Er staat volgende week een staatsbezoek gepland samen met de koning, zou pijnlijk zijn voor het ego van Trump als dat niet meer doorging.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? In een wereld van Trump, Netanyahu, Kalas en Putin vind ik dat hij zijn hoofd nog koel houdt
Die zullen ze wel niet hebben dan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Iran zou dreigen met het openbaar maken van ongecensureerde Epstein files dan was Trump allang weer in z'n hok.
Nee de VS en Israël zijn het toonbeeld van beschavingquote:Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef Durmada het volgende:
Iedereen weer boos op de grote leider nu natuurlijk. Iran is toch al geen beschaafd land, hij zegt niets raars.
Lol. Je zegt hier dat Trump pro Iraanse regime is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:31 schreef epicbeardman het volgende:
Mensen die niet goed Amerikaans kunnen zijn weer ziedend.
[..]
quote:A whole civilization will die tonight, never to be brought back again. I don’t want that to happen
Die hebben ze heus wel. Er staat alleen niks in wat Trump ook maar enigszins zou kunnen beschadigen in zijn eer.quote:
Vergeleken met Iran zijn het paradijzen op aarde in zo ongeveer elk opzicht.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee de VS en Israël zijn het toonbeeld van beschaving
Dat zal hier in het land wel mee vallen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 20:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Of vannacht al, als de sirenes je wakker maken.
Ik weet het niet hoor, ik heb zo’n twee jaar World of Warcraft met Iraniërs gespeeld en dat waren serieus hartstikke relaxte, toffe gasten. Ik werd als enige Europeaan in hun Discord toegelaten en ze waren super gastvrij. Ze kwamen echt modern over totaal haaks op het regime dat daar aan de macht is. Ik vond ze best wel Europees en democratisch in hun manier van denken. Gewoon fijne mensen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:05 schreef ricky3 het volgende:
Wel beter dat een land als Iran gewoon verdwijnt
Die proberen af en toe wel wat, maar het is inmiddels voor iedereen wel duidelijk dat een president van de VS die zich niets aantrekt van de mening van de andere partij alles kan doen wat hij wil. Zeker als je daarnaast alle truukjes uit het dictator handboek toepast zoals allemaal eigen figuren neerzetten op de belangrijkste positiesquote:Op dinsdag 7 april 2026 20:49 schreef xzaz het volgende:
Krijgt dit alles wat tegengas van de democraten?
Ik hoorde laatst een steekhoudend argument waarom China juist steeds meer in de richting van een democratische rechtsstaat zal bewegen. Komt omdat de gemiddelde Chinees steeds welvarender word en ook hoger opgeleid is, een dergelijke bevolking pikt totalitarisme op zeker moment gewoon niet meer. We hebben het hier natuurlijk wél over 1,4 miljard mensen hè? Dat is even andere thee dan koffie als die een keer echt in opstand komen...quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij ook. Maar China trekt zich nu ook meer terug in het 'normale; . Men steunt Rusland niet echt meer bijv.
De meeste mensen in het Chinese regime zelf zijn ook hoogopgeleid, hetzelfde met het regime in Rusland en Iran. Een goede academische achtergrond zal niet meteen leiden tot een grotere drang voor een democratische rechtstaat.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:06 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een steekhoudend argument waarom China juist steeds meer in de richting van een democratische rechtsstaat zal bewegen. Komt omdat de gemiddelde Chinees steeds welvarender word en ook hoger opgeleid is, een dergelijke bevolking pikt totalitarisme op zeker moment gewoon niet meer. We hebben het hier natuurlijk wél over 1,4 miljard mensen hè? Dat is even andere thee dan koffie als die een keer echt in opstand komen...
Blijkbaar hebben ze dat lef niet.quote:
Ik heb het dan ook over de bevolking van China, bestaande uit 1,4 miljard mensen...quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De meeste mensen in het Chinese regime zelf zijn ook hoogopgeleid, hetzelfde met het regime in Rusland en Iran. Een goede academische achtergrond zal niet meteen leiden tot een grotere drang voor een democratische rechtstaat.
Iranezen zijn ook modern, ondanks alle Westerse propaganda.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ik heb zo’n twee jaar World of Warcraft met Iraniërs gespeeld en dat waren serieus hartstikke relaxte, toffe gasten. Ik werd als enige Europeaan in hun Discord toegelaten en ze waren super gastvrij. Ze kwamen echt modern over totaal haaks op het regime dat daar aan de macht is. Ik vond ze best wel Europees en democratisch in hun manier van denken. Gewoon fijne mensen.
Helaas zie je in Nederland vooral de onderlaag van dat soort volk.
Dat zien we inderdaad in de VSquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De meeste mensen in het Chinese regime zelf zijn ook hoogopgeleid, hetzelfde met het regime in Rusland en Iran. Een goede academische achtergrond zal niet meteen leiden tot een grotere drang voor een democratische rechtstaat.
Misschien kunnen we ons beter vragen hoe deze idioot na een amateuristische coup en hetzelfde Twitter gedrag 6 a 10 jaar geleden er weer zitquote:Op dinsdag 7 april 2026 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze dat lef niet.
Hoe kan het dat deze volslagen idioot nog in het witte huis zit?
Ik had sympathie voor Trump. Hopelijk kan je mij die misstap vergevenquote:Op dinsdag 7 april 2026 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig zijn er nog steeds users die deze man verdedigen!
Nee hoor. DM mij de link en ik plaats hem wel. Al dan niet in een spoiler omdat het een gare tweet is.quote:
Bij een hoop groepen wellicht, maar bij de Iraniërs hier die ik ken merk ik daar eigenlijk niets van en zijn ze net als jij beschrijft. Doen allemaal een vaak hoge opleiding of werk en blijven niet in hun eigen bubbel, hoop Nederlandse vrienden bijvoorbeeld. Vind het de best geïntegreerde groep uit die regio en heb het idee dat dit juist de jonge mensen zijn die het regime maar niets vinden en meer in lijn zitten met hoe hun samenleving daarvoor eruit zag.quote:Op dinsdag 7 april 2026 21:03 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Helaas zie je in Nederland vooral de onderlaag van dat soort volk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |