Absoluutquote:
Oh, wel benieuwd. Bij meerdere uni's is de basket vervangen door living. Nou heb ik bij basket nooit geluncht volgens mij, maar wel een keer bij living en dat vond ik juist best wel lekker. Wat had je er gegeten/gedronken en wat was er mis mee?quote:Op donderdag 9 april 2026 21:35 schreef borisz het volgende:
Thuis.
Na een lange, goeie maar volle studiedag. Voor het eerst de ´nieuwe´ horeca op de VU uitgeprobeerd. Living is geen verbetering tov The Basket.
/ Einde bericht.
Weekend. Aan de wandel in de noordkant van de Veluwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 april 2026 00:19 schreef Blues het volgende:
Oh ja ik had nog een kleurig tafereel voor jullie.![]()
Afgelopen week viel ik bijna door een gat bij een picknicktafel, door een vreemde draai, move etcknalde ik tegen de poot vd tafel met mijn poot.
Scheenbeen.
Mooi toch [ link | afbeelding ]KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Hamburger was matig. Wel eetbaar, maar een brok kaas erop waarvan je denkt euhhhquote:Op donderdag 9 april 2026 22:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh, wel benieuwd. Bij meerdere uni's is de basket vervangen door living. Nou heb ik bij basket nooit geluncht volgens mij, maar wel een keer bij living en dat vond ik juist best wel lekker. Wat had je er gegeten/gedronken en wat was er mis mee?
Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:42 schreef Blues het volgende:
Ik ga dit overleven!
Alleen met afdrogen en sok erover is het AUWwww.
Wat naar van de pijn @:Kaatje1 helpen pijnstillers?
Leuk van je nieuwe vriendin @:Tele6 en goed van de rust, beterschap voor B.
Succes @:Sarabi
Gaat het goed met de PuPjes @:sigme ?
Zelf had ik gisteren een rare lethargische dagraar in buik en was niet vooruit te branden. Nou hoeft dat ook niet, ik hoef niet elke dag wat te 'doen' en dat moet ik mezelf nog wel ff heel goed inpeperen, beetje opvoeding ook denk ik, maar sta nog wel vaak in de pro-actieve modus.
Moet
Ik
Dit
Nu
Doen
NEE! Gelukkig voelde ik me gistermiddag na een dut en tóch ff NiB stukken beter en nu is het helemaal weg.
En niet elke dag iets verzinnen om te 'doen'!
Zo. Nu staat het hier.
FOK! wet [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik ken dit gevoel helemaal niet van mezelf, als ik mentaal ff meh zit sleep ik mezelf altijd naar buiten om te lopen of te fietsen, dat werkt idd prima.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:45 schreef gcjoel het volgende:
Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.
Absoluut. Heel moeilijk om me er toe aan te zetten maar het helpt wel. Ik was vanochtend boos op de wereld en moe. Dus ik ben maar even yoga gaan doen. Nu is de moe weg en de boos minder en zit ik mezelf in elk geval niet in de weg tijdens mijn werk.quote:Op vrijdag 10 april 2026 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Even bewegen helpt mij vaak super goed bij meh en energieloos voelen. Het voelt alleen super tegenstrijdig om dan juist wel even wat te bewegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |