FOK!forum / Real Life Soaps & Streams / Big Brother International # 56 Worlds RLS, BBs, GH, GF, OT
mario390woensdag 8 april 2026 @ 01:38
Post hier alles over Big Brother's 'around the world'.

Big Brother Australia
Gran Fratello Italia
BB Argentina (telefe.com / directvla.com)
BB Canada
Gran Hermano España
Operation Triunfo
Casa de los Famosos (Mexico en Colombia)
BigBrother Duitsland ... https://www.joyn.de/

En door
mario390woensdag 8 april 2026 @ 01:40
78c43ade18e79231e5d9926eeabcd095.png
mario390woensdag 8 april 2026 @ 01:40
basic heb ik
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 01:53
Vertalen is best wel een ding.
da706ff3e8dd8ee4b6b836bbf1f57b1a.png

65cb699e536d4dae2394bcaec385c4e0.png
mario390woensdag 8 april 2026 @ 02:03
wat kijk je ?
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 02:06
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 02:03 schreef mario390 het volgende:
wat kijk je ?
https://www.grandefratello.mediaset.it/
mario390woensdag 8 april 2026 @ 02:07
aja ik idiot ,heb ik toch somige keer jaren gekijkt maar nu niet meer erkannt
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 02:08
btw
Big Brother Australia
Gran Fratello Italia
?????
mario390woensdag 8 april 2026 @ 02:08
en wie is bekannt?
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 02:12
Je bent geen idioot.....
mario390woensdag 8 april 2026 @ 02:16
wat ik niet snap hoezo zeien de utopians 2014 dat zij erst in januar gewezen zijn? op 24 .dez heeft binnen in looods miss montr.gezongen
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 02:18
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 02:16 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap hoezo zeien de utopians 2014 dat zij erst in januar gewezen zijn? op 24 .dez heeft binnen in looods miss montr.gezongen
2014.
geen idee wat er toen is besproken.
mario390woensdag 8 april 2026 @ 02:31
was du niet nog dabij ?
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 02:43
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 02:31 schreef mario390 het volgende:
was du niet nog dabij ?
Ja!
mario390woensdag 8 april 2026 @ 02:47
dann weist du wohl wieso op 24.dez de al in loods gewezen zijn en cos was ook
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 02:54
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 02:47 schreef mario390 het volgende:
dann weist du wohl wieso op 24.dez de al in loods gewezen zijn en cos was ook
Potverdrie, 24 december?
Ga nu weer luisteren naar Sting in het Amsterdamse Rijksmuseum
Bekijk deze YouTube-video
mario390woensdag 8 april 2026 @ 03:03
dat was vor kurzem in arte tv maar sting akustisch is betje saai
mario390woensdag 8 april 2026 @ 03:04
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 02:54 schreef spapaars het volgende:

[..]
Potverdrie, 24 december?
Ga nu weer luisteren naar Sting in het Amsterdamse Rijksmuseum
Bekijk deze YouTube-video
https://forum.fok.nl/topic/2056586
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 03:08
quote:
Yep, had het al elders geplaats.
Blijft een mooi iets.
mario390woensdag 8 april 2026 @ 03:10
waarom zeien ze dann ze zijn erst vanaf 1.januar in utopia gewezen?
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 03:13
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 03:10 schreef mario390 het volgende:
waarom zeien ze dann ze zijn erst vanaf 1.januar in utopia gewezen?
Wie zei dat?
mario390woensdag 8 april 2026 @ 03:14
de productie
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 03:18
Daar gaan we.
https://streamable.com/vdv63m
mario390woensdag 8 april 2026 @ 03:21
wat is dit?
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 03:23
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 03:21 schreef mario390 het volgende:
wat is dit?
Sting Amsterdam.
mario390woensdag 8 april 2026 @ 03:24
oke
mario390woensdag 8 april 2026 @ 03:25
toto amsterdam is beter heb ik live dvd
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 03:29
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 03:25 schreef mario390 het volgende:
toto amsterdam is beter heb ik live dvd
lol
7c3465ed716290abf67a140fd5a38a64.png
spapaarswoensdag 8 april 2026 @ 03:41
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 03:25 schreef mario390 het volgende:
toto amsterdam is beter heb ik live dvd
Nederlandse legende.
Kanker.
Gaf afscheidsconcerten in Nederland en België.
Thé Lau.



Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 1% gewijzigd door spapaars op 08-04-2026 03:50:04 ]
chufidonderdag 9 april 2026 @ 17:31
In Argentina gaat Solange een uitwisseling (intercambio) maken met "La casa de los Famosos Mexico" vandaag wordt bekend wie er vanuit Mexico hun kant op komt
mario390donderdag 9 april 2026 @ 19:13
weet je dat sst 2011 zelfs niet meer beelden in elke topic zijn?
chufidonderdag 9 april 2026 @ 19:31
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:13 schreef mario390 het volgende:
weet je dat sst 2011 zelfs niet meer beelden in elke topic zijn?
Nee maar dat is wel logisch .. sommige plaatjes sites bestaan gewoon niet meer of gebruikers hebben ze verwijderd .. en dan zie je ze niet meer op FoK!
mario390donderdag 9 april 2026 @ 19:46
heeft het 2011 overhaupt veel beelden gegeven? de met gyazo bestaan ook 15 jaren
mario390donderdag 9 april 2026 @ 19:51
eigentlich ben ik met utopia 2014 bezig maar doordat ik user wisseln moeste om dat pullup in jan.2014 niet in elke Cos was heb ik nu hidiho en ben bij SST geland moet ik erst naar 2014 bij hem komen hij begunn bij DGK
mario390donderdag 9 april 2026 @ 20:02
is hier de oostenrijkse met bedoelt?? dad0567701aaf22b06a2c3de49edf132.png
chufidonderdag 9 april 2026 @ 20:23
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:51 schreef mario390 het volgende:
eigentlich ben ik met utopia 2014 bezig maar doordat ik user wisseln moeste om dat pullup in jan.2014 niet in elke Cos was heb ik nu hidiho en ben bij SST geland moet ik erst naar 2014 bij hem komen hij begunn bij DGK
Je kunt toch gewoon naar het volgende topic ?
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:02 schreef mario390 het volgende:
is hier de oostenrijkse met bedoelt?? [ afbeelding ]
Ja dat denk ik wel ..
mario390donderdag 9 april 2026 @ 20:30
quote:
99s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:23 schreef chufi het volgende:

[..]
Je kunt toch gewoon naar het volgende topic ?
[..]
Ja dat denk ik wel ..
als bij pullup maar de topics fehlen moet ik wisselen,, en om wat ging het dat ze Natascha Kampusch bedoelten?
mario390donderdag 9 april 2026 @ 20:38
ik geloof bb ned.2007 brightside_2007-06-07_235625_001egg.jpg
mario390donderdag 9 april 2026 @ 21:13
in peru zijn vannacht 8 genomineerd , volg.nacht salvation betje is dagen van salvation gelijk met columbie
chufidonderdag 9 april 2026 @ 21:37
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:30 schreef mario390 het volgende:

[..]
als bij pullup maar de topics fehlen moet ik wisselen,, en om wat ging het dat ze Natascha Kampusch bedoelten?
Dat weet ik niet meer Mario...

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:38 schreef mario390 het volgende:
ik geloof bb ned.2007 [ afbeelding ]
Volgens mij is dat de Gouden Kooi in 2007 was er geen BB
mario390donderdag 9 april 2026 @ 21:56
oke hadden de en wiese dann ook?
mario390donderdag 9 april 2026 @ 22:05
oh mann ze moeten in peru zingen jeweils met 2 flor heeft zich zo om 13 00 gemeld ze lachen nu al
chufidonderdag 9 april 2026 @ 22:05
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:56 schreef mario390 het volgende:
oke hadden de en wiese dann ook?
Die hadden alles !!! Luxe villa, sportschool, zwembad, vijver, manege (modder) en nog veel meer :+
mario390donderdag 9 april 2026 @ 22:05
pamela lopez met melissa de 2 kunnen zich zo niet leiden
mario390donderdag 9 april 2026 @ 22:06
elke duo moet ander lied üben
mario390donderdag 9 april 2026 @ 22:08
2 venten moeten geloof ik dat van grease zingen _O-
chufidonderdag 9 april 2026 @ 22:10
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:08 schreef mario390 het volgende:
2 venten moeten geloof ik dat van grease zingen _O-
You'r the one that I want ? :+
mario390donderdag 9 april 2026 @ 22:12
ja
mario390donderdag 9 april 2026 @ 22:13
2 gezangcoaches zijn
mario390donderdag 9 april 2026 @ 22:14
oh man ook danschoreo ppfff
chufidonderdag 9 april 2026 @ 22:21
Wanneer moeten ze optreden?
mario390donderdag 9 april 2026 @ 23:06
weet niet,kijk je nu betje?
mario390donderdag 9 april 2026 @ 23:46
gabriela is danslerares bailarina heb gistern wiki gelezen dat dacht ik nur is zij 24,5 en niet om 30
mario390donderdag 9 april 2026 @ 23:47
outfits zijn ook binnen gekomen
mario390donderdag 9 april 2026 @ 23:51
7.januar 2014 hebben ze zo de wc benutzt? niet aangesloten? 25UAhFt.png
mario390vrijdag 10 april 2026 @ 00:31
de van peru zijn in de outfitts nu
mario390vrijdag 10 april 2026 @ 01:03
786d6cd6be1932ebb656581c1688d6ce.png
mario390vrijdag 10 april 2026 @ 01:14
gabriela moet Shakira 29c156c4f26d2200d8e27965309f7f47.png
mario390vrijdag 10 april 2026 @ 01:41
46afb8f194f0083c447be2f357d1984e.png
mario390vrijdag 10 april 2026 @ 03:18
1d67ed03bcdd765b17134f96eda324cf.png
chufivrijdag 10 april 2026 @ 06:19
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 03:18 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah Shakira act
mario390vrijdag 10 april 2026 @ 08:52
bevor de show begunn eingeslapen moet ik terug kijken
chufivrijdag 10 april 2026 @ 11:43
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:52 schreef mario390 het volgende:
bevor de show begunn eingeslapen moet ik terug kijken
Hier .. :+

Bekijk deze YouTube-video

well playback
mario390vrijdag 10 april 2026 @ 23:06
zij statt op zijn teil dat doet pijn :D 20db8d07467ca2570db46c408c21fc3b.png
mario390vrijdag 10 april 2026 @ 23:15
wat ik niet snap waarom zijn de bewohner op sofas gewezen als de show was? dann was elke auftritt erder en erst dann live?
mario390vrijdag 10 april 2026 @ 23:37
9ec716f8f2e7176f298e87a467af4aad.png
chufivrijdag 10 april 2026 @ 23:41
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:15 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap waarom zijn de bewohner op sofas gewezen als de show was? dann was elke auftritt erder en erst dann live?
Geen idee Mario .. jij kijkt het meer dan ik
mario390vrijdag 10 april 2026 @ 23:46
ja vor de liveshow is altijd en pre-show 25 min
mario390vrijdag 10 april 2026 @ 23:48
b17d1e5601f5aa59bd6d02cb606fe91e.png
chufizaterdag 11 april 2026 @ 01:52
98faec32101181b34fddd0f333a34ed2.png
mario390zaterdag 11 april 2026 @ 02:40
ja weet ik a0d1cbd74cd40f22db852f8da6a2036b.png
mario390zaterdag 11 april 2026 @ 02:44
kann je je op dat erinnern post 172 hier TV / Buitenland Real Soap Tietuh
chufizaterdag 11 april 2026 @ 02:54
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 02:44 schreef mario390 het volgende:
kann je je op dat erinnern post 172 hier TV / Buitenland Real Soap Tietuh
Nee niet echt
mario390zaterdag 11 april 2026 @ 02:56
nederl. reality oh daar gaan we weer weet niet meer de handlung maar de hadden altijd chaos op kamers rootzooi
chufizaterdag 11 april 2026 @ 07:03
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 02:56 schreef mario390 het volgende:
nederl. reality oh daar gaan we weer weet niet meer de handlung maar de hadden altijd chaos op kamers rootzooi
Geen idee..
mario390zaterdag 11 april 2026 @ 15:33
oh mann 30 dronken klagenfurtfans gaan van achter me bahnhofreste naar sportplatz
chufizaterdag 11 april 2026 @ 21:37
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:33 schreef mario390 het volgende:
oh mann 30 dronken klagenfurtfans gaan van achter me bahnhofreste naar sportplatz
Ohne resultat ... zuruck nach hause
chufizaterdag 11 april 2026 @ 22:19
Zonnig op de boerderij

75d29e9b095903bd040667b6aa7a3e7b.jpg
mario390zondag 12 april 2026 @ 14:48
ja gisteren gemist a5549bf26013149769075b7d185731d1.jpg
mario390zondag 12 april 2026 @ 14:50
jordana moet schilden sortieren al 3de dag
mario390zondag 12 april 2026 @ 15:41
heißer als heiß :@ :@ 6e6d1ec91bc5923caebd5b627016353a.png
mario390zondag 12 april 2026 @ 15:53
noch heißer :@ :@ :@ :@ 42929d86f5d398fbf895e2d6810434ff.png
chufizondag 12 april 2026 @ 16:08
Hier is het vlees

d121c6e31b4bff6fd87b8588b47305b8.jpg
mario390zondag 12 april 2026 @ 20:16
in peru zijn bijna alle al 4 uren met de bus onderwegs en bijna elke anderen ort steigt aus en gaat wählen parlamentwahl vandaag
chufizondag 12 april 2026 @ 20:56
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:16 schreef mario390 het volgende:
in peru zijn bijna alle al 4 uren met de bus onderwegs en bijna elke anderen ort steigt aus en gaat wählen parlamentwahl vandaag
Ah OK.. zag ze idd in een busje stappen maar verder niet meer gegkeken
chufizondag 12 april 2026 @ 23:31
Ai ai ... La Carcel de los Gemelos gaat weer verder .... Met grotendeels dezelfde deelnemers als voorheen + 2 Argentijnse GH dames ... Coti en Furia ...

Bekijk deze YouTube-video
chufimaandag 13 april 2026 @ 08:45
Nog een nieuwe 247 "La Mansion VIP" 16 influencers 1 maand in een huis


Bekijk deze YouTube-video
mario390maandag 13 april 2026 @ 15:47
waar??
chufimaandag 13 april 2026 @ 17:09
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:47 schreef mario390 het volgende:
waar??
Mexico volgens mij ...

Furia uit Argentinie is in Spanje aangekomen

f6fd96b90c47ea1d5a24f92b777469d6.jpg
mario390maandag 13 april 2026 @ 17:11
alles idioten
mario390maandag 13 april 2026 @ 19:56
nu heb ik weer en keer de colombians angemakt en week ofzo niet gekijkt om dat vpn kolumbien de hele laptop langzaam makt
chufiwoensdag 15 april 2026 @ 19:41
En nog een huis vol gasten ..
Bekijk deze YouTube-video
PLANETA ALOFOKE - DIA 2

[ Bericht 3% gewijzigd door chufi op 16-04-2026 10:20:48 ]
mario390donderdag 16 april 2026 @ 02:32
donderdag laatste dag tuis dann 2 dage kroatie
spapaarsdonderdag 16 april 2026 @ 02:57
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 02:32 schreef mario390 het volgende:
donderdag laatste dag tuis dann 2 dage kroatie
Kroatië?
Wat ga je daar bezoeken?
mario390donderdag 16 april 2026 @ 03:31
weet niet alles maar en wijnverkostung is op dag 1
chufidonderdag 16 april 2026 @ 09:09
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 03:31 schreef mario390 het volgende:
weet niet alles maar en wijnverkostung is op dag 1
Hoop dat de wein je lekker gaat smaken

Viel Spass
chufidonderdag 16 april 2026 @ 10:21
Ah deze is in Puerto Rico

Bekijk deze YouTube-video
PR La Casa Del Campo

SPOILER
PR La Casa del Campo es el primer reality digital internacional producido en Puerto Rico, transmitido en vivo 24/7 a través de YouTube durante tres semanas.

El proyecto reúne a creadores de contenido de distintos países como Puerto Rico, República Dominicana, Cuba, México, Colombia, Venezuela y otros, quienes convivirán en una casa de campo en Utuado, enfrentando retos, dinámicas y experiencias culturales que destacan la esencia puertorriqueña.

A diferencia de los realities tradicionales, la interacción del público es clave: los espectadores pueden influir directamente en el desarrollo del programa mediante Super Chats, apoyando a sus participantes favoritos. El ganador será quien logre mayor apoyo económico del público, llevándose un premio de $20,000.

El reality combina entretenimiento, cultura y marketing digital, creando una plataforma innovadora que impulsa el turismo, las marcas auspiciadoras y la exposición internacional de Puerto Rico, todo en tiempo real.
mario390donderdag 16 april 2026 @ 14:12
hoe will je 10 reality volgen? man man
chufidonderdag 16 april 2026 @ 14:44
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:12 schreef mario390 het volgende:
hoe will je 10 reality volgen? man man
Ik volg eigenlijk geen 1 .. :D
mario390donderdag 16 april 2026 @ 14:46
brasil deze nacht was sala pyjama party en buiten zijn zangers opgetreden kid abela,bob sinclaire en nog de kijkten alles op monitor .. 21.april finale
chufidonderdag 16 april 2026 @ 14:49
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:46 schreef mario390 het volgende:
brasil deze nacht was sala pyjama party en buiten zijn zangers opgetreden kid abela,bob sinclaire en nog de kijkten alles op monitor .. 21.april finale
Ik kijk af en toe maar altijd gebeurt er niks ... Al die YT streams kijk ik af en toe om te kijken of er wat gebeurt ... maar echt volgen niet dus
mario390donderdag 16 april 2026 @ 14:50
ik volg nur la granja vip
mario390donderdag 16 april 2026 @ 14:52
en ur was nu op plose tv best sandra O+
mario390donderdag 16 april 2026 @ 14:53
foute topic :D
chufidonderdag 16 april 2026 @ 15:17
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 14:53 schreef mario390 het volgende:
foute topic :D
kan gebeuren
chufidonderdag 16 april 2026 @ 16:51
budgetspel met treintjes
d69056e92a2594da9b96eb1fe1ffa6f2.gif
mario390vrijdag 17 april 2026 @ 00:15
peru nu doen ze op stange dansen :D
mario390vrijdag 17 april 2026 @ 00:17
Bekijk deze YouTube-video
mario390vrijdag 17 april 2026 @ 00:27
zijn kann dat brasil de laatste exit vor de final komt deze nacht
mario390vrijdag 17 april 2026 @ 00:33
jordana in brasil heeft 5 taschen gepackt
chufivrijdag 17 april 2026 @ 02:32
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 00:33 schreef mario390 het volgende:
jordana in brasil heeft 5 taschen gepackt
Luis Vuton?
mario390vrijdag 17 april 2026 @ 02:41
gepäck hoor
mario390vrijdag 17 april 2026 @ 02:43
zij wacht op auftritt en ik kann zo lat niet meer kijken 64d0ea26e9289a5c514475b7edc99971.png
chufizondag 19 april 2026 @ 20:39
In Argentinie is het zondagmiddag Steak time

0acabea8cc5d08edbee884e4319cc0d1.png
mario390dinsdag 21 april 2026 @ 16:38
cupspiel 17:15
chufidinsdag 21 april 2026 @ 17:35
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2026 16:38 schreef mario390 het volgende:
cupspiel 17:15
OK good luck
chufidinsdag 21 april 2026 @ 18:12
Gisteren een drukke exit uitzending...
Zondag was al gecommuniceerd dat de weekproef voor de inkopen geslaagd was , maar tevens was er een sanctie omdat geschreeuw van buitenaf niet genegeerd werd.. het volledige weekbudget werd gehalveerd en tevens werden de de sportgelegenheden afgezet (gyms + zwembaden)
Gisteren werd eerst Picoya gevraagd of ze het huis wou verlaten via de draaideur in het huis , omdat ze onpast gedrag vertoonde tegen BB-stem .. Dat weigerde ze uiteindelijk... Ze wil alleen via de poort.

Verder met 3 laatste kandidaten voor de exit werd La Maciel gered, maar die was eerder deze week door de politie benaderd in het huis en had een officiele aanklacht/beschuldiging ontvangen ivm met minderjarigen en prostitutie of zo .. details weet ik ook niet precies .. La Maciel kreeg een angst-aanval en uiteindelijk besloot ze vrijwillig op te stappen ..

En vandaag dus spel voor de nieuwe leider

chufidinsdag 21 april 2026 @ 18:26
Oh ja ... nog vergeten ... ze krijgen maar 1 uur per dag warm water ....
mario390dinsdag 21 april 2026 @ 21:31
7:2 gewonnnen
chufidinsdag 21 april 2026 @ 21:39
Mooi zo
mario390woensdag 22 april 2026 @ 15:44
heb me vertan finale was in brasil, ana paula
chufiwoensdag 22 april 2026 @ 15:49
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:44 schreef mario390 het volgende:
heb me vertan finale was in brasil, ana paula
Ja dat hoorde ik
chufiwoensdag 22 april 2026 @ 20:05
De koe is weer los

822dc7a98b3713d2794f328fb1b7c41e.gif
chufidonderdag 23 april 2026 @ 21:58
Weekopdracht voor het budget in Argentinie... Domino door het huis

ad16f80d5bab4f1de77531ee488a5959.gif
chufidonderdag 23 april 2026 @ 22:48
poging 1 stockt helaas .. nog een uur de tijd ...... tictac

d7fb8bc8e453769c8de566eeac7a1a1d.png
mario390vrijdag 24 april 2026 @ 01:52
in colombie is de kleine hond van mariana
mario390vrijdag 24 april 2026 @ 11:48
drama in peru om datt en vlieger kwam vor gabriela en diego una pareja en nu is diego boos om dat hij en vrouw heeft en gabriela huilte
chufivrijdag 24 april 2026 @ 15:46
`Het is ze in Argentinie niet gelukt om de Domino te voltooien..

Bekijk deze YouTube-video
mario390zaterdag 25 april 2026 @ 15:34
spel svg 16:30 aich dob ook
chufizaterdag 25 april 2026 @ 15:39
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 15:34 schreef mario390 het volgende:
spel svg 16:30 aich dob ook
Succes
mario390zondag 26 april 2026 @ 01:25
vandaag voetbal 1:6 verloren |:( |:( |:( volleyball ook
chufizondag 26 april 2026 @ 10:52
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 01:25 schreef mario390 het volgende:
vandaag voetbal 1:6 verloren |:( |:( |:( volleyball ook
Ik wou er niet over beginnen .. Pech .. volgende keer meer succes
spapaarszondag 26 april 2026 @ 22:31
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 01:25 schreef mario390 het volgende:
vandaag voetbal 1:6 verloren |:( |:( |:( volleyball ook
Wie? En 1-6.
Deed je mee?
mario390maandag 27 april 2026 @ 15:19
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 22:31 schreef spapaars het volgende:

[..]
Wie? En 1-6.
Deed je mee?

Ik ben met hundy hier het werkt niet meer vpn en fok
mario390maandag 27 april 2026 @ 15:20
quote:
99s.gif Op zondag 26 april 2026 10:52 schreef chufi het volgende:

[..]
Ik wou er niet over beginnen .. Pech .. volgende keer meer succes
ben met handy hier
Vpn en fok werkt niet meer je kann niet meer met vpn op fok
chufimaandag 27 april 2026 @ 15:36
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:20 schreef mario390 het volgende:

[..]
ben met handy hier
Vpn en fok werkt niet meer je kann niet meer met vpn op fok
Fok! had gisteren problemen en vandaag ook even idd... Ik heb nu geen last meer en zit er nu met VPN op
spapaarsmaandag 27 april 2026 @ 16:02
Wat werkt niet meer voor jouw?
mario390maandag 27 april 2026 @ 16:07
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:02 schreef spapaars het volgende:
Wat werkt niet meer voor jouw?
met vpn op fok
spapaarsmaandag 27 april 2026 @ 16:09
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:07 schreef mario390 het volgende:

[..]
met vpn op fok
Je hebt een ster, dus kan je alle reclames uitschakelen.
chufimaandag 27 april 2026 @ 16:30
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:09 schreef spapaars het volgende:

[..]
Je hebt een ster, dus kan je alle reclames uitschakelen.
Ik vermoedt dat Mario zn VPN op een ander land heeft ingesteld
mario390maandag 27 april 2026 @ 16:59
quote:
99s.gif Op maandag 27 april 2026 16:30 schreef chufi het volgende:

[..]
Ik vermoedt dat Mario zn VPN op een ander land heeft ingesteld
Ja kolumbie maar ik heb vannacht gekündigt en morgen werd ik vpn niet meer hebben
chufimaandag 27 april 2026 @ 17:12
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 16:59 schreef mario390 het volgende:

[..]
Ja kolumbie maar ik heb vannacht gekündigt en morgen werd ik vpn niet meer hebben
OK dan houdt het op ...

Heb het ook op mn Android TV-box en kan zo gewoon bijna alle Spaanse TV zien via diverse apps :+
mario390dinsdag 28 april 2026 @ 16:54
Wat en idioten de columbie productie nu is en seargant binnen de herumschreeuwt 🤦 gestern heeft jefe de hele tijd geschreeuwd op avond laatste jaar was het niet zo en onzin
mario390donderdag 30 april 2026 @ 01:17
La granja ze zollen zich gegenseitig imitieren
mario390donderdag 30 april 2026 @ 15:15
Vandaag spel tegen KAC we de we onze sponsortafel zahlen zijn de ballspender
we zollen endlijk en keer winnen zijn 9ter
chufidonderdag 30 april 2026 @ 16:25
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 15:15 schreef mario390 het volgende:
Vandaag spel tegen KAC we de we onze sponsortafel zahlen zijn de ballspender
we zollen endlijk en keer winnen zijn 9ter
En KAC 13e .. Kom op en succes
mario390vrijdag 1 mei 2026 @ 18:07
ben je hier??
#ANONIEMvrijdag 1 mei 2026 @ 18:34
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:07 schreef mario390 het volgende:
ben je hier??
Ik ben hier :o
mario390vrijdag 1 mei 2026 @ 18:42
ja je kann me niet helpen
mario390zondag 3 mei 2026 @ 15:04
Tv mdr zendung 90 min over Holland Den Haag, Tupenzwiebel-Wodka, Scheveningen grote Strand
chufizondag 3 mei 2026 @ 15:10
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 15:04 schreef mario390 het volgende:
Tv mdr zendung 90 min over Holland Den Haag, Tupenzwiebel-Wodka, Scheveningen grote Strand
OK... tulpenbollen wodka nog nooit van gehoord.. :+

Maar het bestaat dus echt https://www.culy.nl/inspiratie/wodka-tulpen/
mario390zondag 3 mei 2026 @ 15:59
Fußball we tegen Wolfsberg 16:30
chufizondag 3 mei 2026 @ 16:25
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 15:59 schreef mario390 het volgende:
Fußball we tegen Wolfsberg 16:30
Succes
mario390zondag 3 mei 2026 @ 19:37
2:1 gewonnen
chufizondag 3 mei 2026 @ 20:20
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 19:37 schreef mario390 het volgende:
2:1 gewonnen
Ole *O* *O* *O*
mario390zaterdag 9 mei 2026 @ 17:57
Hai de buitengroep in peru de in heu slapt, slapt nog om dat van 5- 6 00 ochtend Pamela zo geschreeuwd heeft was en Drama zort nervensamenbruch
mario390woensdag 13 mei 2026 @ 16:20
Vandaag 17:30 svg vs ferlach denk ik Sieg de zijn nur 15ter
chufiwoensdag 13 mei 2026 @ 18:12
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 16:20 schreef mario390 het volgende:
Vandaag 17:30 svg vs ferlach denk ik Sieg de zijn nur 15ter
Succes

1-0 *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door chufi op 14-05-2026 10:51:05 ]
mario390zondag 17 mei 2026 @ 04:39
lagranja mijn favoritin blijvt in huis *O* *O* :'(
mario390zondag 17 mei 2026 @ 05:00
9639ecd86671da3d62ead1ee5262d225.png
mario390woensdag 20 mei 2026 @ 21:51
nu kann je La Granja liveshow al om 2:00 onze tijd kijken niet zo als erder erst om 5:00 nacht
chufiwoensdag 20 mei 2026 @ 23:32
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 21:51 schreef mario390 het volgende:
nu kann je La Granja liveshow al om 2:00 onze tijd kijken niet zo als erder erst om 5:00 nacht
Ik doe ff niet mee... ik kijk af en toe nog een GH Arg. YT maar live niet meer
chufidonderdag 21 mei 2026 @ 09:28
Ah ik zie dat er in Argentinië 4 oude bewoners en 9 nieuwe bewoners zijn bijgekomen... Weer van voren af aan beginnen...
chufidonderdag 21 mei 2026 @ 22:48
Nu een weekproef volgens mij ,.... met zn allen dansen op 1 van de meerdere podias door het huis op moment dat de toeter luidt en dan hebben ze x aantal seconden

d6ce115c39bc109cc4303be2d70f4c77.gif
chufimaandag 8 juni 2026 @ 01:07
Dansje met de groep die maar niet kleiner wordt !!!

chufimaandag 8 juni 2026 @ 01:13
Ondertussen iets nieuws in Brasil ... Casa do Patrao geen idee waar het over gaat maar er zijn livestreams van op Globo

f0b018ef68cfb26794a75904c840268a.gif

of check Youtube https://www.youtube.com/@OficialCasadoPatr%C3%A3o
chufimaandag 8 juni 2026 @ 01:19
GH Arg heeft zoveel nieuwe bewoners dat ik het niet meer volg

mario390dinsdag 9 juni 2026 @ 20:16
hier is cupspel treibach bleiburg we zijn achter an Bekijk deze YouTube-video
chufidinsdag 9 juni 2026 @ 20:22
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:16 schreef mario390 het volgende:
hier is cupspel treibach bleiburg we zijn achter an Bekijk deze YouTube-video
Dat gaat niet goed -O-
mario390dinsdag 9 juni 2026 @ 20:22
werkt niet?
mario390dinsdag 9 juni 2026 @ 20:25
heb me vandaag al zo geärgert erst benotig ik vor wm-spelpan word en werkte niet nu heb ik erst 45 resultate eingetragen
mario390dinsdag 9 juni 2026 @ 20:37
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:22 schreef chufi het volgende:

[..]
Dat gaat niet goed -O-
freitag rückspel
chufidinsdag 9 juni 2026 @ 20:49
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:22 schreef mario390 het volgende:
werkt niet?
Jawel , maar ik kijk wat anders
chufidinsdag 9 juni 2026 @ 20:51
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:37 schreef mario390 het volgende:

[..]
freitag rückspel
3-0 winnen dan
mario390dinsdag 9 juni 2026 @ 20:58
werd schwer en bleiburg spelt volgende saison niet kärnt.liga zondern andere
chufidinsdag 9 juni 2026 @ 21:12
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 20:58 schreef mario390 het volgende:
werd schwer en bleiburg spelt volgende saison niet kärnt.liga zondern andere
Wat spelen jullie dan?
mario390dinsdag 9 juni 2026 @ 21:15
aufstieg in regionalliga
chufidinsdag 9 juni 2026 @ 21:18
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 21:15 schreef mario390 het volgende:
aufstieg in regionalliga
OK dat is positief (y)
mario390dinsdag 9 juni 2026 @ 21:18
om dat lendorf verzichtet heeft