Dat is dan het enige dat momenteel in prijs daaltquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze dalen weer. Ben benieuwd hoe ver en waarom.
“Why don’t you just buy a girl sheep?”quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
@:Nattekat, dit kun je ook nog als onderwerp gebruiken
[ afbeelding ]
Afvallen zoals god het bedoeld heeftquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdje coke geprobeerd maar dat is weer slecht voor de portemonnee
Met een beetje mazzel sodeflikkert die hele onzin snel weer in elkaar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan het enige dat momenteel in prijs daalt
Daar maak ik me minder zorgen om dan wat er gebeurt nadat ergens volgende week de laatste tankers uit die regio aangekomen zijn in de havens hier. Tot nu toe was de stijging alleen een beetje paniekvoetbal aan de pomp terwijl er nog aanvoer was.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Welterusten allen. Succes met de kernbom over drie uur.
Me locking in my trades:quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar maak ik me minder zorgen om dan wat er gebeurt nadat ergens volgende week de laatste tankers uit die regio aangekomen zijn in de havens hier. Tot nu toe was de stijging alleen een beetje paniekvoetbal aan de pomp terwijl er nog aanvoer was.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Domino's.
Met de D vanDikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
quote:Op woensdag 8 april 2026 01:19 schreef Flory- het volgende:
Happy Birthday!!!!! @:Recce [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2026 01:20 schreef Flory- het volgende:
Nu hoop ik dat hij jarig is want het plaatje in de OP meldt niks
quote:Op woensdag 8 april 2026 01:22 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd @:recce als je jarig bent![]()
Huh? Hier niet?quote:Op woensdag 8 april 2026 01:23 schreef bitterbal het volgende:
de knop om je post te wijzigen is weg
oh wacht nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |