Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Appatapetee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet komen = moet edit: niet handig
Thats what she said @StevenHyde
[ Bericht 6% gewijzigd door Kissingbird op 07-04-2026 19:32:46 ]Smile, it's free therapy.![]()
en ja gedaanquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is handiger om te kijken naar hetgeen in de pannen zit
Smile, it's free therapy.![]()
en dan nu in het Nederlandsquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:27 schreef Kissingbird het volgende:
Niet komen = moet handig
Thats what she said @:stevenhydeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik ga even naar de buren.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:36 schreef mario390 het volgende:
man man mutti en smartphone vrag zij me nu waar vind ik de zahlen om en nummer te wählen![]()
Schnell, geh ihr helfen![]()
Ok tot zoquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Als een Bolker vraagt om Bolk hulp dan word de Bolk Garde per direct uitgerukt.
Zo zijn wij gewoon
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
gewoon lekker puntjes laten pakkenquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
Als een Bolker vraagt om Bolk hulp dan word de Bolk Garde per direct uitgerukt.
Zo zijn wij gewoon
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Neeejquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon lekker puntjes laten pakken![]()
U kent het Konijnlijke Korps de Bolk blijkbaar nietquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon lekker puntjes laten pakken![]()
Bolk de bolkende Bolkers met een Bolk!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
eigenlijk zeg je nu dat je braaf naar een vrouw luistertquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
U kent het Konijnlijke Korps de Bolk blijkbaar niet![]()
Bolk de bolkende Bolkers met een Bolk!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
U heeft ons motto verkeer gesnapt en gesnopen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk zeg je nu dat je braaf naar een vrouw luistert
Ons motto is: semper in patina estoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
wees altijd in de pan???quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
nice!quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]Was wat gepruts met de rolletjes maar uiteindelijk redelijk gelukt
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dus was het andrea En nu gaat het over de pil. Charlotte heeft twee pakjes meegenomen omdat ze niet ongesteld wil worden. Andrea begraaft haar tampons.![]()
Pantino was het beste wat ik grammaticaal kon invoegen in de latijnse tekst "altijd zijn" wat bij bolk kwam en ik kon vervoegen uit geheugen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nou echtquote:![]()
Wat een dieptepunt die hooligans toch weer.
En dat zo'n burgemeester er nog in trapt
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.![]()
Wrappiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Faber est suae quisque fortunaequote:Op dinsdag 7 april 2026 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pantino was het beste wat ik grammaticaal kon invoegen in de latijnse tekst "altijd zijn" wat bij bolk kwam en ik kon vervoegen uit geheugen.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Bolkie
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Haloa
.
![]()
.
Whut?Don't follow me. I am lost too
.
Ah, u bedoelt het laat roomse en het vroeg Gallisch latijn. Dat verklaart een hoop.quote:
Dank voor deze opheldering
wat en goorwijfenn 2014 Oh gruwel, zijn die meiden niet opgevoed dat je het in wc papier wikkelt of laten ze van die zakjes op de boodschappenlijst zetten, dit is echt goor![]()
Tis wat..Don't follow me. I am lost too
.
erba volant, scripta manentquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Smerig man. Zal ook stinken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:04 schreef mario390 het volgende:
wat en goorwijfenn 2014 Oh gruwel, zijn die meiden niet opgevoed dat je het in wc papier wikkelt of laten ze van die zakjes op de boodschappenlijst zetten, dit is echt goorDon't follow me. I am lost too
.
In ander authentiek nieuws, er is een petitie genaamd "Make V10's Great Again"
zo nietquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
In ander authentiek nieuws, er is een petitie genaamd "Make V10's Great Again"
haak ik echt afEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat stolt wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Put it in your zakjequote:Op dinsdag 7 april 2026 20:04 schreef mario390 het volgende:
wat en goorwijfenn 2014 Oh gruwel, zijn die meiden niet opgevoed dat je het in wc papier wikkelt of laten ze van die zakjes op de boodschappenlijst zetten, dit is echt goor
Bekijk deze YouTube-video![]()
In die constructie in oud Rooms is het Scripti mament in die zin, want je hebt het over meervoud.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En vrouwen gooien die dingen gewoon onder hun bed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
net als sportsokken? @Kissingbird @greysbonesquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
En vrouwen gooien die dingen gewoon onder hun bed.![]()
FTFYquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
net als krokante sportsokken? @:KissingBird @:greysbones
de sportsokken zijn van @Kissingbirdquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:09 schreef maily het volgende:
[..]
net als sportsokken? @:KissingBird @:greysbones
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dat kann ik niet zeggen heb geen vriendin, gaa je naar tamponzoek soms?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
En vrouwen gooien die dingen gewoon onder hun bed.![]()
![]()
ff naar de bios
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik kijk daarom dus ook nooit onder het bed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kun je niet bij Mutti onder het bed kijken?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann ik niet zeggen heb geen vriendin, gaa je naar tamponzoek soms?![]()
Ik koop wel tampons voor Soul en chocolade.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nu echt
En slangenvoer?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik koop wel tampons voor Soul en chocolade.Werewolf
Fijne film.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nein zij kauft alwaysquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
kun je niet bij Mutti onder het bed kijken?![]()
Nee, dat mag ze zelf doen.quote:
vorwat stroom vor wc anschrauben ?? Gio "kunnen we die WC niet ff maken?"
Emil "Nee we hebben geen stroom"
Gio "Waar dat voor?"
Emil "Voor de schroeven"![]()
koopt ze ook je unterhozen?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
zou jij ook doen hequote:Op dinsdag 7 april 2026 20:16 schreef mario390 het volgende:
dann draai de schrauben met de zange fest hoor du idiot
neverending soap hoor, wow, wat een geduld moet jij hebben![]()
Niet gaan schelden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee om dat dit Gio "kunnen we die WC niet ff maken?"quote:
Emil "Nee we hebben geen stroom"
Gio "Waar dat voor?"
Emil "Voor de schroeven"![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was zo nu heb ik genoeg soms ook vor kerst sokken en slips![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Huh utopia praat?Werewolf
Doe je mee?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had ze gister weer aanquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
de sportsokken zijn van @:Kissingbird
Maar een uitgetrokken tampon kan iedereen overkomen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had je visite ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh vandaar de vernoeming van Colindaquote:Werewolf
Die Höhle der Löwenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jou ook?quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:22 schreef FreshFruit het volgende:
Maar een uitgetrokken tampon kan iedereen overkomen.![]()
In Utopia deden ze wodka tampons.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
.
Van achteren?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Geen ja en geen neger.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Dat zal ik wel nooit begrijpen
.
ja jaquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
ik las "bridget"
en toen dacht ik "maasland" of "jones"![]()
![]()
BI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
![]()
.
Oja. Was ook geen succes.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:40 schreef maily het volgende:
[..]
zij heeft nog verkering gehad met André HazesDon't follow me. I am lost too
.
OI'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
![]()
.
![]()
![]()
.
RustaaaaghDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-04-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag deze bij Dirk en moest aan jou denken
[ afbeelding ]![]()
![]()
Driede
.
Waar is @KoningWouter als je hem nodig hebt?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
1.2.3.4
Hoedje van...Don't follow me. I am lost too
.
Beste BolkDon't follow me. I am lost too
.
goeie vraagquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:31 schreef DJMO het volgende:
Waar is @:KoningWouter als je hem nodig hebt?![]()
![]()
Wie vraagt.Don't follow me. I am lost too
.
Sow, uit de space. Mag je een dame een compliment geven ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maakt mij niet meer uit.
Lijkt me lastig.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Blik op het juiste.
Blik op oneindigDon't follow me. I am lost too
.
Heeft X een mooi feestje gehad ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Partyhard
.
Heb net hard mijn teen gestoten.
Sterktequote:
.
Dat is een feit.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Hey GG tijd om te slapen 💤quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Vino. En hoe was het feest.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wel okequote:![]()
X is doedoes. Ik neem nog een rum cola en dan ga ik naast hem liggen. Gelukkig voor hem is hij morgen nog vrij![]()
![]()
Mooi hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij heeft het er goed van genomen dus. Heb op tv gekeken of ik een Spanjaard met een blonde dame zag. Maar heb jullie niet gespot lolquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja wel oke![]()
X is doedoes. Ik neem nog een rum cola en dan ga ik naast hem liggen. Gelukkig voor hem is hij morgen nog vrijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het er goed van genomen dus. Heb op tv gekeken of ik een Spanjaard met een blonde dame zag. Maar heb jullie niet gespot lol
Ik zei tegen hem, volgend seizoen Feyenoord kampioen. En dan gaan we samen de fontein in![]()
![]()
Tis wat feestvieren voor een club waar je eigen club van heeft verlorenquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zei tegen hem, volgend seizoen Feyenoord kampioen. En dan gaan we samen de fontein in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach ja ik was mee voor de gezelligheid.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis wat feestvieren voor een club waar je eigen club van heeft verloren![]()
Dus als feyenoord ooit weer kampioen wordt, dan moet hij mee naar rotterdam![]()
![]()
GezelligDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
![]()
.
en, is er nog geruzie, gestook, gezuig en geschreeuw geweest hier
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik.heb.rumquote:Op dinsdag 7 april 2026 22:59 schreef Koen66 het volgende:
en, is er nog geruzie, gestook, gezuig en geschreeuw geweest hier![]()
HaShiiquote:
.
HaShii HaShoe, hooikoortsseizoen is duidelijk aangebrokenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, het is hoog tijd. Ik zit nog over die oorlog te lezen.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
De deksel zit op de pan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:59 schreef Koen66 het volgende:
en, is er nog geruzie, gestook, gezuig en geschreeuw geweest hierDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:59 schreef Koen66 het volgende:
en, is er nog geruzie, gestook, gezuig en geschreeuw geweest hiertoonbeeld van gezelligheid vanaf nu
Uw ADH vitamine Worst
Rust iddDon't follow me. I am lost too
.
was wel okquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HohoDon't follow me. I am lost too
.
ik begin netDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
.
![]()
![]()
klein beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
klein beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Uit met de pret.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uit met de pret.?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag hopen van niet zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
werken?quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik nog halve fles. Maar ik ga slapen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb nog allemaal nieuews“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Ik ben gellukig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij moet natuurlijk helamaal niks maat. Heb het ook niet niet meegekregen. Neem je rust. Het is niet zomaar.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb mijn verlof nog weekje verlengd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Mestgeur.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Misschien de wc eens poetsen danDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gaat het niet om.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uw ADH vitamine Worst
ODo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja o“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
OoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Prima .“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was ook nadat ik klaar was.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
hier hebbie pas een O
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame Shii.quote:Op woensdag 8 april 2026 00:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja weer een dag dichterbij het weekend!
En toen nog een keer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Done.quote:
Haas smaakt ook net iets anders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob.
Ook dieren eten dierenquote:Op woensdag 8 april 2026 00:35 schreef Shii het volgende:
Alle dieren zijn te lief om te eten (vind ik dan).![]()
Ik ben de was aan het doen opvouwen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Draag je wel lederen schoenen ?quote:Op woensdag 8 april 2026 00:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is de natuur. Maar ik eet geen dieren. Ik had daarom ook (vind ik dan) toegevoegd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goffer.
In Peru is de cavia, bekend als cuy, al duizenden jaren een inheemse bron van voedsel en een traditionele delicatesse, vaak geserveerd als een gefrituurd of geroosterd geheel met een smaak tussen kip en konijn. Het zijn geen huisdieren in de westerse zin, maar belangrijke proteïnebronnen die door hun snelle voortplanting en gemakkelijke verzorging een hoeksteen van de Andes-cultuur vormen.Uw ADH vitamine Worst
een cuy is een groot type cavia, vaak speciaal gefokt voor het vleesquote:Op woensdag 8 april 2026 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
In Peru is de cavia, bekend als cuy, al duizenden jaren een inheemse bron van voedsel en een traditionele delicatesse, vaak geserveerd als een gefrituurd of geroosterd geheel met een smaak tussen kip en konijn. Het zijn geen huisdieren in de westerse zin, maar belangrijke proteïnebronnen die door hun snelle voortplanting en gemakkelijke verzorging een hoeksteen van de Andes-cultuur vormen.Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: