Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario toch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Und wie heist die mit blau an ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aber du,
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was ich habe...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TACO.quote:Op woensdag 8 april 2026 01:06 schreef Koen66 het volgende:
ah Trumpie gaat toch weer niet bombarderen![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen verrassing. Maar ja, je weet toch maar nooit met zo'n gek, maar het is vooral roepen en daarna hopen dat je daarmee een zogenaamde deal eruit kan slepen en daarna ermee kan pronken. Helaas werkt dat in de zakenwereld zo, maar dit soort 'grappen' kunnen ook weleens verkeerd uitpakken.quote:Op woensdag 8 april 2026 01:06 schreef Koen66 het volgende:
ah Trumpie gaat toch weer niet bombarderen![]()
True that, maar vooralsnog verliest hij op elk front.quote:Op woensdag 8 april 2026 01:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Geen verrassing. Maar ja, je weet toch maar nooit met zo'n gek, maar het is vooral roepen en daarna hopen dat je daarmee een zogenaamde deal eruit kan slepen en daarna ermee kan pronken. Helaas werkt dat in de zakenwereld zo, maar dit soort 'grappen' kunnen ook weleens verkeerd uitpakken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En niemand wil hem helpen.
Lil`baby zit de link.quote:Op woensdag 8 april 2026 01:19 schreef Shii het volgende:
Van bombarderen naar haren wassen, was het soms maar zo eenvoudig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hij draagt luiers.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Donald Arseloche Trump gaat op X vertellen dat X liegt. Wat is het volgende? Dat hij in congress gaat vertellen dat het congress kinderbloed drinkende reptielen zijn?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En Pizzagate is ook waar.quote:Op woensdag 8 april 2026 01:34 schreef DerRabbit het volgende:
Donald Arseloche Trump gaat op X vertellen dat X liegt. Wat is het volgende? Dat hij in congress gaat vertellen dat het congress kinderbloed drinkende reptielen zijn?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Adrenochrome helps me trough the night.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig heb je het overleefd, freon!quote:Op woensdag 8 april 2026 01:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De ardennen was zwaar kut.
...hier om je mars te breken.![]()
Sla ook even over ,geen saus bij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat ik niet snap hoezo zeien de utopians 2014 dat zij erst in januar gewezen zijn? op 24 .dez heeft binnen in looods miss montr.gezongen![]()
Lekker dippen.quote:Op woensdag 8 april 2026 02:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sla ook even over ,geen saus bij.
Toen waren ze er al bijna een jaar gompie.quote:Op woensdag 8 april 2026 02:16 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap hoezo zeien de utopians 2014 dat zij erst in januar gewezen zijn? op 24 .dez heeft binnen in looods miss montr.gezongen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verschil in opnames en uitzending.quote:Op woensdag 8 april 2026 02:16 schreef mario390 het volgende:
wat ik niet snap hoezo zeien de utopians 2014 dat zij erst in januar gewezen zijn? op 24 .dez heeft binnen in looods miss montr.gezongen![]()
Post nou iets.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-04-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee ik bedoel 24.dez 2013quote:Op woensdag 8 april 2026 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen waren ze er al bijna een jaar gompie.![]()
ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste witte was,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Billy Preston trad als kleine jongen op in de tv-show van Nat King Cole.quote:Op woensdag 8 april 2026 02:58 schreef Shii het volgende:
[..]
With You I'm Born Again
Bekijk deze YouTube-video...hier om je mars te breken.![]()
Geweldig!quote:Op woensdag 8 april 2026 03:02 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Billy Preston trad als kleine jongen op in de tv-show van Nat King Cole.![]()
![]()
Echt niet. Ik wil sliepen.
Dan blijf ik nog even.quote:Op woensdag 8 april 2026 03:15 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Alweer? Je hebt net 72 uur geslapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan gaan we nog eeven door.
Dat kan ik best goed Ik ben de man met bloedende hand en kom bij je. 13 treden verder. Heb je een pleister ?quote:Op woensdag 8 april 2026 03:23 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Enge verhalen vertellen bij het kampvuur.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er was nog een ander verhaal over een baby, en dan zei ik opeens . Jij bent hem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij mis ik iets.quote:Op woensdag 8 april 2026 03:33 schreef FreshFruit het volgende:
Er was nog een ander verhaal over een baby, en dan zei ik opeens . Jij bent hem.
Enge verhalen bij het kampvuur. Dit was mijn reportaire bij een ponykamp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met hoeveel meisjes dook jij het hooi in na je enge verhalen?quote:Op woensdag 8 april 2026 03:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Enge verhalen bij het kampvuur. Dit was mijn reportaire bij een ponykamp....hier om je mars te breken.![]()
Niet meisjes laten schrikken tijdens de dropping?quote:Op woensdag 8 april 2026 03:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Enge verhalen bij het kampvuur. Dit was mijn reportaire bij een ponykamp.![]()
Dat mocht niet van de vader.quote:Op woensdag 8 april 2026 03:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Met hoeveel meisjes dook jij het hooi in na je enge verhalen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het leuk?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jo ek leker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn vader, na 3 vriendinnen die van les afgingen was hij er een beetje klaar mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2026 03:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader, na 3 vriendinnen die van les afgingen was hij er een beetje klaar mee.![]()
Is weer eens wat anders dan in Rotterdam opgroeien....hier om je mars te breken.![]()
Maar toen ik 19 was heb ik in de Bijmer gewoond.quote:Op woensdag 8 april 2026 03:51 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]![]()
Is weer eens wat anders dan in Rotterdam opgroeien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Da’s minder. M’n broer heeft er een aantal jaren gewoon. 1990-1998 of zo. Als tiener kwam ik er regelmatig. Vond het verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 03:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar toen ik 19 was heb ik in de Bijmer gewoond....hier om je mars te breken.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Momentje.quote:Op woensdag 8 april 2026 03:57 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Da’s minder. M’n broer heeft er een aantal jaren gewoon. 1990-1998 of zo. Als tiener kwam ik er regelmatig. Vond het verschrikkelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik woonde in Grunder. Vlakbij Ganzenhoef de metro En Kraaiennest.
En jou broertje ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SlaapwelWerewolf
Ben wel eens iets van bang geweest. Maar dat lag aan mezelf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kneppelweg. Aan de andere kant van weg vond de Bijlmerramp plaats.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ik woonde in Grunder. Vlakbij Ganzenhoef de metro En Kraaiennest.
En jou broertje ?...hier om je mars te breken.![]()
Angst is een emotie die je kunt negeren.
Remmen is ook angst, daarom "geweun gas geven wah toch jonguh" aldus Maxicosie VerstappiusOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Toeval, daar heb ik ook nog gewoond.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:12 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Kneppelweg. Aan de andere kant van weg vond de Bijlmerramp plaats.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik liep daar wel met mij n tas vol zooi door die buurt.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:12 schreef DerRabbit het volgende:
Angst is een emotie die je kunt negeren.
Remmen is ook angst, daarom "geweun gas geven wah toch jonguh" aldus Maxicosie Verstappius“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is niet per se dat ik daar bang was, maar vond het sfeertje niet prettig.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toeval, daar heb ik ook nog gewoond....hier om je mars te breken.![]()
Een vriend van me ook totaal niet. Ik heb dat nooitt zo ervaren. Dom Fries Jongetje op avontuur.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:17 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Het is niet per se dat ik daar bang was, maar vond het sfeertje niet prettig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooit in de Energihal werdt iemand boos omdat hij dacht dat ik uit Amsterdam kwam. Toen ik Fries ging praten was het opeens helemaal prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Allemaal gasten met een grote bek en een Amsterdams accent. Echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me ook totaal niet. Ik heb dat nooitt zo ervaren. Dom Fries Jongetje op avontuur.
Ik ga pitten, ouwe. Pil is al lang keihard ingekickt.
Bij parkzicht toch problemen gehad?quote:Op woensdag 8 april 2026 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
Ooit in de Energihal werdt iemand boos omdat hij dacht dat ik uit Amsterdam kwam. Toen ik Fries ging praten was het opeens helemaal prima....hier om je mars te breken.![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik hou de wacht wel. Ochtendploeg zal zo ook wel komen met hun Koffie geleuter.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:31 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Allemaal gasten met een grote bek en een Amsterdams accent. Echt verschrikkelijk.
Ik ga pitten, ouwe. Pil is al lang keihard ingekickt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil jij koffie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier koffie voor jou.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je , ik neem net mijn derde bakje koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ik dan ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij krijgt ook koffir.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb jij al koffie op ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dtt gaat dus elke ochtend zo.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Heb je Toppie met z’n gigantische leuter!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeh,ik krijg geen koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffie maakt je dom.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duurt nog even en dan gaan ze loesoe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen heb jij de koffie ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben panja, freon.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:44 schreef FreshFruit het volgende:
Duurt nog even en dan gaan ze loesoe....hier om je mars te breken.![]()
Blijf nog even wakker Over een kwartier. gaat er iemad die woord zeggen, ik zweer je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar dat herinner ik me morgen toch niet meer.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Blijf nog even wakker Over een kwartier. gaat er iemad die woord zeggen, ik zweer je....hier om je mars te breken.![]()
Mij ook niet conjo.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:48 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ja maar dat herinner ik me morgen toch niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar wij het over hadden deze nacht is zo veel meer waardevol dan 3 uur zeiken over koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat me maar weer alleen.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:51 schreef EvilSkittle het volgende:
Ik lees het later wel terug.![]()
Laterrrr
Drink je überhaupt wel eens koffie?quote:Op woensdag 8 april 2026 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Waar wij het over hadden deze nacht is zo veel meer waardevol dan 3 uur zeiken over koffie....hier om je mars te breken.![]()
Al een tijdje niet meer. Ik leefde er voorheen wel op.quote:Op woensdag 8 april 2026 04:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Drink je überhaupt wel eens koffie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BIj DE was het zelfs verplicht.
Heer UN. Daddy, liefhebbende man en echtgenoot.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Doc.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaapcore ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In goede freon komt altiid krekt op tiid.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
minuutje korter geslapen dan gister, dikke prima zo voor een nieuwe werkdag na 4 dagen vrij
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Had je anders verwacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das waarquote:Op woensdag 8 april 2026 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In goede freon komt altiid krekt op tiid.![]()
![]()
TACO Trump.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis het helemaal.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het niet een beter plan dat de Navo ,Australië , Zuid Korea en Japan. zegt van FUCK YOU.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel terugkomen.quote:Op woensdag 8 april 2026 05:36 schreef Doc-holliday het volgende:
Ik ga nog effe plat,maak wat van de dag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
of gewoon kappen met soldaatje spelen en "wie heeft de grootste"..quote:Op woensdag 8 april 2026 05:40 schreef FreshFruit het volgende:
Is het niet een beter plan dat de Navo ,Australië , Zuid Korea en Japan. zegt van FUCK YOU.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Als ze het met drones willen uitvechten. Helemaal prima. Een mensenleven is niet in geld uit te drukken.quote:Op woensdag 8 april 2026 05:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
of gewoon kappen met soldaatje spelen en "wie heeft de grootste"..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
menselijke slachtoffers zullen altijd blijven, ook met drones. De tegenpartij zal alles doen om een land (en dus de bevolking) kapot te maken voor datgene dat zij willenquote:Op woensdag 8 april 2026 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze het met drones willen uitvechten. Helemaal prima. Een mensenleven is niet in geld uit te drukken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Geloof jij in die tegenpartij? Wat Trump zegt te sturen .quote:Op woensdag 8 april 2026 05:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
menselijke slachtoffers zullen altijd blijven, ook met drones. De tegenpartij zal alles doen om een land (en dus de bevolking) kapot te maken voor datgene dat zij willen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik doel meer in zijn algemeenheid, ik volg oorlogen nooit zo precies.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Geen probleem, als dit los gaat gaat het een tweede Vietnam worden. Dat is mijn voorspelling.quote:Op woensdag 8 april 2026 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
Ik doel meer in zijn algemeenheid, ik volg oorlogen nooit zo precies.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo lang ik nog kan slapen zonder dat de bommen om de oren vliegen zal het allemaal wel, ben wat dat betreft heel nuchter, ben blij dat ik in een (tegenwoordig) vredelievend land woon en niet in het MOTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Zolang we nog samen ,eten drinken en kunnen lachen komen we er wel zei mijn Vader altijd.quote:Op woensdag 8 april 2026 05:58 schreef _UserName_ het volgende:
zo lang ik nog kan slapen zonder dat de bommen om de oren vliegen zal het allemaal wel, ben wat dat betreft heel nuchter, ben blij dat ik in een (tegenwoordig) vredelievend land woon en niet in het MO“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies dat dus, je had een wijze vader
En weet je wat mss stom is ? ik ben blij dat ze deze shit niet meer hoeven te maken.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
Precies dat dus, je had een wijze vader“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is helemaal niet stom, alsof je wordt geboren met het idee van "zo, en nu wil ik wel eens een oorlog meemaken"
Maar ook die Corona.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:06 schreef _UserName_ het volgende:
Dat is helemaal niet stom, alsof je wordt geboren met het idee van "zo, en nu wil ik wel eens een oorlog meemaken"“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, al was dat ook wel op een gegeven moment overtrokken vond ik.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kan je mijn DM zien ?quote:Op woensdag 8 april 2026 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, al was dat ook wel op een gegeven moment overtrokken vond ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag het idd, dacht dat je niet wilde reageren in het topic erover maar is okeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik reageer op alles en iedereen. Met UN en ik in een sjees zijn wij de baas,quote:Op woensdag 8 april 2026 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zag het idd, dacht dat je niet wilde reageren in het topic erover maar is oke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat eerste klopt wel jaquote:Op woensdag 8 april 2026 06:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik reageer op alles en iedereen. Met UN en ik in een sjees zijn wij de baas,
Ik weet niet hoe jullie zijn getrouwd maar dit was altijd mijn droom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier versta je vast geen zak van.
Wat ik er uit haal is dat het eerste "ijzer" een trouwring zou moeten zijn volgens traditie, maar dat meneer vanwege een ongeluk een ijzeren pin in de arm heeft waardoor de trouwring niet het eerste ijzer is, wat een probleem vormt voor de traditie. Zit ik een beetje goed? Oh ja, het speelt zich af in Sneek.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Joure. Ik had dit met Soul kunnen doen. Je trouwt dan dan ook echt.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
Wat ik er uit haal is dat het eerste "ijzer" een trouwring zou moeten zijn volgens traditie, maar dat meneer vanwege een ongeluk een ijzeren pin in de arm heeft waardoor de trouwring niet het eerste ijzer is, wat een probleem vormt voor de traditie. Zit ik een beetje goed? Oh ja, het speelt zich af in Sneek.
Oh, ik hoorde "Snits", dus denk Sneek. Maar ja, zo iets zou wel gaaf zijn als je in de regio woont. Hier hebben we de boerenbruiloft, ook wel grappig (al weet ik niet de exacte inhoud). Maar dan trouw je niet voor de wet, is meer voor de leuk er bij.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joure. Ik had dit met Soul kunnen doen. Je trouwt dan dan ook echt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Je hoorde Snits wel goed hoor. maar dat ging meer over de prijzen van het ringsteken.quote:Op woensdag 8 april 2026 06:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde "Snits", dus denk Sneek. Maar ja, zo iets zou wel gaaf zijn als je in de regio woont. Hier hebben we de boerenbruiloft, ook wel grappig (al weet ik niet de exacte inhoud). Maar dan trouw je niet voor de wet, is meer voor de leuk er bij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje wanneer de oogst binnen was kwamen de markten en dit soort feesten. Wie heeft het stesrkste paard?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door FreshFruit op 08-04-2026 07:16:11 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Nog 5 dagen
Werewolf
Ik mis je nu al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 8 april 2026 04:39 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Heb je Toppie met z’n gigantische leuter!
![]()
voor IEDEREEN
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee schattebol, ik verjaar dan.quote:Werewolf
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-04-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
[quote]Op woensdag 8 april 2026 07:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee schattebol, ik verjaar dan.
[/qu
Ge zijt ne goeie en mijn Zoeteke.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat gedoe over koffie is wel klaar nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stil hierIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mogge heldquote:
Anders hebben ze niks te zeggen. Koffie shit. En dat gaat tot 10 uur door.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Elke dag hetzelfde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen leven zonder koffieIk heb er één en ik ben er trots op
En here we go.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach ja, niks mis meeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar 3 uur lang elke dag hetzelfde over koffie ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En elke dag weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
8 uurIk heb er één en ik ben er trots op
Lekker bakkie nooit verkeerd.quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zit al aan mijn derde bakkie. Al was het je derde liter. Vertel me je dromen en wat je vandaag gaat bereiken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee nee koffie, Jij ook een bakkie ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja lekker!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb gisteravond nog iemand serieus genomen, ben niet van plan om dat hier ook te gaan doen
Liever koffie dan het nieuws ja. Elke dag weer oorlog en dood en verderf. Als ik nog niet depressief was werd ik dat wel van het nieuwsquote:
Trump die doet alsof ie gewonnen heeft, terwijl hij herstelbetalingen gaat betalen en het verrijken van uranium weer toestaat![]()
Ik vind daar wat vanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het nieuws was vanmorgen wel positief tijdelijk staak het vuren en de straat weer open.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Liever koffie dan het nieuws ja. Elke dag weer oorlog en dood en verderf. Als ik nog niet depressief was werd ik dat wel van het nieuwsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het leuker om spelwijze te spelen.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het nieuws was vanmorgen wel positief tijdelijk staak het vuren en de straat weer open.
In de opgave van vandaag kan ik jou ook maken
Wordt niet goedgekeurd, maar blijft grappig
Lol. Hoeveel punten ben ik waardquote:Op woensdag 8 april 2026 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om spelwijze te spelen.
[ afbeelding ]
Wordt niet goedgekeurd, maar blijft grappig
Post stop top pot poets stoep doek poetsdoek sop stek kegsquote:Op woensdag 8 april 2026 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt niet goedgekeurd, maar blijft grappigIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo eventjes uit de losse polsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gas opent op -18%Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik keur deze goed.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt niet goedgekeurd, maar blijft grappig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeven letters dus zeven puntenquote:(als je zou meetellen dan)
Spelregels: de letter in het midden MOET in het woord zitten, en woorden moeten minimaal 4 letters hebbenquote:Op woensdag 8 april 2026 08:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Post stop top pot poets stoep doek poetsdoek sop stek kegsIk heb er één en ik ben er trots op
Stomme regelquote:Op woensdag 8 april 2026 08:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeven letters dus zeven punten(als je zou meetellen dan)
[..]
Spelregels: de letter in het midden MOET in het woord zitten, en woorden moeten minimaal 4 letters hebbenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kech“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog even een bolk voor ik naar het werk ga
Ik moet wachten tot de droger klaar is.
Dan nog maar een bak koffie en een peuk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Daar moest 'kets' staanquote:
Deze man.quote:
O jee ik tel niet meequote:Op woensdag 8 april 2026 08:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeven letters dus zeven punten(als je zou meetellen dan)
[..]
Spelregels: de letter in het midden MOET in het woord zitten, en woorden moeten minimaal 4 letters hebbenzero points for me
💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
Pointless.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij ben ik een kilo lichter nu
Wat is de naam?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voor veel mensen vormt koffie het symbolische startschot van de dag: een warm, aromatisch moment dat lichaam en geest in beweging zet. De handeling van het zetten, het eerste aroma dat opstijgt, en de herkenbare smaak vormen samen een ritueel dat helpt om de overgang van slaap naar alertheid soepel te laten verlopen. Maar naast deze psychologische waarde heeft koffie ook een interessante relatie met het menselijk lichaam, in het bijzonder met het darmstelsel.
Het meest directe effect van koffie in de ochtend is de stimulatie van het centrale zenuwstelsel. Cafeīne blokkeert adenosine, een stof die slaperigheid bevordert, waardoor alertheid en concentratie toenemen. Deze neurochemische verandering werkt door in het hele lichaam. Het autonome zenuwstelsel, dat onder andere de darmactiviteit regelt, reageert mee. Hierdoor kan koffie de darmperistaltiek — de ritmische samentrekkingen die voedsel door het spijsverteringskanaal bewegen — versnellen. Veel mensen ervaren dit als een natuurlijke “ochtendboost” voor hun stoelgang.
Interessant is dat dit effect niet uitsluitend aan cafeīne te danken is. Studies tonen aan dat zowel cafeīnehoudende als cafeīnevrije koffie de darmactiviteit kunnen stimuleren. Dit wijst erop dat andere componenten, zoals chlorogeenzuren en bepaalde aromatische verbindingen, eveneens bijdragen aan de prikkelende werking op de darmen. Het maakt koffie tot een complex mengsel waarin verschillende stoffen samenwerken om het spijsverteringsstelsel te activeren.
Daarnaast speelt koffie een rol in de gezondheid van het microbioom — de miljarden bacteriën die in de darmen leven en essentieel zijn voor vertering, immuunfunctie en zelfs stemming. Polyfenolen in koffie fungeren als prebiotica: ze worden niet volledig door het lichaam afgebroken en dienen als voedingsbron voor gunstige darmbacteriën. Een rijker en diverser microbioom wordt in onderzoek vaak geassocieerd met een betere algehele gezondheid. Hoewel dit geen directe garantie biedt voor iedereen, laat het wel zien dat koffie meer doet dan alleen energie geven.
Het ochtendmoment zelf versterkt deze effecten. Na een nacht slapen is het lichaam in een staat van relatieve rust. De darmen hebben urenlang geen voedsel verwerkt, en de stofwisseling draait op een laag pitje. Koffie fungeert dan als een soort interne wekker: het verhoogt de doorbloeding, activeert het zenuwstelsel en zet het spijsverteringsproces in gang. Voor veel mensen draagt dit bij aan een gevoel van ritme en regelmaat, wat op zijn beurt weer gunstig is voor de darmgezondheid.
Toch is het belangrijk om te benadrukken dat ieder lichaam anders reageert. Waar de één baat heeft bij een kop koffie op de nuchtere maag, kan een ander last krijgen van maagzuur of irritatie. Wie klachten ervaart, doet er goed aan dit met een zorgprofessional te bespreken, zodat er gekeken kan worden naar persoonlijke factoren zoals gevoeligheid, voeding of onderliggende aandoeningen.
Koffie is dus meer dan een ochtendgewoonte. Het is een samenspel van smaak, ritueel en fysiologie dat zowel de geest als het darmstelsel kan ondersteunen. De kunst is om te luisteren naar je eigen lichaam en koffie te gebruiken als een bewuste, plezierige start van de dag.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kijk zo leren we iedere dag weer b ijquote:Op woensdag 8 april 2026 08:30 schreef DJMO het volgende:
Voor veel mensen vormt koffie het symbolische startschot van de dag: een warm, aromatisch moment dat lichaam en geest in beweging zet. De handeling van het zetten, het eerste aroma dat opstijgt, en de herkenbare smaak vormen samen een ritueel dat helpt om de overgang van slaap naar alertheid soepel te laten verlopen. Maar naast deze psychologische waarde heeft koffie ook een interessante relatie met het menselijk lichaam, in het bijzonder met het darmstelsel.
Het meest directe effect van koffie in de ochtend is de stimulatie van het centrale zenuwstelsel. Cafeīne blokkeert adenosine, een stof die slaperigheid bevordert, waardoor alertheid en concentratie toenemen. Deze neurochemische verandering werkt door in het hele lichaam. Het autonome zenuwstelsel, dat onder andere de darmactiviteit regelt, reageert mee. Hierdoor kan koffie de darmperistaltiek — de ritmische samentrekkingen die voedsel door het spijsverteringskanaal bewegen — versnellen. Veel mensen ervaren dit als een natuurlijke “ochtendboost” voor hun stoelgang.
Interessant is dat dit effect niet uitsluitend aan cafeīne te danken is. Studies tonen aan dat zowel cafeīnehoudende als cafeīnevrije koffie de darmactiviteit kunnen stimuleren. Dit wijst erop dat andere componenten, zoals chlorogeenzuren en bepaalde aromatische verbindingen, eveneens bijdragen aan de prikkelende werking op de darmen. Het maakt koffie tot een complex mengsel waarin verschillende stoffen samenwerken om het spijsverteringsstelsel te activeren.
Daarnaast speelt koffie een rol in de gezondheid van het microbioom — de miljarden bacteriën die in de darmen leven en essentieel zijn voor vertering, immuunfunctie en zelfs stemming. Polyfenolen in koffie fungeren als prebiotica: ze worden niet volledig door het lichaam afgebroken en dienen als voedingsbron voor gunstige darmbacteriën. Een rijker en diverser microbioom wordt in onderzoek vaak geassocieerd met een betere algehele gezondheid. Hoewel dit geen directe garantie biedt voor iedereen, laat het wel zien dat koffie meer doet dan alleen energie geven.
Het ochtendmoment zelf versterkt deze effecten. Na een nacht slapen is het lichaam in een staat van relatieve rust. De darmen hebben urenlang geen voedsel verwerkt, en de stofwisseling draait op een laag pitje. Koffie fungeert dan als een soort interne wekker: het verhoogt de doorbloeding, activeert het zenuwstelsel en zet het spijsverteringsproces in gang. Voor veel mensen draagt dit bij aan een gevoel van ritme en regelmaat, wat op zijn beurt weer gunstig is voor de darmgezondheid.
Toch is het belangrijk om te benadrukken dat ieder lichaam anders reageert. Waar de één baat heeft bij een kop koffie op de nuchtere maag, kan een ander last krijgen van maagzuur of irritatie. Wie klachten ervaart, doet er goed aan dit met een zorgprofessional te bespreken, zodat er gekeken kan worden naar persoonlijke factoren zoals gevoeligheid, voeding of onderliggende aandoeningen.
Koffie is dus meer dan een ochtendgewoonte. Het is een samenspel van smaak, ritueel en fysiologie dat zowel de geest als het darmstelsel kan ondersteunen. De kunst is om te luisteren naar je eigen lichaam en koffie te gebruiken als een bewuste, plezierige start van de dag.
Bedankt, MoonGPTquote:Op woensdag 8 april 2026 08:30 schreef DJMO het volgende:
Koffie is dus meer dan een ochtendgewoonte. Het is een samenspel van smaak, ritueel en fysiologie dat zowel de geest als het darmstelsel kan ondersteunen. De kunst is om te luisteren naar je eigen lichaam en koffie te gebruiken als een bewuste, plezierige start van de dag.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
cafeīne prikkelt ook de blaas heb ik van de week van de bekkenbodemfysio gehoordWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ik daarom zo vaak moeten piesen?quote:Op woensdag 8 april 2026 08:39 schreef Dotteke het volgende:
cafeīne prikkelt ook de blaas heb ik van de week van de bekkenbodemfysio gehoordIk heb er één en ik ben er trots op
Nog een bakkie dan maar?quote:
Werewolf
Dat zou maar zo kunnen ze adviseerde om naast koffie ook water te drinken.quote:
Nu drink ik gelukkig cafeīne vrij, maar moet even goed vaak plassen na het drinken van koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker lekkerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Blubske, fijn eindelijk mag je het hierna gaan schilderen, ga je dat zelf doen of helpt iemand je?quote:Op woensdag 8 april 2026 08:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog 1 keer afschuren en schimmelwerend middel
Dan schilderen/kliederen/whateverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bezig, Pinniequote:Op woensdag 8 april 2026 08:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog 1 keer afschuren en schimmelwerend middel
Dan schilderen/kliederen/whatever
Pinnie moet nog bezig gaan
Samen met mamaquote:Op woensdag 8 april 2026 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Blubske, fijn eindelijk mag je het hierna gaan schilderen, ga je dat zelf doen of helpt iemand je?
Werewolf
Mogguhh
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Gezellig. En dan lekker je kamer weer inrichten en alles terug op zijn plaatstquote:
Eindelijk he, ze zijn al een paar weken bezigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
.
Lekker weer buiten kindertjes van Jezus,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn bed staat al anders maar de kasten moeten terug gezet wordenquote:Op woensdag 8 april 2026 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig. En dan lekker je kamer weer inrichten en alles terug op zijn plaatst
Eindelijk he, ze zijn al een paar weken bezig
Zin om te kliederen
Werewolf
Mocht je zelf de kleur uitkiezen?quote:Op woensdag 8 april 2026 08:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn bed staat al anders maar de kasten moeten terug gezet worden
Zin om te kliederen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wou dat die droger eens opschoot. Dan kan ik tenminste gaan douchen en me aankleden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Genietenquote:Op woensdag 8 april 2026 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker weer buiten kindertjes van Jezus,
.
/Kan je toch ook doen als dat ding aanstaat?quote:Op woensdag 8 april 2026 08:56 schreef DJMO het volgende:
Ik wou dat die droger eens opschoot. Dan kan ik tenminste gaan douchen en me aankleden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
OkeDon't follow me. I am lost too
.
YepIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij bent wel van droger humor. Dat scheelt.quote:Op woensdag 8 april 2026 08:56 schreef DJMO het volgende:
Ik wou dat die droger eens opschoot. Dan kan ik tenminste gaan douchen en me aankleden.
Yepquote:Op woensdag 8 april 2026 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mocht je zelf de kleur uitkiezen?Werewolf
Morguh Vinoquote:
![]()
.
En wat is het geworden ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, want de kleding die ik aanwil zit in de drogerquote:Op woensdag 8 april 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:
/
[..]
Kan je toch ook doen als dat ding aanstaat?
![]()
.
O lol, dan zou ik ook even wachtenquote:Op woensdag 8 april 2026 09:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, want de kleding die ik aanwil zit in de drogernat aantrekken is ook niet lekker.
Wat een dagDon't follow me. I am lost too
.
Ik zie er nu alweer tegenop.Don't follow me. I am lost too
.
Ik ben er voor eventuel steun en toeverlaat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Komt goedquote:Op woensdag 8 april 2026 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er voor eventuel steun en toeverlaat.
.
Had je geen keuzestress ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
Weet ik, maar toch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Regel jij dat even. ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: