Ik zou als Taiwan zijnde massaal drones gaan inslaan.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij ook. Maar China trekt zich nu ook meer terug in het 'normale; . Men steunt Rusland niet echt meer bijv.
Mwah, ik denk dat mijn kansen hier beter zijn dan in zo'n beetje de hele randstad. Verder ook flink voorraad in huis, inclusief geigerteller, NBC-maskers/pakken, water, generator etc.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja leuk maar als ze het ruhrgebied gaan nuken zit je 1e rang
https://nos.nl/artikel/26(...)igementen-tegen-iranquote:De "verharde retoriek" die de Amerikaanse president gebruikt, brengt een oplossing in het Midden-Oosten "verder uit het zicht". Dat is de reactie van premier Jetten op het dreigement van Trump op sociale media dat "een hele beschaving vanavond zal sterven".
Jetten (D66) zegt "zorgen" te hebben over geluiden dat de VS en Israël civiele infrastructuur in Iran dreigen aan te vallen. Onder meer spoorwegen, bruggen en energiecentrales worden daarbij genoemd.
Kaders internationaal recht
"Het aanvallen van civiele infrastructuur past niet binnen de kaders van het internationaal recht", zegt Jetten. Dreigen daarmee is "niet behulpzaam", maar de premier benadrukt dat de dreigementen (nog) niet zijn waargemaakt. "Ik mag hopen dat het bij teksten blijft, en niet tot daden komt de komende nacht."
Pete Hegseth is een zeolot (een fanaticus die alles op God betrekt). Ook een psychopaat die uit zijn ambt gezet moet worden.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Mja, dat krijg je als je een stel religieuze extremisten in Trump's oor hebt fluisteren die letterlijk geloven dat een kernoorlog zorgt dat Jesus Christus terugkeert naar de aarde
Als je denkt dat zandbak handdoeken gevaarlijk zijn met kernwapens in handen, de VS is qua extremisme minstens net zo gevaarlijk op het moment.
Wat moet hij dan? In een wereld van Trump, Netanyahu, Kalas en Putin vind ik dat hij zijn hoofd nog koel houdtquote:Op dinsdag 7 april 2026 18:39 schreef MichaelScott het volgende:
Gelukkig kwam onze grote leider met een krachtige reactie op de woorden van Trump.
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)igementen-tegen-iran
Wanneer de bazen ("adviseurs") Peter Thiel (eigenaar Palentir), Steven Miller, Elon Musk en Steve Bannon het goed vindenquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:29 schreef Ama het volgende:
Wanneer valt die man eens ongelukkig van de trap.
Inclusief een zekere lokale ayatollah.quote:Op dinsdag 7 april 2026 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig zijn er nog steeds users die deze man verdedigen!
Van roepen dat het is voor de Iraniers tot het steunen van een genocide...quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:46 schreef Elan het volgende:
Eindelijk iemand die durft door te pakken. Weg met Iran
Oh, zeker wel hoor, ik denk dat als hij dit doorvoert, er binnen een maand van nu de kernbommen ons om de oren vliegen. Die man is echt compleet koekoek geworden...quote:Op dinsdag 7 april 2026 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jij gaat er dus vanuit dat Donald zich aan zijn woord zal houden. In dat geval zou ik vannacht maar opblijven, want zo'n spectaculaire uitbarsting van geweld zal je waarschijnlijk nooit meer kunnen zien.
Rutte is de enige die debiele plannetjes uit het hoofd weet te krijgen van deze oranje idioot.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:44 schreef ootjekatootje het volgende:
En Mark Rutte zit over een paar uur naast hem?
Iran is een heel beschaafd land, alleen er zit een kanker regime.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:02 schreef Durmada het volgende:
Iedereen weer boos op de grote leider nu natuurlijk. Iran is toch al geen beschaafd land, hij zegt niets raars.
Dementie komt in allerlei soorten en maten.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
---------------------
Sneue klootzak is het. Vieze oorlogsmisdadiger met zn gedreig met genocide.
Nee ik hoor t morgen welquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er hier nog users die vannacht opblijven om 'het einde van een beschaving' mee te maken?
Rusland heeft de productie capaciteit van wapentuig in de afgelopen jaren flink opgevoerd ze maken op dit moment een kopie van de Iraanse shahed drone. Ik zie poetin wel er toe in staat om tijdelijk de Oekraïne wat minder te bestoken en wat van die dingen naar iran te verschepen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer werken. De golfstaten werken nu samen met de Ukraine. Daarnaast heeft Iran zeeer waarschijnlijk niet genoeg raketten etc. om dit voort te zetten.
Enige wat je daar ziet, zijn de tankers die boven de landen om Iran heen hangen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:30 schreef halfway het volgende:
https://globe.adsbexchange.com/
Klik op U rechtsboven en je hebt alle zichtbare militaire vliegtuigen
Ik kijk vanavond nog ff naar Steve, indien nodig ben ik dan het eerste bij de supermarkt om deze leeg te plunderen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Nee ik hoor t morgen wel
Ik geloof er geen barst van
Hegseth is iemand op wie het gezegde "if the only tool in your toolbox is a hammer, everything will look like a nail" van toepassing is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 18:39 schreef Cherni het volgende:
[..]
Pete Hegseth is een zeolot (een fanaticus die alles op God betrekt). Ook een psychopaat die uit zijn ambt gezet moet worden.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
---------------------
Sneue klootzak is het. Vieze oorlogsmisdadiger met zn gedreig met genocide.
Of vannacht al, als de sirenes je wakker maken.quote:Op dinsdag 7 april 2026 19:24 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Nee ik hoor t morgen wel
Ik geloof er geen barst van
quote:Civilization is composed of the structures, that is, the societal organizations, hierarchies, government, religion, communications, etc. A civilization can fall and the people will continue on to build a new civilization. It has happened many, many times in this world.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |