Voldoende om een paar keer een lauwe Schultenbrau uit de tray te pakkenquote:
Hangt van de lengte van de slagen af. En het tempo.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:50 schreef RamboDirk het volgende:
Is mastruberen matig tot intensieve sport?
Dan kom ik namelijk in de problemen met die drie uur per week.
Zet deze user maar op je lijstje voor 2027 @onlogischquote:Op dinsdag 7 april 2026 12:33 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben zelf in de 40 en sport ongeveer 3 uur per week. Daarnaast beweeg ik dagelijks nog zo n half uur tot een uur en dat werkt prima voor mij.
Laatst was ik bij de dokter en werd ook mijn hartslag gecontroleerd. Zij gaf aan dat ze zelden iemand van mijn leeftijd ziet met zo’n goed en regelmatig hartritme dus ik zal wel iets goed doen.
Verder let ik op mijn voeding, vermijd zoveel mogelijk suiker en ik heb mijn hele leven nooit gerookt of alcohol gedronken.
Geen hardloper maar zeker wel actief. Dat is eigenlijk niet veranderd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Was jij zelf ook een fanatieke hardloper en nog belangrijker;
indien dat het geval was, ben je nu dan fervent langzaamloper?
Het dodenlijstje? daar stond ik al meerdere keren op, maar ik ben er nog steeds.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zet deze user maar op je lijstje voor 2027 @:onlogisch
Fitter wel.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Iemand die 10 uur per week sport is toch fitter dan iemand die maar 3 uur traint?
quote:Op dinsdag 7 april 2026 14:11 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Fitter wel.
Je wordt dus minder oud, maar bent tijdens dat kortere leven wel fitter.
Nee dat is dus perse zo.quote:Wel is duidelijk dat hart- en vaatziekten bij fanatieke sporters anders tot uiting komen dan bij mensen die normaal of niet hebben gesport. Zij kunnen dit merken aan een plotseling prestatieverlies tijdens het sporten, zegt Eijsvogels. "Als je bijvoorbeeld niet meer het tempo kan fietsen wat je daarvoor deed en op je sporthorloge ziet dat het samenvalt met een tijdelijke verstoring van het hartritme."
quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:42 schreef Discombobulate het volgende:
Matig tot matig intensief sporten is gezond. Gewoon 'normaal' bewegen.
Jezelf naar de tering sporten zoals sommige van die fanatiekelingen is weer slecht.
Kan je lichaam dan wel genoeg herstellen voor de volgende training?quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Iemand die 10 uur per week sport is toch fitter dan iemand die maar 3 uur traint?
Profwielrenners trainen zo'n 25 uur per week, dus ja dat kan als je het gewend bent.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:46 schreef JessicaOpDoorreis het volgende:
[..]
Kan je lichaam dan wel genoeg herstellen voor de volgende training?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |