Hoe gaat het nu met de mooitjes?quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:19 schreef sigme het volgende:
Wat een regenbooggezelschap hier
Als het even kan sluit ik me er niet bij aan, het ziet er niet aangenaam uit. Ik vermaak me wel met zeven pups in hoofdzakelijk zwartwit.
Ik heb t geprobeerd, buiten lezen. In de zon met trui aan prima, maar als ie weg is, niet lekker. Zit weer lekker binnen dusquote:Op vrijdag 10 april 2026 12:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Goed zo @:blues je moet niets wanneer je niet wil, go with the flow.
Pijnstillers helpen wel maar niet genoeg, had gisteren teveel gedaan dus ik had het ook verwacht (de comaslaap was een fijn cadeautje). In dat kader bedenk ik me net dat het best dom is om nu het bed te verschonen en vanavond eters entertainen, maar te laat.
En mopper, het is weer geen lekker weer. Het is droog maar fris
Hier staat een beetje wind net op t balkon, niet fijn. Wel de deur open maar buiten zitten is niet fijnquote:Op vrijdag 10 april 2026 14:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb t geprobeerd, buiten lezen. In de zon met trui aan prima, maar als ie weg is, niet lekker. Zit weer lekker binnen dus
Dit dit dit.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Je zou ook kunnen streven naar laten zien dat je een (normaal) kwetsbaar persoon bent.
Hoe dan ook: bescherm jezelf. Jouw persoontje is belangrijker dan werk, dan de boel op schema hebben, dan de schoonfamilie, dan de boodschappen.
Mijn hemel, en dat duurt natuurlijk weken zodat je schoonmoeder wekenlang zonder zitquote:Op vrijdag 10 april 2026 15:24 schreef fietsie het volgende:
Had ik al verteld van de traplift ? Die na reparatie het nu goed doet ?
Die moet nu terug naar de fabriek "want de monteur was niet bevoegd voor dit type reparatie".
Dus ze gaan hem weghalen, precies opnieuw doen wat al gedaan is, en hem dan weer plaatsen.
Natuurlijk neemt de gemeente geen aktie tegen de leverancier, "ja, bij zo'n complex product hebben we wel vaker wat aanloop problemen".
De wel behulpzame monteur haalt hem op en brengt hem weer, hij verwacht de dag er na. Hij was nog steeds boos op zijn collega.quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn hemel, en dat duurt natuurlijk weken zodat je schoonmoeder wekenlang zonder zit
😳quote:Op vrijdag 10 april 2026 15:24 schreef fietsie het volgende:
Had ik al verteld van de traplift ? Die na reparatie het nu goed doet ?
Die moet nu terug naar de fabriek "want de monteur was niet bevoegd voor dit type reparatie".
Dus ze gaan hem weghalen, precies opnieuw doen wat al gedaan is, en hem dan weer plaatsen.
Natuurlijk neemt de gemeente geen aktie tegen de leverancier, "ja, bij zo'n complex product hebben we wel vaker wat aanloop problemen".
Dit is dus waarom de lieve Heer je schoonmoeder zo'n trapliftdrama aandoetquote:Op vrijdag 10 april 2026 15:29 schreef fietsie het volgende:
[liefdagboek]
Ik maakte weer eens bleekselderijschotel, dit keer met knolraap blokjes ipv aardappel.
[/liefdagboek]
Jij bent ook wel selectief religieusquote:Op vrijdag 10 april 2026 16:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit is dus waarom de lieve Heer je schoonmoeder zo'n trapliftdrama aandoet
Selectief?quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Jij bent ook wel selectief religieus
Maar Sleevenhiër geeft dan ook kracht naar kruis, is dat niet práchtig???quote:Op vrijdag 10 april 2026 17:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Selectief?
Ik ben helemaal niet religieus. Zou jij religieus zijn bij een lieve Heer die zo arbitrair zijn voorkeuren laat meespelen in het lijden dat ie de mensch aandoet?
Ja helaas ook kruis naar kracht.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar Sleevenhiër geeft dan ook kracht naar kruis, is dat niet práchtig???
quote:
Beelddenker boksquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:38 schreef fietsie het volgende:
Ik heb nu mental images van zware dingen gedragen aan iemands ehm... 'bits' ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |