1 opmerking, nu gedraag ik me de laatste tijd redelijk netjes denk ik, maar dit blijft me toch verbazen dat dit soort users ongestoort kunnen blijven baggeren, en dat in een periode waar Fok in een lastige periode zit, begin eens met dit soort users gewoon een permanente schop te geven.
Heb jij ook een oogje op haar?quote:Op woensdag 8 april 2026 08:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat leuk, je bent weer terug. En dat daags nadat ik aangaf het jammer te hebben gevonden dat je nooit op mijn avances inging!
Dit doet me wel pijn, ik denk als ik terug zou komen zou je niet zo reageren, terwijl ik je op handen draag. Krijg ik ook een beetje erkenning Mikey?quote:
Toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:53 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Heb jij ook een oogje op haar?
Zeer toevallig allemaal.
Ik moet hierover nadenkenquote:
Doe maar. Dan ga ik even die lekkere noodles eten en misschien een croissant ofzo en dan even paffen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |