Radijsjesquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.
ben vaak op zoek naar 'alternatieven'
komkommer enzo. zodat ik wel iets kan pakken uit de koelkast maar toch 'normaal' kan doen
hmm neh die scherpte vind ik niet lekker om te knagen.quote:
20.000 is twee zakken waardigquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik probeer nog steeds 'belonend' te eten, dus het meer stapjes is meer hapjes principe. Als ik dan 20.000 stapjes heb gezet voel ik me niet zo schuldig als ik 's avonds nog een zak chips wegsnaai
Nee joh, 20k is eigenlijk een beetje de ondergrens voor een beetje goed snacken. Al haal ik dat ook niet altijd en vreet ik toch een zak leegquote:
Ik probeer mezelf iets minder te belonen tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Ik probeer nog steeds 'belonend' te eten, dus het meer stapjes is meer hapjes principe. Als ik dan 20.000 stapjes heb gezet voel ik me niet zo schuldig als ik 's avonds nog een zak chips wegsnaai
Verkapte manier om te zeggen dat je niet genoeg stapjes zetquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik probeer mezelf iets minder te belonen tegenwoordig
Wanneer? Morgen?quote:
Ja, vandaag niet meer in ieder geval.quote:
Gewoon hoop blijven houden, ooit komt de dag dat het je wel luktquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vandaag niet meer in ieder geval.
Ja, zal vast wel een keer moeten lukken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon hoop blijven houden, ooit komt de dag dat het je wel lukt
Nee dan juist niet omdat je dan in paniek bent wat je allemaal mistquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zal vast wel een keer moeten lukken.
Waarschijnlijk op een dag dat er geen internet/stroom is.
Misschien maar beter ook met de huidige toestand in de wereld.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan juist niet omdat je dan in paniek bent wat je allemaal mist
Trustequote:Op dinsdag 7 april 2026 22:24 schreef Nizno het volgende:
ja ik ga de laptop uit doen.
Gute Nacht Freunde
Ja dan zou het wel fijn zijn om in een raket om de maan te zitten zodat je dat allemaal niet meekrijgtquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook met de huidige toestand in de wereld.
Rokenquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja.
ben vaak op zoek naar 'alternatieven'
komkommer enzo. zodat ik wel iets kan pakken uit de koelkast maar toch 'normaal' kan doen
Moet je ketamine proberen, dan ben je gelijk ver genoeg van de wereld dat je niet meer aan eten denktquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdje coke geprobeerd maar dat is weer slecht voor de portemonnee
quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je ketamine proberen, dan ben je gelijk ver genoeg van de wereld dat je niet meer aan eten denkt
Waarom zou ik zo'n verdrietig onderwerp aanhalen?quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
@:Nattekat, dit kun je ook nog als onderwerp gebruiken
[ afbeelding ]
Een beetje anders zijn en niet over je werk en hobby's pratenquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo'n verdrietig onderwerp aanhalen?
Ze dalen weer. Ben benieuwd hoe ver en waarom.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
@:Nattekat, dit kun je ook nog als onderwerp gebruiken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |