Dit schat ik zoquote:Op dinsdag 7 april 2026 15:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat gaat er gebeuren dan? Ga lekker slapen en dromen over mijn prinsenkindje (I wish, zal wel weer zo'n debiele kutdroom zijn in de ijdele poging mij een gesprekje te doen laten aanknopen).
Het enige wat de VS kan is zich misdragen en escuses aanbieden hó maar. Schijtland. Echt nog erger dan het VK en Nederland.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dit schat ik zo
https://www.nu.nl/midden-(...)annacht-sterven.html
hij was 43, noem je dat jong?quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Armageddon, Leuke film was dat met een jonge Bruce Willis
Haha Bruce Willis dat is grappig als je het in het Duits uitspreekt.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het enige wat de VS kan is zich misdragen en escuses aanbieden hó maar. Schijtland. Echt nog erger dan het VK en Nederland.
Die jonge Liv Tyler vond ik leuker.quote:Op dinsdag 7 april 2026 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moonlightingquote:Op dinsdag 7 april 2026 17:07 schreef Vaarsuvius2 het volgende:
[..]
hij was 43, noem je dat jong?
neem dan Die Hard uit 1988
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |